• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb vorige week halverwege de eerste aflevering gezegd dat het Carolien is en ik blijf erbij.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hahah ik keek het intro en ik zei tegen mijn moeder: het is die rossige, kan niet anders.. maar hij is te verdacht dat het niet kan. Nu ga ik voor die vrouw met die bruine schoenen en dan gestreepte shirt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Carolien is het niet, dat is gewoon een goede speler (: Maar ik ben er nog niet over uit wie het dan wel is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tania kan het ook niet zijn... (ik ga niet zeggen waarom, spoiler..)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind die Paulien zo'n geniaal mens hé.
    Verder weet ik nog niet wie mijn mol is, ik ben er zo slecht in. Hoewel ik die Tim wel verdacht vind...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oké, ik zit nu officieel op Zarayda en Tim (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zit op Tim


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Die vrouw met spijkerbroek en gestreept t-shirt kan het gewoon niet zijn.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Die vrouw met spijkerbroek en gestreept t-shirt kan het gewoon niet zijn.
    Wie was die vrouw? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)Wie was die vrouw? :W

    Janine ABbring.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Die vrouw met spijkerbroek en gestreept t-shirt kan het gewoon niet zijn.


    Er stond ook in de krant dat ze gewond was geraakt tijdens de opnamens, maar ze zijn toch verder gegaan met opnemen. Dus ze kan het inderdaad niet zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Er stond ook in de krant dat ze gewond was geraakt tijdens de opnamens, maar ze zijn toch verder gegaan met opnemen. Dus ze kan het inderdaad niet zijn.

    Klopt, er ging een gerucht dat ze een gebroken been of gebroken rug of zo had, in ieder geval één van die twee, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Klopt, er ging een gerucht dat ze een gebroken been of gebroken rug of zo had, in ieder geval één van die twee, haha.


    Verbrijzelde rugwervel. Ik geloof dat het ongeluk ook te zien zal zijn en dat het in de volgende aflevering gebeurd, als ze van die rots in het water moeten springen. (denk ik) Als je dan een beetje verkeerd kom met je armen, ben je de lul. Mijn vriendin heeft het ook gehad.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:08 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Verbrijzelde rugwervel. Ik geloof dat het ongeluk ook te zien zal zijn en dat het in de volgende aflevering gebeurd, als ze van die rots in het water moeten springen. (denk ik) Als je dan een beetje verkeerd kom met je armen, ben je de lul. Mijn vriendin heeft het ook gehad.


    Ja, je ziet het ongeluk - dat ze springt in ieder geval - en daarna laten ze niet meer zien. De afleveringen zelf gaan wel gewoon door. Ik ben zelf echt benieuwd hoe ze het precies gaan brengen.
    Haar rugwervel was inderdaad verbrijzeld, er zit nu zo'n plaat in haar rug dus echt goed buigen kan je hem niet meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Ja, je ziet het ongeluk - dat ze springt in ieder geval - en daarna laten ze niet meer zien. De afleveringen zelf gaan wel gewoon door. Ik ben zelf echt benieuwd hoe ze het precies gaan brengen.
    Haar rugwervel was inderdaad verbrijzeld, er zit nu zo'n plaat in haar rug dus echt goed buigen kan je hem niet meer.


    Klopt, het is best wel ernstig want ze kan waarschijnlijk haar leven lang haar tenen niet meer aanraken...


    Aan niets denken is ook denken.