• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Valerie Selena Valentine
    "Val wat is je nummer?", hoorde ik Kayleigh vragen en ik gaf haar mijn nummer. "Ik zit wel precies naast Sharp he.", lachte ik.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ethan Jacob Turner
    "Jup, That's mine!" zei de jongen die Gregory noemde en nam het scheetkussen.Ik laat het zo,maar ik ga niet weer een doelwat van zijn grapjes zijn.
    Ik pak Kai op en ga dan zitten ,waarna ik Kai weer op mijn schoot zet.
    Als ze problemen hadden met Kai aan tafel dan hadden ze pech,van ik ging hem niet op de grond zetten nu.
    Het eten rook al lekker en ik had nu echt honger gekregen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Ze gaf haar nummer, en deze voegde ik toe. "Ik zit wel precies naast Sharp he.", lachte ze. "Ach meid, sterkte!" lachte ik en keek vrolijk de tafel rond. Jack zat tegen over me, links van me zat Val en rechts naast me zat..Emilie?

    Alexis Smith
    "Is iedereen er?, want dan wil ik me gaan voorstellen." Ik stond in de deur opening, en keek de kamer rond.

    Valerie Selena Valetine
    "Ach meid, sterkte.", zei Kay. Ik lachte even. "Straks gaat ze me nog vermoorden ofzo omdat ik mijn mes niet goed vasthoud.", ik haalde mijn hand nog eens door mijn lange blonde haren en lachte.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    "Straks gaat ze me nog vermoorden ofzo omdat ik mijn mes niet goed vasthoud.'' ze haalde haar hand door haar lange blonde haren en lachte. Ik grinnikte en zag dat een onbekende vrouw in de deur van de eetkamer stond. '"Is iedereen er?, want dan wil ik me gaan voorstellen." zei ze terwijl ze rond keek. ''Volgens mij is iedereen er.'' antwoorde ik.

    [Niemand reageerd meer? Laatste post was van mij, 24 januari aka 2 dagen geleden..]

    (ik weet niet echt wat te posten nu anders heb ik waarschijnelijk een one liner :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Yeah, me too)


    :dp

    [Ik maak eventjes een tijdsprong naar de volgende dag, dan beginnen de lessen.]
    TIJDSPRONG NAAR MORGENOCHTEND, IEDEREEN IS NET WAKKER GEWORDEN. VANDAAG IS DE EERSTE LES.
    Kayleigh Sarah Sue
    Ik rek me uit, en ga recht op zitten. Iedereen sliep nog in de meiden kamer, en bij de jongens ook zo te horen. Ik sloeg de dekens van me af, en stapte voorzichtig uit bed. Niemand mocht me horen, want ik wist niet hoe laat het was. Ik pakte snel een joggingsbroek en een oversize tanktop uit mijn kast en liep naar de badkamer. Daar haalde ik mijn iphone uit de oplader, en zette tegelijker tijd de douche aan. Ik liet het water over me heen glijden, en na een tijdje zette ik de warme douche uit. Ik droogde me af, en trok mijn lingerie en kleding aan. Terwijl ik mijn haar kamde scrolde ik door mijn timeline op twitter. @Kayleigh_: Just woke up, first lessons today...

    .

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 16:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    .

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 17:59 ]

    ( is goed :3)
    Ethan Jacob Turner
    Een natte snuit tegen mijn wang,maakt me wakker.Voor me zie ik Kai die aan me zit te snuffelen.
    Vandaag waren de eerste lessen.De anderen sliepen volgensmij nog.
    Ik ging recht zitten en rek me dan uit om vervolgens uit bed te gaan.
    Ik nam een setje kleren,wat bestond uit eenn hemd een shirt en een jeansbroek en natuurlijk vers ondergoed.
    Ik liep naar de badkamer ,die ik dan opslot deed en friste me op en deed ook mijn kleren aan.Ik poetste nog mijn tanden en ging dan de badkamer weer uit.Kai zat nog in de kamer ,dus ik pikte hem eerst op voor ik naar de woonkamer slofte.

    Thomas Elliot Flow
    Het geluid van een deur maakte me wakker.Ik kreunde even en rekte me dan uit om vervolgens het bes uit te klimmen aangezien ik een bed vanboven heb.
    Ik had honger en was nog veels te moe.Ik wreef de slaap uit mijn ogen en geeuwde nog een keertje,voordatr ik me omkleede en naar mijn blackberry keek.
    Ik had zo'n 10 berichten die ik dan ook moeizaam beantwoorde.Waarom is de ochtend zo vroeg? Ik slof dan wat door de gang ,uiteindelijk kom ik dan weer de muziekkamer van gisteren tegen. Ik had wel zin om muziek te maken ,maar ik deed het toch niet aangezien ik geen gitaar zag en de mijne lag in de jongenskamer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Gregory McEwan -
    Ik had heerlijk geslapen. Níets gehoord van al het verplaatsgedoe
    Vandaag hadden we onze eerste lessen.Ik vroeg me af wat we gingen doen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Valerie Selena Valentine
    Ik rekte me uit en keek de kamer rond behalve Kay sliep iedereen nog en ik gaapt even. "Goooodmorning", ik pakte mijn grinder, wiet en flue en begon te draaien. "Zo nog even wat nemen voor de saaie lessen beginnen.",lachte ik zacht.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    Nadat ik mijn haren had gekamt, was ik in de stoel gaan zitten die in onze kamer stonden. Al zo'n tijdje was ik met mijn Wreck This Journal bezig, tot ik iemand hoorde. "Goooodmorning", zei Val gapend, en rekte zich uit. Ze pakte haar grinder, wiet en flue en begon te draaien. "Zo nog even wat nemen voor de saaie lessen beginnen." lachte ze zacht, ik rolde met mijn ogen. ''Val, niet hier. Loop naar het binnenplein of ga bij het raam staan. Ik wil niet weer gezeik van mevrouw ik kan alles.'' ik wees met mijn vinger naar Anna.

    Alexis Smith
    Mijn wekker ging af, die ik snel uit drukte. Het was om precies te zijn half 7, en om half 10 zouden we gaan beginnen met de lessen. Hun eerste les zou muziek zijn, gegeven door mij. Ik stapte uit bed en ging naar de badkamer waar ik me snel douchte.