• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Harry Styles.
    'Het is echt heel goed. Je hoeft er niet zo onzeker over te doen.' Dat laatste zei ik toen ik haar gezicht langzaamaan rood zag worden. 'Zou ik het terug mogen?' Vraagt ze dan. Ik knikte langzaam, bladerde er nog een paar keer door heen, klapte het toen dicht en met een glimlach gaf ik het terug aan haar. 'Alsjeblieft. Heb je er ooit wel eens over na gedacht om er iets mee te doen?' Ik wilden niet steeds herhalen dat het zo goed zou zijn, dan kwam ik zo afgezaagd over, maar ik kon het wel duizend keer herhalen, net zolang totdat ze mij zou geloven. Want volgens mij deed ze dat nog niet echt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bellatrix Alis Lester
    Hij zei ja. Ik stond dus op en keek hoe hij zijn vest en schetsblok in zijn tas kieperde voor hij opsprong. Ik zag de tatoo op zijn borst gedeeltelijk zitten. Ik vroeg me af wat er stond, maar het leek me nu een beetje onbeleeft om te vragen. Die bril stond hem wel ook echt heel leuk, dat moest ik toegeven. Lang niet iedereen kon het hebben, maar hij wel. Ik pakte mijn spullen op en liep rustig voor hem uit naar het koffie apparaat. De koffie was hier opzich goed, al was de chocomel en de sinasappelsap hier niet te zuipen. Onder het lopen viste ik wat kleingeld uit mijn broekzakken op die ik in het apparaat deed. Ik zette twee bekertjes onder het apparaat en drukte op de knop voor 2 koppen koffie. Het apparaat begon te zoemen en ik leunde er lichtjes tegenaan. Terwijl de koffie in de bekers stroomde haalde ik de speldjes uit mijn haar en wikkelde de vlecht zo ver mogelijk af. Toen het bijna klaar was trok ik het elastiekje eruit en schudde mijn haareven goed uit. met nog een paar snelle bewegingen van mijn handen hing mijn nacht zwarte haar nu als een golvend gordijn over mijn rug. Dat was beter, al was het normaal wel gewoon stijl, dit kwam door die vlecht, daar kon ik nou eenmaal niks aan doen. Ik pakte de koffie en gaf er een aan hem. "Asjeblieft"


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Dus moest ik weg van haar." Eindig ik mijn verhaal. Precies op dat moment komt er iemand binnen. "Nummer vier al, en dan te bedenken dat ik erg was." Ik grijns en kijk naar haar. "Hi, ik ben Niall. Wie ben jij? En jij zit toch in mijn klas?" Straks zeg ik het nog verkeerd ook. Dan is het hellemaal lachwekkend.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Destiny Kyra Iglesias

    "Nummer vier al, en dan te bedenken dat ik erg was." grijnst hij waardoor ik even moet lachen. Ik kijk even op en een vriendelijke glimlach komt op mijn gezicht te staan. "Hi, ik ben Niall. Wie ben jij? En jij zit toch in mijn klas?" zegt hij. Ik knik, 'Jep, ik ben Destiny.' glimlach ik. 'Dus.. Waardoor ben jij eruit gezet? Ik omdat ik even zat te hoesten.' zucht ik..


    El Diablo.

    Rae Jade Parker
    'Het is echt heel goed. Je hoeft er niet zo onzeker over te doen.' Zegt hij toe hij mijn rode hoofd zag. Toen ik vroeg of ik het terug mocht knikte hij en bladerde hij er langzaam in. Wat zou hij denken? Vond hij het goed, slecht? Ik weet dat hij zei dat ik niet onzeker moest zijn maar zo zat ik in elkaar. Hij klapte het dicht en gaf het met een glimlach aan me terug. 'Alsjeblieft. Heb je er ooit wel eens over na gedacht om er iets mee te doen?' Vraagt hij dan. Tuurlijk. Ik deed er zelfs al wat mee, maar dat was ik niet van plan om aan hem te vertellen. Ik wist niet eens of hij me wel of niet volgde. Al een hoop personen op school deden. Ik hoorde ze soms zelfs mijn liedjes zingen. Maar Harry hoefde niets over MissMystique te weten. Noch mijn masker. 'Niet echt. Ik kan er niet veel mee.' Zeg ik rustig. Oké ik loog half niet dat hij het zou merken. Hoopte ik tenminste. Tuurlijk deed ik er wat mee. Ik zat zelfs op iTunes en mijn album kwam uit, maar ik was gemaskerd dus niemand herkende me. Vooral niet omdat niemand een muurbloempje zou verwachten als Mystique...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    "Dat je dat niet heb gemerkt... Ik ben eerst op de gang gezet omdat ik iets vroeg en zij me negeerde, ik ben gaan roepen en toen heb ik een halfuur op de gang gestaan. Ik ben weer de klas ingekomen, maar lette niet op. Ze vroeg iets en ik vroeg of de vraag herhaald mocht worden... Toen moest ik me maar gaan melden." Ik lach even en sta op. "Ik ga nu naar het muziek lokaal, ga je mee. Die straf geld niet, denk ik. Eruit worden gestuurd omdat je hoest? Kom op, dan kan je net zo goed zeggen dat iedereen die ademt weg mag gaan."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Ik knikte dankend. Met mijn lippen vormde ik een bedankt, en nam de koffie aan. Allebei mijn handen sloten zich stevig om de warme beker en ik nipte er een slokje uit. Geamuseerd bekeek ik haar, haar. 'Je hebt heel mooi haar. Het is zonde als je, je haar in een staart of vlecht doet. Zo is het veel mooier' complimenteerde ik Bellatrix menend. Ze had ook echt mooi haar. Pikzwart haar, dat over haar schouders viel. Zacht neuriede ik een onbekend deuntje en keek Bellatrix onderzoekend aan. 'Of ik heb je nog nooit echt opgemerkt, alhoewel ik niemand opmerk, of je bent nieuw hier' besloot ik maar, een beetje half-nadenkend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Destiny Kyra Iglesias

    "Dat je dat niet heb gemerkt... Ik ben eerst op de gang gezet omdat ik iets vroeg en zij me negeerde, ik ben gaan roepen en toen heb ik een halfuur op de gang gestaan. Ik ben weer de klas ingekomen, maar lette niet op. Ze vroeg iets en ik vroeg of de vraag herhaald mocht worden... Toen moest ik me maar gaan melden." zegt hij waarna hij even lacht. Opeens staat hij op. "Ik ga nu naar het muziek lokaal, ga je mee. Die straf geld niet, denk ik. Eruit worden gestuurd omdat je hoest? Kom op, dan kan je net zo goed zeggen dat iedereen die ademt weg mag gaan." zegt hij. Ik lach even en schud mijn hoofd. Ik sta ook op en gooi mijn tas weer om mijn schouder. 'Terug naar dat kreng? Dacht het niet' grijns ik. We lopen het kantoor uit, ik kijk hem even aan. ' Wat zullen we gaan doen?' vraag ik aan hem.


    El Diablo.

    Niall James Horan
    "Volg mij nou maar, er is een andere ingang voor het muziek deel met instrumenten... Ik kom er zo vaak." Ik loop alvast naar de deur en open hem. "Tadaa!" Ik dump mijn tas in de hoek en zet voor de vierde keer alles klaar. "Bespeel je een instrument? Of zing je?" Ik pak mijn gitaar en ga voor de microfoon staan. "Ik doe namelijk allebij."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bellatrix Alis Lester
    Ik nam een slok koffie en bloosde lichtjes door zijn compliment. "thanks" zei ik zacht voor ik nog een slok hete koffie nam. Mijn handen werden langzaam warmer door de hitte van de koffie en ik begon mij steeds wat meer op mijn gemak te voelen bij Zayn in de buurt. "Waarschijnlijk heb je me gewoon niet opgemerkt. Gebeurt vaker. Ik wil niet opgemerkt worden, mensen willen mij niet opmerken. Prima dacht ik zo." Ik stopte mijn speldjes en elastiekje in mijn broekzak en nam nog een slokje koffie. "Ik heb jou wel vaker gezien, of in ieder geval de achterkant van je hoofd." ik glimlachte een beetje scheef. Hij was zo'n kop groter dan ik was, dat was zeker niet vreemd voor een jongen aangezien ik echt een ukkie was, maar ik moest dus omhoog blijven kijken, ook niks vreemds door mijn lengte. Toch vond ik het niet erg intimiderent ofzo. Hij leek me een aardige gast die net als ik zijn hoofd liever bij creatieve dingen hield dan bij school. Ik nam nog een klein slokje koffie. ik was al op de helft van mijn beker, maar ik wilde nog langer genieten van de koffie. "Bij wie zit je trouwens bij handarbeit?" Ik wist niet of hij een leuke partner had. Ik wist alleen dat mijn partner een flirt was, niet een eigenschap die ik waarderen kon.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Bijna viel mijn mond open van verbazing. 'Dat meen je niet, toch? Je kan hier waarschijnlijk kei veel mee. Kan je zingen? Het lijken namelijk teksten voor liedjes...' Ik glimlachte naar haar en liet mijn blik daarna een afzakken richting de klas, die nog steeds erg rumoerig was, volgens mij kon deze persoon geen les geven. Ik had geen zin om de leraar of lerares aan te kijken, daar was ik niet zo voor in de stemming. Ik keek op de klok en hield mijn hoofd schuin, waarna ik Rae weer aankeek. 'Hoe lang duurt de les nog?' Na de vakantie was letterlijk alles van school weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Destiny Kyra Iglesias

    "Volg mij nou maar, er is een andere ingang voor het muziek deel met instrumenten... Ik kom er zo vaak." zegt hij waarna hij naar de deur loopt en hem opent. "Tadaa!" roept hij waardoor ik even moet lachen. "Bespeel je een instrument? Of zing je?" vraagt hij waarna hij een gitaar pakt. "Ik doe namelijk allebij." zegt hij. Ik lach even en knik. 'Ik zing soms, en ik speel alleen gitaar, drums en piano en keyboard maar dat is zowat hetzelfde.' lach ik. Ik pak ook een gitaar en plof op een stoeltje. Ik begin het deuntje van Diamonds te spelen en bedenk me dan pas hoeveel ik met dat liedje in mijn hoofd zit..


    El Diablo.

    [DAFUQ. Kun je gedachtes lezen? Ik had nou net Diamonds in m'n kop]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rae Jade Parker
    'Dat meen je niet, toch? Je kan hier waarschijnlijk kei veel mee. Kan je zingen? Het lijken namelijk teksten voor liedjes...' Hij glimlacht naar me. Volgens mij was het een glimlach waar veel meisjes voor smolten. Dat wist ik ook aangezien de helft van de meisjes jaloers naar me keken, want eerljk is eerlijk en zelfs ik moest het bekennen. Hij was niet lelijk. Ik denk na over het kan ik zingen gebeuren. Tuurlijk kon ik zingen. Een miljoen mensen keken voor de grap naar me, maar het zou zo klinken alsof ik mezelf goed vind. Alsof ik vol ben van mezelf. 'Het zijn ook teksten voor liedjes. Ik componeer de.' Floept er uit mijn mond. Tuurlijk. Wat ga ik zo nog meer zeggen dat ik op YouTube een miljoen abonees heb en een album uit ga brengen sure Rae een slimme zet. 'Alleen ik weet niet of ik kan zingen ik kan het niet voor mensen.' Ga ik verder. Ik moest misschien is stoppen met liegen, maar het was nu om mijn geheim te beschermen. Dan was het goed toch? Hij vraagt me hoelaat de les is afgelopen. Ik denk even na. 'Volgens mij om negen uur gaat de bel dus nog minder dan tien minuten.' Beantwoord ik zijn vraag. Ik vroeg me af of ik deze jongen kon vertrouwen. Want ik wist het werkelijk waar nooit van mensen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand voor Aubrey? Ik ga nu slapen, maar reageer morgenmiddag weer (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel