• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik zuchten en knikten. Louis had gelijk. ''Ik bel haar morgen wel op. maar als ik erheen ga moet jij mee.'' wees ik Louis er nog eens streng op. echt neit dat ik alleen ging. ''Ik wist dat ik het bij jongens had moeten houden. die kunnen tenminste niet zwanger worden.'' ik maakte er een grapje van maar ergens meende ik het wel. Als ik alleen met jongens was vreemdgegaan hadden we dit probleem nooit gehad.
    Ja, oke. ik had ook gewoon helemaal niet vreemd hoeven gaan. maar dat was in die tijd geen optie voor me. ''kom.'' ik pakten Louis zijn hand vast en trok hem overeind. ''klaar voor de babywarming.'' grinnikte ik en liep naar beneden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik had net twee wiegjes, een commode en een ladenkast bestelt op internet toen ik een verbazend artikel las op de website van The Times:

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Niet veel later vond ik ook nog op twitter een opname van Liam die Torn zong. Het was echt prachtig, misschien zelfs mooier dan eerst. Het onderschrift zei dat het vandaag was opgenomen. Eronder werd veel gesuggereert over het terugkomen van One Direction. Ik kopieerde de links en stuurde hem naar Liam met het bericht: Heb je dit al gelezen? Is het waar? X Was dit waar? Ik had echt geen idee. Ik zou het wel heel leuk vinden als ze weer bij elkaar zouden komen. Maar hoe zou het moeten met Drake? En de kindjes van Harry en Naill? En al hun vriendinnen? Ik had echt geen idee. Maar het zou wel leuk zijn voor ze. Ik sloot na dat berichtje de laptop af en ging languit op de bank liggen. Echt lekker was het niet, maar omdat het warme konijn nu op mijn voeten lag was het nog best aangenaam warm. Het enige was dat Finn en Dan nu op mijn organen drukten, wat iets minder prettig was.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 17:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik keek Harry aan en knikte toen. 'Misschien is dat wel het beste. Maar natuurlijk ga ik met je mee daarnaartoe...Dat je dat nogvraagt of in dit geval zegt' zei ik serieus. Mooi niet dat ik hem er niet alleen naartoe liet gaan. 'Hazz, je moet niet denken wat je beter had kunnen doen, maar je richten op wat er nu allemaal is...Je kan de tijd niet terugdraaien.' Ik wist dat ondanks hij er een grapje van maakte het ergens wel meende. 'Daarbij is het ook helemaal niet zeker, dus trek niet te vroeg conclusies' voegde ik eraan toe. Eerst maar eens kijken of het echt zo was al leek het antwoord meer dan duidelijk. 'Kom al.' waren mijn woorden toen Harry me overeind trok en grinnikte. 'Dat zijn jouw woorden.' Ik liepook naar beneden en klom eenmaal beneden op Harry zijn rug. 'Hazz, ik ben te lui om te lopen en dit is te leuk' gaf ik als excuus en keek hem met een onschuldige glimlach aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik schoot in de lach en pakten meteen louis zijn benen vast. ''Serena! we hebben er een baby bij!'' Gilde ik, terwijl ik naar ze toe liep. ik liep door naar de woonkamer en ging voor de leuning van de bank staan en draaide me om. Ik liet mezelf, en dus ook Louis, achterover op de bank vallen. met een plof belande eerst Louis op de bank en meteen belande ik al weer op hem. ''En nu heb ik onze baby geplet.'' Lachte ik en draaide me omzodat ik met mijn buik op die van Louis lag. ''Kleuter.'' giechelde ik en drukten mijn lippen op het puntje van zijn neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Melody Woods
    Ik kijk op als ik Harry hoor gillen dat we een baby erbij hebben. Ik kijk hoe Harry binnen komt gelopen met Louis op zijn rug en ik lach even. Het zag er echt grappig uit. 'Kijk papa is eens gek doen,' zeg ik tegen Puck en ik wijs naar Harry die boven op Louis op de bank gaat zitten. Die twee leken wel weer vijf. Ik ben blij dat Louis terug is gekomen in Harry's leven, je kon Harry gewoon weer helemaal op zien bloeien. Ik kijk weer naar Puck en zie haar gapen. Ze was nu al weer moe. 'Ik leg Puck weer even op bed met al deze drukte,' zeg ik en ik loop samen met haar naar boven. Ik leg haar in haar bedje en stop haar onder. Ik loop naar de onze kamer om de babyfoon te pakken en zie dan de brief van Harry nog op het bed liggen met een foto erbovenop. Ik pak de foto op en schrik van de ogen van het meisje. Die lijken precies op die van Harry. Ik bijt op mijn lip en pak de brief. Ik weet dat ik eigenlijk niet in Harry's dingen mocht neuzen, maar als dit niets speciaals was, dan vond hij het vast niet erg. Ik lees de brief helemaal en ik kan het niet helpen of er rolt een traan over mijn wang. Ik heb geen idee of het komt doordat het allemaal wel eens waar zou kunnen zijn, wat betekend dat Harry is vreemdgegaan of dat ik huil omdat dat stomme mens ons niet met rust laat. Ik denk een beetje van allebei. Ik besluit Harry maar gewoon te roepen. 'Harry?!' roep ik dan ook naar beneden en ik ga op het bed zitten.


    I've become so numb

    [Harry Heef de brief weggestopt. Maar ik doe wel of hij het alweer vergeten is ;x]

    Harry Edward Styles
    Zodra Serena mijn naam roep van boven schik ik op. Kut, nu was ik als of de brief alsnog vergeten. Ik wist niet waarom Serena me om riep maar ik verslepende niet veel goeds. Ik eet op mijn lip en keek Louis even moeilijk aan waarna ik opstond. "Vermaak jij Niall zijn vriendin maar even." Ik drukte een kus op zijn mondhoek en klop van hem af om vervolgens met lood in mijn schoenen naar boven te lopen. "War is er?" Vroeg ik stil, terwijl ik de deur opende en Serena zag. Ik had gelijk gehad. Ze zat met de brief in haar handen. Ze huilt en even blijf ik als versteend staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Rider -> Glucio)


    Happy Birthday my Potter!

    [Stilte...]


    Bowties were never Cooler

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek hoofdschuddend naar Liam. ''Hoe komt het dat je vijfentwintig bent? Je lijkt wel een kind van vijf!'' lachte ik. Ik pakte Liam's handen en trok hem omhoog. ''Raar, raar mens.'' lachte ik. Mijn mondhoeken krulden toch weer steeds omhoog. Ik miste deze tijden, wanneer de jongens al kleine kinderen deden. En nu, nu waren ze allemaal écht volwassen geworden. Ik kon het haast niet geloven, want ik wilde het niet niet geloven. Ik wilde niet dat de jongens opgroeide, maar ik kon ze niet dwingen. Ze waren mentaal allemaal - diep van binnen - nog kleuters. Dat wist ik wel zeker. ''Ik verveel me!'' zei ik als een klein kind en keek Liam met een pruillipje aan.


    Liam James Payne

    'Hé. Ik ben doodnormaal, hoor. Tenminste, dat denk ik' mompelde ik. Ik grijnsde naar Mackenzie toen ze me raar noemde. 'Ik verveel me!' zei Mackenzie. Hoofdschuddend klopte ik op Mackenzie's hoofd. 'Ik ook. Helaas ben ik verplicht om morgen met Drake naar de dierentuin te gaan' grinnikte ik. Alles waar ook maar één dier of wat was, vond Drake al helemaal geweldig. 'Je hebt dus al één groep weggejaagd. Nog drie te gaan' zei ik, en ik zag hoe de deur openging en dit keer drie jongens naar binnen kwamen. Ik stond op en schudde hun handen. 'Liam Payne' zei ik. 'En dit is Mackenzie. Jullie kunnen gelijk beginnen' legde ik uit. Ze knikten en nog geen minuut later zat ik weer in mijn stoel, naar hun stemmen luisterend. Af en toe paste ik wat aan, soms een valse noot. Wat eigenlijk niet geeft, om ik moest toch echt bekennen dat ook ik niet altijd even zuiver zong.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Jij hebt tenminste iets te doen. Ik zit me alleen dood te vervelen thuis. Desnoods ga ik sporten, maar dat ga ik denk ik niet doen. Niet echt iets voor mij. Wel voor jou. Ach ja'' ratelde ik. Ik grinnikte even, dus nog 3 groepen. Even kijken wat zij ervan bakken. Straks was het weer bagger, maar dan ging ik mijn mond houden, dat had ik Liam beloofd. Ik ben niet zo'n mens die haar beloftes verbrak. Liam stelde me voor aan de jongens en gelijk begon er één naar me te grijnzen. Ik rolde mijn ogen. Ze begonnen te zingen, soms was het een beetje vals, maar daar kon niemand iets aan doen. Behalve Liam, die kon het 'goed maken'. De jongen die naar me grijnsde daar net, begon weer te grijnzen. Jesus. Ik draaide me om naar Liam en zuchtte. ''Ik kan er niks aan doen, maar ik houd mijn mond, oké?'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Trots grijnsde ik. 'Reserve lijst sprinten, Olympische Spelen tweeduizendtwaalf' grinnikte ik. Het was altijd al een droom van me geweest om mee te doen met de Olympische Spelen. Tot mijn grote geluk stond ik op de reserve lijst, maar One Direction was ook een droom van me geweest. 'Ik wil je vragen om morgen mee te gaan, maar ik denk niet dat je zou willen. Bij elk dier blijft Drake zo'n half uur staan, dus ik kan je niet verzekeren dat we vóór de avond terug zijn' grinnikte ik, terwijl ik een aantal knopjes omhoog schoof en een paar knoppen omdraaide. Ik herkende het liedje niet, waarschijnlijk weer iets voor een album. Eigenlijk volgde ik de muziek niet meer zo. Af en toe hoorde ik een leuk liedje op de radio, en soms nog een liedje van vroeger. Dat vrolijkte me wel weer op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    'Lach niet, Styles, want het is een geldige reden' zei ik en beet op mijn lip om ook zelf niet in de lach te schieten. 'Sinds wanneer...Uh Harry wat heb je mij nog meer niet verteld en wel moet weten?' vroeg ik met een grijns en zodra hij begon te lopen, sloeg ik mijn armen om zijn nek. Toen hij naar de woonkamer liep en zich voor de bank omdraaide wist ik gelijk zijn plan al. Nog voor het protesteren mogelijk was belandde ik al met een plof op de bank en belandde Harry al weer op me. Een vreemd geluid verliet mijn mond en knikte. 'Ja, daar komt het nu wel op neer inderdaad.' Lachte ik en haalde mijn schouders op. 'Dat zal nooit meer veranderen, want dat is nu eenmaal wie ik ben.'
    Nog voor het ik wat kon zeggen of doen werd Harry door Serena geroepen en wist dat het niet veel goeds kon zijn gezien zij boven was. 'Het komt wel goed, want je kan er ook niets aandoen.' zei ik zachtjes nadat hij me moeilijk aankeek. Snel drukte ik nog een kusje op zijn neus, knikte als antwoord op zijn volgende vraag en keek toe hoe hij met lood in zijn schoenen naar boven liep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en keek een seconde naar de jongens. Ze waren niet echt interessant of zo, ze waren nog geen eens knap. Ik zuchtte even en keek Liam weer aan. ''Ik denk wel dat ik meega. Het is tenminste beter dan dat ik me thuis verveel. Straks beleef ik nog een avontuur.'' zei ik droog. Grinnikend keek ik naar alle knopjes voor me. Ik vroeg me af wat ze allemaal deden. ''Hoe kan je in hemelsnaam onthouden wat die knopjes allemaal doen? Het zijn er honderden. Nee, duizenden.'' zei en keek schuin naar het paneel voor me. Ik kon dit werk sowieso niet aan. Dat zeker.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dat is simpel. De eerste keer dat je dit doet, probeer je gewoon alles uit' lachte ik. Ik grijnsde naar Mackenzie. 'Ja joh. Voor de twintigste keer in een jaar naar de dierentuin is ook echt zoveel belovend' grinnikte ik. 'Het zijn er maar iets in de honderd. Makkelijk te onthouden' zei ik. 'Helaas heb ik geen fotografisch geheugen, dus sommigen mensen hebben nu een album met een liedje erop waar één of andere piepstem opstaat' merkte ik mompelend op. Ik keek naar mijn horloge en zuchtte. 'Nog zo'n drie uur. Gelukkig hoef ik maar vier uur per dag te werken, om ik ga Drake niet elke keer weg brengen' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even. ''Hij heeft het van jou geërfd.'' merkte ik lachend op. ''Iets doen waar je nooit genoeg van kan krijgen, herinnert je dat aan iets?'' grinnikte ik. Ik keek weer naar de knopjes en zuchtte. ''Je bent nu toch niet aan het opnemen?'' vroeg ik. Ik wachtte niet op antwoord van Liam en schoof één knopje naar boven. Een schelle stem weerklonk in mijn oren. ''Oeps.'' Ik schoof het knopje weer terug en een 'normale' stem klonk weer. ''Dat ga ik nooit, maar dan ook nooit meer doen. Producer is niets voor mij.'' mompelde ik. Ik hoopte heel erg dat hij niet alles opnam. Anders zat ik wéér in de problemen, maar ze konden het toch makkelijk over doen?


    I don't want you to die, I want you to suffer.