• Vanavond om 20:30 start zoals gewoonlijk het programma 'Wie is de Mol?' weer en aangezien er nog geen topic over was, bij deze. In dit topic kan je praten over de hints, de verdenking etc over de aflevering, de kandidaten of alles wat je kwijt wilt over het programma. (:


    De kandidatenlijst:
    Carolien Borgers
    Daniël Boissevain
    Ewout Genemans
    Janine Abbring
    Joep van Deudekom
    Kees Tol
    Paulien Cornelisse
    Tania Kross
    Tim Haars
    Zarayda Groenhart


    In de pot zit momenteel €11820,-

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 0:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Memoria schreef:
    Ik vind Daniël wel leuk. En hij werd 13 in 1982.(:
    Het is de dertiende editie van de mol, dus...(:


    •*• Lululu •*•

    Ik heb nu al een hekel aan sommige kandidaten ;c


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik heb nu al een hekel aan sommige kandidaten ;c


    Oh, ik niet. Ik hou nu al van deze groep. Hoe ze op elkaar reageren. Geweldig gewoon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Memoria schreef:
    Ik vind Daniël wel leuk. En hij werd 13 in 1982.(:
    Het is de dertiende editie van de mol, dus...(:


    Dat zegt niet heel veel. Ze kijken in principe niet naar beroep, leeftijd, geslacht etc. Ze kijken bij het uitkiezen van een mol alleen naar zijn kwaliteiten als mol.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Dat zegt niet heel veel. Ze kijken in principe niet naar beroep, leeftijd, geslacht etc. Ze kijken bij het uitkiezen van een mol alleen naar zijn kwaliteiten als mol.


    Dat is waar, maar er wordt naar dat soort dingen gekeken om hints te geven over de mol. Zo kon je het ook een keer via het getal 38 ofzo te weten te komen wat dan weer iemands schoenmaat was. Of zo, dus dat soort dingen zijn dan toch nodig om te weten [:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dubbel -.-

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:03 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar er wordt naar dat soort dingen gekeken om hints te geven over de mol. Zo kon je het ook een keer via het getal 38 ofzo te weten te komen wat dan weer iemands schoenmaat was. Of zo, dus dat soort dingen zijn dan toch nodig om te weten [:


    Na, dat soort dingen zijn niet het belangrijkste want die hebben de kandidaten zelf ook niet. Met 38 kom je denk ik niet heel veel want van niemand uit welke groep dan ook weet ik de schoenmaat :'D Daarbij is 82 zo'n vreemd getal, er zijn er twee in geboren en Daniël werd 13. Je kan er niet veel van zeggen, zeker nu niet. Er is ook drie keer het cijfer 50 langs gekomen en Joep is de enige vijftigplusser, het is maar net wat je zelf bezig houdt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Na, dat soort dingen zijn niet het belangrijkste want die hebben de kandidaten zelf ook niet. Met 38 kom je denk ik niet heel veel want van niemand uit welke groep dan ook weet ik de schoenmaat :'D Daarbij is 82 zo'n vreemd getal, er zijn er twee in geboren en Daniël werd 13. Je kan er niet veel van zeggen, zeker nu niet. Er is ook drie keer het cijfer 50 langs gekomen en Joep is de enige vijftigplusser, het is maar net wat je zelf bezig houdt.


    Dat schoenmaat ding kwam pas later in het spel :] en er was achter te komen, alleen dat wist ik later pas :'D

    Maar het zijn vaak wel dat soort dingetjes dat ernaar verwijzen, oké, niet altijd natuurlijk ^^ maar vijftig kan ook met iets anders te maken hebben van de mol (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat schoenmaat ding kwam pas later in het spel :] en er was achter te komen, alleen dat wist ik later pas :'D

    Maar het zijn vaak wel dat soort dingetjes dat ernaar verwijzen, oké, niet altijd natuurlijk ^^ maar vijftig kan ook met iets anders te maken hebben van de mol (:


    Daarom dat kan ook 82 want een geboortejaar is wel echt te makkelijk. De hints voor ons thuis zijn juist moeilijker gemaakt want in de tijd van Milouska, Inge en Dennis waren de hints nog zo simpel. Er zal meer achter zitten dan een geboortejaar, zeker in een eerste aflevering.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het zijn altijd van die vrij vergezochte hints waar je nooit op het eerst moment echt op komt, dingen als dat je in de eerste aflevering al kan zien wie de mol is aan hoeveel mensen er in de bus om hem heen zetten ofzo


    Aan niets denken is ook denken.

    Ahh ik vind die operazangeres zo'n leuk mens he! Hahahha
    Weet iemand hoe zij heet?


    Living The dream

    Loenta schreef:
    Ahh ik vind die operazangeres zo'n leuk mens he! Hahahha
    Weet iemand hoe zij heet?
    Tania Kross

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 18:39 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben gewoon een beetje verdrietig hierom ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het enige wat mij is opgevallen was dat Caroline met Janine, Pauline en Joep aan het praten was en dat ze daarna glaasjes klinkte met Tim. Hmm. En Daniël die 100euro heeft weggelaten...
    Ik vind het echt jammer dat Joep eruit is. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Verdachte nummer 1: Tim
    Het is tim! Het is tim! Het is tim!

    Redenen: hij deed het vet goed bij het laserspel, maar door de laatste (hele makkelijke en zichtbare) laser liep gewoon doorheen, hij ging meteen mee in het idee van bij dat gedicht dat ze veel fouten zouden maken, en....

    Verdachte nummer 2: Daniël


    Aan niets denken is ook denken.