• Neverland, het magische land waar niemand ouder wordt. Een wereld waar je dan ook niet zo maar kan komen. Alleen door op een magische bol te slaan kan je erheen worden gebracht. De wereld zit onder andere vol met vreemde dieren, vogels, feeën, meerminnen, indianen, piraten en natuurlijk Peter en zijn Lost Boys.
    Neverland bestaan uit een groot hoofdeiland met heel veel kleinere eilandjes in de zee eromheen. In de zee leven de meerminnen, samen met allerlij zee wezens. De piraten bevolken de eilanden het verst van het hoofdeiland vandaan. De meeste eilanden zijn bergachtig met bossen en weides. Het hoofdeiland is gesplitst in drieën. Een deel is overgroeit met bos, waar de indianen leven. Afgescheiden door een onoverkomelijke bergketen is een ijzige vlakte met veel grote woeste monsters, waar de indianen met een geheime gang gaan jagen. Ten derde is er het feeënrijk, dat aan de kant van de bergketen zit met de indianen, die het feeënrijk beschermen tegen de piraten. Peter en the Lost Boys leven overal en nergens, altijd opzoek naar avontuur.
    Neverland is het fantasieland waar elk kind naartoe kan in zijn dromen, die nooit wil opgroeien.


    Personages:
    Lost Boys(max.6 + Peter)
    - Peter - Sylvesti
    - Curly - Bastard
    - Nibs - CarrotNiall

    Indianen
    - Flow Halona Matana - Brookie
    - Dylan Tigger - Coockies
    - Pavati Niabi Imala - ForbesBrooks
    - Xela Kylie Leqouia - Arriver
    - Chayton Evan Leqouia - Arriver
    - Elan Iye Singa - Beat

    Feeën(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Tinkerbell - Bastard
    - Elliot Andy Leave - xElounor
    - Vidia - Eluveitie

    Meerminnen(Zowel mannelijk als vrouwelijk)
    - Lydia Arianna Willows - xElournor
    - Susan Adams - Ruexx
    - Gwendolynn Lilly Ocean - Pebble

    Piraten
    - Captain James Hook - Bastard
    - Aily Veins - Rider
    - Davey Scarr - Djeesum
    - Aria Maya Knight - Coockies
    - Louis Michel Aury - ForbesBrooks

    Rest
    - Caitlin Alice Edwards - Beat - Gewoon Mensenkind
    - Rosalou "Rose" Avalana McMitch - MrsShelley - Gewoon Mensenkind


    Rollentopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, etc.
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft, maar hou het acceptabel.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen personages vermoorden zonder wederzijdse overeenstemming.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Ik wist het geluid van de joelende bemanning met wat moeite buiten te sluiten en concentreerde mij op de golven die mij heen en weer lieten deinen, terwijl er af en toe een zeemeeuw geluid maakte. Aan de beweging van het water merkte ik dat Scarr mijn kant opkwam zwemmen en bleef het zo lang mogelijk negeren, al zou hij zo waarschijnlijk tegen mij gaan praten en dan was dat natuurlijk niet meer mogelijk.
    'Juffrouw Veins?' hoorde ik hem vragen en een zucht ontsnapte mijn lippen. Dat hij iets tegen mij zei, oké, maar waarom sprak hij mij in vredesnaam aan met juffrouw. Was dat niet juist het geen wat ik niet meer wilde zijn? Langzaam liet ik mijn benen weer onderwater zakken en kwam weer recht, terwijl ik naar de jongen keek. Hij was in ieder geval niet oud of lelijk.
    'Wat is er?' vroeg ik ongeïnteresseerd. Ondertussen begonnen de bemanningsleden mij aardig op mijn zenuwen te werken. Ik verplaatste dus tijdelijk mijn aandacht van Scarr naar de mannen op het dek, die voor een groot deel over de rand leunden. Als blikken konden doden, zouden ze nu allemaal heel diep onder de grond liggen.
    'Ach, houd jullie koppen toch en ga iets nuttigs doen. Of wil je dat ik Hook stoor met de mededeling dat jullie je werk niet doen? Ik denk dat hij niet heel blij zal zijn dan,' beet ik hen toe. Ze sputterden nog wat tegen, maar met nog een woedende blik van mij, gingen ze toch verder met hun bezigheden. Ze waren immers niet allemaal zo slim geweest om hun klusjes snel af te ronden en je wilde Hook echt niet boos hebben.
    Mijn blik ging weer naar de jongen en ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, wachtend op een antwoord op mijn vraag van eerder.


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr

    Ik hoorde haar zuchtte en bereidde me langzaa, voor op haar antwoord. Ik knipperde een keer met mijn ogen om alles helderder te maken. Ik streek mijn haar goed, en keek terug naar haar. "Wat is er?" kwam er ongeintresseerd uit. Ik slikte, fijn een aardig meisje was ze dus niet. Ik zag der geirriteerd raken en omdraaien naar de bemanning. Ik grijnsde toen het geluid ophield en haar stem volgde door de stilte. "Ach, houd jullie koppen toch en ga iets nuttigs doen. Of wil je dat ik Hook stoor met de mededeling dat jullie je werk niet doen? Ik denk dat hij niet heel blij zal zijn dan." De mannen staarde verbaasd naar haar. Ik moest toegeven dat ze erg intimiderend over kwam. Haar ogen kwamen terug naar mij samen met haar aandacht, haar wenkbrauw opgetrokken. Damn, dat stond haar goed. Een kleine lach verscheen op mijn lippen. Ik draaide mijn hoofd een beetje. "Niks specifieks, ik hoopte of jij hier misschien iets leuks wist te doen?" Ik glimlachte en streek flirterig door mijn haar.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Hij had een kleine lach op zijn gezicht en bewoog zijn hoofd iets. 'Niks specifieks, ik hoopte of jij hier misschien iets leuks wist te doen?' Het viel mij op dat hij flirterig met zijn hand door zijn haren streek, waardoor mijn lippen iets omhoog krulden in een geamuseerde glimlach en ik hem nog een keer bekeek. Hij was zeker niet lelijk. Hij was best gespierd en zijn huid was licht getint, wat goed paste bij zijn zwarte krullen en diepbruine ogen. Hij was ook gegarandeerd groter dan ik en ondanks dat hij een litteken had, misstond dat hem niet.
    Ik streek de natte haren uit mijn gezicht en keek hem een beetje schuin aan. 'Dat ligt eraan wat jij leuk vind,' zei ik met een ietwat mysterieuze ondertoon in mijn stem. Ik kon zijn spelletje prima meespelen en deed dit dan ook met plezier. Als ik last van hem kreeg kon ik hem altijd nog vermoorden en in zee dumpen of zo. Oké, dat zou ik natuurlijk niet echt doen, maar in noodgevallen was het een goede uitweg.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 22:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr

    Mijn ogen gleden langzaam over haar heen, ze was prachtig om te zien. De lach op haar gezicht wees me erop dat ze de aandacht niet erg vond, misschien zelfs wel fijn. Ik grijnsde, misschien werd deze dag toch nog intressant. Ik bekeek haar lichaam terug en werd langzaam gek van haar vormen, haar prachtige figuur en haar zeeblauwe ogen om in te vedrinken. Een schuin lachje plaatste zich op mijn mond. Ik keek terug op toen ik de eerste woorden uit haar mond hoorde komen. "..licht eraan wat jij leuk vind." Haar stem bevatte iets mysterieus en ik begreep goed dat dit een spelletje was. Haar stem klonk ietswat zwoel, meest waarschijnlijk van haarzelf. Ik bekeek haar nog eens van top tot teen en liet het deze keer ook duidelijk merken. Ik gaf opnieuw een scheve glimlach en keek of ik diep in gedachten verzonken was. Ik streek met mijn hand langs mijn kin en keek toen op alsof ik de beste ingeving ooit binnen kreeg. "Oh, ik vind alles leuk zolang jij er mij bij bent. Maar, wat dacht je van het eiland herkennen?" Smooth.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Ik wachtte rustig af, terwijl hij mij uitbundig bekeek. Het was wel duidelijk dat het uitzicht hem beviel, wat mij natuurlijk altijd goed uitkwam. Toen hij dan eindelijk genoeg gekeken leek te hebben verscheen er een scheve glimlach op zijn gezicht en keek hij alsof hij ergens heel diep over nadacht. Hij ging met zijn hand langs zijn kin en maakte zo het plaatje compleet. Opeens keek hij alsof hij een briljante ingeving had en het viel mij nog mee dat hij geen "Eureka" riep.
    'Oh, ik vind alles leuk zolang jij er mij bij bent. Maar, wat dacht je van het eiland herkennen?' Ik grinnikte. Yeah right, hij kende mij amper. Ik ging expres niet in op wat hij zei en richtte mij weer tot de mensen op de boot die nu voor zover ik kon zien zich gewoon bezig hielden met hun eigen zaken. Mooi zo, dan kon ik ze nu wel weer storen.
    'Oh joehoe, guys!' riep ik en meteen had ik weer de aandacht van het halve schip. De sukkels. 'Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om iets van een touw of zo naar beneden te gooien? Het water wordt zo koud.' Binnen vijf seconden werd er een lader aan de rand gehangen, zodat we weer makkelijk omhoog konden klimmen. Het was wel duidelijk dat ze weer naar een mooie show snakten. Ik draaide mij om en knipoogde naar Scarr om vervolgens soepeltjes de ladder op te klimmen. Boven aangekomen op het dek bukte ik expres nog even rustig om de spullen die ik afgegooid had op te rapen en draaide mij toen weer om naar de mannen.
    'Sorry, de show is over jongens,' zei ik en de mannen gingen weer teleurgesteld verder na wat dingen naar mij te hebben geroepen die ik compleet negeerde.


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr

    Ik zag haar aandacht terug naar de boot gaan en trok mijn wenkbrauw op. De bemanningsleden waren druk met hun klusjes bezig. Haar stem verbrak de rust, "Oh joehoe, guys!" Een paar meeuwen vlogen weg door de verandering van enkel de zee die te horen was het harde geluid van haar stem. De halve bemanning stond aan de rand van het schip weer op haar te geilen. Ik rolde mijn ogen, ik wist dat ze niet lelijk is maar ze droeg toch nog een fatsoenlijk aantal kleren. Haar stem klonk opnieuw. "Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om iets van een touw of zo naar beneden te gooien? Het water wordt zo koud." Ze had een punt het water was van verfrissend naar onderkoelend gegaan, maar ik wist de reden erachter. Dit was gewoon deel van haar spelletje. Maar twee konden dit spelen. In nog geen 5 seconden viel er een ladder van het schip naar boven. Ik zag haar zichzelf terug omdraaien en me een knipoog geven. Ik gaf een korte glimlach en besloot achter haar de ladder op te klimmen. Erg vond ik het niet, vanaf hier had ik nog best een goede view. Ik zag haar haar kleren oppakken terwijl ze duidelijk maakte dat de show over was aan de bemanning. Ik liep naar een groep in de hoek die ik kende. Ik voelde een hand op mijn schouder en draaide om, om te zien dat de hand aan niemand minder dan Larry Black toebehoorde, een oudere piraat die als een van de weinge tot mijn "vrienden" op het schip hoorde. "Though luck, kiddo?" zijn stem klonk raspy terwijl zijn mond in een dunne lijn stond. Lachend haalde ik mijn schouders op. "Vrouwen." Hij lachte waardoor zijjn gele aangetaste tanden in beeld kwamen. Grijnzend bood hijme rum aan. "Dit is de enige liefdfe die je nodig hebt, jochie."


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Snel trok ik het shirt weer aan en hing mijn riem weer om mijn middel. Ik checkte even voor de zekerheid of mijn geliefde zwaard nog wel in de schede zat en keek vervolgens om mij heen naar Scarr en zag dat hij bij "zijn vrienden" rondhing. Ik ging er in ieder geval vanuit dat het dat waren, want het waren volgens mij wel degenen waar hij het meest mee omging, al wist ik het niet honderd procent zeker. Het was niet dat ik iedereen hier veel aandacht gaf, maar over het algemeen lette ik wel goed op.
    'Kom je nog, Curly? Of durf je niet meer?' riep ik hem toe en keek hem afwachtend aan. Mijn ogen gingen even naar de rum, die hij aangeboden kreeg. Er bestond een grote kans dat hij hier zou blijven bij zijn maatje met rum, maar dat kon mij vrij weinig schelen. Ik had eigenlijk wel zin om het eiland te gaan verkennen en zou toch wel met, of zonder hem gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr

    Larry was druk bezig met een verhaal over een vrouw die hij ooit was tegengekomen, toen door John de tweede fles rum werd geopend. John was wat jonger en dus meer van mijn eigen leeftijd, die net als een echte piraat een ooglapje droeg. De rest van de groep bestond verder uit een groepje onbezonnen gekken die dezelfde passie voor zwaardvechten hadden. De leeftijden liepen van 19, ik dus tot 39. En dat was Larry de oudste van de groep. Iedereen luisterde altijd aandachtig naar zijn verhalen. Hij vertelde over de grootste avonturen die hij had meegemaakt met Hook. De laatste tijd was het grootste dat werd meegemaakt een vogel die op het schip scheet. John stak de fles naar me uit. "Wil je nog een beetje?" Ik wou hem net aannemen tot een zachte, hogere stem mijn oren vulde. "Kom je nog, Curly? Of durf je niet meer?" Ik keek op naar juffrouw Veins. Ik heb nogsteeds haar voornaam niet gevraagt. Ik hoorde gegrinnik naast me. "Ze heeft wel lef Curly." Klonk Larry's stem, zijn lach klonk over het schip. Curly. Ik pakte mijn riem en deed deze terug om, ik ga niet weg zonder zwaard. Een shirt daarin tegen is mijn laatste zorg. Ik stak mijn hand op naar de groep als afscheidsteken en liep terug naar de jongvrouw. "Ik ben klaar als jij dat bent, Juffrouw"

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 17:31 ]


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    'Ze heeft wel lef Curly,' zei één van de mannen die duidelijk al heel lang op het schip zat. Volgens mij heette hij Black, Larry Black. Al was dit weer iets waar ik niet zeker van was. Hij lachte hard, waarop ik met mijn ogen rolde en mijn armen over elkaar sloeg, terwijl Scarr een riem omdeed. Ik moest toegeven dat ik redelijk verbaasd was dat hij verder geen shirt of zo aantrok, maar trok mijn gezicht meteen weer in plooi, toen ik merkte dat ik voor een seconde op een manier had gekeken die mij niet aanstond. Ik was niet graag verbaasd of overdonderd.
    Na even kort zijn "vrienden" gedag te hebben gezegd. Kwam hij mijn richting uit. 'Ik ben klaar als jij dat bent, Juffrouw.' Ik gromde zachtjes bij het horen van het woord "juffrouw". Er trok een gevoel van walging door mij heen bij de gedachte aan mijn oude leven. Ik wilde zo niet meer genoemd worden, nooit meer. Ik was er geheel klaar mee.
    'Noem me niet zo,' siste ik, terwijl ik mij in moest houden om mijn zwaard niet te trekken en hem te laten zweren dat hij het nooit meer zou doen. Ik wist natuurlijk niet hoe handig hij was met het zwaard, maar volgens mij was zijn grote talent boogschieten. Hij kon nooit geweldig zijn in beiden, dus waarschijnlijk zou ik hem zonder zijn boog wel aankunnen. Al was hij dan een stuk groter en gespierder dan ik was.


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr

    De grom was precies waar ik het voor deed. Er ging iets door haar gezicht heen, een emotie die ik niet kon plaatsvinden. Ik fronsde toen ik merkte dat het afschuw was. Wat had ik gedaan dat ze zo keek? Ik zei enkel dat ik klaar was en juffrouw. Verder stond ik normaal. Ik vroeg me af wat er zo erg kon zijn aan het woord juffrouw. Ik herpakte mijzelf toen ik mee kreeg dat ik te veel erbij nadacht en besloot er niet om mij er niet in te intresseren. Haar mond opende zich, "Noem me niet zo." ze klonk erg boos. Ik draaide mijn hoofd en zag haar hand bij haar zwaard in de buurt. Een lach kwam op mijn gezicht, dacht ze echt dat ze mij aan zou kunnen in zwaardvechten? Sowieso aan zou kunnen? Ik keek iets naar beneden om het hoogteverschil duidelijk te maken voor der. "Als je dat niet fijn vind had je je dat moeten bedenken voor je Curly zei. ik weet trouwens je voornaam niet eens, Veins." Ik besloot dat ik eigenlijk zin had om met haar op pad te gaan en liet mijn trots achter me. "Maar goed, ik zal je het niet langer zo noemen." Met moeite slikte ik de juffrouw die wou volgen in. Ze verdiende hem, puur vanwege haar reactie. En ze was trouwens best mooi als ze boos keek, het had wel iets. Ik liep van haar vandaan. "Zeg Veins, kom je nog?" Ik weet dat ik mijn geluk aan het forceren was en dat het eiland verkennen zonder gekibbel vast leuker was. Maar ik kikte op haar reactie. Ik gaf een glimlach in de hoop haar terug te winnen als ze het nu niet meer zag zitten.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Aily Veins (Aileana Elizabeth McCallis) || Pirate

    Hij lachte, hij lachte gewoon! Nou ja, er was in ieder geval een lach op zijn gezicht verschenen. Ik voelde de woede al in mij opborrelen, maar bedacht mij plots dat hij niks wist. Niemand hier. Ik nam een grote hap adem en kalmeerde mijzelf. Hij kon er niks aan doen, het was waarschijnlijk niet eens onaardig bedoeld. Ik moest echt eens stoppen boos te worden als iemand dat soort woorden gebruikte. Tenzij het natuurlijk wel met opzet was.
    Ik merkte dat hij iets naar beneden keek, zodat hij nog groter leek, waarschijnlijk om intimiderend over te komen. Het kwam echter niet zo over bij mij. Ik maakte mij nooit zo druk om hoe groot mensen waren, was niet bepaald snel bang of geïntimideerd. 'Als je dat niet fijn vind had je je dat moeten bedenken voor je Curly zei. ik weet trouwens je voornaam niet eens, Veins. Maar goed, ik zal je het niet langer zo noemen.'
    'En ik de jouwe niet,' zei ik simpelweg en merkte dat het nare gevoel van walging en woede weer helemaal weg was getrokken. Dat was een stuk beter, bovendien was het waarschijnlijk geen goed plan om tegen hem uit te vallen. Hij had hier vrienden, ik niet. Ik had dan ook geen behoefte aan vrienden op deze boot. Kijk naar wat er rond liep en zeg dan nog eens dat ik beter aardig en gezellig kon doen. Het maakte mij alleen uiteindelijk niet bepaald populair en het enige wat ze aan mij zouden missen was het uitzicht. Scarr was op deze boot -en waarschijnlijk door zijn kracht sowieso, maar dat soort dingen boeiden mij minder- in het voordeel en daar moest ik het mee doen. Hij was trouwens nog één van de weinigen van mijn leeftijd en dus nog één van de weinigen waar ik misschien nog wel mee om zou willen gaan.
    'Zeg Veins, kom je nog?' Blijkbaar was ik veel te diep in mijn gedachten verzonken geraakt, want ik had niet eens gemerkt dat Scarr al verder gelopen was. Hij glimlachte vreemd genoeg en snel liep ik achter hem aan.
    'Aily,' zei ik toen ik hem weer had ingehaald. 'Eigenlijk Aileana en nog een tweede naam, maar daar wordt ik liever niet aan herinnerd, dus gewoon Aily.' Ik keek hem ietwat nieuwsgierig aan. Dit was de eerste keer dat ik interesse toonde in ook maar iets op dit schip. 'En jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Davey Scarr

    Ik stond een tijdje naar haar te kijken, proberend alle emoties in haar gezicht te lezen. "Aily" hoorde ik toen ze me eenmaal had ingehaald. Aily? "Eigenlijk Aileana en nog een tweede naam, maar daar wordt ik liever niet aan herinnerd dus gewoon Aily." Oh, ze had het over haar voornaam. Ik glimlachte. Aily Veins, het rolde makkelijk van je tong. Ik wou haar complimenteren tot ik bedacht dat ze misschien wel een hekel had aan haar naam. Vanwege het feit dat ze niet aan haar volle naam herrinerd wilt worden. Ik besloot er verder mijn mond over te houden. Ik voelde haar ogen op me, haar nieuwsgierige blik die me aankeek. "En jij?" Alles kwam er ineens zo 'aardig' uit. Ik gaf een zachte glimlach. "Davey, gewoonweg Davey. Geen naam voluit, tweede naam of achternaam. Gewoon Davey, voor zover ik weet." Ik dacht na, na dat ik mijn woorden had gezegd. Ik was hier onder de naam Davey Scarr. Scarr kwam af van Larry, vanwege het litteken, toen ik net op het schip aankwam kon hij mijn naam nooit onthouden, nu ook nog amper. En daarvoor was het simpelweg Davey. Ik probeerde dieper te graven voor een achternaam, nope.Ik glimlachte naar Aily. "Na, jou.'


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    [Ik ga reageren, ik moest nog reageren op personage van Pebble... Weet iemand waar die reactie staat? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Coockies, Op pagina twee, maar op pagina één heeft Flow ook nog iets tegen Dylan gezegd en op vier een van mijn personages.]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:43 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ooow populair... No kidding. Ga even kijken. Bedankt Deemz (: Lolz, klinkt nog steeds leuk om mijn eigen naam te zeggen. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne