• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    [ ik moet ook gaan... Ik reageer morgen weer ciao xo goodnight]


    :dp

    [Lol, midden in een orgie stoppen jullie? Haha. Best wel grappig tough.]
    Anna Sharp

    Ik besloot Gregory weer op te zoeken. Ik wist dat hij een vriendin had, maar ach, iedereen om me heen had pretty much seks, dus ik besloot me bezig te houden met hem. Ik had hem al gauw gevonden. 'Hee Gregory,' zei ik speels. 'Het ziet er naar uit dat iedereen seks heeft.' Ik lachte even.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    Er was een tijdje voorbij gegaan, en volgens mij was ik in slaap gevallen. Ik nam mijn skateboard in mijn hand en liep naar onze kamer. Ik legde mijn hand op de klink, en wilde deze openen. "Doe open godverdomme!" Riep ik, in hoop tot iemand open deed. Ik rolde met mijn ogen en liep terug naar de woonkamer waar ik me liet neer ploffen op de bank. Ik trok mijn hoodie uit, aangezien het nog best warm was in vergelijking tot buiten. Ik bekeek mijn hemdje en dan mijn vieze supra's. Als enige was ik in de woonkamer, geen idee waar de rest was of wat ze aan het doen waren.

    [sorry dat ik niks postte, maar ik was de hele dag weg en moest andere dingen doen ._.]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 7:27 ]

    Jack Drew Grand
    Ik hoorde hoe Valerie kreunde en er kwam een grijns op mijn gezicht. Onze tongen speelden met elkaar en toen ik haar hand in mijn broek voelde verliet een kreun mijn lippen. Ik rukte mijn boxer uit en mijn stijve kwam tevoorschijn. Hij stond al aardig overeind. Mijn hand ging weer bij Valerie naar binnen en ik streek over haar clitoris. Na een tijdje ging ik mijn mond gebruiken.

    [Dit is echt zo weird xD]


    :dp

    Emilie Jolie Brand
    Ethan vertelde dat hij een soul had en dat was Kai. Ze konden met elkaar communiceren en dan voelde ze meestal hetzelfde. Toen vroeg hij stotterend welke gave ik had. Ik begon te giechelen. Het was eigenlijk wel schattig. 'Wel, ik kan gedachten lezen.' zei ik trots en ik grijnsde

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:44 ]


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    Jenna Laponder
    Ethan vertelde dat hij een soul had en dat was Kai. Ze konden met elkaar communiceren en dan voelde ze meestal hetzelfde. Toen vroeg hij stotterend welke gave ik had. Ik begon te giechelen. Het was eigenlijk wel schattig. 'Wel, ik kan gedachten lezen.' zei ik trots en ik grijnsde

    [...........de naam........
    + omdat je 2 personen doet, post dit alsjeblieft in een bericht :') ipv beide apart]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:53 ]

    (Whahahaha, gaat Anna Gregory proberen te verleiden? Geniaal! Hmm let's see...)
    -Gregory McEwan-
    Ik zat in de woonkamer wat te jammen op mijn gitaar tot Anna binnenkwam
    "Hee Gregory,"Zei ze speels. 'Het ziet er naar uit dat iedereen seks heeft.' Ze lachte even.
    Ik keek haar even onderzoekend aan. Ze had best een leuke lach.
    "Ja inderdaad, allemaal orgies in de slaapkamer!" Grijnsde ik toen breed.
    Ik vroeg me af of Anna van muziek hield.
    "Hé, hou je van muziek? Potje jammen?" vroeg ik


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Thomas Elliot Flow
    Anna kwam plots de kamer binnen,wauw dat verwacht je ook niet dat zij een regeltje zou breken
    Ik stond op en schuifelde de kamer uit,ik had honger gekregen.Ik dwaalde even rond tot ik de keueken vond,ik nam een appel en een glas cola,waarna ik naar de woonkamer ga.Ik plofte me in een zetel. Kay was hier ook blijkbaar.

    Ethan Jacob Turner
    Ze giechelde even ,waarna ze trots vertelde dat ze gedachten kon lezen en daarna grijnsde ze.
    "Oeh,dan moet ik oppassen met wat ik denk."zeg ik grijnzend.Ik had geen idee of ze daarnet ook mijn gedachten had gelezen en ik begon weer licht te blozen,maar het verdween al snel weer."Hoor je dan al die gedachten nu of kun je het nog afzetten ofzo?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik haalde mijn oordopjes uit mijn oren, en wat me op viel dat hier al een jongen was en dat Anna net binnen was. "Ook hallo." mompelde ik, en verdiepte me weer in het blad wat ik las. Op de site van het internaat had ik wel gelezen dat hier ergens een "muziek kamer" was, maar waar? Geen idee. Ik slingerde het blad op tafel, pakte mijn hoodie en verliet de woonkamer. Wat niemand van me weet, zelfs niet mijn ouders, dat ik piano speel én daarbij kan zingen. Niet dat het op en top geweldig is, nee, maarja. Ik loop zoekend de gang door, en zie dan uiteindelijk een deur met daarop "muziek kamer" ik open de deur, die met gepiep open gaat. Er verschijnt een lichte kamer, met daar in het midden een piano en aan de muren hangen gitaren. Ook staat er een geluidsinstalatie, met microfone. Ik loop de kamer binnen, en schuif voorzichtig achter de piano. Ik tik een aantal keer op toetsen, en zet dan voorzichtig mijn vingers op de goede noten. Ik speel de eerste noten van Give Your Heart a Break by Demi Lovato

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 17:39 ]

    Bieberen schreef:
    (...)
    [...........de naam........
    + omdat je 2 personen doet, post dit alsjeblieft in een bericht :') ipv beide apart]

    [Ik zal proberen om ze tegelijk te doen,maar dat kan niet altijd zoals nu, dan moet ik eerst op iSuperman wachten]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:45 ]


    :dp

    [Oh why, missAlice, indeed, let's try it!]

    Anna Sharp
    'Hé, hou je van muziek? Potje jammen?' vroeg Gregory. Ik dacht even na. 'Ik kan geen gitaar spelen,' antwoordde ik. 'Maar ik kan wel zingen?' Ik lachte even. 'Zet jij maar een liedje in, dan probeer ik in te vallen. Als ik het liedje ken althans.' Ik schonk hem een lieflijke glimlach.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    Anna zegt dat ze geen gitaar kan spelen , maar wel zingen. Ik mag een liedje kiezen en kies mijn favoriete liedje: Love me tender , van Elvis Presley.
    Ik zing zachtjes mee en verwonderde me over haar mooie stem. Ik vond haar best aardig. Heel anders dan Valerie, die nu al liep te flirten met iedereen.
    Voor het eerst in vijf jaar dacht ik eens aan een ander meisje dan Amélie...
    Toen het liedje gedaan was,vroeg ik haar wat haar gave was.
    ( Zo , let's make a couple ;) XD )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Wat is je gave eigenlijk?' vroeg Gregory nadat ik hem Love me tender van Elvis Presley had gezongen. 'Hmm, dat mag je raden. Ik zal je een hint geven. Ik kan je lezen, maar niet je gedachten.' Vol spanning keek ik hem aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Emilie Jolie Brand
    Toen ik mijn gave vertelde zei Ethan meteen:'Oe, dan moet ik oppassen met wat ik denk.' En daarna begon hij te blozen. Ik giechelde en meteen daarna vroeg hij of ik alles kon horen en ik zei:'Oh nee hoor, ik kan het ook uitzetten, maar dat heb ik nog niet zo goed in de hand, daarom ben ik hier.' Glimlach ik.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    'Oh nee hoor, ik kan het ook uitzetten, maar dat heb ik nog niet zo goed in de hand, daarom ben ik hier.'antwoorde ze glimlachend en ik knikte even."Lijkt me best handig ,gedachten lezen."zeg ik met een glimlachje. Mijn gave was ietswat onhandig omdat mensen beginnen te gillen als ze Kai zien.
    Daarom moest ik hem altijd verbergen en deed ik totaal niet graag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH