• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    'Je kan 'm genezen met een kusje' zei Mackenzie, waardoor er een grinnik over mijn lippen rolde. Ze trok haar vinger weer terug en snel pakte ik haar vinger vast. 'Sorry, vinger' zei ik tegen de vinger en ik drukte er een kusje op. 'Heb jij echt geen idee wat we kunnen doen? Als het echt moet ga ik zingen, ik verveel me dood hier' zuchtte Mackenzie. Snel sprong ik op, tilde ik soepel zonder enige moeite in één keer Mackenzie op en liep het hokje weer in. Daar zette ik Mackenzie op een kruk neer, deed haar een koptelefoon op en liep terug. Ik zette de microfoon aan en grijnsde. 'Welk liedje?' vroeg ik aan haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even toen Liam toch een kusje op mijn vinger drukte, wat overigens heel kinderachtig was. Hij tilde me zonder enige waarschuwing op en zette me neer op een kruk. Liam deed een koptelefoon op en liep weer terug naar zijn knoppenpaneel. "Oké. Ten eerste, kon je mij gewoon niet waarschuwen vóórdat je me optilde en me hier heen bracht?" Zei ik en keek rond. "Waarom moet ik altijd het slachtoffer zijn." Zuchtte ik. Ik dacht na over een liedje, een liedje van tweeduizendtwaalf of eerder. "Ik ken er maar één heel erg goed en dat is Breakeven van de The Script." Zei ik en haalde mijn schouders op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben even douchen, reageer daarna weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Hm. Oké' grinnikte ik kort en ik typte wat in, om vervolgens het liedje op te zetten zodat Mackenzie het ook kon horen. Zelfs Bad Influence van P!nk was er nog, en die was echt al meer dan acht jaar oud. Om het geluid een beter en mooier volume te geven, schoof ik de knoppen rechtsboven omhoog en links in het middel draaide ik de ene knop wat om, als het goed was stond nu het volume helemaal goed. Ongezien pakte ik mijn mobiel uit mijn zak en begon het op te nemen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte kort toen ik de muziek hoorde, tijd om te zingen. "I'm still alive but I'm barely breathing. Just praying to a God that I don't believe in.'Cause I got time while she got freedom.'Cause when a heart breaks. No. It don't break even." Begon ik onzeker, maar al gauw gooide ik er wat energie in het refrein en het begon steeds beter te voelen. Zingen was altijd al een hobby van me, maar ik hield me er niet zo mee bezig. Terwijl ik wel bijna elke dag in de studio was. De muziek stopte en ik stopte automatisch met zingen na het laatste woord, kende ik het lied toch nog wel goed. Ik slaakte een opgeluchte zucht en keek Liam glimlachend aan. Ik verveelde me nog steeds.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nieuw topic (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Mackenzie kon goed zingen, dat hoorde je zo. Ik sloeg het ingezongen liedje op en grijnsde naar Mackenzie. De microfoon bij mij drukte ik weer in zodat Mackenzie me kon horen. 'Dat was echt geweldig, en dat meen ik' zei ik eerlijk tegen haar. Ik loog niet. Snel pakte ik mijn mobiel en stopte met opnemen, waarna ik snel naar Twitter ging en de link van de opname tweette, met eronder: "Today with Mackenzie in the studio". Het zelfde plaatste ik op Tumblr. Nu kon heel de wereld Mackenzie's talent horen. Ik had hetzelfde gedaan, maar dit was ook goed bedoeld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte en deed mijn koptelefoon af om vervolgens huppelend uit het hok te gaan. "Dat was best wel leuk." Grinnikte ik. Ik glimlachte en neuriede het lied weer, het was als ik eenmaal een liedje hoorde, het echt vast in mijn hoofd zat. Echt helemaal en ik kon je er dagenlang mee lastigvallen. "En wat nu? Ik verveel me weer." Mompelde ik. Ik dacht weer na aan een paar minuten eerder, wanneer ik Liam's gezang had opgenomen. "Jij hebt het toch niet opgenomen? En héél toevallig op internet gezet?" Vroeg ik wantrouwend. Soms kon ik ook op mijn eigen zenuwen werken, ach. Het was mijn eigen schuld. "Oké. Negeer die vraag maar. En vraag me niet waarom.." Zei ik en grinnikte weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry]

    Liam James Payne

    Mackenzie kwam huppelend uit het hok en ik lachte even. 'Dat was best wel leuk' grinnikte ze. 'Mooi zo' grijnsde ik terug. Ze glimlachte en begon het liedje weer even te neuriën. 'En wat nu? Ik verveel me weer' mompelde ze. 'Jij hebt het toch niet opgenomen? En héél toevallig op internet gezet?' vroeg ze. Ik zag aan haar dat ze me niet vertrouwde, waarbij er een klein lachje over mijn lippen rolde. 'Oké. Negeer die vraag maar. En vraag me niet waarom' zei ze, gevolgd door weer een grinnik. 'Nou, eigenlijk..' Begon ik. Ik keek Mackenzie schuldig aan. 'Kijk maar op Twitter en Tumblr. Ik kan je niet beloven dat je het leuk gaat vinden' glimlachte ik opgewekt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte en keek Liam weer aan. ''Oké. Dat heb ik verdiend. We staan nu quite, maar dan moeten we wel ophouden of.. Laat maar ik weet niks meer.'' glimlachte ik. Ik pakte mijn telefoon en ging op Twitter, al gauw kreeg ik duizenden mentions binnen. Mackenzie_LArretez : Thaank youu @Real_Liam_Payne x Ik schudde lachend mijn hoofd en luisterde naar mezelf zingen. ''Ik kan niet zingen, ik deed het voor de lol.'' glimlachte ik. Ik liep naar Liam toe en wreef zijn haar in de war en trok aan zijn neus. ''Dat heb je verdiend.'' grinnikte ik en ging weer zitten.

    [No problem (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Oké. Dat heb ik verdiend. We staan nu quite, maar dan moeten we wel ophouden of.. Laat maar ik weet niks meer' glimlachte Mackenzie. Toen Mackenzie haar telefoon pakte, pakte ik die van mij ookal. Klaar zittend voor wat ze ging doen. @Real_Liam_Payne: No problem. You sing beautiful! Tweette ik terug. 'Ik kan niet zingen, ik deed het voor de lol' glimalchte Mackenzie, waarna ze naar mij toe liep en mijn haar in de war wreef om vervolgens aan mijn neus te trekken. Scheel keek ik naar mijn neus en liet een overdreven zucht horen. 'Niet zo doen. Je kan prachtig zingen, en dat meen ik' glimlachte ik. 'Dat heb je verdiend' grinnikte Mackenzie. 'Weet je wat me nu pas opvalt?' vroeg ik aan haar. 'Ze hadden voorspelt dat er vliegende auto's zouden komen, maar nog altijd zie ik geen vliegende auto's!' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Hij keek scheel naar zijn neus, wat me liet lachen. ''Niet zo doen. Je kan prachtig zingen.'' zei Liam en gelijk schudde ik mijn hoofd hevig. ''Ik kan niet zingen. Toen ik elf was lachten mij klasgenoten uit omdat ik niet kon zingen.'' zei ik en zuchtte. ''Weet je wat me nu pas opvalt? Ze hadden voorspelt dat er vliegende auto's zouden komen, maar nog altijd zie ik geen vliegende auto's!'' zei hij en ik lachte. ''Liam toch, we zijn pas zes jaar verder. Misschien over vijftig jaar. Dan kan het pas.'' grinnikte ik. ''We zijn raar weet je, we tweeten met elkaar terwijl we gewoon één meter van elkaar af zijn.'' grinnikte ik. ''Maar dat komt ervan als je met One Direction omgaat, ik had gewoon geluk. Ik weet nog precies hoe de meiden uit mijn klas alles aan me gingen vragen. Het was gewoon irritant.'' zei ik en lachte weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik kan niet zingen. Toen ik elf was lachten mij klasgenoten uit omdat ik niet kon zingen' zei ze, gevolgd door een zucht. 'Smoesjes' lachte ik. 'Liam toch, we zijn pas zes jaar verder. Misschien over vijftig jaar. Dan kan het pas' grinnikte ze. 'Oké, oké. Misschien is het ietsiepietsie te vroeg, maar ik zal zweren dat het nooit zal kunnen' grijnsde ik. 'We zijn raar weet je, we tweeten met elkaar terwijl we gewoon één meter van elkaar af zijn' grinnikte Mackenzie. 'Dat heet niet raar. Dat noem je mobiele telepathie' lachte ik. 'Maar dat komt ervan als je met One Direction omgaat, ik had gewoon geluk. Ik weet nog precies hoe de meiden uit mijn klas alles aan me gingen vragen. Het was gewoon irritant' zei Mackenzie. 'Ach ja. One Direction komt waarschijnlijk niet meer bij elkaar maar ik ben wel van plan om het een en het ander op te nemen en contact op te nemen met dit management voor toestemming' glimlachte ik. Ik wilde zeker niet stoppen met muziek maken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte, maar keek Liam nog ongeloofbaar aan. "Het is geen smoesje, ik zweer het." Glimlachte ik en grinnikte weer. Het was waar, mensen lachten me uit omdat ik van zingen hield en toevallig ook niet kon zingen. "Dan geloof je maar niet, he." Zei ik en kruiste mijn armen. "En nee, we zijn gewoon raar. Er bestaat niks als.. Mobiele telepathie?" Ik fronste mijn wenkbrauwen en schudde lachend mijn hoofd. "Hoe kan je het verzinnen, Payne?" Een grinnik rolde uit mijn mond. "One Direction? Zingen? Opnemen? I'm in baby!" Lachte ik en wreef zijn haar weer in de war. Ik had er even zin in, ik was in een rare bui, dat had ik zo eens in de week. Dan spring ik echt letterlijk in de lucht van te veel enthousiasme.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik reageer zometeen ^-^]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."