• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Op het moment dat ze haar handen in de lucht gooide trok ik ze weer naar beneden en greep haar bij haar schouder vast om haar vooruit te duwen. 'Geen vragen. Gewoon door lopen.' Een harde trap tegen haar knieholtes en ze lag kermend op de grond. Zo simpel als wat, vanacht kon ik van alles met haar doen... Als je begrijpt wat ik bedoel. Grijnzend geef ik haar een iets hardere duw en heb de neiging om haar toch echt te trappen, maar ik weet me in te houden. 'Schiet eens op, ik heb niet de hele dag de tijd.' En ik ben echt niet van plan om haar te gaan tillen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [DeGeneres -> Meliourry]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Riley Smith.
    Ik rolde met mijn ogen en ik begon te lopen. Hij duwt me nog eens, en ik heb de neiging om hem keihard te slaan. Maar ik had geen zin in een enkeltje onder de grond. Hij brengt me naar een of andere kamer, en ik kijk hem boos aan. 'W-.' meteen daarna houd ik wijselijk mijn mond en kijk hem lipbijtend aan. Wat was hij van plan?

    [Sorry, was schaatsen.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne

    'Oh God, Louis' kreunde ik. Louis was net een drammerig, koppig en irritant kind. Kon ie niet doodvallen? Dan waren we tenminste met zijn allen blij, dan waren we van hem af. 'Kom jij maar terug als je tenminste serieus kan doen' mompelde ik. Ik ging gewoon op de grond zitten, en liet mijn blik rond de kamer glijden. Dit werd nog wat. Met die zeurende meisjes, in één huis te zien overleven. Dat werd nog eens wat. Maar regels waren wel nodig, liever stilte dan dat gezeur aan m'n kop. Hopelijk zouden ze stil blijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik zucht en krijg de neiging hem helemaal te trippen, alle meiden te slaan, het meisje uit de auto te halen en dan ook nog is de jongens vastbinden zodat ze wel moeten luisteren. In tegenstelling tot dat loop ik langs Louis heen en loop naar de trap. "Schiet godverdomme eens op!" Roep ik naar Harry en Zayn. Hoewel ik het zwakst ben zijn mijn woorden het sterkst. Ik sla bijna nooit, maar scheld ervoor. En dat is wel is hevig. Afleren lukt toch niet, en waarom zou ik? Ik kijk naar de chagerijnige Liam. "Wat is er Li? Last van je ongesteldheid?" Ik kijk nog een seconde naar hem en loop dan naar beneden om te kijken waar het meisje van Zayn is. "Zayn, waar is dat kind? Die jij als date had?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson

    'Waar heb jij vandaag last van?' mompelde ik en nam nog geeneens de moeite om me om te draaien. Het was wel duidelijk wat zijn gedachten op dit moment zouden zijn en die maakte me alleen maar..nou ja verdrietig was niet het goede woord ervoor. 'Zeg niet dat ik niet serieus ben, want als er hier iemand serieus is of kan zijn' zei ik en keek heel even over mijn schouder, waarna ik zag dat Liam gewoon op de grond was gaan zitten. Daarna liep ik langs Niall de kamer in en keek verbaasd om na zijn woorden. Het bleef me verbazen en wist wel dat die niet snel sloeg en eerder ervoor schold. Na de woorden die hij naar Zayn riep hoorde ik Madelaine zeggen. 'Weet je...Als je iets beter opgelet had, dan had je geweten dat -dat kind al in de kamer zat.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    Ik slaakte een zucht en liep mokkend achter Harry en Riley aan. Ik had helemaal geen zin meer in dit soort spelletjes, we konden toch vrij weinig in dit huis. Waarom schoten we ook alweer niet meteen een kogel door hun kop?
    "Die zit binnen, Niall." siste ik van buiten, niet-wetend of hij me wel kan horen. Ik liep samen met Harry mee naar de kamer waar Dawn en Ness nog zaten. Esmee en Madelaine zaten volgens mij boven of zo... Ik wist het niet meer, ik hield het hier allemaal niet meer bij. Ik liep naar de plaats waar touwen lagen, smeet ze naar Harry's kant toe en plofte neer op de bank, waarna ik een zucht slaakte. "Ik ga eens een shirt zoeken..." mompelde ik, waarna ik naar boven snelde en naar mijn kamer liep, die ik volgens mij deelde met Harry. Liam had er volgens mij eentje apart en Niall en Louis sliepen samen. De meiden lagen ook bij elkaar.

    (Ik weet niet meer waar Madelaine is, die zat volgens mij met Esmee vast...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Zayn liep achter ons aan en Riley hield wijselijk haar mond, heel verstandig. We kwamen in een kamer waar ook nog twee andere meisjes zaten, ik moest echt eens vragen wat hun namen waren. Zayn gooide me een paar touwen toe, waarna ik Riley op de grond duwde. 'Suces...' Ik had zin om haar gewoon naar de muur toe te trappen, maar duwde haar zo lieflijk mogelijk erheen, om daarna de touwen om haar polsen te binden, extra strak en die bij haar voeten iets losser. Ik teste nog een keer of ik het goed gedaan had, waarna ik mezelf omhoog duwde en naar Niall, Liam en Louis toe liep. Aangezien die mij zo hard nodig hadden dat het niet even kon wachten. Ik loop gefrustreerd naar de kamer toe en gooi de deur open. 'Waar hadden jullie me voor nodig?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Crudelis schreef

    (Ik weet niet meer waar Madelaine is, die zat volgens mij met Esmee vast...)


    (Zover ik weet was dat inderdaad ook zou....Maar desnoods gebruiken we magie en is ze ineens ergens)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Oops... Ik zucht en loop terug naar de kamer. "Sinds wanneer ben je dan hier?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrouw. Begin ik nu ookal blind te worden? "Euh... Wat dacht je van de hele tijd?" Probeert Ness. Ik loop naar haar toe en trek haar ophoog van haar stoel, zo dichtbij dat ik haar adem op mijn gezicht kan voelen. "Niet denken dat je wat bent... Je bent hier namelijk niet zo stoer.." Ik laat haar vallen en sis wat scheldwoorden omdat iedereen zo sloom doet. Ik plof ook maar op een stoel. "Waarom duurt het zo lang?" Vraag ik hard genoeg dat ze het met een beetje moeite ook beneden kunnen horen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Da Da Da. Mag het avond worden? Dan kan ik tenminste iets meer met Riley dan vastgebonden zitten c;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xAmnesia schreef:
    [Da Da Da. Mag het avond worden? Dan kan ik tenminste iets meer met Riley dan vastgebonden zitten c;]


    {Zodra de regels gemaakt en afgesproken zijn vind ik het best, maar dat moet je niet aan mij vragen...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Zijn er nog levende mensen? Dan kunnen we snel de regels behandelen en kan iedereen doen wat hij/zij wil!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'