• Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [mijn topics]

    Harry Edward Styles
    "We hebben niet om haar mee te vervoeren." Merkten ik op toen we door de gangen van het ziekenhuis liepen. En ik dacht niet echt dat het verantwoordelijk was om Puck zo over straat te dragen. Al was het aardig warm buiten. Ze keek met haar enorme ogen overal om haar heen terwijl belletjes speeksel uit haar mond kwamen. "Dat kwijlen heeft ze niet van mij hoor." Lachte ik terwijl ik mijn mobiel weer pakten om mijn moeder te bellen of ze de maxi Cosi en kleding wilde komen brengen. De vrouw aan de andere kant was door het dollen heen en zou meteen hier heen komen. "En dan ga jij uitrusten." Glimlachten ik en drukten mijn lippen op Serena haar kruin.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 15:18 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik schepte al onze borden vol en luisterde naar Liam's vragen terwijl ik langzaam een stukje pasta wegwerkte. Rosalie zei dat Hailey vrij rustig was en volgens Liam was zelfs Drake, de kleine druktemaker, zelfs niet zo druk geweest. "Ik weet ten minste zeker dat de baby ADHD heeft. Daar ontkom ik denk ik niet aan." grapte ik voor ik nog een stukje lasagne in mijn mond stopte. Ik at zelf het liefst lasagne alleen met een vork en ik kende Liam's lepelfobie, dus die lagen dan ook niet op tafel. Soms met een toetje was het wel lastig, maar met een vork at ijs ook nog best prima. Ik snapte alleen niet hoe hij ooit cornflakes ging eten met een vork, maar goed. Ik kijk even naar Rosalie. Ze ziet er gestrest uit en niet zo'n beetje ook. Ik hoopte dat het mij toch minder zwaar zou vallen. Tja ik had mijn familie nog, hoe ver weg ze ook zaten, en Liam natuurlijk, die ook echt een schatje was. Ik zou het wel overleven, toch? Ik duwde een plukje haar uit mijn ogen en nam nog een hap lasagne. Ik wilde opzich Liam wel vragen over Harry's kindje, maar ik had een vreemd gevoel dat elke keer als iemand het over Harry had Rosalie van binnen een stukje stierf en dat wilde ik echt niet veroorzaken.


    Bowties were never Cooler

    (Mijn topics.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Van wie zou ie 't toch hebben' grinnikte ik. 'Hoe zou het eigenlijk zijn als One Direction weer bij elkaar kwam? Net zoals No Doubt' zei ik. Ik dacht na over de fans. Zes jaar geleden waren we uit elkaar gegroeid, door ruzie en door ons privé leven. Waarschijnlijk hadden een paar van ons contact gehouden, maar nadat Daniëlle verhuisd was, ontmoette ik Sascha in New York op vakantie. Zo hebben denk ik de anderen ook hun vriendinnen ontmoet. Mijn blik gng naar Hailey en ik glimlachte. Ze leek zo gelukkig. Rosalie was vast een goede moeder, alhoewel ze er nogal vermoeid uitzag. Als ik zou vragen wie de vader was, zou er vast een draadje los gaan. Ik hield mijn mond dus maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik grinnekte. "Tja, ik denk dat ik het andwoord weet." Ik luisterde naar zijn vraag. "Het zou wel gezellig zijn. Jullie waren altijd wel een lichtpuntje in de soms vrij saaie studio." Ik at rustig door. Ik was wel moe, maar het was gewoon gezellig. "Als jullie willen kan ik wel een oefenruimte regelen. Er is een vrij grote in het metal departement, ik heb geen idee waarom, maar die zijn het grootst met de beste accoustiek van de studio." Ik at weer verder wachtend op een reactie. Het schoppen werd nu wat minder. Gelukkig. Ik werd er zo moe van. Morgen was de echo. Als ik dan niet zou weten wat het zou worden zou het echt een ramp zijn ... Nouja, ramp. Ik moest een naam verzinnen en had echt nog geen idee. Ik wilde niet zo'n moeder zijn die haar kind dan maar gewoon de naam van haar vader of moeder geeft omdat dat simpel is. Gwenneth of Rhys... Nee. Zeker niet nu ze hier in London zouden opgroeien in plaats van in Wales.


    Bowties were never Cooler

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even en luister zwijgend naar hun gesprekken. Over One Direction.... Ik bijt op mijn lip en eet rustig verder. Het eten smaakt me heerlijk, veel beter dan wat ik zou maken. Ik kijk naar Liam en glimlach weer even. 'Ben benieuwd welke fans jullie dan nog hebben. Bandleden met kinderen,' grinnik ik zachtjes en bijt op mijn lip. 'Zouden jullie hetzelfde soort muziek blijven maken of nu met een iets volwassener tint eraan,' vraag ik Liam met een grijns. 'Als het plan doorgaat natuurlijk,' glimlach ik. Ik bijt op mijn lip. Misschien zou ik dan moeten interviewen, aangezien ik dat ook nog wel is af en toe moet doen voor mijn werk. Dat is het enige werk wat ik buitenshuis meot doen. Interviews afnemen met bekende Engelse. Ik heb er een paar gehad, niet heel erg veel, maar het plan is om in dat opzicht te gaan groeien. Het zou leuk zijn, zo willen ze dan niet alleen interviews n tijdschriften plaatsen, maar ook voor de camera. Samen met een vrouw van 29 zou ik dat dan op me moeten nemen. Ik kijk naar Hailey. Hopelijk is zij dan wel wat ouder, anders zou ik niet weten wat ik moet. Ik kijk met een glimlachje naar Eiwen en Liam. 'Drukke kinderen zijn ook leuk hoor,' grinnik ik. 'Dat vind ik wel gezellig en schattig. Ik zou liever hebben dat mijn kind veel te druk is, dan dat hij nooit iets zegt. Niet dat er iets mis mee is, maar anders is ze of hij zo gesloten. Dat lijkt me moeilijk, omdat je dan moeilijker contact krijgt,' leg ik uit. Ik kijk naar Hailey. Die heeft haar drukke momenten en haar stille. Om die stille maak ik me meer zorgen, vooral omdat het niet altijd zo is dat ze dan moe is, maar dan is ze gewoon stil. Echt stil.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    'Ik denk niet echt dat de andere jongens dat willen. Ik heb eerlijk gezegd ook geen tijd, ik zit met Drake, Niall zit met Jayden alhoewel Skyler op hem kan passen' vertelde ik. Onder de tafel keek ik naar mijn mobiel en glimlachte. 'Harry heeft een dochter gekregen. Puck, heet ze. Serena wilt niet alleen met Puck zijn, en ik denk niet echt dat Harry Serena en Puck alleen laat. Louis heeft het druk met zijn drama klas en Zayn.. Tja, Zayn is Zayn' grinnikte ik. 'Het zou wel fijn zijn. En ik denk nogsteeds hetzelfde soort muziek, met af en toe een tintje volwassener' dacht ik hard op. 'Je hebt gelijk, Rosalie. Als je een goede band wilt met je kind moet je met hem of haar iets kunnen doen' was ik er mee eens en ik nam nog een hap van de lasagne.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Sarah Angels

    Ik grinnik even, als Liam over Harry verteld verdwijnt de lach van mijn gezicht. 'Harry,' hoor ik Hailey vragen. Ze stapt van de bank af en komt naar ons toelopen. 'Papa?' Ik kijk Rosalie aan en blik even snel naar Liam en Eiwen. Ik haat het om te liegen. 'Er zijn heel veel Harry's in Engeland Hailey,' fluister ik zacht. 'Ga maar weer tv kijken.' Ze kijkt me even zwijgend aan. Hailey kende me beter dan iedereen. Zelfs al is ze jong. 'Maar is deze Harry mijn papa,' vraagt ze. Ik schud langzaam van nee. 'Ga gewoon weer zitten Hailey, je vader komt niet om mij te helpen,' fluister ik zacht. Tranen staan in haar ogen. 'Vanavond oké?' Ik vond het zeker niet fijn om het er hier bij Liam en Eirwen over te hebben. Hailey ging zelf nog is een keer naar Harry met de vraag. 'Je bent te nieuwsgierig,' mompel ik. Ik til haar op en zet haar op de bank. Ik ga gehurkt voor haar zitten. 'Jij hoort niet mee te luisteren he kleintje,' glimlach ik en geef een tikje op haar neus. Ze kijkt me met haar grote groene ogen aan. Ik geef haar haar knuffel. Altijd hoop ik dat ze haar vader niet mist, of in iedergeval, er niet aandenkt, maar je hoeft maar de naam Harry te horen of een gezin met vader en moeder of ze begint erover. Ik kijk naar Liam en Eirwen. Dan kijk ik naar Hailey. 'Wil je vanavond bij mij in bed slapen?' Ze knikt en een kleine glimlach komt op haar gezicht. 'Afgesproken,' grijns ik. Ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik ga aan tafel zitten. Oké wat ga ik uitleggen? 'Haar vader heet Harry, vandaar dat ze zo reageerde,' zeg ik snel en eet mijn eten verder op.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 17:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik glimlachte. "Aw, dat is echt leuk!" Zijn argumenten waren erg logisch. Ik zou ook in ieder geval de eerste maand thuis blijven. Ik had dan nog wel het geluk dat als die eenmaal niet meer om alles huilde dat ik simpel de maxi cosi mee kon nemen naar werk. Ik nam een van de laatste happen van mijn bord. Ik was het zeker eens met wat Liam zei. Je moest inderdaad een band opbouwen met je kind. Anders had je er geen moeten nemen. "Tja, misschien is het wel een keer leuk om weer eens samen te zingen." Ik nam nog een hap. Opeens begint Hailey weer te spreken. Het verhaal klinkt me wat raar in de oren. Rosalie die toen ze hoorde dat Harry, duidelijk welke Harry, een kindje had gekregen schijnbaar instortte en Hailey die zo reageert op de naar Harry. Ik vond het allemaal maar vreemd. Ik wist wat voor grote flirt Harry was geweest, maar het zou toch niet... Nee. Dat kon gewoon niet... Toch? Ik keek naar Liam om te zien of hij hetzelfde dacht. Ik stopte maar weer gewoon een stuk lasagne in mijn mond toen ze weer aan tafel kwam zitten, duidelijk wat ongemakkelijk door de situatie. Ik wilde het haar eigenlijk wel vragen, maar het leek me zo awkward en ongepast dat ik mijn mond hield.


    Bowties were never Cooler

    Serena Melody Woods
    Ik dacht even na. Alles was zo snel gegaan. We hadden niet echt tijd om een maxi cosi mee te nemen. Gelukkig was thuis wel alles klaar. De babykamer was al helemaal klaar, we konden nu natuurlijk nog wel roze behang kopen. Ook hadden we al de nodige kleertjes. Al moesten we nu wel nog échte meisjeskleren kopen. Voor als ze een paar weken is ofzo. Ik lach even. 'Dan zal ze dat wel van mij hebben,' zeg ik dan. Mijn moeder heeft ook wel eens iets laten vallen dat ik vroeger als baby'tje kwijlde. Als Harry zijn moeder opbelt, hoor ik de meest enthousiaste vrouw ooit. Ik lach even. Ze had er alle reden toe. Ze werd oma! Ik glimlach even en knik braaf. 'Samen met jou,' zeg ik tegen Puck. We zouden nu vast wel veel visite krijgen. Eerst onze ouders natuurlijk. 'Wanneer laten wie iedereen langs komen?' vraag ik aan Harry. Ik wilde rust, en als iedereen maar achter elkaar binnen kwam lopen, dan had ik ook geen rust. We konden beter iedereen in één keer langs laten komen.


    I've become so numb

    [mijn topics]


    I've become so numb

    Liam James Payne

    Ik keek even moeilijk. Mijn ogen vielen op Hailey, toen ze klaar was met praten. Even onderzocht ik haar. Maar toen ik bij haar ogen kwam, hield ik me vast bij mijn besluit. Eirwen keek me aan, en ik knikte naar haar. Ze dacht hetzelfde als ik dacht, dus ik besloot het maar op te offeren. 'Rosalie? Dit kan vast heel raar in jou oren klinken, maar is Harry Styles misschien de vader van Hailey? Het spijt me heel erg als ik het helemaal verkeerd heb, maar Hailey's ogen zijn precies die van Harry. Ik kom er maar niet over uit. Ook het feit dat jij steeds in elkaar krimpt als ik het over Harry hebt' vertelde ik zacht. Hier zou ik nog wel een hoop problemen mee kunnen krijgen, maar áls het Harry was, dan zou hij het wel weten. Toch? En als het niet zo was, waarvan anders herkende ik die ogen dan?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."