• Ik heb dus net de nieuwe aflevering van Once Upon A Time gezien, en ik heb iemand nodig om mee te 'fangirlen',
    want niemand die ik ken kijkt die serie of wil het zien .. zucht.
    Iemand?


    To infinity and beyond •

    Square schreef:
    Ik heb het nog nooit gezien, maar ik hoor er de laatste tijd steeds meer mensen over. Misschien moet ik het toch maar eens definitief op mijn lijstje met dingen die ik nog moet kijken zetten. (:

    + waar kijken jullie het? Welke site? Dan ga ik zo maar 's beginnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken meerdere sites waarop ik kan kijken, geef de links later nog wel, zit op mijn ipod XD

    Oh, al die promotional foto doen me geen goed...
    *rolt bijna op de grond van ongeduld...*


    Credendo Vides

    Hihi, kwam deze link tegen met een aantal spoiler / previews (:


    En de sites waarop ik kijk zijn :
    # tvmuse
    # Project free tv
    En nog een andere, maar die site doet het vaak niet, dus ik blijf voornamelijk bij deze twee.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hihi, kwam deze link tegen met een aantal spoiler / previews (:


    En de sites waarop ik kijk zijn :
    # tvmuse
    # Project free tv
    En nog een andere, maar die site doet het vaak niet, dus ik blijf voornamelijk bij deze twee.

    Thanks :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kijk al mijn series op www.primewire.ag :)

    En over Jefferson en Hook - dat zou inderdaad heel leuk zijn, maar helaas heeft Sebastian Stan (Jefferson) het te druk met films maken om OUaT te doen.. Echt balen, want hij is een van mijn favoriete personages.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    Ik kijk al mijn series op www.primewire.ag :)

    En over Jefferson en Hook - dat zou inderdaad heel leuk zijn, maar helaas heeft Sebastian Stan (Jefferson) het te druk met films maken om OUaT te doen.. Echt balen, want hij is een van mijn favoriete personages.

    Uhu, dat is echt jammer. Maar ik blijf stiekem hopen dat hij ergens een gaatje vindt ^^ (wat waarschijnlijk niet zo snel gaat gebeuren maar ach)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Dit weekend!!!!
    Can't wait ^^ Daarbij hoop ik echt dat Jefferson Hook ontmoet dit seizoen. Dat lijkt mij een interessante combinatie ^^


    Sebastian heeft het te druk met Winter Soldier dus ik denk niet dat hij gauw terug komt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Morgen avond is het zover! (Voor de Amerikanen dan... --') Wij moeten wachten tot Maandag morgen/middag/avond.
    Ik las in een interview dat Hook en Emma langzaam naar elkaar toe groeien. *vliegt in de zon* (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Elita schreef:
    Morgen avond is het zover! (Voor de Amerikanen dan... --') Wij moeten wachten tot Maandag morgen/middag/avond.
    Ik las in een interview dat Hook en Emma langzaam naar elkaar toe groeien. *vliegt in de zon* (krul)


    Ik kan echt niet meer wachten. CAPTAIN SWAN!
    Bijna bijna bijnaaa

    Eindelijk is het wachten voorbij. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Vind het idd jammer dat we steeds tot maandag moeten wachten.... zie je overal al gespoiler van mensen die de zender wel hebben XD
    IK KAN NIET MEER WACHTEN !!!!!
    CAPTAIN SWAN !


    Credendo Vides

    Gewoon niet op tumblr of youtube kijken dan komt het vast goed haha (:
    IK WIL ZO GRAAG KIJKEN AAAH

    Oh damn, ik heb nog niet de tijd gehad om season2 af te kijken, moet ik dringend is werk van maken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha niet op tumblr kijken word nogal moeilijk voor mij XD

    @faelan bij welke aflevering ben je dan ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Haha niet op tumblr kijken word nogal moeilijk voor mij XD

    @faelan bij welke aflevering ben je dan ?
    Episode 19


    Sidera nostra contrahent solem lunamque