• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Widm:D ik heb er zin in


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ahh, ik ga vanavond ook kijken :)


    Stenenlikker

    Ik hoop zo dat Joep van Deudekom de mol is en Daniel Boissevain de winnaar. Dan zij, voor mij, de leukste spelers de hele tijd erin :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ken eigenlijk alleen Tim en Ewout maar ja, dat heb ik wel bij meer programma's dat ik bijna niemand ken >.<

    Maar ik denk dat Joep de mol is al heb ik geen idee waarom :Y)


    Do what people say you can't.

    EWOUT <333

    mwihhihi, ik ben voor hem!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

    Damn, een favoriet er gelijk in de eerste ronde uit :') hoewel hij zich wel stom gedroeg ><

    Alleen dat meisje met die wilde haren, volgens mij is dat Carolien, is ook cool c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wie is jullie mol?


    life is awesome

    WAT, Ewout eruit?! Kan niet.. Wow.. Oke..


    Vatican Cameos

    Ik zat zo voor de tv: :8 WHUUTT??? EWOUT?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:32 ]


    Do what people say you can't.

    Yess, ik vond hem zooo ongelooflijk irritant!

    En nu weet ik het zeker: Daniël Boissevain is echt geweldig. Haha. Heerlijk, hoe die man praat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Creativity schreef:
    Wie is jullie mol?


    Die opera-zangeres, die als eerste gecheckt werd met groen of rood scherm :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Boira schreef:
    Yess, ik vond hem zooo ongelooflijk irritant!

    En nu weet ik het zeker: Daniël Boissevain is echt geweldig. Haha. Heerlijk, hoe die man praat.

    Hahahaha, ik dacht echt dat Daniël eruit ging, hij zei namelijk al 'tot ziens' voordat hij het antwoord op de test kreeg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Creativity schreef:
    Wie is jullie mol?


    Die Carolien of Joep.

    btw. de pot staat toch al op 800?


    Do what people say you can't.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Hahahaha, ik dacht echt dat Daniël eruit ging, hij zei namelijk al 'tot ziens' voordat hij het antwoord op de test kreeg.


    Jaaaah, dat dacht ik ook. Ook omdat hij zo keek, ik weet het niet, maar ik ben zo blij hè. Haha. Joepje ook door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dubbel.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:46 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."