• Welcome to Manhattans Dollhouse!


    The Dollhouse was jaren geleden opgericht als een club voor rijke, welvarende studenten. Een plek om sociale contacten op te halen, te feesten en gewoon een plek te hebben, voor mensen van hun soort. Gelegen in Manhattan, stond ‘the Dollhouse’ bekend als een symbool voor luxe en het bezitten van geld, het hebben van één van de hoogste posities in heel New York. Om ook maar te worden toegelaten als één van de befaamde ‘poppen’, moest men een fiks bedrag geld inleveren, deelnemen aan hét bekende bal, enorm goede punten halen voor de studie en niet te vergeten; beeldschoon zijn.

    Na tientallen jaren legt de bekende televisiezender TLC een fiks geldbedrag neer om het huis op te kopen, want zij zijn van plan om weer wat leven in het poppenhuis te brengen, met hier en daar wat kleine aanpassingen…
          TLC’s ‘the Dollhouse’ richt zich op een groep jongvolwassenen die nooit echt de kans hebben gehad om iets van hun leven te maken. Na honderden inzendingen van over heel de wereld, wordt er uiteindelijk een groep gevormd uit zowel jongens als meisjes tussen de achttien en drieëntwintig. De jongeren krijgen een groot bedrag geld cadeau en mogen hun tijd doorbrengen in een reusachtige villa. De jongeren zullen compleet veranderen van de buitenkant, maar zegt dat ook iets over het innerlijk?


    Jaj, heb uiteindelijk maar even een spamtopic gemaakt, woeoeoe. Zodat het rollentopic niet al te snel vol komt. (:
    - Devlin Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Everdeen
    - Dallas Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Lane
    - Zoé Bellafonte, Zuid-Afrikaanse nationaliteit | Aurorea
    - Ana Vasquez, Mexicaanse nationaliteit | Galinda
    - Emma Cleassens, Nederlandse nationaliteit | Mimsi
    - Cassidy Callaghan, Ierse nationaliteit | Nythau
    - Blake Greywood, Britse nationaliteit | Wario
    - Nikolay Baikov, Russische nationaliteit | Gancanagh
    - Ryoichi Saitö, Japanse nationaliteit | Tortura
    - Mikael Westergaard, Noorse nationaliteit | Assassin
    - Eduardo Gonzales, Spaanse nationaliteit | Saturnus

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tortura schreef:
    (...)
    Lieve schat, er zijn tien mensen. Of bedoelde je dat niet? :].


    Ik bedoelde zes mannen en zes vrouwen. Er zijn voor de mannen 5 slaapkamers en voor de vrouwen 5 slaapkamers, dus maar 2 mannen en 2 vrouwen hoeven een kamer te delen, dat bedoelde ik xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Ik bedoelde zes mannen en zes vrouwen. Er zijn voor de mannen 5 slaapkamers en voor de vrouwen 5 slaapkamers, dus maar 2 mannen en 2 vrouwen hoeven een kamer te delen, dat bedoelde ik xd

    Ah zo. Okay, I get you.
    Even een misunderstanding van mijn kant. :].

    Ghehehe. Dan heeft Ryo dus nog altijd een eigen kamer, woohoo. /wbw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolay wil best delen hoor, als de rest liever een eigen kamer heeft. Ik denk toch dat er na verloop van tijd wel verwisseld zal worden ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I'm bored.

    Someone brave enough to disturb Ryo? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan eventueel wel met Emma naar je toe? Ze staat nu in de keuken, maar ze kan zo weglopen :p ze is niet altijd even aardig haha :p

    Zoé kan anders ook wel, moet dan wel eerst iets verzinnen waarom ze naar de jongenskant zou gaan xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    of ze gaan allemaal naar de keuken om iets te drinken te halen ofzo haha

    Terug van werk, ik moet straks weer weg, misschien dat ik vanavond laat reageer.
    Blake wil trouwens niet alleen slapen, hij houd gewoon van mensen om hem heen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat er tien kamers beschikbaar zijn, betekend het niet dat elke kamer bezet moet zijn hoor. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Monterrey schreef:
    Terug van werk, ik moet straks weer weg, misschien dat ik vanavond laat reageer.
    Blake wil trouwens niet alleen slapen, hij houd gewoon van mensen om hem heen.


    Eduardo wil wel bij Blake op de kamer anders. (:

    Geef het maar door als het besloten is, dan zet ik het wel neer in de beginpost voor de duidelijkheid, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Saturnus schreef:
    (...)

    Eduardo wil wel bij Blake op de kamer anders. (:
    Is prima hooooor, maar Blake heeft al wel zijn spullen op een kamerrrr


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mag je ook geheimen raden die je niet hebt gekregen? Volgens mij zijn sommige echt heel duidelijk. :x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mag je ook geheimen raden die je niet hebt gekregen? Volgens mij zijn sommige echt heel duidelijk. :x

    Ja hoor, hahaha. Van mij mag het gewoon. Het gaat er trouwens voornamelijk om dat je speelt dat je personage het raadt, niet jijzelf, though.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Is het trouwens de bedoeling dat je in je stukjes ook dingen van je geheim verwerkt zoals nachtmerries of dat diegene aan zijn geheim denkt ofzo? Want je zegt het dan niet hardop maar diegene denkt er dan wel aan. IEdereen die mee doet weet dan misschien wel jou geheim, maar zoals je zelf net aangaf is het je personage die erachter moet komen....

    Ik weet namelijk niet of ik wel of geen dingen erover moet typen met mijn personage....