• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had dat filmpje al gezien, daar komt uit dat Carolien de mol is, wat ook best wel zo kan zijn (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik had dat filmpje al gezien, daar komt uit dat Carolien de mol is, wat ook best wel zo kan zijn (:


    Kees en Paulien zouden het ook nog kunnen zijn, maar dan kunnen we er twee wegstrepen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oke, mijn mol top 3 nu:
    1. Zarayda
    2. Daniel
    3. Carolien


    Aan niets denken is ook denken.

    Wat ik heel verdacht vond is dat ze tijdens de 'stel een vraag met de mol-proef' ze geen enkel beeld lieten zien van de mol toen kees aan de beurt was. & ik ben er 99% zeker van dat Carolien de mol is :'D ik wil trouwens dat Paulien wint (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ugh. Ik heb echt zo'n hekel aan Paulien. Ik snap niet wat jullie leuk aan haar vinden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ugh. Ik heb echt zo'n hekel aan Paulien. Ik snap niet wat jullie leuk aan haar vinden.


    Ze is gewoon super slim, grappig en lekker droog ^^


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik verdenk echt Kees, juist omdat het misschien onmogeeeliijjkkk is dat hij het is.
    Daarna Daniel en Zarayda (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Everdeen schreef:
    Ugh. Ik heb echt zo'n hekel aan Paulien. Ik snap niet wat jullie leuk aan haar vinden.

    Ik vind haar gevoel voor humor gewoon ontzettend leuk. En wat Beckett zegt, natuurlijk. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zarayda is de mol, ik weet het zeker, maar heb er niet echt een verklaring voor ofzo.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeee D:
    NIET DANIËL


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    God-ver-domme. Daniël is eruit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kan me niet voorstellen dat iemand het leuk vind dat hij eruit is )':


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Ik kan me niet voorstellen dat iemand het leuk vind dat hij eruit is )':

    Nee, ik ook niet. Ik irriteerde me dan ook echt ongelofelijk aan Carolien deze aflevering, ik bedoel; Daniël was echt het levende in de groep vond ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben blij dat hij eruit is, ik vond hem op een of andere manier echt vreemd


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wario schreef:
    Ik ben blij dat hij eruit is, ik vond hem op een of andere manier echt vreemd

    Ik vind jou vreemd, Jakko.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:43 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.