• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    -Gregory McEwan-
    Anna kwam bezorgd op me af.
    Ze bekeek mijn hoofd en zei iets over verzorgen en daarna eten.
    "Is het zo erg?" Pruilde ik, ik hield helemaal niet van al die verbanddingen.
    Maar eten? Ja , daar had ik wel zin in. Ik hoopte dat de anderen ook snel zouden komen, konden we lachen...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Thomas Elliot Flow
    Ze haalde haar schouders op "ik weet het niet, mijn ouders zijn van die mensen die klassieke muziek niet accepteren. Het ligt nogal moeilijk als het daarom gaat." legde ze uit. Mijn ouders zouden veel liever gehad hebben dat ik klassieke muziek bespeelde,maarja iedereen is anders zeker?
    "Dat is best raar,ik dacht dat volwassenen vooral van klassiek hielden."zeg ik."Hebben ze dan liever kei harde rock of pop ofzo?"vroeg ik dan.Het zou kunnen dat haar ouders misschien van zo'n Hard Rock mensen waren ,je weet nooit.

    Ethan Jacob Turner
    'Euhm, dat weet ik eigenlijk niet.'zei ze en ik keek weer op.Ik moet beginnen met minder te denken.
    Ze keek geconsentreerd naar Kai,die gewoon lag te slapen en vast en zeker aan zalmvangen dacht.'Nope, Kai kan ik niet horen.' zei ze en ik grinnik licht.
    "Ah Kai's dromen zijn toch niet zo bijzonder hoor,meestal gaan ze over zalm of koekjes."zeg ik grinnikend terwijl ik Kai over zijn kopje aai.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    "Dat is best raar,ik dacht dat volwassenen vooral van klassiek hielden."zeg hij. "Hebben ze dan liever kei harde rock of pop ofzo?" Dat liet me lachen, mijn ouders en harde rock? Nee, totáál niet. ''Ik weet het niet eens, ze zijn bijna nooit thuis vanwege hun werk. Mijn moeder is nog het meeste thuis.'' Ik staarde naar de witte muur waar enkele schilderijen hingen met mensen die modern dansde. Ik maakte mijn ogen tot spleetjes en richten deze op één van de schilderijen. Ik grijnsde voldaan toen deze verdween, en onder de piano terecht kwam.

    Emilie Jolie Brand
    Ethan zei dat Kai toch alleen droomt over zalm en koekjes. 'Omg, no way!' Zeg ik lachend en ik schud mijn hoofd. 'Bestaan er van die speciale beren koekjes, of geef je hem hondenkoejes ofzo? Wel wat voor soort beer is Kai eigenlijk?' Vraag ik geïnteresseerd aan Ethan terwijl ik naar Kai kijk.


    :dp

    ( Yay! Go Ethan and Emilie!)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Haha, what about Greg and An?]


    :dp

    ( Yeah ! I know right? Was eigenlijk helemaal niet gepland! Maar wat te doen met Amélie? BTW : I want Greg to meet Thomas and Kai! Kai is sooooooooooo cute!)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    DanceBabeA schreef:
    [Haha, what about Greg and An?]

    [Und Jack & Val? haha, Kay is nu met Thomas in de muziekkamer. Katherine en Alexis zijn in de keuken/eetkamer, iedereen moet zo daarheen voor het eten!]
    MissAlice schreef:
    ( Yeah ! I know right? Was eigenlijk helemaal niet gepland! Maar wat te doen met Amélie? BTW : I want Greg to meet Thomas and Kai! Kai is sooooooooooo cute!)

    [Ethan bedoel je, Thomas heeft hypnose en Ethan een soul: Kai.]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:00 ]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:59 ]

    Bieberen schreef:
    (...)
    [Und Jack & Val? haha, Kay is nu met Thomas in de muziekkamer. Katherine en Alexis zijn in de keuken/eetkamer, iedereen moet zo daarheen voor het eten!]


    [Idk...hun gaan wel beetje snel eh?(;]


    :dp

    (Ja idd , ik bedoelde Ethan. I'm so sorry XD Heb zin om Aélie opeens mega depressed te laten sturen dat het af is met haar BF ( Ja Amélie is NIET Greg z'n meisje, hij is verliefd op haar, maar nu is hij verliefd op Anna ! Jeeej !) Dat maakt het lekker moeilijk voor de relatie van Greg en Anna )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    DanceBabeA schreef:
    (...)

    [Idk...hun gaan wel beetje snel eh?(;]

    [Ja zeker lol, gelijk séks op de eerste dag HAHAHAH. anyways: iedereen verzamelen voor t eten. Ik schrijf zo eventjes voor Alexis, en daarna moet iedereen naar de keuken toe, wacht met posten met t gedeelte dat ze gaan naar de keuken nadat ik via Alexis heb gepost]

    MissAlice schreef:
    (Ja idd , ik bedoelde Ethan. I'm so sorry XD Heb zin om Aélie opeens mega depressed te laten sturen dat het af is met haar BF ( Ja Amélie is NIET Greg z'n meisje, hij is verliefd op haar, maar nu is hij verliefd op Anna ! Jeeej !) Dat maakt het lekker moeilijk voor de relatie van Greg en Anna )

    [Laat dat gebeuren met Amélia eruit, ze hoort niet officieel in het topic you know....]

    (Whohoo! sheetkussens ! Whahahahaha!)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Heb je een foto van de keuken?]
    Katherine Sharp

    Maria, de keukenhulp, had een ontzettend lekkere maaltijd bereid, genoeg voor iedereen. Ik hielp met de laatste dingen en belde dat iedereen naar de keuken moest komen. Ik hoopte dat de wat oudere wel wisten wat dat betekende en dat de rest gewoon zou volgen. Anders zouden ze vanzelf wel naar de keuken komen om te eten. Ik groette de eersten die binnen kwamen en nam alvast plaats op mijn vaste plaats. Iedereen had hier een vaste plaats. Hun namen waren op een bordje geschreven. Aan de ene kant zaten de meisjes en aan de andere kant de jongens. Daarnaast zat het personeel.

    Anna Sharp

    Op mijn intuïtie liep ik naar de keukens, terwijl de gong klonk. Ik spoedde me nog harder, met Gregory op mijn sleeptouw. In de keuken trof ik mijn moeder aan. Die me een vragende blik wierp, maar ik negeerde die en pakte in een keer de verbanddoos. Ik deed jodium op een stukje verband en depte dat tegen de ondiepe snee om het te reinigen. 'Dit gaat pijn doen,' fluisterde ik tegen Gregory. 'Je hebt volgens mij nog twee keer om te raden,' zei ik vervolgens om hem van de pijn af te leiden. Nog voordat hij kon antwoordden had ik al hechtpleisters over zijn wond geplakt en keek verwachtingsvol en speels naar hem, wachtend op een antwoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt