• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Pebble schreef:
    Gwendolynn Lilly Ocean.
    Ik lag al zo'n vijf minuten op het strand toen de jongen terug kwam. Een beetje buiten adem, waarschijnlijk had hij het dier wat hij geschoten had eerst naar zijn huis gebracht. Hij keek naar me en plofte voor me in het zand. Ik zou niet bij hem kunnen, wat hij volgens mij wel fijn vond. Zeemeerminnen waren niet altijd te vertrouwen, dat wist ik, maar ik vond dat van mezelf wel meevallen. 'Hoi,' zei hij aarzelend. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik duwde mijn bovenlichaam met mijn ellebogen omhoog, zodat ik niet zo ver meer naar boven hoefde te kijken. 'Hoi,' begroette ik hem terug. 'Jij riep me net toch?' vroeg hij, met nog steeds de aarzeling in zijn stem. Ik knikte. 'Ja, dat was ik.' Hij trok zijn knieën op en keek naar me, maar dat vond ik niet erg, ik keek net zo erg terug. Hij beet op zijn lip. 'Dylan,' stelde hij zichzelf toen voor. Ik voelde gewoon aan hem dat hij niet echt wist hoe hij zich bij me moest gedragen, was ik zo anders dan de rest? Buiten dat ik een staart had? 'En wat is jouw naam?' wild hij toen weten en hield zijn hoofd schuin. 'Ik heet Gwendolynn, maar noem me maar gewoon Gwen, dat is korter,' zei ik en glimlachte weer naar hem. Ik bekeek hem even om te peilen waar hij vandaan kwam. Was hij een indiaan? Een lost boy in ieder geval niet, die kende ik allemaal. Soms deed ik zelfs mee met hun zoektochten, of ik vertelde hun informatie over de piraten. 'Kom je uit het indianendorp?' vroeg ik toen nieuwsgierig, ik wilde eigenlijk alles weten van deze aardbewoner, hij had immers benen en leefde boven het water.


    Dylan Tigger || Indiaan

    Ik bekijk Gwendolynn haar lichaam. Haar hele lichaam, van hoofd tot het einde van haar staart. Sorry, ik was een jongen en zoals ze nu zat had ik perfect zicht op haar vrouwelijke vormen. Toch kijk ik er niet overdreven naar, ik bekeek haar gewoon even. Zoals mij meestal bij de zeemeerminnen gebeurde. Ik kijk nog even naar haar gezicht en dan naar het water. Ineens hoor ik een stem en kijk op. Ik zie Flow en glimlach naar haar. ik sta op en loop naar haar toe. Ik begroet haar met een knuffel en til haar even lachend op. Hield ervan om dat bij mensen te doen. Nou ja... Bij mensen die ik goed kende... Ik loop terug met Flow op mijn rug en plof neer. Ik kijk weer naar Gwendolynn en knik. 'Ja wij komen van het indianendorp...' Ik glimlach even en kijk naar Flow die ik naast me neer zet. Veilig naast me. Hoewel ik Gwendolynn al iets meer vertrouwde, vertrouwde ik haar nog niet voor de volle honderd procent. Ineens hoor ik nog een stem. 'Hé Xeel,' begroet ik haar vrolijk en sta op om ook haar een knuffel te geven. Uiteindelijk laat ik me wel weer in het zand zakken. 'Dat is Gwendolynn,' stel ik Gwendolynn voor en kijk weer even naar de zeemeermin. Dus nu waren er 3 indianen en 1 zeemeermin. Dat gaf me wel even wat meer vertrouwen. Niet dat ik bang ben... Ik kan me heus wel verzetten tegen hun sluwe plannen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ sorry dat k steeds niet reageer, probeer vanavond ergens nog wat te schrijven en anders word het donderdag. ]

    Gwendolynn Lilly Ocean II Zeemeermin.
    Rustig bleef ik liggen terwijl Dylan een ander meisje begroette met knuffels. Een steek van jaloezie trok door me heen, ik kreeg niet zo vaak knuffels. Ik had net gezien dat hij me bekeek, iets wat ik wel leuk vond. Ik wist dat ik mooi was, dat waren alle zeemeerminnen immers, zodat ze makkelijk hun prooi konden vangen, maar ik was niet de persoon om ermee te gaan pronken. Ik bekeek hem ook, hij was echt een van de knapste landbewoners die ik gezien had de afgelopen tijd. 'Ja, wij komen van het indianendorp,' beantwoordde hij mijn vraag en ik knikte lachend. 'Dat is wel een beetje te zien, jullie hebben allemaal zo'n mooie huidskleur,' zei ik. Hij glimlachte even en ik glimlachte terug, ook naar het meisje wat naast hem zat. Ik kende haar niet, niemand uit het indianendorp eigenlijk. 'Hé Xeel,' hoorde ik hem toen een ander meisje begroeten en hij stond op om ook haar een knuffel te geven. Ik tekende een figuurtje in het natte zand en veegde het toen weer weg. Samen met haar plofte hij weer voor me in het zand, waardoor er nu drie mensen voor me zaten. 'Dat is Gwendolynn,' stelde hij me voor aan de twee en keek weer even naar me. Hij leek me nog niet helemaal te vertrouwen, waarschijnlijk dacht hij dat ik ook sluw was, net als de anderen. Maar dat was ik niet. 'Hi,' begroette ik de twee meisjes met een glimlach. 'Je mag me wel Gwen noemen hoor, dat is makkelijker. Wie zijn jullie?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Flow Halona Matana

    Ik hield met mijn handen aan Dylan's haar vast, en klom zo op zijn schouders. Stap voor stap zette ik mijn voeten op zijn rug, en trok mezelf op aan zijn handen. 'Zo' mompelde ik toen ik op zijn schouders op. Ik liet mijn tong een beetje uit mijn mond hangen, zodat ik me beter kon concentreren. Mijn handen hield ik voor zijn ogen, en ik greep me vast aan zijn neus. Mijn voeten zette ik op zijn hoofd, en terwijl ik zijn handen nog vast had liet ik mezelf zakken op zijn hand zodat uiteindelijk mijn benen voor zijn neus bungelden, Stevig hield ik zijn handen vast zodat ik niet kon vallen, en keek naar de vrouw. Mijn mond zakte een paar millimeter open en ik bekeek haar even. 'Wie is dat?' vroeg ik eigenwijs en ik blief omhoog zodat een plukje van mijn haar naar boven vloog en netjes aan de zijkant belandde. Mijn ogen gleden even rond de omgeving en ik richtte mijn ogen uiteindelijk precies, op de ogen van de vrouw. Door mijn slechte mensenkennis wist ik niet wat het was, wie het was en of het een dief was. Ach ja, anders had Dylan haar wel in mekaar geslagen voordat ze ook maar één zin kon uitspreken. Toen ze vroeg wie ik was, zwaaide ik. 'Mijn naam is Flow!' kirde ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    'Davey, gewoonweg Davey. Geen naam voluit, tweede naam of achternaam. Gewoon Davey, voor zover ik weet.' Ik fronste even. Blijkbaar had hij verder geen idee hoe hij echt heette. Zo klonk het in ieder geval en hij leek ook diep na te denken, nadat hij die laatste zin had uitgesproken. Hoe zou het komen dat hij zijn naam niet meer wist? Ach, het zou ook wat. Ik ging er in ieder geval niet om vragen. Als hij er niet uit zichzelf over begon, waren het mijn zaken niet.
    'Na jou,' hoorde ik hem zeggen en ik keek even om mij heen, want we hadden het er nog niet echt over gehad of we met de sloep of zwemmend naar het eiland zouden gaan. Het maakte mij niks uit, aangezien ik toch al nat was, dus besloot ik het hem gewoon te vragen.
    'Wilde je btw zwemmend naar het eiland, of met een sloep?'


    Happy Birthday my Potter!

    Xela Kylie Leqouia
    Van een afstandje bekijk ik hoe Dylan naar Flow toe gaat en haar knuffelt. Oké, Flow is er dus ook' denk ik. Dan tilt hij Flow op en gaat hij terug naar de zeemeermin, niet veel later staat hij weer op en loopt hij naar mij toe, dan knuffelt hij mij ook en zegt hij 'Hé Xeel'. Dan laat hij zich weer in het zand zakken. Ik haal mijn schouders op en ga ook in het zand zitten. 'Dat is Gwendollyn' stelt hij dan de zeemeermin voor. Voordat ik iets kan zeggen zegt de zeemeermin die dus Gwendollyn heet 'Hi'. 'Hi' zeg ik snel terug. 'Je mag me ook wel Gwen noemen, dat is makkelijker. Wie zijn jullie?' vraagt Gwen dan. 'Ik ben Xela' en ik kijk dan snel even naar het Flow dat op Dylan aan het klimmen is. 'Zit je hier al lang?' vraag ik dan aan Gwendollyn. Niet veel later komt ook mijn broer aanlopen. 'En kijk is wie we daar hebben, nog een indiaan' zeg ik en ik grinnik even.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:33 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dylan Tigger || Indiaan

    'Flow,' mompel ik en voel hoe ze van alles aan het doen is op mijn rug. Ineens is mijn zicht weg. 'Flow,' vraag ik weer. In een soepele beweging trek ik haar van me af en leg haar op haar rug. 'Ik ben sterker kleintje,' grijns ik en begin haar te kietelen. Ze was echt mijn kleine zusje geworden. Ze was het schattigste meisje die ik ooit heb gezien en dat meen ik. Ik lach en laat haar los. Ik grinnik zacht om haar vraag. Ze was nog zo jong en wist nog steeds niet alle wezens uit haar hoofd die hier waren. 'Dat zijn zeemeerminnen Flow. Zie jij er eindelijk ook eentje in het echt,' grinnik ik en kijk haar aan. Ik kijk weer naar Gwendolynn en bijt op mijn lip. Ik had ook gemerkt hoe ze mij bekeek. Ik lach om haar opmerking over huidskleur. 'Tja... Dat is een indianending,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Ik kan er vrij weinig aandoen,' lach ik zachtjes en trek Flow op mijn schoot. Kort kijk ik naar Xela. Dan kijk ik weer naar Gwen en als laatste naar Flow. Ineens had ik een leuk idee en sta op met Flow in mijn armen.
    'Je houdt van zwemmen toch,' vraag ik haar plagend en til haar over mijn schouders. Op mijn blote voeten ren ik lachend naar het water. 'Je kan me nog stoppen he,' grinnik ik. Het water omsluit mijn enkels en ik wacht af wat ze gaat doen. Als ik over mijn schouder kijk zie ik Chayton ook. 'He man,' schreeuw ik lachend naar hem en kijk Flow aan. 'Geen geklim meer,' zeg ik streng en lach zachtjes.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Davey Scarr

    We stopte en ze leek even te twijfelen of in ieder geval in gedachte te zijn. Haar gezichtsuitdrukking veranderde weer en ze focuste terug op mij. Ik trok mijn wenkbrauwen ietswat op, wachtend op haar vraag. "Wilde je by the way zwemmend naar het eiland, of met een sloep?" Ik haalde mijn schouders op. Ik vond het beide prima, ik zette de na en voordelen van zwemmen in mijn hoofd naast elkaar. Het was verkoelend, maar mijn broek was net droog. Alhoewel, hij droogt meest waarschijnlijk toch zo weer op met dit weer. Ik staarde naar de zon, en wiebelde met mijn hoofd terwijl ik in gedachte zat. Ah fuck it, ik had geen zin in al die moeite. "Zwemmen?" Ik keek haar vragend aan, aangezien ze de vraag aan mij stelde sprong ik zonder op antwoord te wachten in het water. "Hey! Kom je nog? Het water is héééérlijk warm." Ik grijnsde terwijl ik op mijn rug dreef, starend naar Aily die nog steeds op dezelfde plaats stond. Het water voelde heerlijk, ik had niet na moeten denken of ik wou gaan zwemmen of met de sloep. Ik sloot heel even mijn ogen wachtend op een plons geluid, of in ieder geval een geluid.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 20:50 ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Flow Halona Matana

    Wilt begon ik tegen te stribbelen. 'Laat me los, zwijn!' lachte ik hard en ik probeerde met mijn voeten of handen Dylan te raken, wat me natuurlijk weer eens mislukte. 'Zeemeermin?' herhaalde ik. 'Een monster! Een monster! Pak de speren! Pak het touw!' gilde ik. Ik wilde me lostrekken maar Dylan was véééél sterker. Toen hij in het water ging staan, begon ik met geconcentreerde geluidjes me los te maken. Ik kon me trouwens wel omdraaien. Snel draaide ik me om, en stak mijn tenen in Dylan's neus. Zo kwam er een schaterlach uit mijn mond, en beet ik hard ik zijn heup. Het was één van mijn specialiteiten. Dylan was trouwens een soort broer voor me, nu ik geen familie meer had. Hij ging altijd met me mee jagen, terwijl ik zelf niet bepaald de allerbeste van de indianen was. 'Dylan?' vroeg ik zachtjes. 'Kan jij hier tegen?' En voor de tweede keer beet ik in zijn heup, maar dan nu drie keer zo hard. Een harde lach verliet mijn mond weer. Dit was werkelijk fantastisch!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dylan Tigger || Indianen

    Ze begint wild tegen te stribbelen, maar ik houd haar met gemak vast. Ineens voel ik een teen in mijn neus. 'Gadver Flow,' schreeuw ik uit en trek even rare gezichten. Haar lach werkt aanstekelijk en ik lach vrolijk mee. Mijn lach verdwijnt als ze ineens in mijn heup bijt. 'Flow,' zeg ik verbaasd. Haar kleine tandjes kietelde, maar toch... Ik kijk haar vragend aan. 'Ja,' reageer ik. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en ineens voel ik haar tanden harder in mijn heup. Ik kijk haar even aan. 'Dat deed serieus pijn, maar nu heb je het zelf geflikt.' Ik pak haar steviger vast en loop iets dieper het water in. Dan laat ik haar grijnzend los en hoor een plons. Ik grinnik en maak dat ik het water uit kom. Toch blijf ik een beetje in de buurt staan, voor het geval er iets mis ging. Ik wrijf nog even langs mijn neus en grinnik even na.Flow was gek, maar wel echt een geweldig kind. Ik kijk even om naar de andere. Vooral Gwendolynn hield ik in de gaten. Je weet nooit, Flow lag nu in het water... Als zij Flow ooit iets aan zou doen zou ik er alles aandoen om haar dood te krijgen. Zo ie zo als iemand een stamlid wat aandeed. Zelfde als een piraat zoiets zou doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Flow Halona Matana

    Ik voelde het natte water, en moest even er een minuut over doen voordat ik in de gaten had dat ik in het water lag. En toen vervolgde een minuut tot ik doorhad dat Dylan me had laten vallen. Mijn lach stopte en ik krabbelde op, om vervolgens weer eigenwijs een verkeerde stap te zetten. Toen ik op was gestaan, waggelde ik met natte kleren en de verf die uit mijn gezicht liep, naar Dylan. Daar toen ik voor hem stond, spuugde ik het water dat nog in mijn mond zat uit, wat tegen zijn buik terecht kwam. 'Wil je dat ik een voet in je neus stop, of ga je nog sorry zeggen?' zei ik met een grijns. Ik zette koppig mijn handen tegen mijn middel. 'Nu moet jij eten halen voor mij, vanavond. Tenzij je sorry zegt' herhaalde ik. 'Je moet tegen mij zeggen: "Flow, je bent heel lief en ik ben stom en dom en raar. Flow is leuk en Dylan niet. Sorry Flow, ik zal het nooit meer doen". Om ik heet Flow' knikte ik zelfverzekerd. Ondertussen was de verf uitgelopen en veegde ik het weg. Ik moest omhoog kijken om Dylan aan te kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dylan Tigger || Indiaan

    Ik grijns even en kijk Flow aan. De natte plukken veeg ik uit haar gezicht en ook de laatste restjes verf. 'Lieve Flow, ik heb allang eten gehaald. Ik heb een hert neergeschoten vanochtend. Vraag maar aan Gwen. Als je het zeker wilt weten kan je ook terug gaan naar de stam.' Ik kijk haar aan en glimlach. Ik loop terug naar Gwen en Xela. Ik kijk naar mijn natte shirt en trek die uit. Ik loop naar een boom en hang mijn shirt daaraan op. Dan loop ik weer terug naar Gwen en Xela. Flow laat ik maar een beetje gaan. Ik was toch veel sterker. Zij was leniger, maar ik sterker. Ik grinnik even bij het idee en kijk even opzij naar Flow. Dan richt ik me op Gwen. 'Hoe is het onderwater eigenlijk,' vraag ik haar nieuwsgierig. Ik kijk haar aan en houd ondertussen Flow in de gaten. Met haar wist je het maar nooit... Ik klop het zand een beetje van mijn lichaam af en kijk rustig om me heen. Ik voelde me al meer op mijn gemak bij Gwen. Met een glimlach kijk ik naar haar en bijt op mijn lip. Eigenlijk was ik best nieuwsgierig hoe snel ze was en noem maar op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolynn Lilly Ocean II Zeemeermin.
    'Hi,' zei het ene meisje terug, terwijl de andere, die blijkbaar Flow heette, Dylan beklom alsof hij een of ander speeltoestel was. Onder water hadden we wel speeltoestellen, gemaakt van koraal en rotsen, maar ik wist niet of mensen boven water daar andere mensen voor gebruikten. Hadden zij daar geen bomen of zo voor? Terwijl Dylan met Flow rond het water aan het spelen was, keek ik om en trok met een amuserend gezicht een wenkbrauw op. Daarna draaide ik me terug om naar het meisje wat nog steeds voor me zat. Ze had zichzelf voorgesteld als Xela. Ze vroeg me hoelang ik hier al lag. Heel even dacht ik na. 'Ongeveer een half uurtje,' zei ik, terwijl ik mijn staart optilde uit het water. Hij glom en blonk in de zon. Er kwam nog een jongen aanlopen. Hij leek veel op Xela, waren ze broer en zus? 'Hey man!' hoorde ik Dylan naar hem roepen en ik glimlachte even naar hem. 'Hallo,' zei ik toen tegen hem.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Chayton Evan Leqouia
    Ik loop ook het strand op en ik zie mijn zusje bij een zeemeermin zitten. Niet veel later ziet Dylan mij ook en schreeuwt hij lachend 'Hé man!'. Dan zie ik dat Dylan, Flow het water intilt. Niet veel later staat Xela op en dan omhels ik haar van achter. 'Hi zus' zeg ik dan grinnikend. 'Hi broer' zegt Xela vrijwel meteen terug. Ik kijk dan geamuseerd naar het gebeuren in het water. Ik lach even, niet veel later loopt Dylan het water weer uit, nog steeds omhels ik Xela, dn nog steeds kijk ik wat er gebeurt voor mij. Als ik dan even niet oplet zie ik dat Flow ook al het water uit is. Waar Dylan en Flow over praten, ik heb geen idee. 'Hé' zeg ik dan tegen Dylan 'en hi Flow' zeg ik dan Dan hoor ik een hallo van iemand. Het is niet mijn zusjes stem en ook niet die van Flow, dus dan moet het wel van de zeemeermin zijn. 'Hi, ik ben Chayton, Xela's broer, wie ben jij?' vraag ik dan aan haar en ik glimlach even.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Flow Halona Matana

    'Je bent vergeten dat je stom en dom en raar bent te zeggen!' riep ik. 'Nu ben ik boos op jou! En als ik iets aan de stam vraag, zeggen ze dat ik maar moet wachten. Wat zijn grote mensen toch flauw. Altijd maar wachten en wachten en wachten en wachten' ratelde ik allemaal door. Met een boos gezicht sloeg ik mijn armen over elkaar en kreeg een idee. 'Ik ga vliegen' zei ik tegen mezelf. Snel ging ik op een rots staan, en begon wild als een vogel met mijn armen te zwaaien. Na een halve minuut zo te hebben staan, sprong ik van de rots af. Ineens voelde ik zand in mijn mond en een steek door mijn hoofd. Natuurlijk. Gevallen. Ik liet mezelf maar op mijn kont vallen en haalde het zand uit mijn mond één ding wist ik zeker. Vliegen konden alleen feeën. Ik keek even rond en merkte dat ik best moe was. Uiteindelijk ging ik maar op mijn zij liggen en sloot mijn ogen. Vanavond of dadelijk zou ik heus wel weer wakker worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."