• Link naar nieuwe rollentopic
    Link naar oude rollentopic
    Link naar het volgende topic

    Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - GleeManiac
    2- Memphis Grimmaud - Roane
    3- Cyril Nightingale - Eltham
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - [qGleeManiac[/q]

    Meiden ;;
    1- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2- Ayla Hope Savage - Vesta
    3- Gwenx1D

    Hunters [max 12] ;; NODIG!

    Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

    Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roane schreef:
    [Ik wil liever nog even wachten, tot ik kan bedenken wat Memphis dan zogezegd gedaan heeft, nu Shooter niet meer mee wil doen.]

    [wil je shooters personage uit de RPG schrijven?]

    [Ik weet niet wat ik met Memphis wil doen nu, ik vind het gewoon jammer.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    [Ik weet niet wat ik met Memphis wil doen nu, ik vind het gewoon jammer.]

    [het is ook heel erg jammer, kun je er niet iets van maken dat Aurora ineens gebeld word en gaat verhuizen? En dat Memphis een beetje van streek is na alles wat die avond is gebeurt? Ik weet het ook niet]

    (Of via een ongeluk... maar dan vergeeft Memphis zichzelf het niet denk ik?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Wat jammer, Shooter, maar suc6 met je studie!
    Ehm, mij maakt het niet zo heel veel uit, maar misschien is het voor Elise wel makkelijker om nog even te wachten zodat ze Ro op een goede manier eruit kan schrijven?
    Wat betreft de hunters, Jaimes en Nessje hebben ook nog steeds niet gereageerd dus ik weet niet of die nog mee doen? Want anders moeten Morrowind en ik even wat anders bedenken, aangezien de meeting draaide om nieuwkomers. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als het moeilijk is voor Elise wil ik anders nog wel een eind - post voor Aurora schrijven,
    dan kan ze misschien iets doen. :]


    [Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik er aan moet beginnen, het voelt een beetje als afscheid nemen. En Ro verdient wel een mooie exit. Ik blijf het jammer vinden.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    || Ik zou wel, van Ro een minder actief personage kunnen maken. Door d'r vaker naar huis te laten gaan enzo ...
    JULLIE LATEN ME TWIJFELEN XD. ||


    Shooter schreef:
    || Ik zou wel, van Ro een minder actief personage kunnen maken. Door d'r vaker naar huis te laten gaan enzo ...
    JULLIE LATEN ME TWIJFELEN XD. ||

    [Je moet doen wat jou het beste lijkt, jij moet er mee leven]

    || Ik ga Ro uitspelen, door de posts te plaatsen die nodig zijn om haar uit de RPG te halen (verhuizen, of wat dan ook, dat weet ik nog niet). Dan hoeft Elise d'r hoofd niet te breken over een oplossing. Er komen dus nog een aantal posts van mij (dat zullen er niet heel veel zijn) en daarna ben ik weg. :] ||


    [Ahah, yay. Kan ik rustig afscheid van haar nemen in plaats van zo abrupt :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [goede keuze! We gaan je missen, je was een goede schrijfster in de RPG]

    Eltham schreef:
    [goede keuze! We gaan je missen, je was een goede schrijfster in de RPG]


    || Super bedankt, en de rest natuurlijk ook allemaal <3. ||


    (We gaan je zeker misse.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Erg spijtig dat je weg gaat, maar ik begrijp wel waarom. Studies gaan voor. Veel succes met je studies en ik hoop dat je slaagt! En @Cybele: zal ik wat in hun gb plaatsen?)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov