• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.

    Ik glimlachte toen Madelaine haar armen om mijn nek sloeg en keek even naar het lege glas wat ze op de bar had teruggezet, waarna ik weer terugkeek en haar een speelse knipoog schonk. Madelaine was een meisje dat ik eerst een stuk jonger had geschat, maar toen ik haar echte leeftijd hoorde hield dat me niet tegen om haar mee te vragen. Nee, ik had niet het eerste, beste meisje uitgekozen om mee te nemen. Ik had gekozen voor een meisje waarvan ik wist dat ik tot haar door kon dringen, en dat was Madelaine.
    "Kom, nog één dans voordat ik je met stijl ga wegbrengen." zei ik met een glimlach. Tenminste, ik hoopte dat ik haar met stijl kon wegbrengen... Ik kon al zien dat Esmee aan het rondkijken was aangezien Niall weinig zei en dat de date van Jessica ook ongerust begon te worden. Ik moest wel blijven onthouden dat ik hier medeplichtig was aan moord. Ik was niet voor mijn lol gekomen, als je dat soms dacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Madelaine Louise Lockwood

    Ik kon niet anders dan terug glimlachen en volgde heel even zijn blik om vervolgens uit te komen bij het lege glas dat ik op de bar had terug had teruggezet. Nog voor ik hem met een vragende blik kon aankijken, schonk Zayn me een speelse glimlach die zorgde voor een vrolijke twinkeling in mijn ogen. Dat Zayn me eerst een stuk jonger geschat verbaasd me altijd nog. Niet dat het erg was of iets in die richting, maar ik had het niet verwacht. Gelukkig veranderde mijn echte leeftijd niets.
    'Klinkt goed, maar Zayn, het gaat het je niet lukken om het zonder stijl te doen.' zei ik lachend. Iets zei me dat hij iets van plan, maar zette die gedachten al snel weer opzij. Het had vast te weer een keer te maken met de gebeurtenissen van vroeger.
    (Reactie Lou komt zo)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Of ik reageer vanavond nog, of morgen. Zit op iPod en kan geen lange stukken typen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik.

    Ik grinnikte eventjes en haalde mijn schouders op. "Ik hoop het maar. Zul je zien dat ik struikel." zei ik met een onschuldige ondertoon, waarna ik mijn handen uit haar zij haalde en haar hand wist vast te pakken. Ik trok haar zachtjes achter me aan, zorgde ervoor dat we beiden overeind bleven staan en legde mijn handen weer in haar middel toen we op de dansvloer stonden. Madelaine haar ogen twinkelden en daardoor moest ikzelf ook eventjes glimlachen. Het was mooi om te zien hoe ik een meisje haar avond zo leuk kon maken, dat gaf een goed gevoel. Ik en de jongens hadden afgesproken om gewoon verder te gaan en de meisjes naar huis te brengen na de avond, tenzij er iets mis zou gaan en het lijk gevonden werd voordat de avond afgelopen was. Dan moesten we de meiden maar ergens anders naartoe brengen, want ze zouden ons misschien kunnen wantrouwen en zelfs verraden, als ze erachteraan gingen.
    Ik schudde mijn hoofd zodat ik uit mijn gedachtegang werd gewekt en begon volgens de etiketten netjes met Madelaine te schuifelen zoals het hoorde, waarna ik me naar haar toe boog. "Als wij weggaan, kijkt iedereen je na. Zeker weten." fluisterde ik in haar oor, terwijl ik een glimlach op mijn gezicht had en verder ging met de cirkeltjes in haar zij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Ik knik even afwezig. "Het was wat frisjes..." Ik kijk even naar Esmee. Ze moet straks wel mee, hoe doe ik dat? Mijn ogen dwalen af naar Louis en ik kijk wat treurig naar hem als ik zie dat hij met een meisje bezig is. Ik pak mijn wijn, maar doe het zonder te kijken waardoor het over Esmee valt. "Fuck! Het spijt me!" Snel probeer ik het weg te vegen, maar het word alleen maar erger. "Het spijt me echt!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Esmee Greenwood.

    Ik zie hoe Niall zijn ogen afdwalen naar Louis en wil vragen wat het probleem is, totdat hij zijn wijn over me heen laat vallen. Ik sloot mijn ogen eventjes en grinnikte zachtjes terwijl hij het probeerde weg te vegen. Eerlijk gezegd kon ik daar gewoon niet kwaad om worden... Waarom zou ik ook? Gelukkig was het geen rode wijn, anders had mijn moeder Niall nog vermoordt. "Het geeft niks, Ni. Doe maar rustig." zei ik met een glimlachje. Ik werd totaal niet snel kwaad, maar als ik het was had je een probleem.
    "Laat maar, je maakt de vlek alleen maar groter. Ik ga het wel even uitspoelen met water." zei ik, terwijl ik naar mijn tas greep en mijn portemonnee eruit haalde. Ik gaf Niall een briefje van vijf. "Laat het dit keer niet vallen." zei ik grijnzend. "Ik ben dan zo terug." zei ik zacht, waarna ik mijn tas pakte en naar de toiletten begon te lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik keek van Dawn de zaal rond. Er leek wel alsof er steeds meer mensen kwamen terwijl het aantal juist zo moeten afnemen, omdat het feest bijna is afgelopen. Langzaam versnelde mijn ademhaling aangezien ik wist dat we hier nooit ongezien weg konden komen en iemand het wel door zou moeten hebben. Door alles bij elkaar kwam er een hoofdpijn opzetten en kreeg ik het steeds warmer. Het as een wonder dat mijn handen nog niet trilde.
    'Sorry...ik ben zo terug.' verontschuldigde ik me en liep terug naar de bar om een glas cola te pakken en daar een slok van te nemen. Ik kon zo altijd nog zeggen dat ik niet tegen de drukte kon of zo.
    Ik keek van rond en wist niet meer wat te doen. Sinds wanneer had ik hier last van..Normaal zou er nooit een probleem zijn en kon ik alles zo van me af zetten en vergeten. Mijn blik viel op Niall die zo te zien een glas met wijn over Esmee heen had laten vallen. Zonder erbij na te denken liep ik daar naartoe. 'Nialler, kan ik je heel even spreken?' vroeg ik zo zacht mogelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Het spijt me, echt waar!" Ik pak een briefje van vijftig, die krijg ik straks wel weer, en stop het in haar hand. "Als het er niet uitgaat, ik koop een nieuwe voor je." Ik loop terug naar de bar en drink van mijn wijn. Het is alleen niet de bedoeling geweest dat ze die wijn over haar heen zou krijgen. Wacht, Jess ligt nog in de w.c. Snel kijk ik naar een van de jongens in de hoop dat ze ook naar mij kijken. Ze moeten iets verszinnen, nog even en Esmee gilt de hele zaal bij elkaar omdat er een lijk ligt. Ik kan nu niet achter haar aan gaan, dat is gewoon verdacht. Dan weet ze meteen dat ik degene ben die Jessica heb vermoord! Louis loopt naar me toe waarna ik naar hem knik. "Tuurlijk, maar we hebben een probleem. Esmee gaat haar vinden." Fluister ik in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Riley Olivia Smith.
    Ik loop de enorme zaal binnen, en frummel nog wat aan mijn minirok. Normaal was ik niet iemand die zoiets aanhad, maar mijn zus had er op gestaan. En ik had er een vrij stoer blousje op, dus daarmee kon ik het compenseren. Ik keek rond, op zoek naar mijn date. Harry Styles, de "sexy krullenbol" van de school, was mijn date. Tenminste, dat was hoe de populaire types, oftewel de sletjes, hem noemden. Ik liep verder naar binnen, en meteen hoorde ik afkeurend geklak van diezelfde meiden. Zonder naar ze te kijken stak ik mijn middelvinger naar ze op en liep verder. Nog steeds zoekend naar Harry liep ik rond. 'Verdomme.' mompelde ik toen ik hem niet kon vinden. Daarom liep ik maar naar de bar en bestelde daar een biertje. Als ik hem niet kon vinden, kwam hij maar naar mij. Zodra ik het glas kreeg sloeg ik deze in een keer achterover, en ik hoorde wat gefluit van een paar jongens. Ik stak ook mijn middelvinger naar hun op, maar dan met een brede lach op mijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik ging plat met Riley! x'D Omg, ik mag haar...)

    Esmee Greenwood.

    Ik glimlachte naar Riley die net de zaal binnenkwam. Ik mocht haar wel, ze was het type meisje waarvan ik nog veel zou kunnen leren met mijn poeslieve, beleefde gedrag. Niall had me net nog een briefje van vijftig gegeven en ik vroeg me af wat ik ermee moest... Ik had genoeg geld om nog tien nieuwe jurken te kopen en trouwens, het interesseerde me niks of dat ding nou vergalt was of niet. Kom op, ik ging toch niet lopen huilen om een jurkje? Ik hoorde hoe mijn hakken tikten, negeerde de jongens die me uitgebreid bekeken en deed de deur van de meisjestoiletten open. Ik liep naar de wastafel toe en zette de kraan aan, waarna ik opkeek in de spiegel. Mijn ogen werden groot en ik sloeg een hand voor mijn mond...

    (Ik doe het even in korte stukjes. Dat houdt het iets leuker als dat ik er een lang stuk van maak en alles meteen over is. :3)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 20:38 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hehe, bedankt ;p Das meteen ook een compliment voor mij, want dat is kinda mijn gedrag :') al ben ik 13 en Riley 18.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Na Niall zijn woorden keek ik hem met grote ogen aan en liet het glas met cola uit mijn handen vallen. Ik schudde mijn hoofd en stond echt op het punt om nu helemaal in paniek te raken. Dit was iets dat je me niet op dit soort momenten moest vertellen. Ik keek rond om vervolgens weer naar Niall te kijken. Zonder te twijfelen pakte ik zijn hand vast en trok hem mee naar ene rustige plaats waar niemand iets kon horen maar wel dat wij iedereen nog in de gaten konden houden. Vooral de meiden, want als het zo doorging moesten we het hele plan omgooien. 'Dit kan niet! Die mag niet!' riep ik en sloot heel even mijn ogen om rustig te worden. 'Oké. wat is het plan?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Plan? Je vraag mij om een plan? Ik ben degene die het heeft verkloot! Ze moest niet naar de w.c.! Ze moest gewoon de avond door komen met mijn en een schone jurk... Roep Liam, of Zayn, of Harry, gewoon een van hun!" Ik kijk de zaal rond. Ik heb het echt goed verpest... Ik ren naar Zayn. "Excuseer me... Zayn, je moet mee!" Ik trek aan zijn arm. "Ik heb het zwaar verkloot." Zeg ik tegen hem, zonder dat Madelaine het hoort. Ik kijk hopeloos naar Zayn en wend mijn blik af. Ik kan niet in paniek zijn én een plan bedenken. Ik kan amper in een normale status een plan bedenken! Ik kijk naar Louis en loop weg van Zayn. "Je moet me helpen, Esmee zal zo terug zijn..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik.

    Ik wilde Madelaine net iets vragen, totdat Niall weer zo lief was om me half van haar weg te trekken. Hij siste dat hij het verkloot had en ik trok mijn wenkbrauwen vragend op. Wat had hij dan gedaan? Leefde dat kind dan nog en liep ze hier dadelijk als een zombie rond?! Rustig, Zayn... dat bestaat niet.
    "Wacht even, ik ga Niall even geruststellen... Eh... Esmee en hij hadden ruzie." loog ik tegen Madelaine, waarna ik naar Niall toeliep en daar ook Louis zag staan. "Oké, leg uit. Wat heb je verkloot en waar heb je Esmee gelaten?" vroeg ik verward. Ik gromde eventjes zacht, ik had Madelaine bijna zover gekregen om haar dadelijk zonder problemen mee te nemen... Nou ja, zonder problemen. Tenzij ik zou vallen, ja. De volgende keer pleeg ik de moord wel, met Niall hadden we kunnen weten dat het mis zou gaan. Maar ja, als Niall zo graag wilde bewijzen dat hij het wel kon hadden we weinig keus.


    Reading a good book is like taking a journey.