• Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?










    Link
    Trailer

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:53 ]


    26 - 02 - '16

    Weet je, je mag niet bumpen + het komt me bekend voor van een boek..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Weet je, je mag niet bumpen + het komt me bekend voor van een boek..


    Je mag wel bumpen als het een zinvolle reactie is. En ik heb dit idee geheel zelf bedacht.


    26 - 02 - '16

    En ook hoofdstuk 12 staat online c:


    26 - 02 - '16

    Dat klinkt echt als die ene film.. Weet niet meer welke.

    Het concept zelf zoals het in je samenvatting staat, is niet bijsterend vernieuwend. Denk hierbij aan het verhaal van 'de prins en de bedelaar' die je in veel verschillende versies hebt inmiddels. Daar ruilen ook twee identiek op elkaar lijkende mensen met elkaar om elkaars leven te ervaren. Je hebt er tevens nog meerdere disney versies van (denk hierbij aan de micky mouse versie, en die met die tweeling, die elkaar toevallig ontmoeten zonder van elkaars bestaan af te weten, op een zomerkamp, en wisselen van leven), de barbie versie... ik geloof dat ik zelfs de originele versie ooit ergens gezien heb :'D
    Natuurlijk is je toevoeging van een fantasywereld iets vernieuwends, maar door het concept dat twee identieke meisjes met elkaar ruilen van leven, zal het veel mensen waarschijnlijk het idee geven dat het niet origineel is. Dat ze het idee ergens van kennen.
    Natuurlijk, een samenvatting is maar een samenvatting en tja, uit ervaring weet ik dat die dingen uit cliché elementen bestaan, terwijl het verhaal zelf toch behoorlijk origineel is.
    Ik ga dus binnenkort ook zeker eens naar je verhaal kijken en wie weet neem ik een bladwijzer en wanneer ik volledig ben bijgelezen een abo. Ik kan nog wel niks beloven verder, want ik ben gewoon een kritische lezer xD

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Het concept zelf zoals het in je samenvatting staat, is niet bijsterend vernieuwend. Denk hierbij aan het verhaal van 'de prins en de bedelaar' die je in veel verschillende versies hebt inmiddels. Daar ruilen ook twee identiek op elkaar lijkende mensen met elkaar om elkaars leven te ervaren. Je hebt er tevens nog meerdere disney versies van (denk hierbij aan de micky mouse versie, en die met die tweeling, die elkaar toevallig ontmoeten zonder van elkaars bestaan af te weten, op een zomerkamp, en wisselen van leven), de barbie versie... ik geloof dat ik zelfs de originele versie ooit ergens gezien heb :'D
    Natuurlijk is je toevoeging van een fantasywereld iets vernieuwends, maar door het concept dat twee identieke meisjes met elkaar ruilen van leven, zal het veel mensen waarschijnlijk het idee geven dat het niet origineel is. Dat ze het idee ergens van kennen.
    Natuurlijk, een samenvatting is maar een samenvatting en tja, uit ervaring weet ik dat die dingen uit cliché elementen bestaan, terwijl het verhaal zelf toch behoorlijk origineel is.
    Ik ga dus binnenkort ook zeker eens naar je verhaal kijken en wie weet neem ik een bladwijzer en wanneer ik volledig ben bijgelezen een abo. Ik kan nog wel niks beloven verder, want ik ben gewoon een kritische lezer xD


    Ja, nu je het zegt... Ik heb daar helemaal niet over nagedacht toen ik het verhaal begon. Ik dacht gewoon dat het een goed idee was waarmee ik veel kanten op kon gaan. (:


    26 - 02 - '16

    Anyways, hoofdstuk 13 staat online.


    26 - 02 - '16

    mensen niet zeuren en gewoon lezen dit is een top verhaal die ik met heel veel liefde lees =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb het helemaal glad vergeten te melden dat de hoofdstukken 14 t/m 18 online staan.

    Deze story bevat nu meer dan 10.000 woorden en dat mag best even gevierd worden.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 13:35 ]


    26 - 02 - '16

    Ook hoofdstuk 19 staat online, voor de liefhebbers.


    26 - 02 - '16

    Ik ben weer verdergegaan met schrijven, nadat ik langere tijd vast zat. Hoofdstuk 20 staat online voor de liefhebbers.


    26 - 02 - '16

    Hoofdstuk 21 staat ook online.


    26 - 02 - '16

    Deze story neemt niet langer deel aan SOTY en heeft nu een 22e hoofdstuk. Ik zal vanaf nu proberen er actiever aan te schrijven.
    Al ben ik wel de komende paar weken op vakantie.


    26 - 02 - '16

    Als ik het zo lees doet het me een beetje aan The Partent Trap denken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    Als ik het zo lees doet het me een beetje aan The Partent Trap denken


    Dat kan maar zo, maar ik ken dat hele verhaal niet. Dus daar heb ik het niet op gebaseerd.


    26 - 02 - '16