• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Zo af en toe slaakte ik een genietende geluidje als Harry met het washandje over mijn gezicht heen glijd. Op het moment dat ik mijn ogen wil openen voel ik zijn tong in mijn nek, waarna hij zijn lippen erop zetten. Ik kneep mijn ogen ietsjes dichter en kreunde zacht. Mijn handen liet ik omhoog komen en plaatste ze op Harry's heupen, om mijn vingertoppen over zijn rug te laten trippelen. Onderaan bij zijn kleinste krulletjes trek ik er heel zachtjes aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes door Louis zijn reactie en zoog zachtjes aan zijn huid. Mijn handen legde ik op zijn borstkas en kromde mijn vingers iets. Ik beet in Louis' vel waarna ik er zachtjes aan trok en uiteindelijk toch los liet. Onschuldig keek ik naar Louis zijn gezicht en kriebelde mijn vingers over zijn borstkas. "Nu ben je weer schoon." Giechelde ik en drukten mijn neus tegen die van hem en zuchten gelukzalig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Hm, Hazza...' Kreunde ik zachtjes, terwijl ik mijn handen helemaal door zijn krullen heen liet strelen. Ik giechelde en knikte. 'Ja en dat is je geraden ook. Want het was jou schuld.' Ik glimlachte onschuldig en drukte een liefkozend kusje op zijn lippen, om mijn armen daarna om zijn middel te laten zaken en hem helemaal tegen me aan te trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "niet, heb ik niet gedaan." Piepten ik onschuldig en giechelde zachtjes. Mijn wijsvinger streek achter Louis zijn oor en ik liet me dichter tegen hem aantrekken. Zachtjes tikte ik op zijn neus. "lekkerding." grinnikte ik en kuste hem weer. Dit keer drukten ik mijn lippen iets harder en dwingender op zijn lippen. Zachtjes beet ik op Louis' onderlip en kriebelde mijn handen in zijn nek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Heb je wel.' Ik grinnikte en streelde rustig door zijn krullen heen, waarna ik een kreetje slaak als hij met zijn vinger op mijn neus tikt. Vrijwel meteen opende ik mijn mond als ik Harry's tanden in mijn onderlip voel, rustig verken ik met mijn tong zijn mond en mijn benen klem ik om zijn middel heen, zodat ik hem nog iets dichter tegen me aan kan trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik duwde mijn tong hebberig tegen die van Louis en mijn lichaam plakte letterlijk tegen die van hem.de zoen bleef rustig en mijn vingers trippelde over zijn rug. Het puntje van mijn tong streelde Louis' gehemelte. Volgens mij was ik nog nooit zo verslaafd geweest aan iemand zij lippen. Net zo min als aan iemand zijn lichaam en geest. Ik was gewoon verslaafd aan Louis. Mijn vingers vlocht ik in zijn haar en af en toe tok ik er zachtjes aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik sloot genietend mijn ogen, alle aanrakingen van Harry gaven me gewoon kippenvel. Pas nu besefte ik eigenlijk hoe blij ik wel niet was dat ik gewoon met hem hier in zijn bad, correctie, ook mijn bad, lag te zoenen. Vlinders dwarrelden rond in mijn buik en ik slaakte een zachte kreun als Harry's zijn vingers in mijn haren klemt. Mijn handen leg ik op zijn heupen en met mijn vingertoppen trippel ik rustig over zijn onderrug heen, om af en toe een cirkeltje te maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Er verscheen kippenvel op mijn huid, wanneer Louis over mijn onderrug kriebelde. Langzaam stop ik de zoen en open ik mijn ogen weer. Met glinsterende ogen keek ik Louis aan. Ik besefte me maar al te goed dat hij nu mijn vriend was en dat de vlinders in mijn buik nog lang niet weg zouden gaan. "Ben je gelukkig?" Vroeg ik stil terwijl ik zijn wang streelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Hijgend keek ik Harry aan, waarneer hij onze lippen van elkaar los maakt. Ademloos staar ik hem aan en knik. 'Ja. Ik ben gelukkig. Heel erg.' Ik drukte nog een zacht liefkozend kusje op zijn lippen en leunde met mijn voorhoofd tegen die van hem aan. 'Jij?' Ik bijt op mijn lip en staar in zijn mooie groene ogen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn hart begon harder te kloppen na Louis's worden en met een enorme glimlach en glinsterende ogen knikten ik heftig mijn hoofd. "Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest." Zei ik stralend en kuste Louis weer. "En dat komt allemaal door jou." Giechelde ik en ging iets achteruit zitten zodat ik met mijn handen over Louis' borstkas kon glijden. Maar daarna drukte ik toch echt mijn lippen op die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik giechelde zachtjes terug en trok hem aan zijn krullen weer in mijn richting toen ik merkte dat hij iets naar achter ging zitten. Volgens mij was ik echt de gelukkigste persoon op aarde, nu, met Harry. 'Moeten we nog iets doen, vandaag?' Terwijl ik dat vroeg was het enige wat ik doen naar zijn lippen kijken, mijn handen haalde ik af en toe kort door zijn krullen heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik werd meteen weer naar Louis getrokken en grijnsde kort. Hij vroeg of we nog iets moesten doen vandaag en ik beet even op mijn lip. ''Vieze spelletjes spelen toch?'' Giechelde ik en schudden uiteindelijk toch mijn hoofd. ''Nee, niet dat ik weet.'' Gaf ik eerlijk toe en legde mijn hoofd op Louis' schouder. mijn lippen duwde ik weer in zijn nek. kort, zacht en steeds weer opnieuw. Louis zijn huid was warm, maar het water was ondertussen koud aan het worden en op mijn eigen huid verscheen kippenvel.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 11:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde kort mijn schouders op en volgde Harry's bewegingen met mijn ogen, een zachte kreun verliet mijn mond toen ik zijn lippen steeds opnieuw in mijn nek voelde. Mijn vingers klemden zich stevig in zijn krullen. 'Hm, oke, ik dacht namelijk dat we wel iets hadden.' Maar doordat alles in een klap zo veranderd was, was ik het eigenlijk gewoon een beetje glad vergeten. Ik merkte hoe er kippenvel verscheen op Harry's huid en zelf vond ik het water ook niet echt meer warm, dus met mijn vrije hand besloot ik op de kraan nog maar eens aan te zetten. Zacht drukte ik een kusje op Harry's kruin en ik zuchte gelukzalig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik luisterde naar Louis, maar haalde mijn schouders op. ''Als er iets is, bellen ze ons wel.'' Niet dat ik mijn telefoon zou horen. Die zat nog ergens in mijn broekzak en mijn broek lag ergens op de trap. Louis zetten de kraan opnieuw aan en langzaam werd het water weer iets warmen, waardoor mijn lichaam ontspanden. langzaam haalde ik mijn gezicht weer uit Louis' nek en keek ik de jongen aan. Mijn vingers streelde zachtjes zijn wang en ik kuste hem opnieuw. ''Maar ik wil wel wat doen vandaag.'' zei ik uiteindelijk. Hoe fijn ik het zo ook vond. Ik ging het niet heel de dag volhouden hier in bad te liggen of in bed. daar had ik teveel energie voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en knikte. 'Maar ja, dat zou je toch wel niet horen...' Ik slaakte een vreemd geluidje waarneer Harry zijn gezicht uit mijn nek haalt, het was net zo lekker warm. Zacht kuste ik hem terug, om hem daarna gewoon aan te kijken. 'Ja, ja. Dat is goed. Als we hier de hele dag in blijven liggen zijn we aan het einde van de dag bejaard.' Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Dat lijkt me niet zo'n goed idee, erm, we kunnen naar het park gaan? Of heb jij een beter idee?' Ik drukte mijn lippen nog een keer zacht tegen die van Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you