• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Thomas Elliot Flow
    En zo plots was ik alweer alleen.Ik word genegeerd ,puuuh niet leuk ik hou van aandacht.Ik dronk mijn glas cola op en legde het op het tafeltje in de woonkamer en nam dan een hap van mijn appel terwijl ik opsta en weer naar de gang slenter.
    Het word eens tijd dat ik dit gebouw eens ga ontdekken.Na zo'n aantal kamers gepaseerd te hebben hoor ik plots piano nten door de kamer galmen,hmmm. Ik piep even binnen en zie iemand piano spelen,als ik beter kijk is het Kayleight de stoere skatergirl.Het liedje herkende ik ook ,het was eentje van Demi Lovato.
    Als ze klaar is aplaudiseer ik even en kijk haar dan geamuseerd aan."Dat was mooi."zeg ik grijnzend.

    Ethan Jacob Turner
    ' Dont worry, we all do.' zei ze en ik kijk haar vragend aan en dan dringt het weer tot me door dat ze gedachten kon lezen en dat nu ook deed
    .Ze legde haar hand even op mijn schouder en deed hem daarna weer van me af.
    "Oh euhm sorry."mompel ik. Ik zal echt eens moeten leren minder te denken.Maar als ze gedachten kon horen ,kon ze Kai dan ook horen?
    Ik deed mijn mond open om het te vragen ,maar sloot hem weer,ik wilde Kai niet wakker maken ,want hij zat zo lief te slapen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    De laatste noten speelde, en rustig haalde ik mijn vingers van de witte toetsen af. Geaplaudiseer vulde de lege ruimte, wat me liet opkijken. De deur stond nog open, en ik was aan het zingen! Ik draaide me om en zag een jongen staan, grijnzend. ''Dat was mooi.'' was zijn antwoord, wat me lichtjes liet blozen. Niemand had me ooit eerder gehoord, wat ik liever zo hield. Maar ach, nieuwe start, nieuwe vrienden en nieuwe kansen, toch? ''Ehm, dankje. Thomas was je toch?'' Ik had me omgedraaid op het krukje en keek de jongen, volgens mij Thomas, aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:53 ]

    [Lees het rollentopic eventjes, de rol van de ''nieuwe'' docent staat erbij!]

    Thomas Elliot Flow
    Ze leek licht te schrikken van het feit dat ik haar gehoord had.''Ehm, dankje. Thomas was je toch?'' vroeg ze toen ze zich omgedraaid had op het krukje en ik knikte."Jup ik ben Thomas en jij bent Kayleigh toch?"vroeg ik haar dan.
    Ik was best wel blij dat ik iemand tegengekomen ben dat ook muziek kan spelen,trouwens keyboard lijk een beetje op piano.
    "Hoelang speel je al piano ,want ik vind je erg goed."vraag ik haar dan.Ze speelde vast al langer dan ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexis Smith
    Ik was al laat, veel te laat. Maar Katherine wist hiervan, dus dat was geen probleem. Ik parkeer mijn grote auto op de parkeerplek, waarna ik de auto uitstap. Ik pak mijn koffers en handtas, en gooi dan mijn auto op slot. Ik wandel rustig naar de voordeur, en open deze met de juiste sleutel. ''Katherine ik ben er!'' roep ik en hang mijn jas op. Gevolg door mijn koffers loop ik naar mijn kamer, die ik open doe. Precies hetzelfde nog als vorig jaar, op en top netjes. Ik leg mijn koffer op bed, en open de aangrenzende deur die naar de badkamer leid waar ik mijn toilet spullen dump. Ik loop mijn kamer weer uit, waarna ik mijn kantoor opzoek. Het stond nog hetzelfde, mijn glazen bureau, mijn apple computer, de 3 stoelen en mijn mappen met alle gegevens van de leerlingen.

    Kayleigh Sarah Sue

    "Hoelang speel je al piano ,want ik vind je erg goed." vroeg hij. ''Ik denk sinds een jaar of 2, niet heel lang nog.'' Thomas leek me aardig, hij was op dit moment nog de enige sociale die er over was want derest was....weg. Ik stond op en liep naar een andere stoel die er stond, en ging daar op zitten terwijl ik wat met mijn vingers speelde. ''Niemand weet het eigenlijk, mijn ouders en vrienden niet.''

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 21:09 ]

    Katherine Sharp

    'Katherine, ik ben er!' hoorde ik Alexis roepen. Ik was ook juist in mijn kantoor. Ik ruimde haastig de papieren op waar ik mee bezig was, sloot het kantoor achter mij en ging naar de kamer naast mij, het kantoor van Alexis. Het zag er zoals iedere keer weer ontzettend mooi uit. 'Hee Alexis! Jammer dat je laat bent, je hebt een hoop gemist.' Ik lachte even. 'Nee, grapje. Het enige wat je gemist hebt is het voorstellen, lastige kinderen en tsja, niets?! Ik bedoel, wat gebeurt hier nou?' Ik gaf haar een vriendelijke knuffel. 'Ik heb je gemist, meid!'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thomas Elliot Flow
    ''Ik denk sinds een jaar of 2, niet heel lang nog.'' zei ze en ik keek haar even kort verbaasd aan."Voor 2 jaar ben je best goed."zeg ik met een glimlachje.
    Kay stond op en ging op een andere stoel zitten en ik ga tegen de muur leunen.
    ''Niemand weet het eigenlijk, mijn ouders en vrienden niet.''zei ze terwijl ze met haar vingers speelde.Ik grijns eventjes."Echt? Waarom hou je zoiets geheim?"vroeg ik door. Ik hiled van geheimen,van dingen die ik weet en anderen niet.
    "Ik bedoel maar ,je hoeft je talent toch niet te verbergen."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Gregory McEwan-
    Ik dacht na over wat ze gezegd had, kon ze .. Nee , geen gedachten zien of lezen.. Ze kon iets lezen... Ze wist wat er ging gebeuren...
    "DE TOEKOMST ZIEN?OMFG ! Gaaaaaf!" riep ik, opgewonden als een klein kind.
    "Nu moet je raden wat die van mij is,maar je weet hem al hé?" knipoogde ik.
    Ik mocht Anna echt wel!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Nee, sorry,' antwoordde ik speels. 'Geen toekomst zien, nog twee keer Gregory. Hm, ik geef je een hint; als jij een voorwerp in gedachten neemt, kan ik raden wat het is.' Ik lachte weer. Ik vond het wel wat om Greg zo te laten raden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    Verdorie! Weer fout! Ik stopte met op en neer springen en begon Anna te kietelen.
    "Zeg op! Anders stop ik niet!" gilde ik. Jep, ik had een maatje gevonden!
    ( Zeg, wanneer komt het avondeten? Kunnen Anna en Greg heerlijk lachen om de scheetkussens!)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Zeg op! Anders stop ik niet!' gilde ik. 'Dat had je gedacht,' lachte ik en kietelde hem terug. Gregory zou nooit raden wat ik was, dus ik besloot het hem te vertellen als hij uitgekieteld was. 'Ik vertel het je pas als je stopt met kietelen,' lachte ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alexis Smith
    "Hee Alexis! Jammer dat je laat bent, je hebt een hoop gemist." Ze lachte even. "Nee, grapje. Het enige wat je gemist hebt is het voorstellen, lastige kinderen en tsja, niets?! Ik bedoel, wat gebeurt hier nou?" Ze gaf me een vriendelijke knuffel. 'Ik heb je gemist, meid!' Ik lachte. "Ik heb je ook gemist meid! Dit jaar word weer leuk, zoals elk jaar. Zullen we zo maar eens gaan eten?" Ik keek op mijn horloge, 6 uur. Maria zal nu wel klaar zijn met koken. "Het is 6 uur, Maria zal vast al klaar zijn!" Ik ruimde mijn opengelegde mappen op, en verliet de kamer om aanstalten te maken naar de keuken.

    Kayleigh Sarah Sue
    "Echt? Waarom hou je zoiets geheim?" vroeg hij door. "Ik bedoel maar, je hoeft je talent toch niet te verbergen." antwoorden hij snel. Ik haalde mijn schouders op "ik weet het niet, mijn ouders zijn van die mensen die klassieke muziek niet accepteren. Het ligt nogal moeilijk als het daarom gaat." Ik rechtte mijn rug en keek Thomas aan die tegen de muur was gaan leunen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 23:07 ]

    -Gregory McEwan -
    Wat ze net had gezegd bracht me in verwarring : "Huh? Ga je het nou vertellen als ik stop of niet? " grijnsde ik. Anna kietelde me terug en ik probeerde haar van me af te gooien. Toen dat gelukt was begon ik gillend de hele kamer rond te rennen. Tot ik tegen de deur knalde.
    (ach wat een schatje is ie toch hé? Whahahaha)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 7:45 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Emilie Jolie Brand
    'Oh euhm sorry' Mompelt Ethan en dan vraagt hij zich af of ik Kai ook kan horen. 'Euhm, dat weet ik eigenlijk niet.' Ik doe mijn best om me op Kai te richten die overigens slaap, maar misschien kon ik zijn dromen horen. Hoe erg ik me ook concentreer. Ik krijg niets binnen en ik zucht. 'Nope, Kai kan ik niet horen.'


    :dp

    Anna Sharp

    Ik zag hoe Gregory hard tegen een deur aan liep. Bezorgd ging ik op hem af. 'Gaat het, Greg?' vroeg ik bezorgd en ik inspecteerde zijn hoofdwonden. Het zag er uit alsof het niet ernstig was, maar toch verzorgd moest worden. 'Dat ga ik toch moeten gaan verzorgen,' zei ik. 'Zullen we eens in de keuken gaan kijken of er iets is om je te verbinden? Dan kunnen we direct gaan eten.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt