• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en ging met mijn telefoon op Tumblr, het was nog steeds een soort van hobby van me. Glimlachend stuurde ik het ingezongen liedje van Liam in met ondertiteling 'Liam Payne sings Torn' met de datum van vandaag. Tumblr stuurde nog steeds alles wat ik op Tumblr stuurde ook op Twitter. Al snel kreeg ik RT's en reblogs. Ik grinnikte en stopte mijn telefoon in mijn broekzak. "Je gaat me heel dankbaar zijn." Grinnikte ik en ging languit op mijn stoel zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Hoezo?' vroeg ik aan Mackenzie. Nog geen minuut later hoorde ik een geluidje. Snel haalde ik mijn mobiel uit mijn broekzak en keek op Twitter, om vervolgens op Tumblr te kijken. Gelijk viel mijn mond open. 'Liam Payne sings Torn' stond er. Toen ik even doorzocht wie het had gestuurd, kwam ik bij iemand bekends uit. Mijn mobiel liet ik in mijn zak glijden en waarschuwend keek ik Mackenzie aan. 'Mackenzie...' begon ik met een dreigende ondertoon in mijn stem. 'Wat heb je gedaan?' vervolgde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam nep-bang aan, maar grinnikte toch. "Ik heb je gezang opgenomen en om Tumblr gezet." Ik haalde mijn schouders op en grijnsde. "Kom op. Je bent nu onafhankelijk, je hebt geen management meer." Zei ik en liep een rondje om het kamertje heen. "Maar als je geen comeback wilt maken met One Direction. Oké, vergeet wat ik zei." Zei ik snel en plofte weer neer op mijn stoel. Ik friemelde wat aan mijn zwarte haar en mompelde wat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sylvesti schreef:
    [Als iedereen het er mee eens is kan er in de avond een feest zijn in de studio. Voor het 40 jarig bestaan ofzo.]


    [ik vind het prima, maar dan moet de rest ook wel reageren, want ik kan moeilijk Harry opeens naar de studio poeven,.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik vind het goed (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ( Ik vind het goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Ik heb al zo vaak gezegd dat ik One Direction mis, maar nu ik er zo over na denk heb ik geen zin meer in een comeback' mompelde ik. 'Ik heb mijn handen al vol met Drake. Hoe moet ik dat in hemelsnaam dan doen als One Direction terug is? Juist, ja. Dan heb ik geen tijd meer voor Drake' zei ik, dit keer ietwat geïrriteerd. 'Dus. Nog een reden om het niet te doen' zuchtte ik. Ik leunde wat achterover en dacht na. Drake zou ik niet voor ook maar nog één dag bij iemand anders laten. Hij was mijn leven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Oké. Sorry. Soms moet je dingen negeren die ik zeg." Mompelde ik en zuchtte. Ik begon weer te friemelen met mijn haar, waarom deed ik dit? Ik deed het alleen als ik nerveus was? Zuchtend pakte ik mijn telefoon en keek Liam aan. "Zal ik het verwijderen? Of het gewoon zo laten." Vroeg ik en zwaaide met mijn telefoon. "Vergeet niet dat ik er altijd voor je ben als je iets nodig hebt. Met wat dan ook. " Knikte ik en ontgrendelde mijn telefoon alvast.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Nee, laat maar staan. Het heeft geen zin meer, nu weet iedereen het toch al' mompelde ik. Waarom had Mackenzie het er nou opgezet? Niet dat het zo erg was, maar dan toch. 'Vergeet niet dat ik er altijd voor je ben als je iets nodig hebt. Met wat dan ook' knikte Mackenzie. 'Dat weet ik, en het geldt andersom hetzelfde' glimlachte ik. Maar toen veranderde mijn glimlach in een frons. 'Ik waardeer het echt heel erg dat je het op internet zet, Mackenzie. Maar ik snap alleen niet waarom' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op en zuchtte. "Ik weet het zelf ook niet. Het ging gewoon en ik dacht denk ik dat ik het gewoon leuk vond. Impulsiefheid, of zoiets." Mompelde ik. "Het spijt me." Zuchtte ik en pakte een pilletje uit mijn tas. Ik haatte hoofdpijn en ik had wel altijd pilletjes bij me, gelukkig dit keer ook. Ik nam mijn pilletje in en keek naar het doosje. Eigenlijk wist ik niet wat voor een pil het was, maar ach ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik had net twee wiegjes, een commode en een ladenkast bestelt op internet toen ik een verbazend artikel las op de website van The Times:

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.



    Niet veel later vond ik ook nog op twitter een opname van Liam die Torn zong. Het was echt prachtig, misschien zelfs mooier dan eerst. Het onderschrift zei dat het vandaag was opgenomen. Eronder werd veel gesuggereert over het terugkomen van One Direction. Ik kopieerde de links en stuurde hem naar Liam met het bericht: Heb je dit al gelezen? Is het waar? X Was dit waar? Ik had echt geen idee. Ik zou het wel heel leuk vinden als ze weer bij elkaar zouden komen. Maar hoe zou het moeten met Drake? En de kindjes van Harry en Naill? En al hun vriendinnen? Ik had echt geen idee. Maar het zou wel leuk zijn voor ze. Ik sloot na dat berichtje de laptop af en ging languit op de bank liggen. Echt lekker was het niet, maar omdat het warme konijn nu op mijn voeten lag was het nog best aangenaam warm. Het enige was dat Finn en Dan nu op mijn organen drukten, wat iets minder prettig was.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Ik ben te opvliegend, niet waar?' vroeg ik gelijk. Een schuldgevoel bekroop me en gelijk keek ik Mackenzie aan. 'Sorry! Ik had nooit zo moeten reageren. Het is heel lief van je dat je het schijnbaar goed vond' zei ik gelijk. Ineens kreeg ik een bericht, dus haalde ik mijn mobiel weer uit mijn zak. Oh, het was van Eirwen. Snel tikte ik op de links en mijn mond viel open van verbazing. 'Wat.. Hoe.. Huh?' Was mijn geniale antwoord. Ik weet er niks van af! Wie heeft dit verzonnen? Was het één van de andere jongens? L Stuurde ik terug naar Eirwen. 'Mackenzie! Moet je dit lezen!' zei ik gelijk. Nogmaals drukte ik op de link van het artikel en ik hield mijn mobiel vóór Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik had alles weg gezet en was langzaam aan het wegdommelen. Deze dag was zeer vermoeiend geweest, vooral emotioneel en dan vanavond ook nog het feest. Ik moest echt wat bijslapen. Net toen ik in slaap was gevallen ging mijn telefoon af. Het was Liam. Hij snapte er ook niks van. Ik weet het niet, maar ik denk dat ze vanavond wel op het feest zijn. Dan kan je het vragen. X E Ik verstuurde het. Ik kon slapen wel vergeten nu ik zag dat Owen en Ianto zag springen om naar buiten te gaan. Ik ging staan en liet ze naar buiten. Ik besloot maar naar Hyde Park te gaan. Daar konden ze meer rennen dan dat kleine beetje hier. Langzaam liep ik met hen langs de Thames naar het park.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en keek Liam aan. "Het maakt niets uit. Mijn hoofdpijn wordt steeds regelmatiger en daar irriteer ik me doodziek aan, dus ik kan wat chagrijnig overkomen." Zuchtte ik. Ik keek Liam fronsend aan toen hij een beetje hysterisch begon te worden. Hij liet me een artikel zien en ik las het op mijn gemak. Mijn ogen werden groot en hield mijn hoofd schuin. "Ik snap er helemaal niets meer van. Het is echt vaag aan het worden." Mompelde ik en scande het artikel nog eens door. Wat vaag.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Waarschijnlijk weer alles verzonnen' zuchtte ik. Ik was blij dat er niks meer over One Direction in het nieuws was, en dan komt dit. Begrijp me niet verkeerd, om ik miste One Direction verschrikkelijk veel en had al zes jaar niks meer van de andere jongens gehoord maar omdat we één keer elkaar tegelijk zagen veranderde daar toch niks aan? Eigenlijk vroeg ik me af hoe het nou met Paul zou gaan. En baby Lux was zeker al zo'n zeven, zes jaar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."