• Welcome to Manhattans Dollhouse!


    The Dollhouse was jaren geleden opgericht als een club voor rijke, welvarende studenten. Een plek om sociale contacten op te halen, te feesten en gewoon een plek te hebben, voor mensen van hun soort. Gelegen in Manhattan, stond ‘the Dollhouse’ bekend als een symbool voor luxe en het bezitten van geld, het hebben van één van de hoogste posities in heel New York. Om ook maar te worden toegelaten als één van de befaamde ‘poppen’, moest men een fiks bedrag geld inleveren, deelnemen aan hét bekende bal, enorm goede punten halen voor de studie en niet te vergeten; beeldschoon zijn.

    Na tientallen jaren legt de bekende televisiezender TLC een fiks geldbedrag neer om het huis op te kopen, want zij zijn van plan om weer wat leven in het poppenhuis te brengen, met hier en daar wat kleine aanpassingen…
          TLC’s ‘the Dollhouse’ richt zich op een groep jongvolwassenen die nooit echt de kans hebben gehad om iets van hun leven te maken. Na honderden inzendingen van over heel de wereld, wordt er uiteindelijk een groep gevormd uit zowel jongens als meisjes tussen de achttien en drieëntwintig. De jongeren krijgen een groot bedrag geld cadeau en mogen hun tijd doorbrengen in een reusachtige villa. De jongeren zullen compleet veranderen van de buitenkant, maar zegt dat ook iets over het innerlijk?


    Jaj, heb uiteindelijk maar even een spamtopic gemaakt, woeoeoe. Zodat het rollentopic niet al te snel vol komt. (:
    - Devlin Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Everdeen
    - Dallas Rowley, Amerikaanse nationaliteit | Lane
    - Zoé Bellafonte, Zuid-Afrikaanse nationaliteit | Aurorea
    - Ana Vasquez, Mexicaanse nationaliteit | Galinda
    - Emma Cleassens, Nederlandse nationaliteit | Mimsi
    - Cassidy Callaghan, Ierse nationaliteit | Nythau
    - Blake Greywood, Britse nationaliteit | Wario
    - Nikolay Baikov, Russische nationaliteit | Gancanagh
    - Ryoichi Saitö, Japanse nationaliteit | Tortura
    - Mikael Westergaard, Noorse nationaliteit | Assassin
    - Eduardo Gonzales, Spaanse nationaliteit | Saturnus

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:26 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    mismi schreef:
    Is het trouwens de bedoeling dat je in je stukjes ook dingen van je geheim verwerkt zoals nachtmerries of dat diegene aan zijn geheim denkt ofzo? Want je zegt het dan niet hardop maar diegene denkt er dan wel aan. IEdereen die mee doet weet dan misschien wel jou geheim, maar zoals je zelf net aangaf is het je personage die erachter moet komen....

    Ik weet namelijk niet of ik wel of geen dingen erover moet typen met mijn personage....

    Je mag gewoon denken aan je geheimen, dat is geen probleem. Zoals ik al gezegd heb, is het inderdaad de bedoeling dat jouw personage het raadt en niet jijzelf. Natuurlijk is het extra leuk om ook zelf uit te vogelen, van wie het geheim is dat jij gekregen hebt, maar dat is een stuk makkelijker om achter te komen natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 13:21 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    tegen wie loopt Zoé op?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tegen Mikael


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wie wilt op Cassidy afstappen?
    En hier staat Cassidy nog niet bij in het lijstje. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blake is nog in de keuken, maar gaat daar zo weg, omdat hij geen eten hoeft en zoooo
    Naar wie moet ik toe?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Exasperated schreef:
    Wie wilt op Cassidy afstappen?
    En hier staat Cassidy nog niet bij in het lijstje. (:
    Ik heb Emma dan wel =) Die is op dit moment in de keuken bezig met iets te eten te maken :p

    Iemand anders is natuurlijk ook "welkom" xD

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:05 ]

    Dan komt Cassidy wel naar de keuken toe! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan wacht Blake wel even tot Cassidy daar is en gaat daarna wel weg? ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    oke =)

    Monterrey schreef:
    Dan wacht Blake wel even tot Cassidy daar is en gaat daarna wel weg? ;p

    Is goed hoor. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn er al kamergenoten? :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Zijn er al kamergenoten? :3

    Ik denk het niet. 8D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor zover ik weet niet..

    Dallas en Devlin zijn kamergenoten, mwiih. Weet niet of dit lang zal blijven, maar ze hebben hun spullen op dezelfde kamer neergegooid. Ik zal morgen even een post maken, maar momenteel gaat schoolwerk, in verband met mijn pww voorop.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Er kan ook nog wel iemand bij Emma op de kamer? =)