• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    -Gregory McEwan-
    Ik moest lachen toen Jake niet leek te vatten wat er net gebeurd was. Thomas was ook aan het lachen.
    Hij vertelde dat zijn gave hypnose was.
    "Nou, gaan we hier de hele tijd elkaar zitten pesten met elkaars gaven of gaan we wat te eten zoeken?" Vroeg ik , ik heb hongeeeerrr!
    Ik trok nog snel een vest aan en liep toen de gang in, ze moesten maar zien of ze me achterna kwamen..
    De jacht op eten was geopend....


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    -Gregory McEwan-
    Ik moest lachen toen Jake niet leek te vatten wat er net gebeurd was. Thomas was ook aan het lachen.
    Hij vertelde dat zijn gave hypnose was.
    "Nou, gaan we hier de hele tijd elkaar zitten pesten met elkaars gaven of gaan we wat te eten zoeken?" Vroeg ik , ik heb hongeeeerrr!
    Ik trok nog snel een vest aan en liep toen de gang in, ze moesten maar zien of ze me achterna kwamen..
    De jacht op eten was geopend....


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [ reageert er nog iemand haha]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (dacht ik dus ook net XD)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jack Drew Grand
    Thomas zegt:'Wel, je hebt wel iets gedaan, ik zal het wel gewoon zeggen, ik kan mensen hypnothiseren..' ik kijk hem met grote ogen aan en zeg:'Gast! Hoe cool is dat, maar je hebt me toch geen vieze dingen laten doen he?'Vraag ik en ik kijk hem grijnzend aan. Misschien is dat helemaal niet verkeerd, als het maar bij een meid was.


    :dp

    Thomas Elliot Flow
    "Nou, gaan we hier de hele tijd elkaar zitten pesten met elkaars gaven of gaan we wat te eten zoeken?" vroeg Greg,na uit gelachen te zijn.
    Algauw was hij uit de kamer verdwenen en liet ik me even op het bed ploffen,ik nam mijn tas en haalde een zak chips uit."Ah,ik heb zelf nog een voorraadje."zeg ik grijnzend en scheur de zak open en eet er wat van.Als ze er wilden moesten ze het maar komen halen.:'Gast! Hoe cool is dat, maar je hebt me toch geen vieze dingen laten doen he?'zei Jack dan en ik lachte weer."Tuurlijk niet en je bent trouwens toch niet echt mijn type."zeg ik snel,en bedacht me dat ik het beter niet gezechd had,maar ik kon er nog altijd een grapje van maken

    Ethan Jacob Turner
    Iedereen was de woonkamer al uit,behalve ik.Ik zat de kamer wat te observeren.Kai leek het bue te zijn en sprong van mijn schoot af,waardoor ik ook opstond en mijn koffers nam.Hij heeft gelijk,ik kon hier niet eeuwig blijven zitten.Ik slenterde achter Kai aan die de kamer inging en ik volgde stil.Er was nog maar 1 bed over,dus die ging wel voor mij zijn.Ik dropte mijn valizen daar en ging dan op het bed zitten en Kai sprong op mijn schoot.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:44 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik open mijn ogen en uit reflex ga ik rechtop zitten waarna ik me uitrek. Ik grijp naar mijn iPhone die achter me ligt, en kijk hoe laat het is. "Fuck een uur later.." mompel ik zachtjes en kijk om me heen. Anna en Emilie zijn er nog en ongetwijfeld zal Valerie buiten zijn. Ik loop de trap af en pak vervolgens mijn skateboard. Ik stap op, en rij de kamer uit.
    Als ik in de gang ben, hoor ik gelach vanuit de kamer van de jongens wat ook mij liet grinniken. Ik reed verder naar het binnenplein, waar ik Valerie aantref. Ik zet mezelf af, en rij een aantal rondjes op het plein en doe een aantal trucjes ertussen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:04 ]

    Bieberen schreef:
    Kayleigh Sarah Sue
    Ik open mijn ogen en uit reflex ga ik rechtop zitten waarna ik me uitrek. Ik grijp naar mijn iPhone die achter me ligt, en kijk hoe laat het is. "Fuck een uur later.." mompel ik zachtjes en kijk om me heen. Anna en Emilie zijn er nog en ongetwijfeld zal Valerie buiten zijn. Ik loop de trap af en pak vervolgens mijn skateboard. Ik stap op, en rij de kamer uit.
    Als ik in de gang ben, hoor ik gelach vanuit de kamer van de jongens wat ook mij liet grinniken. Ik reed verder naar het binnenplein, waar ik Valerie aantref. Ik zet mezelf af, en rij een aantal rondjes op het plein en doe een aantal trucjes ertussen.

    [het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter. Ik kon hier niet zo snel een foto van vinden, maar ik denk wel dat jullie weten hoe deze eruit ziet. Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt.]


    [ ik was binnen en stelde een vraag..]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:03 ]

    Anna Sharp

    'Ja,' antwoordde ik. 'Ik ben helderziende.' Ik stond op en ging met mijn handen in mijn zakken voor het staan en haalde een hand weer eruit om haar hand te schudden. 'Anna Sharp, aangenaam,' zei ik met een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Ik hoop dat dit een leuk jaar wordt en dat we goed met elkaar om kunnen gaan.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valerie Selena Valentine
    Ik sta rustig in de tuin mijn J te roken. Het blijft heerlijk gewoon even de stres eruit. Kay komt ook naar buiten met haar skateboard. De trucjes die ze doet zijn nog best wel epic. Ik kijk naar het huis, aan de ene kant vind ik het fijn maar eigenlijk wil ik ook wel terug naar huis. Ik haat regels maar ik ga me er ook niet aan houden. En met die gedachten neem ik nog een diepe hijs van mijn joint.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    [ iSlytherin = iSuperman]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (Is er iemand van plan mee naar eten te gaan zoeken?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [update: er staat info bij over 't plein + tuin in de begin post, lees dit eventjes!]

    Jack Drew Grand

    Thomas zegt:'Tuurlijk niet, en je bent trouwens toch niet mijn type' Zegt Thomas grijnzend en ik trek mijn wenkbrauwen op. Was Thomas gay? 'Wel, wie is dan je type? Ethan of Gregory?' zeg ik grijnzend en zonder het te vragen pak ik een hand vol chips uit zijn zak. 'Thanks man.' Zeg ik grijnzend en Ethan komt binnenngelopen.

    Emilie Jolie Brand
    Anna zegt dat ze inderdaad helderziend is en stelt zich voor als Anna Sharp. Dan zegt ze dat ze hoopt dat we het goed kunnen vinden en ik zeg:'Yeah, we will see.' Ik zuch en sta op. Valerie en Kay waren weg dus ik liep naar de woonkamer waar ik in mijn glossy ging lezen.ik sprong op de bank en ging languit liggen.


    :dp