• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    (...)

    Paulien gedraagt zich altijd zo. Je moet maar wereld draait door fragmenten van haar kijken, ze is echt hilarisch.


    Ze is inderdaad hilarisch.
    Ik vond het wel echt super genaaid dat de eerste groep die beneden stond niks gunde aan de andere groep !
    Maar ja, dat zou wel bij het spel horen..


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Daniel kan de mol trouwens niet zijn. Als iedereen een vrijstelling had en alleen de mol niet was het programma afgelopen. Als eerste ben je niet zeker dat iedereen een vrijstelling krijgt, maar ja.
    Wat ik trouwens wel opvallend vond was dat toen Joep naar voren werd geroepen door de priester zei hij iets van "Ah", alsof hij wist dat hij naar voren moest komen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Daniel kan de mol trouwens niet zijn. Als iedereen een vrijstelling had en alleen de mol niet was het programma afgelopen. Als eerste ben je niet zeker dat iedereen een vrijstelling krijgt, maar ja.
    Wat ik trouwens wel opvallend vond was dat toen Joep naar voren werd geroepen door de priester zei hij iets van "Ah", alsof hij wist dat hij naar voren moest komen.

    Heh, wat bedoel je met dat eerste?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Heh, wat bedoel je met dat eerste?


    Nou kijk. Er waren tien vrijstellingen te verkrijgen. Als alle kandidaten een vrijstelling zouden krijgen behalve de mol zou er een probleem ontstaan. Als de mol als eerste zou gaan bungeejumpen dan zou hij niet weten of anderen een vrijstelling zouden krijgen. Daniel was de eerste waarover men mocht bedenken of bij wel of niet ging, het zou dus heel onlogisch zijn als Daniel de mol zou zijn. Mijn uitleg is echt belabberd :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Nou kijk. Er waren tien vrijstellingen te verkrijgen. Als alle kandidaten een vrijstelling zouden krijgen behalve de mol zou er een probleem ontstaan. Als de mol als eerste zou gaan bungeejumpen dan zou hij niet weten of anderen een vrijstelling zouden krijgen. Daniel was de eerste waarover men mocht bedenken of bij wel of niet ging, het zou dus heel onlogisch zijn als Daniel de mol zou zijn. Mijn uitleg is echt belabberd :'D

    Jaaaa, ik snap hem! Eén ding wat ik ook niet snapte; bij Ewout en Kees. De doosjes waren in het begin zo dat rechts 'wél springen' was en links niet, Ewout deed hem in rechts, maar uiteindelijk was het dat hij hem in 'niet springen' had gedaan? Daar is volgens mij ook echt mee gekloot hoor, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Jaaaa, ik snap hem! Eén ding wat ik ook niet snapte; bij Ewout en Kees. De doosjes waren in het begin zo dat rechts 'wél springen' was en links niet, Ewout deed hem in rechts, maar uiteindelijk was het dat hij hem in 'niet springen' had gedaan? Daar is volgens mij ook echt mee gekloot hoor, hahaha.


    Zoiets zag ik ook inderdaad, die doosjes wisselde wel vaker volgens mij. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Everdeen schreef:
    (...)
    Jaaaa, ik snap hem! Eén ding wat ik ook niet snapte; bij Ewout en Kees. De doosjes waren in het begin zo dat rechts 'wél springen' was en links niet, Ewout deed hem in rechts, maar uiteindelijk was het dat hij hem in 'niet springen' had gedaan? Daar is volgens mij ook echt mee gekloot hoor, hahaha.


    Ja, inderdaad. Eerst snapte ik echt helemaal niets van het spel, mijn broertje heeft het wel 10x uitgelegd ofso. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb dagen gezocht op welke Nederlandse zender het werd uitgezonden, en ik heb hem eindelijk :'D Ik ben een Belg xd

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:11 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wie is de mol is altijd erg leuk! :D

    Mijn favoriet deze keer is Tim Haars, echt ene droogkloot. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik verdenk gewoon al 3 jaar Art:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    Ik verdenk gewoon al 3 jaar Art:

    HAHA. Stiekem wel hè.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind Daniël wel leuk. En hij werd 13 in 1982.(:
    Het is de dertiende editie van de mol, dus...(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jongens, na 1 aflevering kun je toch echt niet zeggen wie het wel / niet kan zijn?


    Aan niets denken is ook denken.

    Firebolt schreef:
    Ik verdenk gewoon al 3 jaar Art:


    hahaha lolldd :'DD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Meheheh, Ewout :c

    Ik heb nog niet echt een mol. Nou ja, Ewout... :/


    Destroy what destroys you.