• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Emilie Jolie Brand
    'Lijkt me best handig, gedachten lezen.' Zegt hij en ik zeg meteen:'Ja, dat zegt iedereen, maar als je in een grote ruimte bent, is het moeilijk om je op één iemand te richten en dan hoor je alle gedachtes door elkaar en krijg je hoofdpijn.' ik zucht. 'Ik zou maar wel oppassen hoor, misschien doe ik het ook wel bij jou.' Zeg ik en ik geef hem een knipoog.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    'Ja, dat zegt iedereen, maar als je in een grote ruimte bent, is het moeilijk om je op één iemand te richten en dan hoor je alle gedachtes door elkaar en krijg je hoofdpijn.'zei ze en ik knikte even begrijpelijk.
    'Ik zou maar wel oppassen hoor, misschien doe ik het ook wel bij jou.' zei ze en knipoogde even naar me waardoor ik glimlach en lichtjes bloos.Ik kan ook zeggen dat het van de warmte is."Ik zal heel erg goed oppassen hoor."zeg ik en grinnik lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emilie Jolie Brand
    Ethan blijft rood en dan zegt hij:'Ik zal heel erg goed oppassen hoor.' En dan grinnikt hij zachtjes. 'Heb je het soms warm? Het klinkt misschien raar, maar het is well begrijpelijk hoor. Iedereen krijgt het warm als je bij mij in de buurt bent.' Glimlach ik en ik schud mijn haren op een sexy manier.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    'Heb je het soms warm? Het klinkt misschien raar, maar het is well begrijpelijk hoor. Iedereen krijgt het warm als je bij mij in de buurt bent.' zei ze glimlachend en schudde dan haar haren op een sexy manier ,waardoor ik even op mijn lip bijt.
    "Hmm echt waar ? Ik dacht al dat het iets met jou te maken had."zeg ik licht speels .Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan nu,ik ken haar nog geen 2 uur en ik begin al licht te flirten met iemand.Ik voel me nu best erg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hmpf, lijkt alsof mijn berichtjes worden genegeerd soort van... Denk ik dan he, niet dat dat zo is ofzo.]

    -Gregory Mcewan-
    " Err... Aura's lezen dan?" vroeg ik twijfelend. Maar ik realiseerde me dat dat hel erg stom klonk.
    Ik had werkelijk geen flauw idee en keek haar vragend aan.
    Hoe zou ze straks op mijn gave reageren?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Haha sorry, maar Emlie is bij Ethan en Jack is ook.....druk bezig ]


    :dp

    [Ik vind t niet grappig hoor? En Thomas dan? Die was in de keuken ofzo, en Kayleigh is in de muziekkamer aan t zingen+piano spelen. Emilie & Ethan, Jack & Valerie en Gregory & Anna zijn allemaal samen, alleen Kayleigh en Thomas zijn apart atm.

    By the way, Ik ga Elegant haar rol eruit halen, deze zal ik vervangen + nieuwe rol voor maken. Deze komt op het Rollen topic te staan. Elegant heeft nog niet gereageerd, dusja...]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:21 ]

    Emilie Jolie Brand
    Ethan bijt even op zijn lip wat er erg sexy uitziet en ik begin te glimlachen. Ik had zin om de gedachten van iemand te gaan lezen. Dan zegt Ethan:'Hmm, echt waar? Ik dacht al dat het iets met jou te maken had.' Danvoelt hij zich stom omdat hij nu al lichtelijk flirt met iemand.' Dont worry, we all do.' zeg ik glimlachend en ik leg mijn hand even op zijn schouder, waarna ik hem meteen terug trek.


    :dp

    Anna Sharp

    'Nee,' lachte ik. 'Nou ja, bijna. Ik ga je nog een hint geven. Eh, je denkt dat dit stom klinkt, want je hebt geen idee. Oké, vanaf hier drie keer raden. Oh, en daarna, raad ik de jouwe. Nog een hint, die heb ik in een keer.' Ik knipoogde lachend naar hem. Ik vond dit gesprek best wel amusant en ik had me in geen tijden meer zo goed geamuseerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ xD het was ook niet grappig bedoeld hoor, maar anders doe je dat Kay naar thomas toe gaat?]


    :dp

    [Lees mn laatste bericht eventjes, is belangrijk voor iedereen.]

    [gezien, maak jij dan nog iemand aan of?]


    :dp

    (Moet ik Thomas naar Kayleight laten gaan ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DanceBabeA schreef:
    [gezien, maak jij dan nog iemand aan of?]

    Ja, ben ik nu mee bezig. Ik zal deze rol op het rollentopic plaatsen.

    Nyan schreef:
    (Moet ik Thomas naar Kayleight laten gaan ? )

    Uhm is goed.