• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Bieberen schreef:
    (...)
    [Laat dat gebeuren met Amélia eruit, ze hoort niet officieel in het topic you know....]

    (Okay, maakt het eigenlijk toch lots easier ;) )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Alexis Smith
    Als ik en Katherine de keuken in zijn gelopen, is Maria inderdaad klaar met koken. ''Dankje, je kan gaan tenzij je mee wilt eten.'' ik glimlach zwakjes en pak dan mijn ''omroep'' telefoon. ''Dames en heren, we gaan eten. Binnen nu en 10 minuten verwachten wij iedereen in de eetkamer!'' Ik zet de telefoon weer uit, en berg deze weer zorgvuldig op. De tafel was al gedekt, en op elk bord stond een naam. De meisjes aan dezelfde kant en de jongens aan dezelfde kant. En dan zaten ik en Katherine aan het hoofd van beide kanten.

    - Gregory McEwan-
    Mijn hoofd pikte enorm, maar ik wou niet laten merken dat het pijn deed.
    "Ik heb geen idee! Vertel het toch!" Zeurde ik aan Anna's hoofd. En trok een pruillipje, iets waar ik toevallig heel erg goed in was. Ik zag dat er al iemand zat en grinnikte:" Heeft U een cadeautje (scheetkussen) op uw stoel gevonden mevrouw?"
    Toen de pleisters erop zaten gaf ik Anna zomaar vanuit het niets een blije knuffel.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kayleigh Sarah Sue
    Er werd omgeroepen dat we moesten gaan eten, dus ik stond op. ''Ik ehm, loop alvast.'' Ik verliet de kamer, en liep naar de eetkamer waar al enkele zaten. Ik nam plaats op de plek waar mijn naam stond, naast Valerie en Anna dus. Ik schoof de stoel naar achter en nam plek, waarna ik eens de geur op snoof. Opzich rook het best lekker.

    [Oke, standaard tafel indeling is als volgt:

    ]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:27 ]

    (Errr wat is er gebeurd met de scheetkussens? )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    (Errr wat is er gebeurd met de scheetkussens? )

    [je stukjes komen over het algemeen heel vaag bij me over. Dus ik snap het doel van die grappen ook niet echt, aangezien ik het leuke er niet van snap. -niet beledigend ofzo- dusja, snap je wat ik bedoel?]

    Thomas Elliot Flow
    Ze lachtte even.''Ik weet het niet eens, ze zijn bijna nooit thuis vanwege hun werk. Mijn moeder is nog het meeste thuis.'' zei ze en ik maakte een 'O' gebaartje,dat verklaarde al veel.Drukke vaak gestreste ouders ,gelukkig is dat bij mij thuis niet zo.
    Kay liet een foto van de muur verdwijnen en grijnsde bij het resultaat."Dat is cool,kun je dingen laten verwijnen ofzo?"vraag ik haar dan ,doelend op haar gave.Daarna hoor ik het luie geluid van een gong. WTF een gong? Daarna werd er omgeroepen dat we aan tafel moeten.''Ik ehm, loop alvast.'' zei Kay stond op en verliet de kamer dan,ik ging dan ook de kamer uit en slenterde wat achter haar aan.Zo vond ik dus ook de weg dankzij haar en kwam ik ook de eetzaal binnen.De namen stonden blijkbaar op de borden geschreven en we hadden dus ook een vaste plaats.Ik zet me en kijk dan maar wat de eetzaal rond.
    (aangepast ,sorry had je reactie eerst niet gezien)



    Ethan Jacob Turner
    'Omg, no way!' zei ze lachend en schudde daarbij haar hoofd,ik begon ook even te lachen.
    'Bestaan er van die speciale beren koekjes, of geef je hem hondenkoejes ofzo? Wel wat voor soort beer is Kai eigenlijk?'vroeg Emilie dan geïntereseerd en ik schudde mijn joofd."Nope gewone honing/stroop koekjes ,daar is hij dol op. En Kai is een Grizly beer,maar hij wil niet groeien"zeg ik grinnikend en schrik dan van een vreemd geluid,ook Kai was wakker geschrokken,daarna zei een stem dat we moesten naar de keuken gaan. Ik neem Kai in mijn armen en sta dan op waarna ik mijn hand uitsteek om Emilie overeind te helpen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Ach zo, njah, wil gewoon een grappenmaker in het internaat. Maar goed. Wat je bedoelt met dat mn stukjes vaag zijn. Snap ik niet, en er is geen nut van de grappen, ik laat Gregory gewoon wat uithalen nu en dan. )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [ sorry voor het lang niet reageren maar heb echt een mannendrukke week op school]

    Valerie Selena Valenine
    Jack en ik waren net zo lekker bezig we een belletje hoorden gaan. Ik zuchtte even, vast van het eten."We zullen later verder moeten Jacky.", ik giechelde even en kleedde me weer aan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Emilie Jolie Brand
    Ethan zei dat hij honing koekjes keek en dat hij een grizzly beer was, maar Kai wou niet groeien. 'Ach ik vind dat niet erg hoor. hij is nu wel schattig! ' Glimlachte ik en zwaaide mijn haar naar achteren toen de bel ging. Ethan stak zijn hand naar me uit en ik nam hem aan. 'Dankje, lekker eten!' Riep ik en ik trok hem rennend mee naar binnen. Ik zag naambordjes staan en kennelijk zat ik tegenover Thomas. Ik ging op mijn plek zitten.

    Jack Drew Grand
    Ik liep kreunend Valerie te vingeren en mijn ademhaling versnelde toen we ineens een bel hoorden. 'We zullen later verder moeten.' Glimlachte Valerie en ik begon te vloeken. We waren net zo lekker bezig. Ik trek mijn kleren aan en ik doe mijn haar goed. Niemand mag dit merken. Ik liep naar de eetkamer en zag dat ik tegenover Kay zat. Nice mooi uitzicht. Ik ging op mijn plek zitten en keek rond.


    :dp

    ( Whaha, Jack en Val toch )

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 17:01 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ethan Jacob Turner
    Emilie nam mijn hand en ik hielp haar dan overeind.'Dankje, lekker eten!'riep ze dan en trok me mee naar binnen,nog steeds mijn hand vasthoudend.
    Aangezien ze ook naar binnen rende,stuikelde ik bijna over mijn voeten,want het is namelijk onhandig met Kai ook nog eens in mijn armen.
    Toen we de eetzaal binnen kwamen liet ze mijn hand los en zette ik Kai dan op de grond,waarna hij naar mijn stoel liep.Ik volgde hem en zat blijkbaar naast Thomas en Jack.Kai sprong op mijn stoel en had iets in zijn mond,waarna ik het bijna eruit moest trekken.Als ik hat uit zijn mond had gekregen zag ik dat het een kapotgebeten scheetkussen was."Euh is iemand deze kwijt ofzo?"vraag ik dan ongemakkelijk.Het zou echt akward geweest zijn als ik er op was gaan zitten ,dan konden sommige me vast nog meer uitlachen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Jeeej Haha , Kai heeft het kapot gemaakt XD)
    -Gregory McEwan-
    "Jup, That's mine!" Grijnsde ik, en nam het scheetkussen van de jongen met de beer over. Best cool eigenlijk, en schattig , dat beertje.
    Ik rook de heerlijke geuren en kreeg spontaan een luid grommelende maag. Snel deed ik in mezelf nog een gebedje alvorens het eten op tafel zou komen. Natuurlijk deed ik dat niet hardop. Ze zouden me uitlachen....


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Valerie Selena Valentine
    Ik keek de tafel rond en zuchtte nog steeds was de groep hetzelfde. Het leek me niet zo leuk. Er waren al genoeg stelletjes en alles. Ik pakte mijn telefoon en keek even daarnaar.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kayleigh Sarah Sue
    Zo'n beetje iedereen was aangeschoven, en Valerie had haar telefoon gepakt. Wat me het meest nog verbaasde, dat ik vele mensen al samen heb gezien. Op Valerie en Jack na, die waren niet te vinden. Ik rol met mijn ogen toen het beertje een scheetkussen had en Gregory aangaf dat deze van hem was, die denkt zeker de clown te zijn van het internaat. Niet dus. Ik greep naar mijn iPhone en klikte doelloos rond. "Val, wat is je nummer?"