• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik keek van Zayn naar Niall en knikte met een glimlach. 'Jij, ik in dat oude huis. Natuurlijk weet ik je dan te vinden en zie je zometeen.' Ik beet op mijn lip en net nadat Niall was vertrokken keek ik weer naar Zayn. 'Ik neem aan dat wij elkaar zo daar ook weer zien? Succes met alles en tot straks.' Het leek me niet handig om allemaal tegelijk te vertrekken en besloot dus ook maar om te gaan. Even keek ik naar Ness en haalde mijn schouders op. 'Liam heb ik ook nog nergens gezien en durft je geen antwoord te geven' zei ik voor ik weer naar Dawn liep en haar meetrok zodat Madelaine het niet kon horen.
    'Dawn, zoals je waarschijnlijk wel doorhad ging de avond niet helemaal als gepland. Niall en Esmee hebben ruzie gekregen en zijn net naar buiten vertrokken. Er iets mis, maar ze wil het niet vertellen. Je moet me echt helpen om die twee het uit te laten praten, want alleen lukt het me echt niet' zei ik en een zucht verliet mijn mond. 'Alsjeblieft? Ik zou je echt heel erg dankbaar zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    Ik pak het adres en kijk nog snel naar Louis. "Jij, ik in dat oude huis. Zodra je daar bent weet je me te vinden." Ik glimlach snel en draai me om. Met een poker-face loop ik naar Esmee. "Kom, ik kreeg een sms van je ouders... Ze willen dat je naar huis komt, het is al laat." Ik wacht niet op een antwoord en zet haar in de auto. Ik ga aan de andere kant de auto in en start de motor. Ik geef gas en rij de straat uit. Ik rij naar het oude huis en doe alsof daar de auto niet meer werkt. "Shit!" Ik stap uit en doe alsof ik het probleem probeer te verhelpen. Na een tijdje loop ik naar het portier en open hem. "Esmee, hier woont mijn oom. Hij is een auto-reperateur. We kunnen even bij hem zitten tot hij klaar is, oké?" Ik haal haar uit de auto en open de deur waarna ik haar erin duw. "Grapje, mijn oom woont in New York." Ik bind haar polsen aan elkaar en duw haar naar binnen. Ik bind ook haar benen vast en tape haar mond dicht. "Zo, nu heb ik weer rust." Ik til haar op en loop naar een matras in de woonkamer. Voor ik wegging heb ik hem daargelegd. Dan kan ik haar nog wel in de gaten houden. Ik gooi haar op het matras en plof op de bank, wachtend op de andere jongens.


    (Kuch... Mag ik zelf mijn personage besturen? ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Kuch... Mag ik zelf mijn personage besturen? ;$)


    (sure, maar het is niet zo zeer dat Niall vraagt of ze mee wil. Hij dwingt haar gewoon... Moet ik het aanpassen?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dawn Ohoyo Seren Snow

    Ik werd weggetrokken van Louise door Louis. Hehe. Louis, Louise... Gheghe. Ik schudde de gedachte weg. Wauw, mijn gedachtes werden met de dag raarder.
    Louis smeekte me gewoon. Verdomme, hij wist echt dat ik er niet tegen kon. Wat probeerde hij te doen? Mensen helpen, okay. Maar met zo'n smeekbede? Ik keek naar Louise en haalde haast onmerkbaar mijn schouders op.
    'Okay, ik ga mee' zei ik zuchtend.
    Ik wilde nog wel vragen wat er aan de hand was, maar het leek me geen goed idee. Iets in me zei dat ik er snel genoeg achter zou komen.


    I will keep watch.

    Louis William Tomlinson

    Pas toen ik de woorden had uitgesproken had ik doordat het toch niet helemaal klonk zoals gehoopt. Dit klonk echt meer als smeken dan gewoon vragen, maar hopelijk veranderde dat niets aan haar antwoord. Er was altijd nog iets als ongerust zijn.
    Ik keek haar aan en een glimlach verscheen op mijn gezicht door haar woorden.
    'Echt? Dat is geweldig' zei ik.
    Misschien was het handig om de volgende keer eerst wat te verzinnen en dan pas actie te ondernemen, maar moet zeggen dat het nu ook nog redelijk goed gaat.

    ( En dan nu maar naar school toe.... ): )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    (sure, maar het is niet zo zeer dat Niall vraagt of ze mee wil. Hij dwingt haar gewoon... Moet ik het aanpassen?)


    (Ja, graag. Ik kan namelijk heel weinig in mijn stukje zetten zo. x'D Ik begrijp dat ze gedwongen wordt, maar als ze totaal vastzit kan ik haar alleen maar laten knipperen. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.

    Ik knikte langzaam en wachtte even totdat Louis bij Dawn stond. Het viel op als ik ook meteen naar Madelaine zou lopen. Toen Louis met Dawn in gesprek was liep ik ook naar Madelaine toe.
    "Maddie..." zei ik, terwijl ik mijn armen van achteren om haar heen sloeg. Ik begon weer onopvallend cirkeltjes in haar zij te maken en legde mijn hoofd op haar schouder. "Tijd om je naar huis te brengen. De anderen vertrekken nu ook."
    Alsof het de normaalste zaak van de wereld was tilde ik haar op, legde een arm onder haar knieholtes en de ander tegen haar rug. "Ik zei toch dat ik je in stijl zou wegbrengen." zei ik grijnzend, maar ook een tikkeltje zenuwachtig. Dadelijk ging er iets mis en zaten wij met z'n vijven in de gevangenis, fijn...


    Reading a good book is like taking a journey.

    DeGeneres schreef:
    (...)

    Harry Styles.
    Volgens mij ben ik zoals gewoonlijk weer vreselijk laat, overal waar ik heen moest kwam ik gewoon te laat. Ik wist niet of mijn date dat appricieerde, Riley Smith, al moest ik het zelf zeggen was ze een aardig knap en goed gevuld meisje. Ja, daar ging het toch ook een beetje om... Zuchtend liep ik de zaal binnen, waar ik ergens achter aan een gil hoorde. Vast iemand die half verkracht werd door een jongen en het er niet mee eens was. Eigen schuld.
    Uiteindelijk zag ik Riley aan de bar zitten, zoals normaal was diegene er altijd eerder. Met een lichte kuch sloeg ik mijn arm rond haar schouder en drukte een lieflijk kusje op haar wang. 'Sorry, dat ik zo laat ben...' Verontschuldigde ik mezelf, waarna ik tegenover haar ga zitten.


    Riley Smith.
    Ik hoorde een zacht kuchje en voelde een seconde later een arm op mijn schouder neerkomen. Vlak daarna een kusje op mijn wang. Ik wil hem al bijna voor zijn bek slaan, maar dan zie ik zijn gezicht. 'Hey.' glimlach ik. 'Sorry datik zo laat ben...' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vermaak me wel met de sletjes irriteren.' zei ik. Tot mijn genoegen zag ik ze net naar mij en Harry wijzen, met een blik vol ongeloof op hun gezicht. Met een sarcastische glimlach zwaaide ik naar ze. 'Hoi. Hebben jullie geen date?' ik zei het op uiterst overdreven verbaasde toon, en kon mijn lach bijna niet inhouden. Kwaad liepen ze weg en ik barst in lachen uit. 'Jij ook wat?' vroeg ik, en ik hief mijn lege glas lichtelijk naar hem op.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (zo aangepast^^)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    -

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 14:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Esmee Greenwood.

    James liep weg, vast en zeker naar de toiletten. Wacht, wat?! Ik wilde hem achterna gaan als teken dat hij beter niet kon kijken, maar ik was compleet verlamd en staarde enkel voor me uit. Ik knikte langzaam op Niall's woorden en slikte eventjes. "Maar..." begon ik, maar Niall had me al meegetrokken en in de auto gezet. Hoe kwam mijn moeder dan aan Niall's nummer? Ik had toch sowieso een tijd met hun afgesproken? Ik keek Niall achterdochtig aan, maar was te verward om te protesteren. Die jongen bedoelde het enkel goed...
    De auto stond ineens stil en ik zweeg, zoekend naar mijn tas. "Geef mijn tas eens, ik bel wel iemand." zei ik zachtjes, terwijl ik mijn schorre stem probeerde te verbergen en mijn neus ophaalde. Het beeld van Jess was op mijn netvlies geplakt en ik had de neiging om te gaan gillen, maar alleen een zacht gepiep kwam uit mijn keel. Ik wilde naar huis toe, me opkrullen tot een balletje en mezelf in slaap wiegen totdat ik alles was vergeten, ook al kon dat niet... Netjes en beleefd bleef ik zitten en zocht met mijn ogen naar de tas. Het jurkje scheen volgens mij nog door ook door die wijn, gezellig.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 14:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Nog voor ik uitstap grijp ik haar tas onder de stoel vandaan. "Shit!" Ik stap uit en doe alsof ik het probleem probeer te verhelpen. Na een tijdje loop ik naar het portier en open hem. "Esmee, hier woont mijn oom. Hij is een auto-reperateur. We kunnen even bij hem zitten tot hij klaar is, oké?" Ik haal haar uit de auto en open de deur waarna ik haar erin duw. "Grapje, mijn oom woont in New York." Ik bind haar polsen aan elkaar en duw haar naar binnen. Ik bind ook haar benen vast en tape haar mond dicht. "Zo, nu heb ik weer rust." Ik til haar op en loop naar een matras in de woonkamer. Voor ik wegging heb ik hem daargelegd. Dan kan ik haar nog wel in de gaten houden. Ik gooi haar op het matras en plof op de bank, wachtend op de andere jongens.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Esmee Greenwood.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op. Toevallig zeg, dat zijn oom daar woonde... Ik slaakte een zachte zucht en wilde uitstappen, maar Niall had me al eruit getrokken en duwde me het huisje in. Ik besefte vrij weinig van wat er gebeuren, mijn hoofd leek wel een knop omgezet te hebben. Ik voelde hoe ik compleet werd vastgemaakt, op een matras werd gegooid en versuft keek ik rond. Fijn, ik zat vast... Ik had hem nog wel zo vertrouwd! Met mijn ellebogen wist ik mezelf overeind te duwen en ik keek Niall verward aan, waarna de tranen me in de ogen sprongen. Ontvoerd door iemand die ik nog wel als een vriend had gezien... Hij leek me zo betrouwbaar en aardig, moet je nou eens kijken. Ik draaide me van hem weg en wist mijn benen -die aan elkaar vastgebonden waren- op te trekken en leunde met mijn hoofd op mijn knieën. Ik was bang. Als die jongen in staat was tot moord, wist ik niet eens wat er met mij zou gaan gebeuren... Toch werkte ik maar mee, anders leken de gevolgen me alleen maar groter.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ik vloekte luid en hield mijn mond toen ik de school binnenkwam. Goed gedaan, Payne. Je bent te laat omdat je zo aan de telefoon bleef hangen met je vader. Ja, het klonk raar omdat ik een jongen was, maar ik had mijn vader al maanden niet meer gesproken. Ik beet op mijn lip toen ik Ness aan de bar zag. Snel ging ik langs haar zitten en keek haar zo onschuldig mogelijk aan. 'Het spijt me. Ik ben te laat, omdat ik werd gebeld door mijn vader. Ik heb hem al maanden niet meer gesproken' gaf ik eerlijk toe. Ik knikte even naar Harry en Riley die wat verder zaten. 'Het spijt me echt heel erg, Ness' loog ik soepel zonder enige moeite, toen ik Ness' hand pakte. Ik bekeek haar even en glimlachte naar haar. 'Wat zie je er prachtig uit' Dit keer meende ik het wel. Ness was een knap meisje, en zag er zowel elke dag goed uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Wat? Vind je me nu ineens minder leuk?" Ik trek mijn jasje uit en loop in mijn overhemd en nette broek. Ik haal wat te drinken. "Es, wil je ook?" Nee, ik ben niet hartelloos. Ik ben ook niet van plan haar pijn te doen. Ik loop naar Esmee en kniel naast haar neer. "Het spijt me dat het zo moet, maar het kan niet anders." ik haal mijn schouders op. "Je merkt het vanzelf wel."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'