• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Zoë Emma Morris
    Mijn vingers gleden over de zwarte muren in de grote hallen van het kasteel. Ik keek mijn ogen uit, ik kon nog steeds niet wennen aan het geweldige zicht wat ik had. Mijn ogen gleden langs een grote staande spiegel, en twee rode ogen keken me verward aan. Ik haalde mijn hand door mijn lange blonde haren, en ik beet op mijn zachtroze onderlip. Ik kon hier niet aan wennen. Het was moeilijk om naar je spiegelbeeld te kijken, als je zo veranderd was, in iets wat je nooit gewilt had. Ik ben getransformeerd voor de probleempjes van Aro op te lossen, dat was zoals ik het zag. Kaarsrechte neus, volle lippen, lange zwarte wimpers, lijkbleke huid en rode ogen. Vanuit de spiegel zag ik Aro achter me staan met een duidelijk geamuseerde blik op zijn gezicht. 'Wat nou?' Beet ik hem toe, hij had alles verpest. Ik had het in me gehad om professioneel verder te gaan als zwemmer, maar nu zou ik dat nooit meer kunnen doen. Niemand zou meer van me kunnen winnen door mijn krachten, ik had er geen moeite meer voor hoeven te doen, er niet meer voor hoeven te vechten. Hij had mijn familie en vrienden van me afgenomen, ik kon me niet beheersen als ik hun geur zal ruiken, dat wist ik nu al.


    To love is to destroy.

    Jamie

    Ik besluit Aro op te zoeken en te melden dat Felix probeert mij over te halen tegen de regels in te gaan. Hopelijk gaat Felix dan weg. Ik vind Dimitri, de gene waar ik naar op zoek was. "Waar is Aro? Ik moet iets melden," Zeg ik op de ijskoude toon waar ik mee praat als ik mensen niet mag. Ik heb Dimitri alleen nodig omdat hij kan spoorzoeken, laat dat hem duidelijk zijn. Hij wijst een kant op, en ik loop er heen. Ik zie Zoë, die misschien een toekomst bij de Cullen krijgt, ik weet het niet zeker. Ik mag haar wel. Ze wil ook niet slecht zijn, ze wil zwemster worden. "Aro, Felix probeert al sinds ik hier ben zijn toekomst uit me te peuteren, maar ik zie enkel een zwarte vlek in zijn toekomst. Dat zag ik ook bij Drake, en hij ging de volgende dag dood," Tegen Aro hoor ik met mijn 'normale' stem te praten, maar het lukt niet. "Ik los het wel op," Mompelt hij, en ik en Zoë zijn alleen in de kamer. "Jij mag Aro niet," Stel ik vast, en ik glimlach. Niet vals, vriendelijk. Bij de Volturi kom je dat niet vaak tegen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoë Emma Morris
    Jamie komt plots binnengelopen. Haar bruine haren vallen nonchalant over haar schouders. 'Aro, Felix probeert al sinds ik hier ben zijn toekomst uit me te peuteren, maar ik zie enkel een zwarte vlek in zijn toekomst. Dat zag ik ook bij Drake, en hij ging de volgende dag dood,' sprak ze met een ijskoude ondertoon in haar stem. Door haar manier van doen wist ik dat ze het hier ook vreselijk vond. De dorst die we hadden was ondragelijk, mijn keel brandde vreselijk. 'Ik los het wel op,' mompelde hij en hij was vrijwel meteen verdwenen. 'Jij mag Aro niet,' stelt ze vast en haar mondhoeken krullen omhoog in een glimlach. Jamie was één van de weinige hier die ik mocht. Alec was de enige persoon die ook wel aardig was. 'Nee, hij heeft onze levens verpest!' Antwoord ik. Ik doe er geen moeite voor om me stil te houden, iedereen mag het weten hoe ik hierover dacht. 'Gelukkig hebben we elkaar nog.' Glimlachte ik. Ik was blij dat Jamie hier ook was, maar vond het wel verschrikkelijk dat ook haar leven haar was afgenomen.


    To love is to destroy.

    Jamie

    "Hoe lang wil je nog doen alsof je trouw bent aan Aro? Ik zelf kan het nog geen week meer uithouden. Ik ben geen slaaf die de hele tijd Aro braaf "meester" noemt. Ik heb je toekomst gezien, en je hebt geen zwarte plek als alle anderen. Tegen Aro zeg ik niks, want je 'leven' moet gespaard blijven. We kunnen vluchten... In Canada leeft dat gezin dat we moeten vernietigen, ze zijn goed..." ratel ik, en ik besef dat ik nu echt weg moet. Aro mag me nooit meer aanraken, en dat wil hij iedere dag. Als Zoë me verraad ben ik al helemaal de pineut, maar ik denk van niet. Ik ken haar nog maar net, maar ze is toch al de beste vriendin die ik in mijn leven heb gehad. Altijd al was ik een buitenbeentje, en al helemaal niet zo knap. Het vampier zijn heeft dat verandert, niet dat ik ooit iets om mijn uiterlijk gegeven heb. Toch zou ik dit leven kiezen, daar verschillen we dan wel weer in.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoë Emma Morris
    Verbaast staarde ik naar het zelfverzekerde gezicht van Jamie, die net had vertelt over een familie in Canada. 'Moeten we.. Moeten we mensen vermoorden die niet slecht zijn?' Ik hapte naar adem, maar niet door het gebrek aan zuurstof, maar gewoon omdat ik hier erg nerveus van werd. 'We kunnen niet weg Jamie, we zitten hier vast, Aro gaat onze gedachten willen lezen en wat dan? Jane en Alec houden ons constant in de gaten..' Mijn harde gepraat van denet was verandert in een gedempte fluistertoon.


    To love is to destroy.

    Renesmee Cullen
    Ik stelde me voor in de klas en zag Leah niet zitten. Ik had zo gehoopt dat ze er zou zijn, zodat ik niet alleen mijn eerste les moest doorbrengen. Alleen, wat is alleen als je met 27 andere in een klas zit?
    De leraar keek me aan, 'Hallo, ik ben je mentor. Meneer Roovers' zei hij vriendelijk. Hij was kaal, maar ik zag aan zijn stoppelbaartje dat hij vroeger rood haar had gehad.
    'Hallo meneer, ik ben Renesmee Cullen' zei ik met een glimlach, mijn mentor beviel me meteen. Gelukkig.
    'Je mag naast Rosa gaan zitten Renesmee' zei hij vriendelijk en wees naar een meisje, ze zat op de derde rij.
    Ik liep naar haar toe en ging naast haar zitten.
    'Hoi ik ben Rosa' zei ze. Ze had een zongebrande bruine huid en lang steil blond haar dat ze in een knot had gebonden.
    'Hi Rosa, ik ben Renesmee. Maar noem me naar Nessie, want dat doet iedereen' zei ik tegen haar.
    Ze lachte, 'Sorry hoor, maar iedereen noemt je "Nessie"? Als in het monster van Loch Ness?' zei ze met een glimlach.
    Ik knikte, 'Ja, ik had het ook leuker gevonden als ze me de bijnaam "Rene" hadden gegeven, maar ik ben er nu aan gewend'
    'Rosa, Renesmee. Ik wil met mijn les beginnen' zei meneer Roovers tegen ons.
    'Sorry' zeiden we tegelijk en we probeerde op te letten.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 19:12 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [Pardon? Sinds wanner speel jij Leah? Leah loopt nog gewoon door de gangen. Jij mag Leah geen eens spelen ._.]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    O sorry :-$ ik dacht dat ze nu ook wel in een lokaal zou zitten ofzo...?!?!


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [Nee, dus pas maar aan -_-]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Damn, geen plaats meer. Mag ik misschien een zelf bedacht personage maken? Anders ga ik jullie gewoon stalken, er zijn echt veel te weinig twilight rpg's. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Esme

    Al snel ben ik bij het ziekenhuis. Aan de ballie vraag ik naar Carlisle. "Sorry, mevrouw, momenteel kan je niet naar dr. Cullen toegaan. Hij heeft een consultatie. U zult een afspraak moeten maken", zegt terwijl ze zwijmeld als ze zijn naam uitspreekt. "Ik ben zijn vrouw", zeg ik meteen. Haar blik verandert van verveeld naar boos. Ze mag me niet zo denk ik... "Hij is momenteel druk bezig", zegt ze. Ik durf te wedden dat ze niet wil dat ik naar Carlisle haal. "Het is zeer dringend. Hij belde me en zei dat ik meteen moest komen", lieg ik snel. De enige manier zodat ze het wel moet doorlaten. "Ik weet niet waar hij momenteel is, vraag het aan iemand anders", zegt ze nu heel boos. Ik heb geen zin om nog iemand anders aan te spreken en volg dus gewoon zijn geur. Die mevrouw is gewoon stikjaloers. Ik kom Carlisle in de gang tegen, hij heeft niet eens een consultatie!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 20:44 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    [ Brookie beter? Nog maals sorry iedereen :-$]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [Ja hoor (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jamie

    "Jou wel, omdat je een nieuweling bent, moet je beschermd worden. Ik kan zeggen dat je met mij gaat jagen. Je gaat mee. Je toekomst spreekt duidelijk dat je naar de Cullens gaat. Eerst gaan we naar een regenachtig stadje, Forks. Daar zijn ze niet, maar we vinden er mensen die ons naar ze toe kunnen leiden," dat het weerwolven zijn vertel ik er niet bij. Misschien houdt ze daar helemaal niet van. Ik probeer van tijd te veranderen in haar toekomst. Mijn blik word hol en ik ben in haar toekomst. Ik begin te lopen in Forks, en zie allemaal mensen die mij niet zien. In een indianenreservaat vind ik Zoë. Het komt goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik vind het stom dat Seth alleen in de derde zit, dan heeft hij niks te doen :(]


    Spoiler alert: you will save yourself