• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styes
    Ik wilde antwoord geven, maar ging eerst op in de kus die Louis me ga. Zijn lippen waren zo perfect. ''Dan gaan we picknicken.'' Giechelde ik zacht en kriebelde met mijn vingers in zijn nek. ''Hebben we morgen wat te doen?'' vroeg ik plots met twinkelende ogen. Ik wist niet waarom het in me opkwam, maar ik wilde met Louis naar de dierentuin. En als we morgen vrij hadden kon dat. Als Louis natuurlijk ook wilde. Maar anders rok ik hem gewoon mee. Maar vandaag eerst naar het park.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte en knikte. 'Dat vind ik een geweldig idee.' Picknicken is altijd al iets romantisch geweest. 'Dan moet je Liam even bellen, want ik heb werkelijkwaar geen flauw idee. Wat ben je van plan, Styles?' Ik giechelde zachtjes op het moment waarneer ik zijn vingers in zijn nek voelde en de twinkeling in zijn ogen gaven me alleen maar meer kriebels.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Dat was het eerste wat ik ging doen als ik straks uit bad was, Liam bellen. Maar eerst vertellen wat ik wilde doen, want Louis was nieuwsgierig. ''Ik wil.'' Begon ik langzaam en lachte mijn tanden bloot. ''Naar de dierentuin. met jou. Dan kunnen we samen aapjes kijken en naar de krokodillen. Ijsjes eten en foto's maken. Owjah, en ik wil naar de pinguïns.'' Ratelde ik aan een stuk door en moest even naar adem happen toen ik klaar was met praten. ''Wil je dat ook met mij?'' Vroeg ik poeslief terwijl ik Louis met een schuin hoofd aankeek en hem smekend aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik giechelde en knikte. 'Ja, ja! Dat is leuk! Ik wil de olifanten zien, want die hebben ze daar ook, toch Hazza?' Ik drukte een lief kusje op zijn lippen en hees mezelf iets omhoog, waardoor Harry nu met zijn hoofd tegen mijn buik aanlag. Een grinnik verliet mijn mond en ik draaide snel de kraan uit voordat het bad over zou stromen. Een rilling gleed over mijn rug vanwege de koud lucht die me gelijk toevloog.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik knikte vrolijk en of het kon, overspoelde ik nog meer met geluk. Ik voelde me even een klein kind dat moest wachten op kerstochtend, totdat hij zijn cadeautjes open mocht maken en het nog een nichtje slapen was. ''We gaan ook naar de olifanten. Ik wil alles zien!'' Deelde ik vrolijk mee en zakte iets onderuit toen Louis iets omhoog ging zitten me hoofd lag nu op zijn buik en meteen begon ik overal kusjes op zijn huid te drukken. zijn huid was een stuk kouder dan net en mijn lippen plakten op zijn huid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Nu moeten we alleen eerst weten of we morgen niets te doen hebben... Anders gaat het hele feest niet door...' Een rilling gleed opnieuw over mijn rug, maar deze keer van genot, toen Harry allemaal kusje op mijn buik begon te drukken. Ik sloot mijn ogen, maar opende deze direct alweer omdat ik wist wat er zou gaan gebeuren. Snel trok ik Harry giechelend aan zijn krullen terug naar boven. 'Zullen we gaan picknicken, dan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis had me door en voordat ik ook nog maar iets gedaan had werd ik aan mijn krullen terug omhoog getrokken. met grote onschuldige ogen keek ik Louis aan en knikte langzaam toen hij vroeg of we gingen picknicken. ik gaf hem nog een kus en trok toen de stop uit het bad waardoor het water weg zou trekken. Ik kroop van Louis af en stapte het bad uit om snel een handdoek te pakken tegen de kou. Ik gaf ook Louis alvast een handdoek en droogde mezelf vliegensvlug af. Het werd echt tijd voor vloerverwarming hierzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry trok de stop uit het bad en stapte eruit, om mij een handdoek aan te geven. Gauw sloeg ik deze om mijn lichaam heen en stapte zelf ook het bad uit, snel droogde ik me af en sloeg de handdoek opnieuw rond mijn lichaam. 'Mijn tas staat nog beneden...' Een grinnik verliet mijn mond. 'En ik ben niet van plan om helemaal naakt naar beneden te lopen en deze te halen...' Leunend tegen de wasbak keek ik Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik hapte even met mijn mond en schudden mijn hoofd. ''Dan moet je maar naakt naar het park.'' zei ik doodserieus en deed een stapje naar Louis toe. ''Of je moet er iets voor over hebben zodat ik hem voor je haal.'' Glimlachte ik lief. Ik liet mijn handdoek op de grond vallen en liet mijn vingers over Louis' borstkas glijden. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik de jongen voor me aan en ik likte even langs mijn lippen. Hij wist dondergoed dat ik zo voor hem in mijn naakte ik, naar beneden zou lopen. Ik liet wel meer dan vaak, naakt door het huis heen. Maar in dit geval wilde ik even kijken wat hij er voor over had om het zelf niet te hoeven doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik tuitte mijn lippen en maakte een sissend geluidje. Natuurlijk, ik had het kunnen weten dat Harry dit niet voor niets zou doen. 'Nah, dan haal ik het zelf wel...' Grijnzend gaf ik Harry een setje tegen zijn borst, zodat ik langs hem heen de badkamer uit kon lopen. Expres liep ik extra schuddend met mijn kont de badkamer uit, de trap af, om als een razende mijn tas te pakken en daarna weer zo snel mogelijk naar boven te lopen. Hopend dat de paparazzi of iemand anders niets had gezien. Deze keer liep ik naar de slaapkamer, waar ik mijn tas op het bed gooide en al fluitend wat kleding begon uit te zoeken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Het was niet gegaan zoals ik gehoopt was, maar ging er maar niet veder op in, wetend dat Louis dat enkel maar leuk zou vinden. ik stond tegen de deurpost van mijn kamer aan terwijl ik toekeek hoe Louis kleding begon uit te zoeken. Ik schudden mijn hoofd even en de waterdruppels vlogen in het rond. mijn haar was nog lang niet droog. ''Ik ga denk ik wel naakt.'' Besloot ik en liep de kamer binnen om vervolgens mijn föhn te pakken en deze in het stopcontact te steken. Ik blies mijn krullen droog terwijl mijn ogen op Louis gepind bleven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik merkte hoe Harry ook de kamer inkwam, en hoe hij zijn haren ging fohnen. 'Dat moet je niet doen, Hazza, dat is slecht...' Doelend op de fohn, zonder hem aan te kijken. 'Oh, je gaat maar lekker naakt. Ik heb er geen problemen mee en de rest van de mensen die buiten wandelen waarschijnlijk ook niet...' Een grijns verscheen rond mijn lippen en ik liet mijn handdoek afvallen, waar ik mijn boxer aantrok. 'Als je het niet erg vind doe ik wel gewoon normale kleding aan.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis wees me erop dat het slecht was om mijn haar te Föhnen, maar ik haalt mijn schouders op. Ik had geen zin om straks met nat haar naar buiten te moeten. ''Is goed hoor. Ik wil toch de enige zijn die jou naakt mag zien.'' lachte ik onschuldig en ging rustig veder met mijn haar drogen. Ik zou zo naakt naar buiten lopen en dat wist Louis donders goed. Ik trok de stekker weer uit het stopcontact en schudden even met mijn hoofd en ging met mijn hand door mijn haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Eigenwijs kind dat je er bent...' Mompelde ik toen Harry niet van plan was om te stoppen met zijn haar te fohnen. Ik trok een t-shirt over mijn hoofd heen en liep daarna richting Harry, om hem aan zijn handen mee te trekken naar het bed. 'Kom, hup, trek wat kleding aan... Anders word je ziek en daar zit ik niet op te wachten, Haz. Dan kunnen we ook geen vieze dingetjes meer doen.' Ik giechelde en drukte een kusje op zijn lippen, om me vervolgens op het uitzoeken van een broek te richten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik wist dat Louis er op terug zou komen. "echt wel, alleen dan word jij ook ziek." giechelde ik bleef even eigenwijs staan waar ik stond terwijl ik toekeek hoe Louis een broek uitzocht. Uiteindelijk pakte ik toch maar een boxer en trok deze over mijn kont. "alleen omdat ik straks seks met je wil zonder gesnotter." zei ik nog snel en trok een wit shirt uit de kast een een rode skinny. "Lou." mompelde ik terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok. Ik keek de doncaster-jongen aan en glimlachte even. "jij moet ook een rode broek aan."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''