• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Brookie schreef:
    [Je weet maar nooit. Leah is wel wat volwassener geworden, dus ze kunnen best vrienden worden. Verwacht maar niet dat Leah altijd aardig is, ghehe]


    || Ze komt wss in de pauze verwelkomen, met informatie foldertjes over buitenschoolse activiteiten en dat soort shit haha. Het zou grappig zijn, want dan krijg je echt zo'n rare vriendschap als je begrijpt wat ik bedoel.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    Ik hoorde het kleine gesprek tussen Hannah en de jongen. Met een ruk stond ik op, mompelde iets tegen de docent dat ik naar de wc moest waarop hij niet kon antwoordden omdat ik al weg was. Ik stormde naar buiten en leunde tegen de muur van de school aan. Daar liet ik mijn trillende armen naast me hangen en hield mijn adem in. 'Tot tien tellen, Leah' mompelde ik tegen mezelf, waarna ik mijn ogen stevig dichtkneep. Normaal had ik er wel iets van gezegd, of genegeerd, maar ik was al behoorlijk kwaad dat ze me hierheen hebben gesleurd. Ik deed het dan wel voor Seth en Jacob, maar het erge was dat ik bij die bloedzuigers woonde. Die geur bleef in mijn neus hangen en dan te bedenken dat ze ook nog eens op school zaten. Vuile parasieten. En toch was het ook weer niet zo erg. Natuurlijk wilde ik ze het liefst vermoorden omdat zíj eigenlijk de schuld hadden voor de dood van mijn vader, maar Jake was nu eenmaal ingeprent met Renesmee en zou míj vermoorden als ik er iets tegen deed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jamie
    Ik schud mijn hoofd omdat ze iets raars heeft gezegd. "Hoe bedoel je? Ik heb maar een seconde stilgezeten als het niet minder was." Zeg ik grijnzend. Aan haar gezicht te zien is het geen grap. Zou het dan mogelijk kunnen zijn dat de tijd stíl stond? Ik schud mijn hoofd weer omdat ik het gewoon niet geloof. Of... Zou het een gave kúnnen zijn? Ik sluit mijn ogen om de toekomst te zien. Het beeld staat vast, maar zij en ik kunnen lopen. Gewoon uit nieuwsgierigheid ga ik naar de toekomt van Aro. Het is zwart! Aro gaat dood. Lang zal het niet duren. Wacht eens even... "Stond jij net niet daar?" Vraag ik aan Zoë, terwijl ik de kansen bereken om haar weg te laten vluchten. Dan kan ik gewoon wegrennen, en doen alsof ik ga jagen. Dit kan nog lukken!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Renesmee Cullen
    Ik wist dat Jake het raar vond dat ik overal aantekeningen van maakte, maar ik wilde mijn best doen. Ik keek al zo lang uit naar het moment wanneer ik naar school toe mocht.
    'Jakie' zei ik en stootte hem aan.
    'Hmf' gaf hij als reactie, hij was verveeld.
    Ik glimlachte naar hem, 'Hebben we de volgende les samen?' vroeg ik aan hem.
    Hij knikte, 'We hebben bijna alle lessen samen' antwoordde hij.
    Ik glimlachte, yes. Alles was zo veel leuker samen met Jake.
    Na dit lesuur hadden we pauze, dan kon ik even naar papa en mama toe. Edward en Bella dus.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Ceremonials schreef:
    (...)

    || Autocorrectie haat mij. Maargoed, stukje staat boven je (: Het zou wel grappig zijn als Leah Julia wel mocht, maar omdat zij ook wel behulpzaam denk ik het niet haha. ||


    [Wees niet ongerust, autocorrectiecode haat mij ook ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoë Emma Morris
    'Ik geloof van wel.' Hoofdschuddend kijk ik Jamie aan. Zij ziet dus ook dat ik van plaats ben verschoven, ik heb het me niet verbeeld! 'Ik ga het wel aan Aro vragen, hij weet vast meer.' Ik wil weglopen, maar dan bedenk ik me dat het geen goed idee is om naar Aro te gaan. Hij zal mijn gedachten lezen en erachter komen dat Jamie weg wilt vluchten. Als ik dat doe kon ze nooit meer ontsnappen, en ik waarschijnlijk ook niet. 'Laat maar.' Zucht ik terwijl ik me opnieuw op de sofa laat ploffen.


    To love is to destroy.

    [xAvis, xAvis, xAvis i neeeeedd you to begin with all of mine persons]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    [xAvis, xAvis, xAvis i neeeeedd you to begin with all of mine persons]

    [eh.. wat wil je dat ik doe?]


    :)

    @xAvis, mijn perso's staan in het rollentopic (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jamie

    "Zou je... Zou je mij ook rond kunnen laten lopen terwijl de tijd stil staat? Dan is ontsnappen en reizen supermakkelijk!" Bedenk ik me. Dan zijn we in minder dan één seconde in Canada. Ik denk aan de bergen, de meren van Canada. En dan nog de Cullens. 'Dream Coming true' past hier perfect bij. Ik kijk verwachtingsvol naar Zoë en wacht op haar antwoord. Dan schiet me iets te binnen... Demetri! Ik vertel niks, anders wil ze niet mee.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 18:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Demetri*]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zoë Emma Morris
    'Ik weet het niet Jamie, ik weet nog niks van mijn gave af.. Ik wist überhaupt niet eens dat ik er eentje had!' Nog wat geschokt kijk ik naar haar verwachtingsvolle blik. Na ons gesprek wist ik dat het heel belangrijk was voor Jamie om hier weg te gaan en in de richting van Forks te gaan. 'Weet jij misschien iemand die me kan helpen?' Ik bedenk me dat als Jamie het niet weet, we het maar op eigen kracht moeten doen. Of ik moet nog wat oefenen en later achter haar aankomen, maar dan is de kans groot dat Aro mijn gedachten wilt lezen, en dan kan ik al helemaal nooit hier weggaan. 'Wanneer gaan we ons trouwens voeden? Ik stik van de dorst..' Mijn handen grijpen automatisch naar mijn keel, waar een branderig gevoel in naar boven komt.


    To love is to destroy.

    [Looooll, ik zit hier alles te verbeteren XDD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jamie

    'Weet ik niet. Ik ga nu weg. Als je mee wilt, zet de tijd stil en kom naar het bos. Ik vang je geur wel op. Jou keuze, maar wil je één ding voor me doen? Laat jezelf niet in een zwart gat veranderen door stom te zijn en gewoon mee te doen met het gevecht; ik wil niet tegen je vechten.' Zeg ik, en ik geef Zoë een knuffel als afscheid. 'Het beste," Wens ik haar toe. Ik doe de capuchon van het grijze gewaad over mijn hoofd. Ik walg van dit kleed. Bij het volgende dorpje ga ik hem dumpen en leuke kleding kopen van het geld dat ik van Aro kreeg zodat ik het me een beetje makkelijk kan maken. Terwijl ik over het marktplein loop kijk ik nog één keer naar Volterra. 'Tot nooit meer ziens, Volterra. En Aro, je krijgt me nog te zien op het slachtveld,' Mompel ik grijnzend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoë Emma Morris
    Jamie is weg, ik voel me ellendig alleen. Wat wil ik eigenlijk? Wil ik met Jamie mee naar de Cullens door de tijd stil te zetten? Of wil ik hierblijven, meer over mijn gave weten? Twijfeld sta ik op van de sofa, en loop naar de ontvangstruimte. Ik stik van de dorst. Caïus loopt langs, en ik sta in een fractie van een seconde voor hem. 'Mijn keel..' Het komt er moeilijk uit, maar raar genoeg is mijn stem nog steeds helder en prachtig. 'Maar natuurlijk, ik ga wat voor je regelen.' Caïus knikt, en gebaart me om met hem mee te komen.


    To love is to destroy.