• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    [zullen we doen dat Dementri erachter komt waar de Cullens nu wonen en dat ze Jane (klas 3) of Alec (klas 4) op een "uitwisseling" naar Britisch Colombia sturen?]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 11:59 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    || Ik heb twee nieuwe personages aangemaakt, Julia Delhi Greenwood & haar zusje Hannah Mackenzie Greenwood. Ze zijn de dochters van de burgemeester. Julia zit in klas vijf & Hannah in de vierde. Ze staan allebei in het rollentopic (: ||

    Julia Delhi Greenwood

    Op mijn gemak loop ik de school binnen, ik was ruim op tijd. Ik had het eerste uur uitval, dus had ik nog even kunnen slapen. Vandaag had ik twee tassen mee, een voor mijn schoolspullen en plastic tasje gevuld met folders over de omgeving en andere dingen. Nadat ik mijn vioolkoffer in mijn kluisje had gelegd ik pak mijn biologieboeken eruit en met het plastic tasje nog steeds in mijn hand liep ik alvast richting het lokaal. "Goedemorgen meneer Anderson." begroette ik hem beleefd. Ik liep naar mijn plek, de tweede rij links. Bij het raam, zoals gewoonlijk. Nadat ik mijn boeken zorgvuldig op de tafel had geplaatst en mijn etui en agenda daar ook had neergekwakt liet ik het plastic tasje naast me neer zakken, ik zou het zo na de les geven. Van de administratrice had ik gehoord dat er twee van de nieuwelingen in mijn les zaten. Ik zag het als mijn taak ze te informeren, en ze hier thuis te laten voelen.

    Hannah Mackenzie Greenwood

    Met een noodgang storm ik de school binnen, ik was álweer te laat. Kon Julia me niet wakker maken, verdomme? Ik stootte tegen een paar leerlingen aan, maar ik rende te snel om mijn excuses aan te bieden. Toen ik eindelijk mijn kluisje bereikt had ging de tweede bel. "Shit, shit, shit." zei ik zacht in mezelf. Stuntelig pleurde ik mijn spullen in mijn kluisje en haastte me met mijn natuurkunde boeken naar het lokaal. Hopen dat ze niet merkten dat ik er niet was het eerste uur. Iedereen had het over de nieuwe leerlingen, zelf was ik ook wel benieuwd. "Hé, Hannah!" ik draaide me abrupt om. "We hebben daar les!" vanaf de andere kant van de gang riep mijn vriendin, Paige. Ik wurmde me door de mensenmassa naar haar toe en ging naast haar zitten.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 14:11 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rosalie Hale
    Met een zucht klap ik mijn koffer dicht, ik heb nog helemaal geen zin om terug te gaan naar Canada. Maar vandaag is het toch echt het laatste dagje. 'We komen snel weer terug Rose.' Belooft Emmett me terwijl hij een blonde lok weer terug achter mijn oor schuift. 'Dat is je geraden, ik heb helemaal geen zin in die suffe middelbare school.' Ik loop door de schuifdeuren die naar de zee leiden, en de zon verlicht mijn huid vrijwel meteen. Ik negeer de honderden diamantjes die oplichten in mijn huid, iets wat ik allang gewend ben. Door mijn goede zintuigen hoor ik Emmett die me volgt en van achteren zijn armen om me heenslaat en een kusje in mijn nek drukt. 'Het went wel Rose,' prevelt hij in mijn oor. Zijn perfectruikende adem streelt over mijn wang. 'Wat ik toch zonder jou zou moeten.' Zucht ik. Ik draai me naar hem om, zijn lippen zijn gekruld in een zelfvoldane grijns. Ik sla mijn armen om zijn nek en druk mijn lippen op de zijne.

    Emmett Cullen

    Ze drukt haar lippen stevig op de mijne en opent haar mond iets. Gretig beantwoord ik haar zoen terwijl ik haar optil en weer terugneem naar het grote hemelbed waar ik haar op het roomkleurige dekbed leg. Ik maak me zorgen om Rosalie, en dat komt door haar koppigheid, haar vastberadenheid. Ze was er nu al zeker van dat ze in Canada het nooit naar haar zin zal gaan krijgen, en het leek wel alsof niets haar van haar punt af kon houden. Mijn handen schieten vliegensvlug naar haar shirt, wat ik van haar slanke lichaam aftrek. Ze zucht even geïrriteerd, waarschijnlijk doordat ik haar designer shirt had geruïneerd. 'We kopen wel een nieuwe.' Grijns ik, en mijn handen glijden haar lichaam af.


    To love is to destroy.

    Xerces schreef:
    [zullen we doen dat Dementri erachter komt waar de Cullens nu wonen en dat ze Jane (klas 3) of Alec (klas 4) op een "uitwisseling" naar Britisch Colombia sturen?]


    [ja dat is een leuk idee!]


    To love is to destroy.

    Zoë Emma Morris
    Aro verdwijnt weer uit de kamer, en als mijn hart nog geklopt had, had het nu stevig tegen mijn borstkas geklopt. Stond de tijd maar eens stil, dat ik weer kon nadenken over alles, even de tijd voor mezelf had. Plots beweegt niks meer, Jamie zit als versteent in de zelfde houding als ze net gezeten had. Ze beweegt niet meer, alsof het een wassenbeeld is. Verschrikt besef ik dat ik hulp moet gaan halen, maar vampiers kunnen niet dood gaan toch? Laat staan ziek worden. Hoofdschuddend loop ik door de grote houten deur, en mijn hand glijd naar de deurkruk die ik naar beneden duw. Mijn adem stokt in mijn keel - al heb ik geen zuurstof nodig, maar is dat een gewoonte geworden om te ademen - als ik zie dat niemand meer beweegt. Iedereen staat als versteent, net zoals Jamie zat. Heb ik zojuist de tijd stil gezet? Omdat ik dat had gewenst? Had ik het maar nooit gewenst! Nadat ik die woorden in mijn gedachtengang had uitgesproken, leken de versteende beelden weer tot leven te komen. Snel draai ik me om in de richting van Jamie, ook zij loopt weer rond alsof er niks is gebeurd. 'Wat heb ik gedaan Jamie? Ineens bewoog je niet meer, niemand bewoog meer!' Geschrokken laat ik me op de zwarte sofa vallen, wat is er met me aan de hand?


    To love is to destroy.

    Leah Clearwater

    Ik moest gelijk door naar de tweede les, en had geen idee wat het was dus ik ging maar aan een willekeurig tafeltje achteraan zitten. Geen zin om me voor te stellen, zakte ik weer onderuit en negeerde iedereen zo wel een beetje. Zuchtend tikte ik met mijn vingertoppen op de tafel. Mijn gezicht keek niet al te blij, wat het eigenlijk nooit keek, toen ik rondkeek. La Push was mijn thuis, alhoewel ik ook wilde verhuisde. Maar wie had ooit gedacht dat ik hier zou belanden? Als ik dit had geweten, zou ik zelf wel ergens gaan wonen. Soms wilde ik gewoon dat iedereen doodviel. Wat een prachtige wens, niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hannah Mackenzie Greenwood

    "Oh, kijk Paige!" begon ik enthousiast. "Dat is dat nieuwe meisje." laat ik erachteraan volgen. Paige's blik schoot die kant op, en bleef daar hangen. Bronze huidskleur, zwart haar en simpele kleren. Ik besloot naast haar te gaan zitten. "Sorry Paige," zei ik zonder emotie toen ik opstond. Goed, dat was misschien een hele flauwe actie van mij. Maar ik moest gewoon weten hoe het meisje heette en of ze aardig was. Misschien was ze wel een belieber, net zoals ik. Paige scheen het niet erg te vinden, er kwam al iemand anders naast haar zitten. "Hai, ik ben Hannah Greenwood." zei ik opgewonden toen ik bij haar tafeltje stond. Ik nam de stoel naast haar en ging erop zitten. "Jij bent nieuw hier hè?" vraag ik, ook al wist het antwoord.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    Ik keek het meisje pissig aan en haalde mijn neus op. 'Leah Clearwater' mompelde ik. 'Jij bent nieuw hier hé?' vroeg ze, waarna ik haar met één opgetrokken wenkbrauw aankeek. 'Goh' mompelde ik, en ik kruiste mijn voeten. Ik lette niet bepaald op de les en keek op toen de docent mijn naam zei. Zonder enige blik erop te werpen, zei ik het antwoord. 'Wat moet jij eigenlijk van me?' vroeg ik het meisje genaamd Hannah. Ik mocht haar nu al niet, dus dat zou nog wel eens wat worden. Hopelijk ging ze snel weg en liet iedereen me voortaan met rust. Hoe zou Seth het hebben? Ja, leuk zeker. Maar hij accepteert iedereen. Ik durf te wedden dat hij zelfs nog een struisvogel te vriend hield.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Xerces schreef:
    [zullen we doen dat Dementri erachter komt waar de Cullens nu wonen en dat ze Jane (klas 3) of Alec (klas 4) op een "uitwisseling" naar Britisch Colombia sturen?]



    [ja dat is een leuk idee!]


    [dan moet Aro even Alec en Jane oproepen en ze die opdracht geven, xAvis?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Hannah Mackenzie Greenwood


    Haar blik verbaasde me een beetje, ik had juist gedacht dat ze blij zou kijken aangezien het feit dat er nu iemand naast haar zat. "Leah Clearwater." mompelde ze geïrriteerd. "Mijn nichtje heet Leah." zei ik met een glimlach, misschien was ze gewoon verlegen. Haar antwoord op mijn vraag was slechts een goh. Ik begon mijn sympathie voor haar stukje bij beetje te verliezen. De les was onderhand begonnen, ik vond het niet echt nodig om op te letten. "Wat moet jij eigenlijk van me?" vroeg ze, de irritatie in haar stem was nog steeds te horen. Ik trok mijn wenkbrauw op en keek haar verbaasd aan. "Luister, Leah." begon ik. Mijn geduld was echt op nu, wat een bitch zeg. "De meeste mensen vinden het fijn, dat als je niet bent er iemand moeite neemt om zich aan je voor te stellen." mijn gezicht werd een tint roder. Ik kon er zo slecht tegen als mensen zo tegen me deden. Echt kwaad klonk mijn stem niet, beleefd was ik nog tegen haar.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    Mijn vingers begonnen lichtelijk te trillen. Ja, nog even opvliegend als altijd. 'Luister, Leah' begon Hannah. Een "ugh" verliet mijn mond. 'De meeste mensen vinden het fijn, dat als je nieuw bent er iemand moeite neemt om zich aan je voor te stellen' zei ze. Dit keer moest ik mijn handen vastklampen aan de tafel, zodat ze niet zag dat mijn handen ook trilden. De tafel zou het niet langer meer volhouden als ik hem nog steviger vastpakte, dus ik legde mijn handen op het tafeltje. Ze trilden nogsteeds, maar dat maakte me echt niks meer uit. Vroeg of laat in deze school zou ik toch wel een uitbarsting hebben, en vervolgens naar buiten te rennen om een dag erna niet te komen. 'En sommige mensen willen liever dat diegene oprot en zich niet met iemand anders' leven bemoeit' gromde ik. 'Ik ben verdomme een dag geleden hierheen naar toe verhuisd. Ik had een prima leven in mijn vorig dorpje, en ben niet van plan om hier opnieuw te beginnen' kefte ik koppig.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 16:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Dat als je nieuw bent btw, typ foutje xd ||

    Hannah Mackenzie Greenwood


    Ik had haar uitbarsting echt totaal niet verwacht, dat mens functioneerde niet helemaal goed. Toen kwam ik tot de ontdekking dat alle ogen op onze tafel gericht waren, zelfs die van de docent. "Excuses, meneer Fletcher." zei ik met een glimlach. Leraren mochten mij wel, dus hier kwam ik wel goed mee weg. "Ik ga even ergens anders zitten, hier kan ik me niet goed concentreerde." liet ik erachteraan volgen. Ik bleef hier echt niet zitten. Mijn haar schudde ik arrogant op mijn rug terwijl ik opstond waarna ik mijn boeken van tafel trok en ergens anders ging zitten. Naast Andrew, achterin. "Pfft." zuchte ik kwaad. De grijns op zijn gezicht was groot en zijn blik was geamuseerd. "Wat ze jij nou te grijnzen?" sis ik zacht. "Oh, gewoon omdat die echt nooit vrienden krijgt als ze zo doorgaat." fluisterde hij terug. Hij had gelijk, het was niet mijn schuld dat ze niet sociaal was. "Achja, eigen schuld." zeg ik terwijl ik mijn boeken weer opensla en aan het werk ga.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 17:06 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Haha, ik dacht al]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    [Haha, ik dacht al]


    || Autocorrectie haat mij. Maargoed, stukje staat boven je (: Het zou wel grappig zijn als Leah Julia wel mocht, maar omdat zij ook wel behulpzaam denk ik het niet haha. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Je weet maar nooit. Leah is wel wat volwassener geworden, dus ze kunnen best vrienden worden. Verwacht maar niet dat Leah altijd aardig is, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."