• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [kunnen we niet doen dat ze blaadjes uitdeelt voor een liedje en we die met ieder instrument moeten bespelen? dan kan er meer gebeuren (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bellatrix Alis Lester
    Ik grijnsde naar het briefje. Wat die blonde jongen van net niet was gelukt, kon ons nu misschien wel lukken, al werd dit briefjes doorgeven wel wat risky.
    'De gitaar zit ingeplugt en de drumstokken liggen op het drumstel.
    Soms zin om de klas eens goed wakker te schudden?
    Knik of schud je hoofd. Dit wordt risky.'
    Ik legde het briefje weer ongezien op zijn tafel en wachtte op zijn reactie. Zoals we nu zaten konden we als ze zich maar even omdraaide bij de instrumenten komen. Het zou wel een flinke straf kunnen betekenen, maar mij zeggen dat ik niet mocht spelen in de muziekles, zelfs niet unplugged, dat kwam je duur te staan. In afwachting van zijn andwoord ging ik uit gewoontje met mijn pink over de uitlijnen van de roos op de rug van mijn hand.


    Bowties were never Cooler

    [sorry kort

    @HurtedHeart Is een plotse illegale jamsessie ook goed? :P]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 23:44 ]


    Bowties were never Cooler

    [Zet anders in jou POV dat Zayn op 't drumstel met de stokken sloeg (:]

    Zayn Javadd Malik

    Ik knikte doodserieus en pakte alvast de drumstokken ongezien vast. Zonder dat iemand het opmerkte, ging ik klaarzitten. Hiervoor zou ik boeten, om mijn vader is niet bepaald de aardigste. Doniya zou zich kapot lachen en Waliyha en Safaa zouden eerder eigenwijs vragen waarom ik het gedaan had. Meestal kreeg ik een mep als ik straf had. In onze Cultuur was het heel normaal. Zelf vond ik het ook niet erg. Het enige aan het hele moslim zijn wat erg was, is dat mensen denken dat ik één of ander gemeen joch ben. Ik telde door inmiddel van mijn vingers op te steken, af. Bij nul grijnsde ik naar het meisje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ghehe. Ben dol op illegale jamsessie's.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik grijnsde toen hij klaar ging zitten. Ik pakte mijn gitaar op en hing de band om mijn schouder. Hij glimlachte even. Bij dat teken zette ik de versterker aan en gaf een flinke draai aan de volume knop om hem eens flink open te draaien. Ik hoorde zijn eerste tikken op het drumstel, ze waren niet heel zeker, maar dat veranderde snel. Ik sprong op het kleine verhoginkje waar het drumstel op stond, met mijn rug naar de lerares toe en begon de solo van Highway to Hell te spelen. Die zou hij toch wel herkennen? Het was een van de bekendste nummers ooit. We gingen nu wel iets te snel, maar ik kon het nog bijhouden. Omdat ik met mijn rug naar de klas stond had ik geen idee wat er gebeurde. Toch bleef ik doorspelen met een brede glimlach op mijn gezicht. Dit voelde zo goed, hoeveel straf dit zowel hier als thuis ook zou opleveren, waarschijnlijk nablijven, huisarrest en misschien een mep van mijn vader, het zou het zeker waard zijn.

    [mooizo]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 0:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    Gelijk draaide het hoofd van de docente naar ons. Ze knapte zo wat van woede. 'EN NU ALLEBEI ERUIT!' schreeuwde ze. Ze trok de stekker van de gitaar eruit en pakte de drumstokken uit mijn handen. 'Meldt je bij de directrice' siste ze. Zonder enige schaamte stond ik op en liep met mijn handen in mijn zakken de klas uit. Het schooljaar begin al goed. Ik wachtte op het meisje en dacht even na. Oh God. Die vrouw had mijn schetsblok nog. Ik liep de klas weer in, pakte mijn schetsblok en liep er weer uit. Zulke dingen zou ik normaal nooit doen, maar ach. Je zult het jaar toch echt goed moeten beginnen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 0:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Opeens hoorde ik de lerares gillen. Die vond dit dus niet zo leuk, nouja, dat viel te verwachten. Ze trok de stekker uit de versterker en pakte de drumstokjes af. Ik stopte mijn gitaar rustig terug in zijn tas, alsof het bijna het einde van de les was en ik geen haast had. "NU!" gilde ze nogmaals naar mijn hoofd, waarschijnlijk geirriteerd door mijn getreuzel. Ik trok de rits snel dicht en greep bijde onze tassen voor ik de klas uit liep. Buiten stond de jongen op me te wachten. "Ik heb je tas." zeg ik met een zachte stem. "Je speelde echt goed trouwens." Ik veegde mijn lok uit mijn ogen en keek de gang door. Ik had er zeker geen spijt van, maar ik zag wel een beetje pp tegen de straf. Het was dan wel de eerste schooldag en we waren met z'n tweeen, we waren er nogsteeds door een woedende lerares uit gestuurt. Ik begon rustig richting het kantoortje van de directrice te lopen. Dan waren we er maar direct vanaf.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    Ik keek het meisje met opgetrokken wenkbrauwen aan, en haalde mijn schouders op. Mijn grootste ergernis was dat ik haar naam niet kende. Ik keek haar een en liet zonder mijn ogen van haar af te laten dwalen, mijn vinger over mijn armband glijden. 'Mijn naam is trouwens Zayn Malik' mompelde ik en ik pakte mijn tas weer terug om mijn schetsblok er maar in te doen. Ik liep naar het kantoor van de directrice en klopte aan, om daarna binnen te lopen en me op de stoel te laten zakken. Ik was hier vaak genoeg geweest. Nee, niet omdat ik zoiets deed. Omdat ik altijd tekende. Geen minuut kon ik zonder mijn schetsblok. Ik vroeg me af welke straf ik nu weer zou krijgen. Nablijven, schoonmaken, ach ik zou toch op m'n kop krijgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oeps. Sorry, gisterenavond was ik werken. :3]
    Harry Styles.
    Met een ferme klap belandde mijn hand op de wekker, die nu al voor de derde keer de snooze afspeelde. Maar ik had echt totaal geen zin in school, na de vakanties leek het wel alsof mijn afschuw voor dat gebouw alleen maar erger geworden was. Op dit moment gaf mijn wekker de getallen 07:45 uur aan en ik wist sowieso dat ik wel te laat zou komen. Dat word een fantastische start op de eerste dag. 'Harry, kom nu onmiddelijk je bed uit!' Schreeuwt m'n moeder, waarna ze de deur open gooit. Ik rol met mijn ogen en kreun zachtjes. 'Mag ik niet thuis blijven? Ik voel me niet zo lekker...' Onschuldig keek ik mijn moeder aan, maar deze schudde al heftig haar hoofd. 'Daar trap ik niet in, Styles, hup, opstaan. Je bent nu toch al te laat voor de bus.' Oh ja, de schoolbus... Wat een hel. Met een ruk gooide ik de dekens van me af en stapte uit mijn veel te warme bed. Zonder te kijken pakte ik wat kleding uit de kast, trok deze aan, mijn krullen zouden waarschijnlijk al wel goed zitten. Op de badkamer poetste ik snel mijn tanden, gooide nog wat water in mijn gezicht en probeerde zo vrolijk mogelijk naar beneden te lopen. Mijn moeder duwde me mijn tas in mijn handen, waarschijnlijk had ze alles er al in gedaan, zodat ik niet nog later kon komen. Ze drukte een kus op mijn wang en duwde me richting de deur. 'Veel plezier, schat.' Ik bromde iets wat op een "ja" moest lijken en liep de voordeur uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Arme Harry komt laat :P ze hebben btw muziek. Je kan hem telaat laten komen en hem naast Rae zetten? Want die zit ook een beetje loner achteraan. (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haha, ja. Awkward als je te laat komt. :Y) Maar is goed. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bellatrix Alis Lester
    Ik kijk hem aan als hij zich voorstelt. Ik glimlach schrijntjes. "Aangenaam. Ik ben Bellatrix Lester, maar zeg maar Alis." Mijn eerste naam was zo lang, dus ik vond mijn tweede veel prettiger om bij genoemd te worden. Ik veegde mijn lok uit mijn ogen en wachtte voor de deur van het kantoortje van de directrice. Hij klopte aan en ging gewoon naar binnen. Ik liep mee en ging in de stoel naast hem zitten. Ik zat hier echt veels te vaak. Ik was eigenlijk nooit bezig met de les. Ik was eigenlijk altijd wel bezig met tekenen of muziek spelen of schrijven. Waarschijnlijk zou ik moeten nablijven en zou ze mijn ouders bellen, net als bij hem. Ik kreeg dit dus thuis zoizo weer over me heen dat dit geen normaal gedrag was en ik me maar eens moest gaan gedragen. De directrice vroeg wat we nu weer hadden gedaan. Blijkbaar was hij dus ook een 'veelpleger'. "We hadden een illegale jamsessie tijdens de muziekles." zei ik rustig. Ze zucht en begint te typen op haar computer. Van mij keek ze hier niet van op en van hem dus blijkbaar ook niet.


    Bowties were never Cooler

    [Het is heel fijn dat je mijn personage bestuurd als ik weg ben, maar de volgende keer hoeft het liever niet ;p]

    Eve Robin Mason

    'Zayn Malik. Dit is onderhand al de zevenentwintigste keer in anderhalf jaar dat je hier moet komen. En als je dat schetsblok nou eens weg doet, kan je gemakkelijk over. Het was nog maar net op het nippertje. Na school één uur nablijven, jij ook Bellatrix. En nu ga maar naar de aula. Jullie blijven daar de rest van de les, en halen niks uit. Zowel, wordt je geschorst. Duidelijk?' vroeg ik en ik gebaarde dat ze weg moesten gaan. Ondertussen keek ik in mijn map en typte het nummer van Zayn's ouders in. Daarna zou ik die van Bellatrix doen. Toen ik vertelde wat er gebeurd was, begon de vader van Zayn te schreeuwen zoals gewoonlijk. Ik was het gewend. Rustige ouders, kwade ouders, teleurgestelde ouders. Het was niet nieuw voor me.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Sorry]


    Bowties were never Cooler