• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Mijn topics!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    Nauwlettend hield ik mijn omgeving in de gaten terwijl ik mijn aandacht ook op Madelaine bleef richtten, anders zou het een beetje gaan opvallen. Ik beet nerveus op mijn lip en keek even rond. Ons vriendengroepje hing bij elkaar, niks opvallends aan te zien dus. Je zou misschien kunnen zien dat ik en de jongens allemaal een beetje oplettender of nerveuzer waren, maar dat kon ook eraan liggen dat we hier met vijf meisjes waren in prachtige jurken die er allemaal van top tot teen mooi uitzagen. Natuurlijk maakte ik dat ervan, ik ging niet zeggen dat ik nerveus was omdat we aan het wachten waren totdat Jessica eens alleen was zodat we haar eens een loer konden draaien.
    "Maddie, kom eens." zei ik tegen Madelaine, terwijl ik een glimlach opzette en haar zachtjes bij haar middel naar me toetrok. Ik moest haar aandacht vast blijven houden, des te makkelijker kreeg ik haar dadelijk mee.


    Reading a good book is like taking a journey.

    { Mijn topics }


    I will keep watch.

    Niall James Horan
    Ik zie Jessica weg lopen richting de w.c. Ik voel het mes tegen mijn been aandrukken. Ik haal diep adem en kijk de jongens één voor één in hun ogen aan. Het is het beste voor ons allemaal. Ik glimlach naar Esmee en drink het laatste beetje drank uit mijn glas. Ik zet het met een klap op de bar en loop ook riching de w.c. Ik voel even aan het mes in de binnenkant van mijn broek. Ik loop de w.c. in en kijk naar Jessica. Eerst merkt ze me niet op waardoor ik even de tijd heb om na te denken hoe ik het moet gaan doen. Als ik een gil hoor kijk ik haar aan. Mijn blauwe ogen kijken diep in die van haar. "Niall..." Ik knik en loop op haar af. "Wat kom je doen?" Vraagt ze met een trillende stem. "Er voor zorgen dat je niet naar de politie gaat." Zeg ik kill. Ze zet nog een stap naar achter tot ze de muur voelt. Ik kijk met glinsterende ogen naar haar bange gezicht. "Dat wou ik ook niet, ik zweer het! Het was maar een grapje." Ik luister al niet meer en loop nu naar haar toe. Ik ga voor haar staan en kijk naar het mes in mijn handen. "Had je maar geen grapje moeten maken, nobody likes that." Ik pak haar arm en maak een snee in haar pols. Steeds een streepje erbij tot ze begint te gillen. "Stop!" Ik stop en kijk haar aan. "Wat?" Ik duw haar tegen de muur. "Het doet pijn." Ik lach. "Dat weet ik." Ik zet het mes tegen haar keel. "Doei, Jess. Had je maar moeten luisteren." Ik snij haar keel en laat haar los waardoor ze op de grond valt. Ik steek nog een keer in haar maag en sta dan op. Ik maak het mes goed schoon en spoel hem door. Ik was mijn handen en zie dat er wat bloed aan mijn overhemd zit. Ik trek snel mijn jasje erover heen en glip de w.c. uit zonder dat iemand het merkt. Ik loop naar de jongens en knik ter teken dat het gelukt is. Ik richt me op Esmee. "Wil je nog wat drinken?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Esmee Greenwood.

    Ik trok mijn wenkbrauwen langzaam op toen ik Niall zag weglopen en haalde even mijn schouders op. Het was tot nu toe heel gezellig geweest en Niall gedroeg zich voorbeeldig. Mijn ouders hadden hem gelukkig goedgekeurd, anders was ik het huis niet uitgekomen vandaag. Ik plukte eventjes aan mijn jurk en praatte met de jongen achter de bar die ik toevallig herkende van vorig jaar. Hij had bij mij in de klas gezeten, maar dit jaar zat ik in een andere klas. Toen Niall terugkwam draaide ik me weer naar hem toe en glimlachte ik. "Een witte wijn, alsjeblieft." zei ik tegen hem, terwijl ik hem even bekeek. Hij reageerde ietsjes anders, maar dat zou zeker weten toeval zijn geweest. Ik had pas één glas alcohol gehad en nu het kon, kon ik er net zo goed nog eentje nemen. Meer als twee nam ik er niet, je wist maar nooit wanneer Niall toevallig teveel zou drinken en ik zelf even naar huis zou moeten rijden. Niet dat dat een probleem zou zijn, ik hield van autorijden.
    "Kreeg je het koud?" vroeg ik hem met een lachje toen ik zag dat hij zijn jasje had aangetrokken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Madelaine Lockwood

    Ik zag Niall weglopen, maar besteedde er geen aandacht aan. Mijn blik ging weer terug naar het meisje dat haar hele avond tot in de details tegen me aan het vertellen was en geloof me het was echt heel erg saai, al zaten er wat lachwekkende momenten tussen.
    Ik knikte begrijpelijk als antwoord en nam nog slok van mijn drinken. Eerst stond ik nog op het punt om het over haar heen te gooien in de hoop dat ze zou stoppen, maar had me uiteindelijk toch bedacht en het niet gedaan.
    Een echte glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik Zayn mijn naam hoorde zeggen en na een simpel excuus draaide ik me naar hem toe.
    'Zayn, je bent echt mijn held.' zei ik zachtjes en keek hem aan. 'Maar zeg het eens.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    Met een nerveuze glimlach op mijn gezicht keek ik de andere even aan. Het was onmogelijk om op dit moment rustig van een feestje te genieten als je weet wat er allemaal nog gaat gebeuren. Vanuit mijn ogenhoeken zag ik Jessica weglopen en niet veel later kruist mijn blik heel even die van Niall. Dit was dus het moment. Toen Niall wegliep, richtte mijn aandacht op Dawn en sloeg mijn armen om haar heen.
    'Zin in nog een laatste dans voor de avond echt tot een einde is gekomen?' fluisterde ik zachtjes in haar oor en met een vragende blik keek ik haar aan. Niet veel later zag ik Niall ook weer aankomen en hij knikte als teken dat het waarschijnlijk was gelukt. Op dit moment wist ik niet of ik nu nog nerveuzer moest worden of toch opgelucht, omdat een ding sowieso gelukt was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    Ik wendde mijn blik even af toen ik Niall zag knikken en wierp hem een snelle knipoog toe als teken dat ik het begreep en keek toen weer netjes naar Madelaine, waarna ik zachtjes lachte. "Weet ik toch." zei ik, waarna ik beide armen om haar middel heen wist te slaan en haar vragend aankeek. Ik was weliswaar niet de beste in dansen, maar schuifelen was niet moeilijk. Wat stapjes hier en stapjes daar, Madelaine een rondje laten draaien en zo verder. "Wil je nog wat drinken?" vroeg ik haar, terwijl ik haar bijtend op mijn lip aankeek en kleine, zachte cirkeltjes in haar zij maakte. Wat geplaag hier, wat geflirt daar en ik had haar dadelijk zo in de auto... Tenminste, dat hoopte ik. Tenzij nou net iemand dat kind moest vinden op de toiletten, dan brak de hel los.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Main topics.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    Ik keek de zaal rond. God, wat veel mensen. Ik moest me maar gaan concentreren op Louis, voordat ik helemaal onwel zou worden van die enorme drukte. Daar had ik nooit van gehouden, dus dat betekende dat ik er dan ook automatisch geen zin in had.
    'Zin in nog een laatste dans voor de avond echt tot een einde is gekomen?' fluisterde Louis.
    Hij had zijn armen om me heen geslagen. Bij de meeste mensen vond ik dat hartstikke irritant, maar van hem kon ik het hebben. Hij had een vragende blik in mijn ogen. Volgens mij wist hij dan dat ik mensen niet teleur wilde stellen. Als mensen iets van me wilden, so be it.
    'Alleen als jij dat wilt' zei ik met een kleine glimlach.


    I will keep watch.

    Madelaine Louise Lockwood

    Toen Zayn zijn blik zijn blik even afwendde, zette ik met een simpele beweging mijn lege glas op de bar en keek daarna heel even achterom of het meisje nog steeds stond te wachten. Gelukkig was ze alweer verdwenen en richtte ik mijn blik weer op Zayn. 'Dat betekent niet dat het niet leuk is om te zeggen.' zei ik, waarna ik mijn armen rond zijn nek sloeg als antwoord op zijn vragend blik. Met deze vraag of dit keer ene onuitgesproken vraag kon je bij mij bijna altijd hetzelfde antwoord verwachten. 'Zometeen misschien.' antwoordde ik met een glimlach terwijl ik hem nog steeds aankeek. Een zacht gegiechel verliet mijn mond als hij kleine, zachte cirkeltjes in zijn zij maakt. Het was toch wel jammer dat deze avond langzaam maar zeker al tot een einde loopt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik wierp Niall snel nog een glimlach toe voor ik me weer op Dawn richtte. Het was niet onmogelijk op om dit moment weer zo vrolijk als altijd te doen en de zenuwen zo veel mogelijk proberen te vergeten. Als het mislukte was er alijd nog de gedachten dat we het niet alleen hoefde te doen.
    'De drukte is niet echt is voor je hé?' vroeg ik twijfelend aan Dawn en beet heel even op mijn lip.
    Mijn ene arm had ik nog steeds om haar heen geslagen en pak met mijn andere hand haar hand vast. Ik was blij dat ze het van mijn wel kon hebben en ook wist ik ergens wel dat ze mensen niet teleur wilde stellen.
    'Dat vind ik echt een eer' zei ik met een grijns en trok haar mee in de richting van de dansvloer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    God, de mensen namen alleen maar toe. Hoe in de wereld kon dat? Het feest was toch nota bene bijna afgelopen! Serieus, ik begreep de mensheid helemaal niet meer. Dansen... Tja, het was op zich wel leuk. De muziek hadden ze wel beter kunnen uitkiezen. Ze draaiden om het kwartier steeds Oppa Gangnam Style, iets wat ik met het kwartier steeds meer ging haten. Maar ja, haast iedereen was dronken, dus iedereen deed vrolijk mee. Ik dronk nog geen alcohol. Nee, dat was niets voor mij. Ik koesterde mijn nuchterheid meer dan ik ooit had durven dromen. De zaal was schemerig verlicht. Dus: Veel donker, wat spotlights en wat andere mikmak. Dat kon ook beter gedaan worden. Ik zuchtte. Waarom wilde ik alles verbeteren? Die macht der gewoonte moest definitief van mijn aard af.
    'De drukte is niet echt is voor je hé?' vroeg Louis twijfelend aan me.
    Ik keek hem aan. Hij beet even op zijn lip. Ik kon wel vloeken. Wilde hij me iets aandoen ofzo? Dan was hij goed op weg. Hij pakte mijn andere hand vast.
    'Dat vind ik echt een eer' zei Louis met een grijns en hij trok me naar de dansvloer.
    Een ding was zeker. Als Oppa Gangnam Style weer op zou komen, zou mijn humeur naar de klote zijn.


    I will keep watch.