• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Faelan schreef:
    (...)this + hij is 18 :')


    Haha, des te raarder dat hij zo jong lijkt XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha, des te raarder dat hij zo jong lijkt XD
    Source

    Hij heeft trouwens ook een kleine rol in the pirates gehad zie ik hier


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik dacht ook dat hij iets van 13/14 was haha. Grumpy (ofzo) speelde ook in Pirates tho, kwam ik ook pas achter. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haha, ik zit hier nog steeds te zwijmelen over Captain Swan (As usual ) XD

    En Tumblr is daar zeker een goede site voor (:


    Credendo Vides

    Elita schreef:
    Ik dacht ook dat hij iets van 13/14 was haha. Grumpy (ofzo) speelde ook in Pirates tho, kwam ik ook pas achter. xd
    Really?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vond de nieuwe aflevering echt heel goed - hij deed me denken aan de afleveringen uit seizoen 1, maar dan met meer Hook, haha. En ik vind Peter inderdaad ook vrij aantrekkelijk (krul)

    Hier is de promo voor de volgende aflevering; yay Tink!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Vanavond lekker om 20:30 op de bank zitten voor Once Upon A Time seizoen 2 op Net 5 (:
    Ook al heb ik die al zo vaak gezien.

    Die promo is echt geweldig, Tinkerbell, mijn favoriete jaloerse disney personage (:
    En Regina ook echt 'Come get me Tinkerbell' En Tink dan echt zo van 'Oh yeah Bitch, here you got some.'


    Credendo Vides

    Ik wil even kwijt; O_O Die jongen is 18??????
    Ik had hem dus ook 14 geschat en dacht dat hij zo schattig was in de zin van 'ik wil hem adopteren als mijn kleine broer' xD Hij zou nu nog mijn jongere broer kunnen zijn... maar dan ook maar net xD
    Volgens mij zullen er een aantal meiden opgelucht adem halen nu ze erachter komen dat ze toch GEEN pedofiel zijn ahahaxD
    :) Tink seems mean again :) Net zoals ze in Peter Pan was. Ik had verwacht, omdat zij niet bij Peter was, dat zij toch een soort goede rebel zou zijn. Maar dan ook gewoon heel lief, nee dus :) Gelukkig maar :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Ik wil even kwijt; O_O Die jongen is 18??????
    Ik had hem dus ook 14 geschat en dacht dat hij zo schattig was in de zin van 'ik wil hem adopteren als mijn kleine broer' xD Hij zou nu nog mijn jongere broer kunnen zijn... maar dan ook maar net xD
    Volgens mij zullen er een aantal meiden opgelucht adem halen nu ze erachter komen dat ze toch GEEN pedofiel zijn ahahaxD
    :) Tink seems mean again :) Net zoals ze in Peter Pan was. Ik had verwacht, omdat zij niet bij Peter was, dat zij toch een soort goede rebel zou zijn. Maar dan ook gewoon heel lief, nee dus :) Gelukkig maar :)


    Ik denk eerder dat ze eerst wel goed was, maar dat ze daarna gemanipuleerd werd door Regina, want die twee hebben een verleden en dat Tink daardoor veranderd is of zo...
    En haha, ik had inderdaad zo'n beetje een opluchting wat Peter Pan betrof.


    Credendo Vides

    En hoewel ik zo af en toe gek word van alle Snowing vind ik het geweldig dat Gennifer en Josh nu verloofd zijn (:


    Credendo Vides

    Faelan schreef:
    (...)Really?


    Ja, hij speelde die piraat die Poppy zei tegen Elizabeth in de eerste film, hij was altijd samen met die andere piraat en zijn nep oog. Ik kan even niet op hun namen komen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ???
    A Captain Swan kiss?!

    "Hook is working overtime for Emma. Those pirate charms". - Eddy Kitsis.
    [Jen do you have a favourite episode this season?] “Its always fun when you get to kiss someone” - Jennifer Morrison
    [Will we see any developments on the Hook & Emma front?] “Uhm it’s complicated! Hook has definitely been surprising Emma. He’s working overtime. Obviously she’s focussed on just getting Henry. She’s not to be distracted from the fact that she wants to do whatever it takes to save Henry and to have him back in her life. I think there’s a lot coming at her that she’s not paying very close attention to, but she is pleasantly surprised by the fact that he does seem to really be working to help and genuinely invested. We’re in a land where everything makes no sense to Emma once again and she’s learning as she goes as always, and he’s someone who has lived there for a long time and can be a true help and has proven himself to be a true help.” - Jennifer Morrison

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:45 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Watched the new episode !!!!

    Oké.... Regina die tegenover Emma Hook referred als haar 'boyfriend' i was almost dying XD
    Maar Tink is dus wel goed, tot dat ze Fairy - af word, maar dat verklaard nog niet hoe ze terecht is gekomen in Neverland.
    En man... wat is Blue een bitch in deze episode....
    En dan dat soulmate gebeuren met Regina.... OMG Robin Hood is de soulmate van Regina !!!!!???? O.o

    En mijn captain Swan feels worden nu belemmerd door Neall die neergeploft is in Neverland ):
    Ook al vind ik Neall cool, ik ben en blijf een captain Swan.
    En ik ben benieuwd wat Mulan wou zeggen tegen Aurora... ergens weet ik het niet zeker, natuurlijk zou je denken, die gaat voor Philip, maar hoe ze naar Aurora kijkt etc. ergens denk ik dat ze juist tegen haar wou vertellen dat ze van haar houd... anders zou het nog raarder zijn.
    'Hé ik wil even zeggen dat ik al een tijdje verliefd ben op je man...>.<'

    WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH, kan niet wachten tot de volgende aflevering !
    Laat hen het nou niet zo doen dat Emma en Neall happily ever after gaan leven en Tink en Hook >.< Dan word ik pissig...
    En Mulan en Robin Hood vormen ook een leuk stel (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 2:14 ]


    Credendo Vides

    Elita schreef:
    (...)

    Ja, hij speelde die piraat die Poppy zei tegen Elizabeth in de eerste film, hij was altijd samen met die andere piraat en zijn nep oog. Ik kan even niet op hun namen komen.
    OH JA DIE ^^ die is ook geniaal


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Feeeeelingsssss OMG Captain Swan neeeeds to be true


    Sidera nostra contrahent solem lunamque