• Het is het jaar 1942. De tweede wereldoorlog is volop aan de gang. Tien kinderen zijn op de trein gezet om veiligheid te zoeken in Engeland. Ze zoeken onderdak bij een mopperige professor met een onvriendelijke butler. Om zich te vermaken spelen ze verstoppertje in het huis. Daar vinden ze een grote kast. De kast blijkt een doorgang naar een geheel nieuwe wereld waar je grootste dromen uit kunnen komen. Maar ook in droomwerelden kan het goed fout gaan. Er is een oorlog gaande tussen het goede en het kwade. De valse heks, die de troon heeft overgenomen, wil niet opgeven. Zullen deze kinderen daar verandering in brengen?


    Deelnemers van deze RPG:
    × Kunnen nette posts maken van 7 regels of meer.
    × Kunnen respectvol met elkaar omgaan
    × Schrijven out of character binnen haakjes
    × Spammen niet onnodig
    × Maken geen perfecte personages (Mary Sue's zijn ten strengste verboden)
    × Houden het realistisch op gebied van relaties tussen personages
    × Houden de eventuele 16+ netjes
    × Zetten boven de post de naam van het personage
    × Denken goed na voordat ze een rol maken voor deze RPG.


    Wat ik wil weten over jouw personage:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Heks of Aslan:
    Extra:


    Beschikbare rollen:

    Kinderen (Max 10. Het liefst 5 jongens en 5 meisjes)
    Lily Cecilya Marianna Jones (Onbekend) - Kwijt
    Tiffany McGregor (Heks) - Machelien
    Olivia 'Liv' Meghan Fallon (Aslan) - Pebble
    Dawn Snow (Heks) - Vegangirl
    Ophelia Castellan (Aslan) - Rowboats
    Bryson Noah Snow (Aslan) - Basterd
    Gereserveerd - MadEyeMoody
    Ailén Beau Fellas (Heks) - Tempus
    Ayden Samuel McCury (Aslan) - HurtedHeart
    David Morgan (Aslan) - Ewijn

    De Witte Heks - Eluveitie
    Zoon van de heks Alwyn (Heks) - Rowboats

    Aslan - MadEyeMoody

    Andere dieren uit het bos (Max 10)
    Galon (Aslan) - Vegangirl
    Camryn - Tempus

    Mythische wezens (Max 10)
    Thorin (Heks) - Bastard
    Eirena Cassiopeia (Aslan) - Kwijt
    Brennen (Aslan) - Ewijn
    Eevee/Drare (Aslan) - HurtedHeart

    Le link naar het speeltopic: Klik hier.
    Le link naar het praattopic: Klik hier.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:35 ]


    26 - 02 - '16

    [Yay! Je kan Wyn langs laten komen bij Olivia en Jayden? Ze zijn nog maar net in Narnia aangekomen, dus nog maar bij de uitgang van de kast (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [JA. JA. SHIT, HELEMAAL VERGETEN.]


    help

    [ Ik ga zo slapen. Ik heb echt een zwaar kut dagje gehad en morgen gaat ook kut worden ]


    26 - 02 - '16

    Alwyn
    Wel, de zoon van de Witte Heks was niet echt wat je noemt... Happy vandaag. Nijdig door de geruchten over een grote verandering die Narnia zou overvallen, was hij op zijn - godzijdank geen sprekend - paard gestegen en het land in gegaan om het met eigen ogen te aanschouwen.
    Aangekomen in het bos waar de meeste dieren die zich aan Aslans zijde hadden geschaard bevonden, steeg hij af en bond hij de teugels van het paard vast aan de tak van één of andere boom.
    In de verte hoorde hij geluiden... Menselijke geluiden.
    Resoluut kwam hij het bos uit en stond perplex. Daar stonden ze dan, zonen en dochters van Adam en Eva. Hoe was dit mogelijk? Zouden ze uit een naburig koninkrijk komen?
    Alwyn betwijfelde het. Er waren weinigen die het riskeerden om de bergen door te gaan om zo Narnia te kunnen betreden. Hij had het eens gedaan en zou het nooit meer opnieuw doen. Het was een hel geweest.
    "Camryn, maak dat je weg komt!" schreeuwde Wyn bazig naar de vos die een meisje uitdaagde die tegen de lantaarnpaal zat. Haar keurde hij geen blik waardig.
    Wyn keek minachtend naar Eirena die zich bij twee anderen van de kinderen bevond.
    "Wat is hier in godensnaam aan de hand?" mompelde hij bij zichzelf.


    help

    Devourer schreef:
    [ Ik ga zo slapen. Ik heb echt een zwaar kut dagje gehad en morgen gaat ook kut worden ]


    Ahww. :/ Sterkte!


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ahww. :/ Sterkte!


    [ Thanks (: ]


    26 - 02 - '16

    Dawn Snow

    Plotseling kwam er een gast uit het bos gelopen. Hij schreeuwde iets naar wat voor mij de vos leek en mompelde daarna iets in zichzelf. Ik mocht hem wel. Hij was geen watje en zeker niet onknap. Ik glimlachte. Deze plek was perfect. Als ze nu ook nog zwaarden hadden... Ik keek naar de centaur. Oh my god, deze plek was helemaal perfect! Ik keek naar de man. Hij zag er niet echt aardig uit, maar aardig hoefde je ook niet perse te zijn. Ik had verstaan wat de man had gemompeld en ik besloot er op in te gaan.
    'Dat wil ik ook graag weten' zei ik onverschillig.
    Hij kwam dreigend over, maar dat vond ik juist geweldig.

    { Sorry voor het korte stukje: Zit op mijn Ipod }

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 6:16 ]


    I will keep watch.

    (Ik ga denk ik nog even op Eirena wachten. (: )


    help

    Brennen mag natuurlijk ook altijd de kinderen komen redden, aangezien ik niet kan beloven dat Wyn zo heel lief met ze zal omgaan. ^^


    help

    [Ugh, ik wil reageren , maar het o-zo-geweldige vak Frans ligt voor mn neus -___- ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [btw, mijn perso's staan er nog niet bij ;$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik moet weer gaan. :/


    help

    Eirena
    Ik eacht nog steeds op een reactie van de mensen, als ik merk dat het nog harder gaat sneeuwen. Ook zie ik dat eenn van de tweekinderen die het dichtbij mij staat, erg geïnteresseerd naar me kijkt. Zou hij hiervoor ooit een centaur hebben gezien? Zouden er in de wereld waar zij vandaan komen Centaurs zijn? Ik neem aan van niet. De sneeuw valt nu met bakken uit de hemel. Gelukkig ben ik al min of meer aan het weer gewend, maar de mensen waarschijnlijk niet. "Zal ik jullie even naar een warmere plek brengen?" Vraag ik. Door het gebrek aan reactie's, vraag ik me af of ze wel kunnen praten. Dan hoor ik nog iemand naar de kinderen kijken, en ik kijk om. Het is een figuur dat ik nauwelijks in het bos gezien heb. Bijzonder, want ik dacht velen te kennen. Ik haal diep adem.

    {Sorry dat het zo kort is, maar we gasn uit eten ;P}


    Tijd voor koffie.

    Alwyn

    Het ene meisje leek te antwoorden op Wyn's vraag.
    "Dat wil ik ook graag weten," zei ze onverschillig. Wyn lachte even spottend en liep op de vrouwelijke centaur af die de kinderen naar een andere plek mee leek te willen nemen. Dat ging mooi niet gebeuren.
    "Eirena, herken je me niet meer?" Wyns stem klonk nogal honend. Zijn ene hand rustte nogal dicht bij het gevest van zijn zwaard en zijn ogen glinsterden vervaarlijk, maar ook uitdagend.
    Van de sneeuw en de kou had Wyn niet veel last. Hij woonde immers al vijf jaar in een kasteel gemaakt van ijs. Vijf jaar was trouwens ook de tijd die tussen de laatste ontmoeting met Eirena en deze zat.


    help

    Dawn Snow

    De gast glimlachte spottend en wendde zich naar wat mij een centaur leek.
    'Eirena, herken je me niet meer?' vroeg hij honend.
    Oh wauw. Hij had een zwaard! Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Niet alleen dat maakte me al reuze blij, maar die sneeuw... Ik hield van sneeuw. In het dorpje waar Bryson en ik woonden was haast nooit sneeuw, en als het er wel was, was ik de enige die naar buiten ging. Ze vonden het allemaal te koud. Mietjes.
    Ik ging mooi niet mee met die centaur. Ik had het al lekker warm genoeg en ik voelde me hier goed. Alles zag er zo... Betoverend uit. Eindelijk kon ik dat eens ervaren. Geen pesterijtjes omdat ik me zo jongensachtig gedroeg, geen getrek aan mijn haren omdat ik er beter uit moest zien. Nee... Deze plek was voor mij net de hemel.
    'Ik wil niet naar een warmere plek. Deze plek is al geweldig genoeg' zei ik tegen de centaur.
    Het ging harder sneeuwen. Des te beter, dacht ik glimlachend.


    I will keep watch.