• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson

    'Ja, ik vraag jou inderdaad om een plan. Dat is niet waar, want je deed het ook niet expres en we kunnen er nu roch niets meer aandoen...We zijn al te laat, dus hier schieten we voorlopig niets mee op. Nee, want vroeg het aan jou en die andere komen zo wel.' Als hij naar Zayn rent, laat ik me op een kruk zakken en verstop mijn gezicht in mijn handen. Dit kan er allemaal nog wel een kij, het is niet dat ik hier voor mijn plezier was, maar om de andere te helpen en dan moeten e ook nog een keer betrapt woorden. Ik kijk op als ik Niall weer hoor en knik dan. 'Natuurlijk zal ik je helpen, Nialler.'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Nee, dat kind is dan wel dood... Ik heb het erover, wat er na dat zou moeten gebeuren. Want weetje, ik heb wijn over Esmee heen gegooid, ze is nu in de w.c. en kan elk moment gaan gillen..." Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd. "Waarom was ik ookal weer de gene die Jess moest gaan vermoorden, ik mocht haar wel, hoor... Wacht, nee! Ik mocht haar niet, vind het wel leuk dat ze dood is." Ik verander bijna het onderwerp. "Maar verzin dan een plan... Ik kan toch niet achter Esmee aan gaan lopen zodat ze lekker door heeft dat ik al weet dat daar een dood lijk ligt?!" Ik haal een hand door mijn haar. "En dan ligt er ook nog een bloedvlek op mijn overhemd, die moet ik kwijt raken, maar waar?" Ik kan nergens meer over na denken, alles loopt door elkaar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik.

    Ik keek Niall aan en even had ik de neiging om mijn zelfbeheersing te verliezen, naar die meisjestoiletten te rennen en Esmee net zo goed te vermoorden, maar dat vond ik ietsjes teveel van het goede. Esmee mocht er nu wel achter komen, maar ze bleef onschuldig.
    "Omdat jij aangaf dat jij het wilde doen, Niall!" riep ik naar hem, waarna mijn vuist met een klap op de bar belandde en ik hem kwaad aankeek. "Kun je Esmee niet wijsmaken dat het een wijnvlek is, dat kind gelooft toch alles!"
    Ik zuchtte even en mompelde een excuus, tegen Niall schreeuwen had toch geen enkele zin. "Ga bij die deur staan, zorg ervoor dat Esmee niemand kan waarschuwen en neem haar maar mee. Ze mag tegen niemand iets zeggen en al helemaal niet naar huis, want daar kan ze de politie bellen. Oh, en neem haar tas af voor het geval dat, dan heeft ze ook geen mobiel meer." Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik moest trouwens ook snel terug naar Madelaine voordat Esmee terug was, dan kon ik haar een stuk makkelijker meenemen dan in de paniek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson

    Ik keek even naar Zayn die eruit zag alsof die elk moment zijn zelfbeheersing kon verliezen, en dus waarschijnlijk ook in staat was om naar de meisjestoiletten. Ik stond op van mijn kruk ging tussen de twee instaan. 'Oké stoppen nu, want wij zijn hier allemaal verantwoordelijk voor en Niall is dus niet de enige schuldige' zei ik en schrok toen de de vuist van Zayn met een klap op tafel belandde,
    'Voor de zekerheid zal ik Niall helpen met die bloedvlek en zorg jij dan even dat Dawn hier bijft?'
    Gelukkig mompelde Zayn al snel weer een excuus en luisterde ik naar zijn plan. 'Weet je, dat klinkt zo slecht nog niet en kan met gemak werken, alleen zullen we de rest ook nog even moeten waarschuwen' zei ik en keek de zaal even rond. 'Jongens, we moeten opschieten voor het teveel gaat opvallen en iemand iets doorheeft.' Het was een wonder dat ik nog iets kon zeggen door de paniek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Q laadde niet meer. ;s En mijn laptop word zo ingenomen...)

    Esmee Greenwood.

    Ik staarde in de spiegel naar de bloedspatten op het lichaam, het lichaam van Jessica. Ik draaide me om en liep langzaam naar haar toe. Was ze dood? Met trillende vingers stak ik mijn hand naar haar hals uit waar ik haar hartslag wilde controleren, maar het enige wat ik voelde was een diepe snede en bloed, veel bloed. Ik deinsde achteruit en geschrokken begon ik geluidloos te huilen, waarna ik de deur van de meisjestoiletten opende en naar buiten liep. Ik wist niet wat ik moest doen, maar schreeuwen lukte niet. Zonder enig normaal zicht liep ik terug naar de zaal waar ik Niall kon zien bij de bar met de anderen. Ik liep naar ze toe en trok zachtjes aan Niall's arm. "H-Help..." zei ik zacht, waarna ik zwaarder begon te ademen en ik mezelf hoorde piepen. "Ze is dood, ze is dood... We moeten de politie bellen!" riep ik uit, waarna ik naar mijn tas greep en mijn telefoon begon te zoeken. Uit paniek kon ik hem natuurlijk weer eens niet vinden...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    Louis liep weg en begon druk met Niall te praten en even later ook met Zayn. Ik liep naar het meisje toe waarmee Zayn naar het feest was.
    'What the hell is mis met hun?' vroeg ik aan haar.
    Ik kende haar niet, ik kende alleen maar Jess, Louis en zijn vrienden. Maar alleen maar de namen van zijn vrienden. Verlegen? Nee. Gewoon geen zin in mensen, dat mocht toch? Ik wierp een blik op Louis. Hij zag er bezorgd uit. Een frons speelde met mijn wenkbrauwen.
    'Wat in de wereld kan hem zo bezorgd maken?' mompelde ik voor me uit.
    De neiging om naar hem toe te gaan, was groot. Maar nee, ik deed het niet. Jup, nu was ik verlegen.


    I will keep watch.

    {Heeeeell lang stuk geschreven, Q laad niet, weg stukje- -'}
    Niall James Horan
    "Dat kind loopt al de hele tijd witte wijn te zuipen, ik doe met haar mee en ineens zit er een rode wijnvlek op mijn overhemd?" Ik schud mijn hoofd. Zodra Esmee komt valt het stil. Ik trek de tas uit haar handen. "Jij bent teveel in paniek, laat mij maar." Ik pak de mobiel en doe alsof ik bel. Ik 'hang op' en stop de mobiel in mijn tas. "Ze komen zo snel mogelijk." Ik pak haar schouders en kijk naar Louis en Zayn. "Kom, even wat water drinken. Je ziet bleek." Nu pas besef ik dat ze het niet eens over Jessica had, alleen over dat ik moest helpen... Hopelijk merkt ze dat zelf niet... Ik loop naar de bar en geef een glas water. "Blijf hier, ik moet even wat vragen..." Ik neem haar tas mee en loop naar Zayn en Louis. "Ik moet nú weg, nog even en ze weet dat ik degene ben die Jess heb vermoord. Geef het adres." Ik draai me om en glimlach zwakjes naar Esmee, alles is fake. Echt alles, ik heb geen enkel eerlijk word tegen haar gesproken, maar weet zij veel...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    xAmnesia schreef:
    Riley Olivia Smith.
    Ik loop de enorme zaal binnen, en frummel nog wat aan mijn minirok. Normaal was ik niet iemand die zoiets aanhad, maar mijn zus had er op gestaan. En ik had er een vrij stoer blousje op, dus daarmee kon ik het compenseren. Ik keek rond, op zoek naar mijn date. Harry Styles, de "sexy krullenbol" van de school, was mijn date. Tenminste, dat was hoe de populaire types, oftewel de sletjes, hem noemden. Ik liep verder naar binnen, en meteen hoorde ik afkeurend geklak van diezelfde meiden. Zonder naar ze te kijken stak ik mijn middelvinger naar ze op en liep verder. Nog steeds zoekend naar Harry liep ik rond. 'Verdomme.' mompelde ik toen ik hem niet kon vinden. Daarom liep ik maar naar de bar en bestelde daar een biertje. Als ik hem niet kon vinden, kwam hij maar naar mij. Zodra ik het glas kreeg sloeg ik deze in een keer achterover, en ik hoorde wat gefluit van een paar jongens. Ik stak ook mijn middelvinger naar hun op, maar dan met een brede lach op mijn gezicht.


    Harry Styles.
    Volgens mij ben ik zoals gewoonlijk weer vreselijk laat, overal waar ik heen moest kwam ik gewoon te laat. Ik wist niet of mijn date dat appricieerde, Riley Smith, al moest ik het zelf zeggen was ze een aardig knap en goed gevuld meisje. Ja, daar ging het toch ook een beetje om... Zuchtend liep ik de zaal binnen, waar ik ergens achter aan een gil hoorde. Vast iemand die half verkracht werd door een jongen en het er niet mee eens was. Eigen schuld.
    Uiteindelijk zag ik Riley aan de bar zitten, zoals normaal was diegene er altijd eerder. Met een lichte kuch sloeg ik mijn arm rond haar schouder en drukte een lieflijk kusje op haar wang. 'Sorry, dat ik zo laat ben...' Verontschuldigde ik mezelf, waarna ik tegenover haar ga zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Madelaine Louise Lockwood

    Ik knikte na de woorden van Zayn, maar had het idee dat het niet het gene was wat er echt aan de hand was. Ach het waren mijn zaken verder niet en maakte me er ook niet druk over. Ik keek op toen er iemand aankwam lopen en vroeg wat er mis met hun was.
    'Geen idee, maar Zayn vertelde net dat Niall en Esmee ruzie hadden..Dus denk dat het daar iets mee te maken heeft' antwoordde ik.
    Ze kwam me wel bekend voor, maar een naam hoefde je me echt niet te vragen. Daar kon ik geen antwoord op geven. Ik keek heel even terug naar de jongens en wist ondertussen niet meer wat te denken.
    'Daar komen we straks snel genoeg achter' mompel ik ook al was het niet echt aan mij gericht en keek het meisje weer aan.
    'Louise is trouwens de naam' stel ik me voor. Ja, sinds jaren stel ik me voor met mijn tweede naam, want heb altijd nog een hekel aan de eerste en zo noemde alleen mensen me als ze toestemming hadden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Esmee Greenwood.

    Ik protesteerde niet toen Niall mijn tas afpakte. Hij belde iemand, wist ik veel wie en hing op. Jessica's naam viel niet, maar misschien was dat niet eens nodig geweest. Ik staarde naar het water dat Niall me gaf en probeerde klappertandend iets te drinken, maar het glas viel al kapot op de grond en ik kon de scherven nog wazig zien liggen. Ik bleef staan en keek even rond. James, de date van Jessica, kwam naar me toegelopen en vroeg waar Jessica was. Ik probeerde iets te zeggen, maar het enige wat ik kon was piepen en huilen, ook handig.
    "Z-Ze is op het toilet." wist ik uiteindelijk uit mijn mond te krijgen, waarna ik slikte en naar Niall bleef kijken. Hoe kon hij nog glimlachen?! Ik keek hem verbaasd aan en dacht terug aan het moment toen Niall wegging en terugkwam, hij reageerde toen al zo raar. Zou hij...? Nee, dat zou Niall nooit doen, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Zayn nog heel snel en dan de laptop naar mijn ouders brengen, want ik ben al over tijd... :\)

    Zayn Malik.

    "Dan zeg je dat ik het heb gedaan, ik drink toch al de hele avond rode wijn." zei ik, wijzend op het glas dat er nog stond van net. Ik schrok toen ik Esmee terug zag komen en liet haar en Niall maar even. Gelukkig bleef ze in een soort shocktoestand en schreeuwde ze niet, wat in ons voordeel lag. Ik knipte in mijn vingers en keek naar Harry, die de zaal binnen was gekomen. "Jij, plan b." zei ik onmiddellijk. Plan b was dat de meiden maar met ons mee moesten. Ik keek snel rond en zag Madelaine samen met Dawn staan, mooi.
    Ik gaf Niall het adres van het oude huisje en richtte me op Louis. "Wij moeten ook snel gaan, voordat die zak van een date achter Jess aangaat. We zijn er dan bij, Louis." siste ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson

    'Voor de tweede keer, laat me je helpen dan' zeg ik tegen Niall als hij begint over de witte wijn. Ik sta op het punt om nog wat te zeggen, maar als Esmee komt hou ik snel mijn mond. Ik kijk terug de zaal in en mijn blik blijft hangen bij Dawn en Madelaine die onze kant op kijken waardoor ik Zayn aantik. Daar moeten we natuurlijk ook nog rekening mee houden en zorgen dat ze niets te weten zouden komen.Kon deze avond nog erger worden? Alsterug kijk zie ik dat Niall en Esmee alweer naar de bar zijn en verlaat een zucht mijn mond. 'Die eerst even rustig, ze komt er niet achter en hier heb je het adres.' zeg ik als Niall teru loopt en Zayn het papiertjes geeft. 'Succes met dit allemaal, Nialler en we zien je zo dan wel weer.' Na die woorden richt ik me op Zayn en knik. 'Dat is een heel goed plan en laten we maar gaan dan.'

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    Ik glimlachte.
    'Dawn' zei ik kort, als blijk van mijn naam.
    Er was een meisje helemaal in paniek en ze stond bij de jongens. Een frons welde op. Zo in paniek kom je niet zo maar.
    'Wat is er met haar?' vroeg ik argwanend.
    Ik keek naar Louis. Toen keek ik naar Louise.
    'Er is hier iets aan de hand. Ik weet genoeg om te zien dat zij erg in paniek is, erg genoeg om jezelf te laten trillen' zei ik zacht.
    Dat trillen kon je vanaf hier al zien. What the hell is going on?


    I will keep watch.

    Niall James Horan
    Ik pak het adres en kijk nog snel naar Louis. "Jij, ik in dat oude huis. Zodra je daar bent weet je me te vinden." Ik glimlach snel en draai me om. Met een poker-face loop ik naar Esmee. "Kom, ik kreeg een sms van je ouders... Ze willen dat je naar huis komt, het is al laat." Ik wacht niet op een antwoord en zet haar in de auto. Ik ga aan de andere kant de auto in en start de motor. Ik geef gas en rij de straat uit. Ik rij naar het oude huis en doe alsof daar de auto niet meer werkt.
    (ik post het wel in twee stukken)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 14:44 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    Al uren zit ik alleen aan de bar. Geen enkel spoor van Liam te bekennen. Wel zie ik de rest van de jongens. Ik sta op en strijk mijn korte jurk glad. Één keer en daarna nooit meer! Ik pak mijn tasje en loop naar ze toe. "Hey, Louis en Zayn. Weten jullie waar Liam is? Ik wacht al uren op hem?" Ik vang een glimp op van Niall die met een meisje wegloopt en zie twee meisjes naar ons toe komen. "Zeg niet dat hij me keihard heeft gedumpt." Ik kijk naar Zayn en vervolgens naar Louis. "Of heeft hij dat wel gedaan?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'