• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Esme
    "Wat doe je hier?" vraagt Carlisle verbaasd. Ik laat hem de boterhammen zien. Meteen begrijpt hij wat ik bedoel. "Goede start van de eerste werkdag!" zeg ik hem. Ik ruik een mensengeur die dichter en dichter komt. Helaas herken ik hem, het is de mevrouw van aan de ballie. "Kom", zegt Carisle kort. Hij neemt me mee naar zijn kantoor. "Ken je haar ook al", stel ik vast. "Jammergenoeg wel, ja", zegt hij zuchtend. Ik ben dus niet de enige die een hekel aan haar heeft.

    Carlisle
    De mevrouw van de ballie komt af. Ik neem Esme mee naar mijn kantoor. Ik kan die receptioniste niet uitstaan! "Ken je haar ook al", stel ze vast. "Jammergenoeg wel, ja", zeg ik zuchtend. Er wordt op de deur geklopt. "U moet naar de spoeddienst", hoor ik een verpleegster zeggen. Ik geef Esme nog een kus alvorens ik de verpleegste naar de spoeddienst volg.


    [Wanneer is school gedaan? Ik kan niet echt veel doen met Carlisle en Esme momenteel.]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:22 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Jamie

    Na een tijdje wachten in het bos is ze er niet. Nu moet ik alleen. Ik bedenk mijn route. Forks ligt op het olympisch schiereiland. Moet niet moeilijk te vinden zijn. Van caïus weet ik dat weerwolven naar honden ruiken.

    Na een tijdje kom ik aan bij een strand. Ik zie gebruinde jongens voetballen. Ze zijn niet lelijk. Ik durf amper te lopen als ik merk dat ze stinken: ze ruiken naar hond. "Hallo? Kennen jullie de Cullens?" Vraag ik, en de grootste, die zicht voorstelt als Sam, veranderd in een wolf. "Jake is. Op dit moment geen wolf. We kunnen dus geen contact leggen. Maar waarom zoek je ze?" Vraagt Sam. "Ik kom van de Volturi met een levensreddende boodschap. Ik ben gevlucht," leg ik uit. Ik krijg te weten waar ze zijn en ga daar naar toe.

    Terwijl ik steeds sneller ren, kom ik aan in een stadje dat ongeveer gelijk is (qua inwoners) aan Volterra. Ik moet hier echt weg. Mijn diieet wordt namelijk gehinderd door dit soort momenten. Ik ren er een beetje rond op zoek naar een spoor van vampier. Ik vind een huis. Lekker. Er is niemand. Ik blijf braaf wachten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Esme heeft iets te doen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Esme
    Als ik onderweg ben naar huis pik ik een vreemde geur op, een vampiergeur. Er is hier iemand! Snel bel ik Carlisle zodat hij ervan weet. Binnen een kwartiertje mag hij stoppen en komt hij naar huis. Op mijn goede stap ik de auto uit. De vampier moet hier ergens zijn, de geur is vers. Ik zie iets in de bossen bewegen. Dan komt er een meisje tevoorschijn. Rode ogen betekent niet veel goeds. Wat doet ze hier?


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Rosalie Hale
    Met een zucht stap ik het vliegtuig uit, ik mis Australië nu al. Emmett daarentegen heeft een grote grijns om zijn lippen gekruld, like always. Nadat we onze koffers hebben gehaald houden we een taxi aan en rijden richting onze nieuwe woonplaats, Ocean Falls. 'Ik heb Nessie wel gemist hoor, en natuurlijk Bells die niet meer zo onhandig is.' Emmett grijnst en houdt mijn hand lievelijk vast. 'Ik heb iedereen ook gemist.' Geef ik toe, terwijl ik een pluk haar die uit mijn staart is gevallen achter mijn oor schuif. Ik tuit mijn lippen twijfelend als ik denk aan het mooie landschap waar we nu wonen, ik moest toegeven dat het een voordeel was.

    Emmett Cullen

    'Welcome home Rose!' Ik grijns en druk een kusje op de lippen van Rosalie als we uit de taxi gestapt zijn. 'Ja, ik voel me echt thuis.' Mompelt ze chagrijnig, waarna ze de koffers oppakt en meteen verdwenen is. Hoofdschuddend loopt ik richting de deur, waar ik een meisje aantref. Rosalie drukt haar tegen de muur, haar witte handen om haar hals geklemd. 'En jij bent?' Dreigend loop ik ook naar de richting van Rosalie en het meisje. Ook Esme staat in de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 19:52 ]


    To love is to destroy.

    Renesmee Cullen
    Jake en ik hielden een gesprek op fluistertoon, maar natuurlijk nog zachter, want wij konden beter horen. Fact.
    'Nessie, het is me al vaak genoeg verteld, en ik snap het nog steeds niet. Snap jij het?' vroeg Jake aan mij.
    Ik knikte kort. En glimlachte breed.
    'Jake, ik krijg het net pas uitgelegd en snap het hoogstwaarschijnlijk beter dan de leraar. Dus ja' zei ik tegen hem. Oké, dat klonk een beetje als een betweter.
    Hij glimlachte en begon de leraar na te tekenen. Het leek eerlijk gezegd nergens op, ik tekende beter op mijn 6e.
    'Ik ga jou tekenen' fluisterde ik en begon enthousiast te tekenen.
    'Dan ga ik jou tekenen, Renesmee' fluisterde hij terug met een glimlach.
    Ik tekende heel secuur en keek verschillende keren naar hem.
    'Mooie tekening, sweety' zei de jongen rechts van het gangpad van mij.
    Ik keek hem vragend aan.
    'Uhh... Bedankt' antwoordde ik voorzichtig. Ik keek naar Jacob en zag dat hij het niet leuk vond.
    'Jake chill' suste ik.
    Hij gromde nog zachtjes, en de jongen lachte luidruchtig. Loser.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 13:54 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    || Ikwilernietmeebemoeienmaar, ja, nu bestuur je Bella. Volgens mij zit iedereen nog in de les, dus je moet ook even goed de andere stukjes lezen (: ||

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:32 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    xAvis schreef:
    (...)
    [eh.. wat wil je dat ik doe?]


    Xerces schreef:
    [zullen we doen dat Dementri erachter komt waar de Cullens nu wonen en dat ze Jane (klas 3) of Alec (klas 4) op een "uitwisseling" naar Britisch Colombia sturen?]




    [ja dat is een leuk idee!]



    [dan moet Aro even Alec en Jane oproepen en ze die opdracht geven, xAvis?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Ceremonials schreef:
    || Ikwilernietmeebemoeienmaar, ja, nu bestuur je Bella. Volgens mij zit iedereen nog in de les, dus je moet ook even goed de andere stukjes lezen (: ||


    [O oké, hihi. Ik pas het wel ff aan. ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Jamie

    Terwijl een beeldschone vrouw me tegen de muur aandrukt, komt er een andere vampier aanlopen. Door zijn spieren is hij best eng, maar niet zo eng als Aro. Hun ogen zijn goud. "Zijn jullie de Cullens?" Vraag ik hoopvol. Omdat ik nog een nieuweling ben, ruk ik me los uit haar greep. Ik merk dat ik mijn Volturigewaad nog aan heb. Shit! "Ik kom met een waarschuwing! Aro is gek geworden!" Roep ik om ze me te laten vertrouwen. Ik ruik de hondengeur weer. De zelfde als in La Push. Gewoon uit nieuwsgierigheid check ik de toekomst van de bodybuilder. Ik zie een gevecht. Hoopvol ben ik op zoek naar Zoë, maar ik vind haar niet. Wel zie ik een mooie zandkleurige wolf. Ik sta naast hem in de toekomst.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rosalie Hale
    'Met dat mooie Volturigewaad van je, denk je dat we gek zijn?' Ik sis het, proberend mijn stem onder controle te houden. 'Rose beheers je. Als ze fout antwoord reken ik wel met haar af.' Emmett grijnst, maar ik weet dat hij sarcastisch is. Carlisle en Esme zijn op gevechten namelijk flink tegen. Ik probeer me te ontspannen, want ergens ben ik toch wel nieuwsgierig naar haar ''waarschuwing''.


    To love is to destroy.

    Jamie
    "Ik ben weggevlucht uit Volterra. Ze... Aro creëert een nieuwelingenleger om jullie... De Cullens uit te moorden," Stamel ik. "Ik... Ik was vergeten om mijn g-gewaad uit te doen," Zeg ik bijna huilend. Als ik dat kon dan... Blijkbaar heet die vrouw Rose ofzo... "Mijn naam is Jamie. Jamie Mayfield," Stel ik me voor. Ik hoop dat ze in een goede bui zijn en me dus niet afmaken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emmett Cullen
    'Ik ga je niet vermoorden! Er komt een gevecht aan! Eindelijk kan ik die Aro met mijn eigen handen vermoorden, en wat dacht je van die kleine Jane?' Enthousiast span ik mijn spieren aan, geweldig. Eindelijk kan ik ze er van langs geven.

    Rosalie Hale
    'Huilebalk.' Rolt er geluidloos over mijn lippen, maar toch klem ik daarna mijn kaken stevig op elkaar. Ze was bang, en ik had geen enkele reden om haar nog banger te maken. 'Waarom willen ze ons vermoorden?'

    Zoë Emma Morris
    Ik veeg mijn lippen af, mijn schouders schokken. Maar toch huil ik niet, dat kan ik namelijk niet meer. Nog iets wat me afgenomen is. Ik heb zojuist een onschuldige vrouw vermoord, van een jaar of 35. Maar toen ik het vloeiende warme bloed zag, het op mijn mond proefde en het mijn neusgaten binnendrong was het branderige gevoel in mijn keel nog erger. Het leek alsof het mijn keel wegbrandde totdat er niks meer van over was. Ik kon me niet meer inhouden, ik was veranderd in een monster. Ik weet nu zeker dat ik hier weg wil, ik moet hier weg.


    To love is to destroy.

    Jamie
    "Weet ik niet. Aro wilde alleen zeggen dat ik moest zorgen dat de aller nieuwste nieuwelingen elkaar niet vermoordden. Ik... Ik drink ook alleen dieren. Die rode ogen zijn omdat ik nieuw ben..." Leg ik uit. "En o ja, Demetri is voor mij tijdens het gevecht. Net als Felix. Die Smeerlap zal ik te grazen nemen." Zeg ik boos. Die twee leden van de wacht wíl ik vermoorden. Ze mogen van mij branden in de hel zoals mijn stiefvader Pablo. Hij heeft mijn broer doodgeslagen toen hij weer eens dronken was. Hij is afgebrand in een brandend gebouw, boontje komt om zijn loontje. Mijn gedachten schieten naar Zoë. Heeft ze echt mensenbloed gedronken? Iedereen uit het dorp kende haar. Ze was de kampioen, tot dat Aro haar lot veranderde.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (xAvis?!!)


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?