• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xElounor schreef:
    (...)

    Die Carolien of Joep.

    btw. de pot staat toch al op 800?

    Klopttt! Tijdens de test zag je trouwens in een flits '82', en nu ben ik er echt heilig van overtuigd dat Zarayda of Kees de mol is, lol. Enkel omdat zij in 1982 geboren zijn, HAHA.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:47 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het is Caroline


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    aaah ik had niet verwacht dat Ewout er meteen uit zou gaan, al deed ie wel raar hahaha


    As travars

    Mijn mol is Zarayda. Ik weet niet waarom haha, maar het voelt gewoon zo ofzo..


    Vatican Cameos

    Everdeen schreef:
    (...)
    Klopttt! Tijdens de test zag je trouwens in een flits '82', en nu ben ik er echt heilig van overtuigd dat Zarayda of Kees de mol is, lol. Enkel omdat zij in 1982 geboren zijn, HAHA.


    Je zag dat Kees op Ewout stemde, maar Ewout ging eruit, dus... (nerd)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Je zag dat Kees op Ewout stemde, maar Ewout ging eruit, dus... (nerd)
    Zarayda stemde ook op Ewout


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Audacity schreef:
    (...)

    Je zag dat Kees op Ewout stemde, maar Ewout ging eruit, dus... (nerd)

    Very interesting. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Conclusie, 1 van hun kan de mol zijn. Dat zou misschien logischer zijn. Aangezien iedereen de mol kan zijn :')

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 22:08 ]


    Do what people say you can't.

    Ik weet nog niet wie het is! Maar dat weet ik nooit na de eerste aflevering xD Ik moet nog beter de dingen bekijken voor ik een oordeel trek!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg Ewout :'D


    Caution first, always.

    Hints, oooeh. Al vermoed ik wel dat de makers de kandidaten
    dingen laten zeggen, of zou het altijd toevallig zijn dat ze zichzelf verdacht maken?
    Hoe dan ook, ik vind het altijd zoooo mooi hoe iedereen elkaar gaat verdenken
    en paranoia wordt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Paulien vind ik echt een vreemde vrouw... Ik weet ook niet wat het met haar is. Ik hoop wel dat Daniël er tot het einde in blijft, hij is leuk!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meh topics:Y) Ik was echt verbaasd dat Ewout eruitging :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik weet niet waarom, maar ik denk dat Joep de mol is. En Ewout mocht er niet de eerste aflevering al uit! T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DeGeneres schreef:
    Paulien vind ik echt een vreemde vrouw... Ik weet ook niet wat het met haar is. Ik hoop wel dat Daniël er tot het einde in blijft, hij is leuk!


    Paulien gedraagt zich altijd zo. Je moet maar wereld draait door fragmenten van haar kijken, ze is echt hilarisch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."