• Winter Wonderland
    De jongens van One Direction gaan in de winter naar een huisje in Zwitserland in de bergen. Maar ze gaan daar niet alleen heen. De jongens hadden een wedstrijd opgezet. De 5 winnaars mochten samen met hun deze winter in dat huis. Zij zullen dus ook kerst en oud en nieuw met deze jongens en meiden vieren.
    Er zullen ruzies, nieuwe liefdes en vriendschappen ontstaan.

    Rollen: Glucio

    Jongens:
    Niall James Horan - 2012Hangover
    Liam James Payne - Brookie
    Zayn Javadd Malik - BigFatLiar
    Louis William Tomlinson - Crudelis
    Harry Edward Styles - Depay


    Meiden:
    - Alicia Joya Lavendel Besar
    - Camile Abigail Turner Glucio
    - Rosemary Kingston BigFatLiar
    - Yin Emylia Chase Brookie
    - Claire Nina Aclaine Curlies



    Regels:
    - Minimaal 6 regels! Het is geen sneltrein.
    - OOC (Out Of Character) tussen haakjes: [] - () - {}
    - Geen ruzie buiten de RPG, in de RPG mag dat natuurlijk wel
    - Geen personage's van andere besturen, houdt het alleen op je eigen. Dat kan voor andere nogal irritant zijn.
    - 16+ mag maar houdt het netjes
    - Zet de naam van de personage boven je post zodat iedereen weet met wie je RPGt
    - Lees de posts van de andere ook even door zodat er geen verwarringen ontstaan
    - Sluit niemand buiten
    - Alles wat niet met de RPG te maken heeft zet je in het praattopic, zodat het hier netjes blijft met alleen posts.
    - Als je langer dan 5 dagen niet reageert, meld dat dan even aan mij
    - Niet na 2 topics al stoppen, dus denk eerst na voordat je je inschrijft
    - Alleen ik, Besar, maak nieuwe topics. Tenzij ik toestemming geef
    - Have Fun (:


    De info story
    Praattopic

    RPG rechten gaan naar GREENSKY


    Het begin:
    One Direction: Alle jongens zitten al in het huis en wachten op de meiden.
    De meiden: De meiden komen aan in het huis in Zwitserland.

    Het is hier trouwens nog voor kerst, in 2012 dus.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    [heeft nou niemand geregeerd? de heele dag! ik weet het het is geen sneltrijn maar 2 stukjes op 1 dag komaan]


    Dont say why me, say try me

    2012Hangover schreef:
    Niall James Horan
    'Oke, let's go!' Ik trok de deur open en stormde gelijk naar buiten, om daar in een groot sneeuwballen gevecht te belandden, tussen Harry, Louis, Camille en een nog onbekend meisje voor me. Er drong me ook nog binnen dat Yin ergens links van me naast het huis stond. Ik besteedde er echter geen aandacht aan en stortte me vol op de sneeuw. Ik pakte een grote hap sneeuw en begon er een bol van te maken. Of voor zover dat ging. Ik draaide me met een grijns om naar Alicia en mikte op haar buik. Alleen ik was nooit erg goed in gooien geweest, dus of die doel bereikte was nog maar de vraag. Alleen daar bleef ik niet op wachten, ik dook al weer naar beneden voor een nieuwe hap sneeuw, waarvan ik eeen soort bol maakte en richting Harry gooide, die met zijn rug naar me toe stond. Ik hield van sneeuwballengevechten. Behalve als ik zelf werd geraakt.


    Alicia Joya Lavendel

    Ik rende achter Niall aan de sneeuw in. Met blote handen pakte ik een hoopje sneeuw en maakte er een bal van. Alleen hij was net voor mij met gooien. Volgens mij was het op mijn buik bedoelt maar hij kwam een beetje bij m'n bovenbeen. Ik grinnikte. Nadat hij daar mij had gegooid, gooide hij naar Harry. En dus stond hij met zijn rug tegen over mij. Ik kneep de bal sneeuw nog iets beter bij elkaar en mikte. Precies op het midden van zijn rug. Alleen zo geweldig in gooien was ik net. De sneeuwbal lande net naast hem.
    ''Damn.'' mompelde ik. Ik keek even naar de plek waar Niall een sneeuwbal had gegooid. Daar zat nu een grote natte plek. Het was een lichtgroene broek en die vlek was nogal donker. Nou ja, wat maakte het uit. Ik had er genoeg bij me.
    Ik bukte om weer een nieuwe bal te maken toen ik nog een sneeuwbal op me voelde. Snel maakte ik weer van een hoopje sneeuw een bal, stond op en keek om mij heen. Volgens mij was het dat meisje wat net aankwam aangezien ik haar nog niet had gezien. Ik grijnsde en gooide op haar terug.


    Do what people say you can't.

    BigFatLiar schreef:
    [heeft nou niemand geregeerd? de heele dag! ik weet het het is geen sneltrijn maar 2 stukjes op 1 dag komaan]


    (tralalalala, ik sta vast met Cam, dus kan niet reageren :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [En ik wil ook wel van mijn vakantie genieten ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (iemand die het sneeuwballen gevecht met Cam door wilt zetten? Want anders laat ik haar iets anders doen)


    Happy Birthday my Potter!

    [ze kan anders wel naar Alicia ofso gooien? Zij is ook buiten]


    Do what people say you can't.

    (Claire^.^ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    BigFatLiar schreef:
    [heeft nou niemand geregeerd? de heele dag! ik weet het het is geen sneltrijn maar 2 stukjes op 1 dag komaan]


    [In vele anderen RPG's is dat niet eens gebruikelijk, daar is 4 stukjes per week genoeg. +Ik heb ook nog een leven naast Quizlet.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Camile Abigail Turner

    Verveeld keek ik tussen de bomen door. Blijkbaar waren deze mensen toch anders dan mijn vrienden, want die waren mij allang achterna gekomen. Ach, dan niet. Ik verplaatste mijn aandacht van Harry en Louis naar Alicia en nog een meisje, dat zo te zien net was aangekomen. Deze waren nog druk bezig met gooien. Voorzichtig sloop ik achter de bomen vandaan en vormde ondertussen een mooie sneeuwbal in mijn handen. Het leek nu alsof ik echt een sluw plan zou hebben om iemand in te peperen of zo, maar eigenlijk wilde ik gewoon zonder op te vallen zo dichtbij mogelijk komen om nog een beetje kans te hebben iemand überhaupt te raken. Ik had nu namelijk onderhand wel door dat ik hier echt niet goed in was.
    Toen ik naar mijn mening dichtbij genoeg was, gooide ik de sneeuwbal in een boogje richting de twee meiden. Vervolgens dook ik weer snel achter de dichtstbijzijnde boom en keek eromheen om te zien of hij raak was geweest.


    Happy Birthday my Potter!

    Depay schreef:
    (...)

    [In vele anderen RPG's is dat niet eens gebruikelijk, daar is 4 stukjes per week genoeg. +Ik heb ook nog een leven naast Quizlet.]


    [Haha ik heb ook wel een leven naast quizlet a. school maar dat begint maandag "pas" en b. uitgaan maar ik ga nou eenmaal niet 24/7 uit en daarna stort ik me op facebook quizlet en andere websites alleen dan raak ik verveeld als ik niet verder kan schrijven aan dingen zoals deze rpg xD nja lm je hebt wel gelijk dat het met sommige like 4x per week word geschreven....]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:28 ]


    Dont say why me, say try me

    Claire Nina Aclaine

    Ik voelde dat ik was geraakt, in mijn nek. Met een lachend gezicht keek ik rond en mijn blik viel al gauw op een meisje met blond haar die achter een boom stond. Ik liep naar haar toe en glimlachte. "Claire, ik ben pas net aangekomen." Stelde ik mezelf voor aan haar. Ik pakte wat sneeuw van de grond en kneedde het totdat het een soort ijsbal was geworden. "Heb je al mensen ontmoet? En wat vind je van hen?" Ik wenkte mijn blik naar de jongens van One Direction. Vroeger was ik een fan, maar toen had ik me gefocust op mijn carrière.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camile Abigail Turner

    De sneeuwbal raakte het onbekende meisje in haar nek en een grote grijns sierde mijn gezicht. Blijkbaar kon ik beter gooien als ik niet echt een doel had, want dit leek er meer op. Toen ze mij zag, liep ze glimlachend naar mij toe en even dacht ik dat ze mij terug zou pakken, maar ze leek zich alleen maar voor te willen stellen.
    'Claire, ik ben pas net aangekomen,' stelde ze zich met een glimlach voor en ze pakte wat sneeuw. Ik dook weer terug achter de boom, maar ze gooide niet, dus kwam ik er weer achter vandaan. 'Camile,' zei ik ondertussen. 'En ik dacht al dat je hier net was, want toen ik naar buiten ging, was je er nog niet,' ging ik lachend verder.
    'Heb je al mensen ontmoet? En wat vind je van hen?' Ze gebaarde naar de jongens, waarop ik mijn schouders ophaalde. Ik kende ze immers nog niet echt heel goed, maar de drie buiten, vond ik tot nu toe wel aardig en gezellig.
    'Uhm, nou Louis, Harry en Niall zijn geloof ik wel aardig. Van die donkere... uhm... Zayn heb ik nog niet zoveel gezien en gehoord en ik weet ook nog niet zo goed wat ik van Liam moet denken. Het valt tot nu toe in ieder geval erg mee, aangezien het de bedoeling van mijn stiefvader was mij bij mensen te plaatsen die een goede invloed op mij zouden moeten hebben en ik eigenlijk een stel rijke kakkers had verwacht,' vertelde ik eerlijk en mijn blik ging nogmaals langs te jongens.
    'Van de meisjes heb ik voornamelijk Alicia gezien.' Ik gebaarde richting Alicia. 'En die is wel aardig. Ik vind Yin tot nu toe niet zo gezellig en jij bent volgens mij ook wel aardig. Van dat andere meisje weet ik nog niks, dus daar kan ik niet over oordelen.' Ik glimlachte even en wendde mijn blik af van Yin en het andere meisje. Ik hoopte maar dat ze vanaf nu aardiger zou doen, want tot nu toe had ik Yin een sfeer verpester gevonden.


    Happy Birthday my Potter!

    [ik heb even wat vraagjes
    1. hoe laat is het in het spel?
    2. hoe komen ze aan eten? moeten ze het zelf klaarmaken? is er een kok? eten ze gezamelijk?
    dankje als je andwoorden hebt :)]


    Dont say why me, say try me

    [Was opnieuw naar Skyfall, deze keer in 't Engels ^-^. ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BigFatLiar schreef:
    [ik heb even wat vraagjes
    1. hoe laat is het in het spel?
    2. hoe komen ze aan eten? moeten ze het zelf klaarmaken? is er een kok? eten ze gezamelijk?
    dankje als je andwoorden hebt :)]


    1) Rond half 5, denk ik
    2) Nee, ze maken het allemaal zelf. Ze hebben gewoon een keuken en het staat een grote kast met allerlei spullen.

    Ik zet ook nog even een paar kamers in de beginpost hoe ze eruit zien.

    :Y)


    Do what people say you can't.