• Link naar nieuwe rollentopic
    Link naar oude rollentopic
    Link naar het volgende topic

    Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - GleeManiac
    2- Memphis Grimmaud - Roane
    3- Cyril Nightingale - Eltham
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - [qGleeManiac[/q]

    Meiden ;;
    1- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2- Ayla Hope Savage - Vesta
    3- Gwenx1D

    Hunters [max 12] ;; NODIG!

    Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

    Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlet

    Ik schoot wakker toen er iemand mijn wang streelde en duwde diegene automatische weg. Ik was ook recht gesprongen en keek met angstige ogen naar de man die ik terug in zijn stoel had geduwd. Waarom ik angstig was was omdat ik geen idee had waar ik was en me heel erg bewust was dat ik niet weg kon. Het duurde dan ook even voor ik door had dat ik in een leeg vliegtuig zat en dat ik Adam had weggeduwd. Ik sloot mijn ogen en liet een opgeluchte zucht ontsnappen door mijn lippen. Ik wist niet waarom ik had gedacht dat het één van die aanranders was geweest van vroeger toen ik klein was. Dat had ik namelijk wel vaker als een man me aanraakte. Meestal sloeg ik dan, maar nu had ik het gevoel gehad dat ik er niet met vechten eruit zou komen. Geen idee waarom, maar het maakte ook niet uit.
    Ik werd overspoeld met een vermoeid gevoel nadat ik mijn excuses had aangeboden aan Adam. Ik zakte bijna door mijn benen waardoor Adam me stevig vast had genomen.
    "Moet ik je naar buiten dragen?" vroeg hij, maar ik schudde mijn hoofd en liep wankelend uit het vliegtuig de luchthaven in.
    "Mag ik je gsm even?" vroeg ik en ik kijk hem vermoeid aan.
    "Heb je geen gsm?" vroeg hij dan terwijl hij die van hem gaf.
    "Ik ben hem kwijt," zei ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
    "Ik ga onze koffers al halen, wacht je aan de uitgang?" ik knikte en begon al te wandelen terwijl ik Aurora haar nummer in tikte.
    Ik moest hun laten weten dat mijn gsm ergens in het bos lag of in de buurt van Memphis huis. Als de Hunters hem zouden vinden zou iedereen misschien nog in de problemen komen. Daarbij moest ik Memphis laten weten dat zijn vaders kleren in mijn loft laggen en hij goed voor mijn broers lere jack moest zorgen. Anders ging ik hem nog iets aandoen en ik denk dat hij dat wel wist.
    Hey Ro... Zeg tegen Memphis dat mijn gsm in het bos ergens ligt en hij die moet zoeken voor de Hunters ze vinden. Ik stort morgen of misschien over een paar uur geld op zijn rekening als schade vergoeding voor wat ik allemaal heb aangericht. Zijn vaders kleren liggen in mijn loft. Je kan er makkelijk binnen aangezien ik de deur niet opslot heb gedaan. Er ligt een sleutel ergens in mijn kamer, ik denk in het nachtkastje. Jullie mogen hem gebruiken voor wat je maar wil, voor te schuilen of neukhol... I don't care, maar blijf van men spullen af die er nog staan. Zeg ook nog tegen Memphis dat hij goed voor Davids lere jack moet zorgen, hij mag hem zelf aandoen, maar als er iets mee gebeurt slaag ik Gladys haar ruiten in en maak ik zijn motor kapot en als ik in een slechte bui ben nog een paar mooie krassen.. Laat weten als je dit aankrijgt, want ik wil niet naar één of andere hopeloze vent sturen... Hou je taai meid. Scar x.
    Ik drukte op de verzend knop en had ik nog een extra versietje naar Bonnie gestuurd maar dan een propere versie. Ik hoopte met heel mijn hart dat het bij Aurora was aangekomen en ik echt niet naar een of andere vent was aan het sturen opeens. Daarbij was ik te moe om te bellen en kon ik het nog even niet aan om haar stem te horen of zelfs die van Memphis. Ik kon niet naar hem sturen omdat hij zijn gsm kapot had gedaan en ik wou het zelf niet. Misschien liet hij me niet gerust en dacht Adam dan dat ik met een vriendje was aan het smsen met zijn gsm. Dat is het laatste dat ik wilde. Ik wist niet waarom maar ik wou dat ik een aandenken aan hem had dan alleen een beeld in mijn hoofd. Het voelde gewoon zo fout dat ik hem achter had gelaten. Het leek haast alsof ik het eerder had gedaan…


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Sasquatch --> Tarsus]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik maak morgen een post voor Ayla, hadden Jaimes en nessje al gereageerd?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Nee.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Memphis

    "Ik heb je hier nooit mee naartoe genomen omdat ik bang was dat deze plek dan ook door andere mensen ontdekt zou worden en ik me hier niet meer veilig zou voelen zoals ik altijd heb gedaan. Jullie, de leden van de roedel, daar heb ik geen problemen mee hoor. Het zijn Jason en de mensen waarmee hij om gaat waar ik bang voor was, omdat hij nogal … vreemde ideeën had, zo op z’n tijd. Het feit dat het op zulke plekjes stil en rustig is maakt hem niets uit, het gaat erom dat je hier verschillende dingen kan doen waarbij je betrapt kan worden... Het gewoon normaal doen, zoals de meeste vriendjes en vriendinnetjes doen kon hij niet."
    Ik voel mijn hart aanzienlijk vertragen voor het in een razendsnel tempo begint te slaan. Ik bal mijn vuisten en kan een grom niet tegen houden. Ik heb Jason nooit gemogen. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik echt een beter persoon ben dan hij is, haat ik hem uit de grond van mijn hart. Hij had zo'n mooie kans met Ro, een kans die ik nooit zal kunnen grijpen, en hij behandelde haar niet beter dan een hoer. En Aurora verdient.veel.beter.
    Mijn lichaam ontspant een beetje en er verschijnt een heel duistere, sadistische grijns op mijn lippen als ik me herinner hoe ik Jason eerder vandaag toegetakeld heb. Hij zal wel twee keer nadenken voor hij Ro nog een keer besluit lastig te vallen. Ik lik, voldaan, over mijn lippen en krijg de grijns maar niet van mijn gezicht terwijl er zich een plan vormt in mijn hoofd.
    Mocht hij de boodschap alsnog niet begrepen hebben, dan verander ik bij het volgende incident vlak voor zijn neus in een wolf en bijt ik gewoon zijn lul er af. Ja, dat doe ik, hoewel ik er absoluut niet happig op ben mannelijke genitaliën in mijn mond te nemen. En dan steken ze die arme stakker in het gesticht omdat hij maar loopt te bazelen over een jongen die in een hond veranderde. Oh ja.
    Ik schrik op uit mijn brute gedachtengang door Aurora's zachte stem.
    "Alhoewel ik mezelf nooit heb laten horen, hoor, dus ik deed er zelf ook net zo goed aan mee. Uiteindelijk horen spanning en sensatie bij ons leven toch?"
    Ik frons mijn wenkbrauwen en staar voor me uit, niet goed wetend wat ik moet zeggen. Het was al erg genoeg dat ze daarnet bekende waarvoor ze hier met Jason kwam, ik hoef echt geen beeld in mijn hoofd van Aurora die zich volledig geeft en- Oh shit. Neeneenee. Niet goed. Met een kleine grom probeer ik de binnengeslopen gedachten uit mijn hoofd te jagen. Wanneer ik dan ook nog eens haar hoofd op mijn schouder voel, concentreer ik me erop me zo stil mogelijk te houden. Uiteindelijk hou ik het niet meer en om mezelf ervan te weerhouden een hand onder Aurora's zwarte jurkje te laten glijden kruip ik achter haar vandaan. Ik wrijf enkele keren over mijn broek, niet wetend wat ik anders moet doen.
    Het voelt alsof mijn hersenen gekriebeld worden, en ik heb het op dit moment heel erg moeilijk om stil te staan. Zonder er teveel te proberen over nadenken, doe ik in een razend tempo mijn kleren uit tot ik enkel nog mijn boxershort aan heb.
    Terwijl ik eerder vandaag heel wat moeite moest doen om in een wolf te veranderen, gaat de transformatie nu heel vlot. Voor ik het weet sta ik op vier poten op de grond in plaats van op twee benen. Ik laat mijn tong uit mijn muil hangen en begin te rennen. Van links naar rechts en weer terug. Heen en weer. Heen en weer. Wanneer ik daarvan genoeg heb begin ik te springen, van trippelen met mijn poten tot gekke sprongen waarbij mijn achterpoten hoger in de lucht komen dan mijn bovenlijf. Als ik daarbij per ongeluk in een plas modder terecht kom, rol ik me er even in om en loop dan een eindje bij Ro vandaan om mijn vachten uit te schudden. Korte, hoge blafjes rollen uit mijn snuit.
    Ik word nog eens gek van vrouwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ayla

    ‘Ik kan lopen,‘ reageert hij en met een licht vragende blik keek ik hem even aan terwijl ik hem zo veel mogelijk hielp. ‘Kunnen we naar jou huis gaan? Ik heb even geen zin in mijn pleeg pa,‘ vervolgt hij waar ik lichtjes op knik.
    ‘Dat kan wel,‘ reageerde ik zacht en probeerde hem te ondersteunen, inzoverre dat ging. Mijn ouders waren of thuis, of ze waren weg. Hetgeen wat ze de laatste tijd vaak waren. Mijn gezicht vertrok even terwijl ik voor me uitstaarde en de weg leidde naar mijn huis. Ik mocht niet zo heel erg klagen als het aankwam op mijn vader en moeder, ze waren goed voor me, hielden van me en ik kwam niks te kort. Maar ze begrepen totaal niks van de situatie waar ik in zat en dat terwijl ik van mijn moeder het meeste begrip wel had verwacht, aangezien ik van haar wolvengen heb meegekregen.
    Een zachte zucht verliet mijn lippen terwijl ik mijn blik weer even op Cooper richtte. ‘Ik maak me zorgen om Memphis,‘ zei hij zacht en richtte ook zijn blik op het mijne. Even zag ik hem liicht vertrekken waardoor ik besloot iets sneller te lopen. ‘We gaan je wond verzorgen bij mij thuis en dan kunnen we gaan zoeken naar hem, misschien is hij wel weer thuis,‘ reageerde ik terug en wierp hem een klein bemoedigend glimlachje toe. Terwijl ik mijn blik weer vooruit richtte voelde ik ze zorg omtrent Memphis langzaam weer toenemen, we hadden nog helemaal niks van hem gehoord of gezien nadat Cooper tot Alfa werd benoemt. ‘Het komt goed,‘ mompelde ik half voor mezelf uit en sloeg een straatje in richting mijn huis.

    [Echt heel irritant, aannhalingstekens op deze laptop doen het om de een of andere reden niet dus ik heb die de hele tijd moeten plakken -.- Mocht ik er ergens nog een missen, sorry daarvoor (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aotearoa -> Eltham

    Sorry -

    Ik heb besloten mezelf af te melden voor deze RPG,
    mede dankzij de drukte rondom mijn studies en de zaken die daar rondom spelen,
    daarnaast nog het feit dat het hier langzaamaan aan het doodbloeden is - al is dat ontzettend jammer.

    Het spijt me,
    bedankt voor de leuke tijden hier.


    [Aww, dat is echt jammer :(. Vond het zo aangenaam met jou te RPG'en. Ik vind het ook jammer dat je denkt dat het hier doodbloedt, terwijl we volgens mij gewoon een rustig tempo houden. In elk geval veel succes met je studies dan.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Jammer dat je je afmeld. Veel succes met je studies x)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [kunnen we niet bijna doorspoelen naar de volgende dag? Misschien werkt dat voor nieuwe gesprekken? enzo]

    (Zouden we wel kunnen doen denk ik. Als iedereen het ermee eens is)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    (Zouden we wel kunnen doen denk ik. Als iedereen het ermee eens is)

    [ik weet niet hoe het zit met de hunters vergadering? en of dat van Cooper en Ayla ook doorgespoeld kan worden? in de zin van "toen we thuis kwamen heeft Ayla de wond verzorgd en zijn we daar en daar blijven slapen"?]

    [Ik wil liever nog even wachten, tot ik kan bedenken wat Memphis dan zogezegd gedaan heeft, nu Shooter niet meer mee wil doen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Ik vind het oke. Als Cybele dat ook oke vindt. ;) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.