• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Styles = Sikowitz


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    I like it (: ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is er iemand geintereseert in Eirwen?]


    Bowties were never Cooler

    [Heeft iemand enig idee om dit weer tot leven te wekken? Een feestje in de studio ofzo?]


    Bowties were never Cooler

    [Idk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Heel jammer dat het zo dood bloed]


    Bowties were never Cooler

    (Ik wist niet meer echt hoe te reageren, dus tja... )


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ook niet


    Bowties were never Cooler

    (Misschien kunnen Skyler en Eirwen elkaar kennen?)


    Bowties were never Cooler

    [ik vind het ook wel jammer dat het dood is. ;c
    Maar idk ;o]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Als iedereen het er mee eens is kan er in de avond een feest zijn in de studio. Voor het 40 jarig bestaan ofzo.]


    Bowties were never Cooler

    [Vind ik goed:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even. ''Hij heeft het van jou geërfd.'' merkte ik lachend op. ''Iets doen waar je nooit genoeg van kan krijgen, herinnert je dat aan iets?'' grinnikte ik. Ik keek weer naar de knopjes en zuchtte. ''Je bent nu toch niet aan het opnemen?'' vroeg ik. Ik wachtte niet op antwoord van Liam en schoof één knopje naar boven. Een schelle stem weerklonk in mijn oren. ''Oeps.'' Ik schoof het knopje weer terug en een 'normale' stem klonk weer. ''Dat ga ik nooit, maar dan ook nooit meer doen. Producer is niets voor mij.'' mompelde ik. Ik hoopte heel erg dat hij niet alles opnam. Anders zat ik wéér in de problemen, maar ze konden het toch makkelijk over doen?


    Liam James Payne

    'Dat kan best' lachte ik. 'Iets doen waar je nooit genoeg van kan krijgen, herinnert je dat aan iets?' grinnikte Mackenzie en gelijk zat ik al weer te dromen over One Direction. 'Zingen' mompelde ik wat zachter. 'Je bent nu toch niet aan het opnemen?' vroeg Mackenzie, en nog voor dat ik haar kon tegen houden schoof ze alweer een knopje naar voren. 'Geen zorgen, ik bewerk alles later nog' stelde ik Mackenzie lachend gerust. Na een tijdje was de groep klaar en bedankte me. Ik wuifde het weg en toen ze weg waren, stond ik op. 'Het komende uur krijg ik in ieder geval niemand meer' zuchtte ik. 'Voor de lol neem ik ook altijd eens wat van mezelf op' zei ik, toen ik de deur opentrok en in het hokje naar binnen liep. De muziek was al gestart zodat ik Mackenzie niks hoefde uit te leggen. Het was Torn, nog altijd een mooi liedje. Na de bekende noten begon ik te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte naar de jongens en richtte me weer op het paneel. Als ik eerlijk was, snapte ik er nog helemaal niks van. Echt helemaal niks. Liam zei iets dat hij voor de lol iets wilde opnemen en ik knikte. Torn begon te spelen en de herinneringen kwamen weer naar boven. De mooie herinneringen, de reisjes. Ik pakte mijn telefoon en nam Liam's gezang op en grijnsde. ''Je gaat me later wel bedanken.'' mimede ik en grinnikte. Ik legde mijn telefoon naast het paneel en keek amuserend toe hoe Liam zong. Zuchtend keek ik naar hem, gewoon omdat het me mooie herinneringen


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Illusion never changed, into something real. I'm wide awake and i can see the perfect sky is torn. You're a little late, i'm already torn. Torn' zong ik de laatste woorden. Het liedje wat we bij xFactor hadden gezongen, het liedje wat nu al zo'n negen jaar bestond. Maar negen jaar of niet, het bleef één van mijn favoriete liedjes. Om de goede herinnering. Ik liep weer terug en tikte op de computer het ingezongen liedje aan om hem vervolgens weer te willen verwijderen. Even twijfelde ik, maar verwijderde ik de opname toch. Ik zou wel weer ruzie krijgen als ze erachter kwamen. 'Sorry daarvoor, ik kon het niet laten' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."