• Owkeej, dit is mijn 1e Topic dus: Be Kind With Me ;]

    Goed, het gaat over een paar tieners (rond de 17) die ontdekken dat ze magische krachten hebben, maar nadat ze dat pas ontdekt hebben, worden ze gekidnapt en bevinden ze zich in een school(internaat) waar iedereen speciale krachten heeft, en waar ze speciale lessen krijgen om die krachten goed te kunnen gebruiken.

    -Regels:
    °De Tieners kennen elkaar niet voor ze gekidnapt worden
    °Probeer je zo goed mogelijk in te leven
    °Geen geruzie met de andere gebruikers
    °That's it

    Ik weet dat ik misschien niet zo duidelijk ben duuuus= vraag wat je wilt!

    Tieners:
    - Eliza Bennet~Kan Watersturen + Helende Krachten By Me
    -
    - Diana rosenberg~Helderziende, Kan communiceren met geesten en ziet Aura's By BeFree
    - Allison Puck Roland~Gedachtenlezen+Illusionist By Besar
    - Destiny Rose Montoya~Pijn veroorzaken By Malino
    - Lacey Flore Jones~Maakt Krachten Sterker of zwakker By Arriver
    - Aubrey-Jane Veréz~Necromancer By Neolaia
    - Christopher James~Vuursturen + Heel sterk By Neolaia
    - Daniel Smith~Onzichtbaar en Windsturen
    - Jason Evermore~Telekinese By Neolaia
    - Tyler Ryan Montez~Zielenverplaatser By Malino
    -
    Naam:
    Karakter:
    Leeftijd:
    Extra:
    Kracht/power:
    En als je in een goede bui bent, liefst ook nog een fotootje :)
    ps: Je mag ook een site geven waar ik de bio van je persoontjes kan zien


    pps: De rollen van leerkrachten enzo zal ik wel doen als het nodig is :)


    Ik hoowp dat je meedoet!! ;3

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 23:14 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Selene Eva Quasé

    'Hola' grijnsde ik. Ik leunde tegen de muur aan en kruiste mijn enkels. 'Het gaat z'n gangetje. Een heerlijk leven, alhoewel ik op een vreselijk internaat zit' vertelde ik lachend. 'Hé. Ik wil me vermaken. Wat dacht je van dansen?' grinnikte ik en ik liet Destiny dansen. Uiteindelijk liet ik mijn kracht van haar los gaan en glimlachte. 'Dat was heel aardig van je' zei ik. 'Het spijt me. Nog wat leuks gedaan? Iemand lastig gevallen, toevallig een knappe jongen gezien, iemand geholpen of gewoon saai naar de lessen gegaan?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Destiny Rose Montoya

    'Hola' grijnst ze. 'Het gaat z'n gangetje. Een heerlijk leven, alhoewel ik op een vreselijk internaat zit' vertelt ze lachend, en ik grinnik even. 'Inderdaad, vreselijk. Niet dat mijn thuissituatie nou zo leuk was, maar toch' lach ik. 'Hé. Ik wil me vermaken. Wat dacht je van dansen?' grinnikt ze en ik voel dat ik ga dansen. Als ik klaar ben moet ik even lachen, 'Dat was heel aardig van je' zei ze. 'Dat kon je ook gewoon vragen hoor.' grijns ik. Het spijt me. Nog wat leuks gedaan? Iemand lastig gevallen, toevallig een knappe jongen gezien, iemand geholpen of gewoon saai naar de lessen gegaan?' vroeg ze. Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Leuke jongens zijn hier niet veel, tenminste ik heb ze vandaag nog niet gezien.' zucht ik. 'Dus ik heb maar wat trutjes laten lijden, is ook vermakelijk hoor.' grijns ik. 'En jij?'


    El Diablo.

    Selene Eva Quasé

    'Leuke jongens zijn hier niet veel, tenminste ik heb ze vandaag nog niet gezien' zuchtte Destiny, en ik liet een kort lachje horen. 'Die komen wel, die komen wel. Ik durf haast te wedden dat er wéér nieuwelingen komen, joh. Is te verwachten. Maar ach, ik hoef niet bang te zijn' grinnikte ik. 'Dus ik heb maar wat trutjes laten lijden, is ook vermakelijk hoor' vertelde Destiny. 'Ik weet het, het is geweldig. Die denken dat ze tegen je op kunnen terwijl ze alleen maar zwak zijn, gewoon een nutteloze kracht hebben. Echt jammer voor die kinderen' mompelde ik. 'En jij?' vroeg ze. 'Niks geweldigs. Wat gespijbeld, mensen me laten vermaken en tegenwoordig heb ik ook nog eens butlers' grijnsde ik. 'Wil je wat te drinken? Wat te eten? Heb je wat nodig?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eliza Bennet ~ Watersturen + Helende krachten

    Na ongeveer een kwartiertje stappen zie ik eindelijk ons rode dak al boven de grote wilg tevoorschijn komen. Ik versnel mijn pas een beetje en wanneer het huis helemaal in zicht is begin ik aan mijn dagelijkse sprintje. Na ongeveer 50 meter is mijn ademhaling al versneld en springt mijn hart al bijna uit mijn borstkast, mijn boekentas klopt onregelmatig tegen mijn rug waardoor het moeilijker word om te ademen maar ik zet door. Nog 30 meter.. Ik sprint nog wat harder en voelde kick door mijn lichaam gaan wanneer ik plots keihard uitglijd en recht in een plas onbevroren modder val. Jaahh, dat heb ik weer…

    Daniel Smith ~Windsturen + Onzichtbaarheid

    Vijf min. Later porde ik Thomas even in zijn zij. Hij keek me even aan , porde me terug en keek weer voor zich. Ik probeerde het opnieuw en hij keek mij geïrriteerd aan: ’Wat?!’ siste hij. ‘Hoe zeg je franse ouwe hoer in het Frans?’ vroeg ik hem zachtjes. Hij staarde me een tijdje geluidloos aan en zette zijn mond weer in die vette grijns van hem. Hij scheurde een blad papier uit zijn schrift en schreef er iets op, toen hij klaar was schoof hij het naar mij; Ouwe Franse Hoer= Vielle Pute Francaise Ik lachte even naar hem, scheurde dan zelf ook een stuk uit mijn schrift en schreef de 3woorden erop. Ik liet het propje in mijn handen draaien en wachtte het juiste moment af.


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Destiny Rose Montoya

    Ze lacht kort, 'Die komen wel, die komen wel. Ik durf haast te wedden dat er wéér nieuwelingen komen, joh. Is te verwachten. Maar ach, ik hoef niet bang te zijn' grinnikt ze. Ik lach kort en schud mijn hoofd lichtjes. 'Ik geloof je, je hebt zowat altijd gelijk' lach ik. Ik weet het, het is geweldig. Die denken dat ze tegen je op kunnen terwijl ze alleen maar zwak zijn, gewoon een nutteloze kracht hebben. Echt jammer voor die kinderen' mompelt ze en ik maak een instemmend geluidje. 'Tja. Ze moeten niet denken dat ze alles kunnen doen met bijvoorbeeld gedachten lezen, ik verlam ze in een paar seconden' grijns ik. Niks geweldigs. Wat gespijbeld, mensen me laten vermaken en tegenwoordig heb ik ook nog eens butlers' grijnst ze waardoor ik even lach. 'Wil je wat te drinken? Wat te eten? Heb je wat nodig?' vraagt ze. Ik grijns even en denk na. 'Hmh, een cola light is altijd lekker' grinnik ik....


    El Diablo.

    (Hey hey, shit heb het begin gemist. Mag ik even weten hoe ik in kan springen? (: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Je kan gewoon lezen ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aubrey-Jane Veréz.

    Mijn ogen openen zich langzaam, je kent het wel. Je hebt verschrikkelijk hoofdpijn en iedere poging die je maakt om je ogen te openen wil je die direct weer sluiten omdat alles alleen maar erger wordt, alles wat je hoort is luider, alles wat je ziet doet pijn aan je ogen, het licht is te vel, of het is er juist te donker en het ergste van allemaal, je weet even niet meer waar je bent.
    Zo ging het dus bij mij, nadat ik mijn ogen volledig open had wist ik niet meer waar ik was, ik lag in een donkere kamer en ik probeerde me te oriënteren. Opstaan was geen optie, ik probeerde rustig alles op een rijtje te zetten want langzamerhand begon ik steeds meer te denken dat ik droomde, óf gek geworden was.
    Ik kneep in mijn arm en zuchtte, ik sliep niet, dus theorie één was afgeschrapt van mijn lijstje. Gek was ik dus.
    Aubrey-Jane..
    Ik schrok op en keek om me heen. Ik kon niks vinden en ik schudde mijn hoofd.
    Aubrey-Jane..
    Weer dezelfde stem en ik fronste. Dit kan niet, er is hier niemand!
    Aubrey-Jane..
    Ik slikte en sloot mijn ogen om me op de stem te kunnen concentreren. 'Laat je zien, wie ben je.' zei ik en ik kreeg een vage schim voor me te zien.
    Aubrey-Jane..
    'Verschijn!' riep ik toen en in mijn gedachte trok ik de vage schim naar voren. Ik opende mijn ogen en daar zag ik toen ook iemand staan.
    'Spreek.' Mijn stem was krachtig, commanderend en vol vuur.
    Toen de schim helemaal was opgelicht fronste ik, dit was geen mens. Het was een geest. Alles kwam in één keer weer omhoog. Ik was thuis op zolder en zag precies dezelfde schim. Ik had iets gedaan, maar wat weet ik niet.
    Het was een vrouw, een getinte vrouw met lang zwart haar en net als mij heldere nacht-blauwe ogen. Ik herkende de vrouw, ze leek zo erg op iemand die ik kende en ik kon er niet op komen.
    Aubrey-Jane..
    Mijn ogen verschoten en ik verstijfde. Die stem, die zachte moederlijke stem. 'Ga!' beviel ik en ik stond op, opzoek naar een lichtschakelaar.
    Ik vond het en schakelde het licht aan terwijl ik op mijn lippen beet. Dit was vreemd, eigenlijk eng zelfs. Een rilling overviel mijn lichaam en ik pakte mijn telefoon. Nergens enig bereik. Ik keek de kamer rond, het paste bij me, donkere kleuren, een paarse orchidee en alles was vrij modern, maar met een oude sfeer ingericht. Ik deed de deur open en liep de kamer uit, opzoek naar iemand of iets.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Ik vraag het niet voor niets -.-'' )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Lieve schat, je hebt ogen en er zijn maar iets van vijf stukjes geplaatst. Je weet hoe het verhaal gaat dus je weet goed hoe je moet inspringen. Amen.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Lieve schat, ik was ingelogd op mijn telefoon. Betekent dat het vrij onhandig is als ik alles terug lees. Nog een keer want je hebt het niet begrepen lees ik, ik vraag het niet voor niets, maar goed. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    @ Neolaia = Daniël Smith zit in de klas en zit zijn leerkracht te pesten / Eliza is in een plas modder gevallen op haar weg naar huis / Selene Eva Quasé en Destiny Rose Montaya kennen hun krachten al en zitten al een tijdje op de speciale school, op dit moment voeren ze een gesprekje ;] Als je nog wat info wilt vraag maar (: xx


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    [Ik zeg het alleen maar, ik hoef geen heel verhaal (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Thank you! )

    Christopher James.

    Ken je dat gevoel? Je wordt wakker met een knallende koppijn, het lijkt alsof iemand je met een metalen plaat heeft geslagen waardoor je knock out hebt gelegen.
    Mijn gevoel zegt dat dit misschien nog de waarheid kan zijn ook.
    Ik ga rechtop zitten en laat me even bijkomen.
    Wanneer ik een akelige kou om me heen voel blaas ik wat warme lucht in mijn handen. Een vlammetje vormt zich in mijn handen en ik glimlach. Ik was altijd al gefascineerd door vuur en nu weet ik eindelijk waarom.
    Het was vrij logisch, mijn ouders hadden me altijd al gezegd dat ik speciaal was, ik werd ermee geconfronteerd toen ik een jaar of vier was. Ik speelde tikkertje met mijn vriendjes tot ik per ongeluk iemand duwde in plaats van tikte. Diegene viel met een klap op de grond en ik mocht geen tikkertje meer spelen. Ik kan er nu wel om lachen, gewoon het feit dat ik toen al anders was.
    Met mijn hand verlicht ik de kamer en laat ik het vlammetje groter en groter worden. Ik knik, een kamer. Past wel bij me, nu maar is gaan onderzoeken waar ik ben. Ik sta op en loop de kamer uit op weg naar weet ik veel waar. Ik bots tegen een meisje op. Ik grijns naar haar en als ze valt kan ik haar nog net oprapen. 'Het spijt me, ik ben soms nogal onvoorzichtig.' Ze glimlachte en aaide over mijn bol. 'Nou goed, omdat je zo charmant bent mag jij me vertellen waar we zijn.' zegt hij meisje en ik knik. 'Nou, dat is voor mij ook een vraag.' zeg ik dan peinzend en ze knikt. 'Ik ben Christopher trouwens.' voeg ik eraan toe en ze schenkt me een mooie glimlach. Mijn aandacht wordt getrokken door haar heldere nacht-blauwe ogen en ze grinnikte. 'Aubrey-Jane.' zegt ze dan en schudt mijn aan. 'Aangenaam AJ.' zeg ik dan en ze lacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason Evermore.

    Rustig loop ik een willekeurige kamer in. Ik keek om me heen en zag Destiny en Selene zitten. Ik haalde mijn schouders op en schoof bij ze aan. 'Hey. 'zei ik kalmpjes en keek ze aan. Net als zij zat ik al een tijdje op deze school. Ik was misschien één van de oudste, in ieder geval ouder dan deze twee.
    Ik leunde nonchalant naar achteren en grijnsde even kort toen ik een wel bekend gezicht de kamer binnen zag komen. Met een meisje.
    'Dus, wie hebben we daar.' zei ik toen met een grijns toen hij me ook had opgemerkt. 'Jason Evermore.' zei zijn stem en ik lachte. 'Christopher James.' zei ik terwijl ik hem naar ons toe wenkte en een stoel voor hem erbij schoof. 'Ik vroeg me al af wanneer je hier zou komen.'
    Chris had me toen we klein waren mijn rib gebroken toen we tikkertje speelde, sinds dien waren we beste vrienden tot ik in één keer hier werd geplaatst.
    'Dames,' begon ik toen en keek de beide meisjes aan. 'Dit is Christopher, een oude vriend van me.' zei ik met een grijns. 'Dit is Selene.' zei ik en wees naar het donker harige meisje. 'En deze schoonheid hier is Destiny.' Hij liet een grijnsje zien en knikte. 'Aangenaam ladies.' zei hij soepel en gaf hen beide een kus op de hand en zat op de stoel die ik had aangeschoven. 'Dus Chris, je zal hier niet alleen zitten om je oersterke spieren.' zei ik en hij grinnikte. Hij schudde zijn hoofd en liet een vlam ter hoogte van het plafond uit zijn hand verschijnen.
    Ik floot een deuntje. 'Doe je goed James.' Hij knikte en keek toen naar de meiden met een afwachtende blik. 'Ik, ga even random wat loopjes doen.' zei het onbekende meisje en Chris knikte. 'Veel geluk AJ.' zei hij en ik keek haar vragend aan. 'Aubrey-Jane.' zei ze en ik knikte. 'Aangenaam.' zei ik vriendelijk met een speels greintje en ze schudde haar hoofd waarna ze de kamer heupwiegend verliet.

    (Als het goed is moeten zij elkaar nu kennen. xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.