• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    "Maybe... Een klein beetje." Mijn wangen kleurden rood. Ik was niet goed in praten over dingen als dit, ik werd altijd zo rood als een tomaat.
    "Zo." Mijn blik bleef hangen op Finn die Zoë op zijn schoot trok. "Blijkbaar heb ik ook iets gemist?"
    Blijkbaar had ik heel wat gemist, maar ik vond dat die twee wel samen pasten. Hoe ze elkaar altijd aan het plagen waren... Het moest er wel eens van komen.
    "Of course she likes him. Look at her face!" Zoë prikte in mijn wang, waardoor ik even wazig met mijn ogen knipperde. "Yeah, you're right. But hey, I don't blame her."
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Finn, wat heb je haar gevoerd? Ik snap niet meer waarover ze het heeft..."
    Ik leunde naar achteren in de zetel. "Heb jij iets om aan te doen?" vroeg ik uiteindelijk aan Zoë. Ik was weer zo slim geweest om gewone alledaagse kleding mee te nemen. Typisch...
    Maar ik had wel zin in dat feestje, al was ik niet echt een feestbeest. Ik hield er meer van om zo van die traditionele dingen als de hucklebuck of de indianendans te dansen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 17:26 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daniel Howell
    Nadat ik Phil uit de douche had getrapt nam ik een korte douche. Het was lekker om wat wakkerder te worden dan vanochtend. Ik trok mijn zwarte skinny jeans en witte overhemd vast aan. Na mijn haar te hebben gefohnt en nogmaals te hebben gestijlt vond ik het voor nu wel best. De bovenste 2 knoopjes van mijn overhemd waren nog open en zo netjes was ik ook weer niet in mijn zwarte all stars, maar goed. Tijdens al dit bleef ik maar aan Carli denken. Was ik dan echt verlieft? Ik had echt hulp nodig. Ik trok mijn jas aan en liep over het paatje wat vrij van sneeuw was. Ik wilde namelijk niet direct weer in een zijknatte broek staan, vooral omdat ik hem vanavond ook nog aan moest. Ik klopte zacht op de deur van de cabine van Zoë. Daar zou Finn vast zijn. Ik liep naar binnen en hing mijn jas op. Ja hoor, daar zat Finn met Zoë op schoot. "Finny, I need your help." zei ik tegen hem terwijl ik aanschoof. Ik wist het echt niet meer.


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Een lach kwam uit Zoë’s mond waarna ze haar drankje wegzette voor ze misschien alles vuil zou maken aangezien ze toch wel soms erg onhandig was. Daarna voelde ik hoe ze een arm rond mijn hals sloeg en in Haley’s wang prikte om vervolgens te zeggen dat ik gelijk had. ‘Maybe … Een klein beetje.’ Zei Haley daarna terwijl haar wangen rood kleurde. ‘Okay, that’s just awesome.’ Grijnsde ik, ik was echt serieus blij voor Jack en Haley. Ik kende Jack, en naar hetgene dat ik nu al had gezien, was Haley zeker het soort meisje waarvoor hij kon vallen. Vervolgens voelde ik hoe Zoë zich wat dichter tegen me aannestelde, waardoor een lach uit mijn mond ontsnapte, ‘I am beginning to think that I only serve as a heating to you.’ zei ik verontwaardigd waarna ik mijn arm rond haar sloeg. ‘Zo.’ Hoorde ik Haley waardoor ik opkeek en zag hoe ze ons beide toch wel wat verbaasd aankeek, ‘Blijkbaar heb ik ook iets gemist?’ Ik keek haar geamuseerd aan waarna ik knikte, ‘I think I own Zoë Sugg now.’ Grijnsde ik plagend terwijl ik zeker wist dat dit een reactie ging uitlokken van Zoë. Daarna hoorde ik hoe Haley tegen Zoë begon over kleren toen net Dan binnenkwam en zijn jas ophing. ‘Finny, I need your help.’ Zei hij op een nogal serieus toontje waardoor ik onmiddellijk wist dat er wel iets aan de hand moest zijn. ‘Okay, yeah fine.’ Zei ik waarna ik zag hoe hij ging zitten. ‘Shoot.’ Ik kon ook serieus zijn hoor, als het op belangrijke dingen aankwam dan toch.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Ik keek naar Finn en zuchtte even. Mijn ogen sloeg ik neer. Hoe moest ik dit nou vragen? Ik snapte al niet hoe dit allemaal kon. Ik was zo verward en gespannen, misschien zelfs een beetje bang. "Euhm... Finny?" begon ik onzeker. Wat als hij hierover ging grappen of het aan iedereen ging door vertellen ofzo. "How does it feel to be in love?" Mijn kaken waren rood aangeslagen. Ik voelde me zo awkward. Ik keek hem aan en sloeg direct mijn ogen weer neer. Ik was zo abnormaal dat ik niet eens wist wat ik moest doen als ik eenmaal voor een meisje was gevallen. Ik leek op internet dan wel een gestoorde open malloot, in het dagelijks leven was ik zo awkward en verlegen dat ik zelfs met dit soort dingen hulp nodig had. Ik keek weer naar Finn. "I just don't know what to do, Finn. But I don't want other people to do this stuff for me." Ik was hopeloos. Hoe kon ik nou ooit een meisje uit vragen als ik zelfs voor dit soort dingen niet naar een van mijn beste vrienden durfte te gaan.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 18:13 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik keek Dan vragend aan wanneer hij zuchtte en daarna zijn ogen neersloeg. ‘Euhm … Finny?’ begon hij terwijl ik duidelijk in zijn stem onzekerheid kon onderscheiden. ‘Wait a minute.’ zei ik terwijl ik daarna Zoë even van mijn schoot tilde zodat ik eronderuit kon. ‘I’m sorry babe, but I’m right back.’ glimlachte ik waarna ik snel mijn lippen drukte op die van haar en daarna me omdraaide naar Dan en hem meetrok aan zijn schouder naar de keuken. Ik wist meteen dat het serieus was en volgens mij wilde hij ook niet dat iedereen het zou weten, en dus leek voor mij de keuken de perfecte plaats. ‘How does it feel to be in love?’ vroeg hij daarna trillend terwijl hij begon te blozen. Hij sloeg zijn ogen neer en ik keek hem medelevend aan. ‘I just don’t know what to do, Finn. But I don’t want other people to do this stuff for me.’ voegde hij er daarna hopeloos aan toe. Ik liep naar het aanrecht, ging daarop zitten en wreef even verward door mijn haren. ‘Hm, this is about Carli, right?’ zei ik daarna bedenkelijk terwijl ik wees naar de plaats naast mij zodat hij daar kon zitten. 'You know Dan, you don't have to be afraid of an relationship. It's normal that you have these feelings, I mean come on Carli is a pretty girl, every guy would be lucky to date her.' zei ik daarna terwijl ik hem nog steeds aankeek. 'About that in love stuff, you know when you're in love when your heart is jumping out of your chest with the slightest sound of her voice.' zei ik daarna bedenkelijk terwijl ik aan Zoë en mij dacht, 'And I think Dan, you are in love. And if you want me to help you, I will.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 18:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    |Aangezien iedereen in het Engels praat zal ik dat ook maar gaan doen zeker. xd |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |Aangezien iedereen in het Engels praat zal ik dat ook maar gaan doen zeker. xd |


    [Idd c: Ik vind dat eigenlijk wel leuk :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    (...)

    [Idd c: Ik vind dat eigenlijk wel leuk :'D]


    |Okay, well, goed dat ik best wel goed ben in Engels. Ik post zo meteen. (; |


    kindness is never a burden.

    Daniel Howell
    Ik liet me mee slepen door Finn naar de keuken. Daar hing ik maar wat onzeker en ongemakkelijk tegen het aanrecht. Ik knikte toen hij vroeg of het over Carli ging. Bij haar naam alleen al schoten de vlinders door mijn lijf. Ik keek naar hem en luisterde. Toen hij zei dat Carli een mooi meisje was en dat iedere jongen graag met haar zou willen daten voelde ik een steek van jalouzie in mijn maag. Ik slikte even en keek naar Finn. Alles wat hij zei kwam overeen met wat ik voelde, maar dan afgezwakt. "Thank you, Finny. With you and Zoë it all seems so natural, but I can't even let her win a round of mario cart. I'm going to be the worst boyfriend ever. She deserves so much better than me." Ik was een verschrikkelijk potencieel vriendje. Carli was zo mooi en lief en zorgzaam en perfect en ik was gewoon een sociaal awkwarde gestoorde nerd. Ik haalde mijn hand door mijn haar. "I'm just so scared I'll do something stupid I'll regret when I get drunk tonight." Ik deed soms zo stom als ik drank op had, zeker als ik ook nog veel suiker op had. Ik wilde Carli gewoon in mijn armen houden en videogames met haar spelen. Niet tegen haar, maar samen. Ik plukte wat aan de kraag van mijn overhemd. Hoe kon ik dit ooit tegen haar zeggen? Ik kon niet eens tegen Finn zeggen wat ik voor haar voelde en bij alleen de gedachte aan dit tegen haar zeggen draaide mijn maag zich al dubbel om.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:28 ]


    Bowties were never Cooler

    |When's the party? |


    kindness is never a burden.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Hij liep naar het aanrecht, waarna hij ongemakkelijk er tegen leunde. Nadat ik was uitgepraat, slikte hij even en keek me daarna aan. Oh boy, hij had het serieus zitten. ‘Thank you, Finny. With you and Zoë it all seems to natural, but I can’t even let her win a round of Mario cart. I’m going to be the worst boyfriend ever. She deserves so much better than me.’ zei hij hopeloos terwijl hij een hand door zijn haar haalde. ‘Trust me, everything between you and Carli is going to work out just fine.’ zei ik terwijl ik daarna een arm rond zijn nek legde en hem naar me toe trok en speels mijn hand door zijn haar haalde. ‘Don’t be so insecure, Dan. I know you and you’re an amazing guy. And If she doesn’t see that, then she’s just blind. No offence by the way.’ Ik liet hem los terwijl hij daarna vertelde over hoe bang hij wel was dat hij iets stoms zou doen als hij dronken zou worden deze avond. ‘You know what? I’m going to be your wingman tonight.’ zei ik glimlachend, ‘I will keep an eye on you two and if I sense that you are going to do something stupid, I’ll jump in the middle, okay?’ Daarna sprong ik af het aanrecht en keek hem aan, ‘Just be you. That’s all that counts.’

    [Ik weet dat het ergens in de avond was :'p Maar ik zou niet weten wanneer.]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Om 7 uur, het is nu ongeveer 4]


    Bowties were never Cooler

    |Het is meer of Jack zijn pak al aan moet doen of niet. :x

    Je mag me neerschieten als ik verkeerd ben maar dit is Finn, toch? Want ik tik 'jack harries suit' in op Google afbeeldingen en vind die. :x |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |Het is meer of Jack zijn pak al aan moet doen of niet. :x

    Je mag me neerschieten als ik verkeerd ben maar dit is Finn, toch? Want ik tik 'jack harries suit' in op Google afbeeldingen en vind die. :x |


    [Jup :'D En ik heb nu meteen een goed beeld van Finn in een pak :'D Ik was er daarstraks al de hele tijd ééntje aan het zoeken. Dus dankje :'D ]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:02 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Ik keek verbaasd op naar Haley. "Ofcourse I have something, I have a lot of things actually". Aangezien Dan, Finn's hulp nodig had bij Carli, had ik ook al zien aankomen, had hij me van zijn schoot gehaald en was weggelopen naar de keuken. Dat herinnerde mij eraan dat ik eigenlijk honger had, maar nu dus totaal niet meer. Ik likte even over mijn lippen en zette me wat anders.
    "I should probably search for something now" dacht ik luidop. Natuurlijk wisten we beiden dat dat niet ging gebeuren, anders zat ik daar niet meer, maar ik zat daar nog steeds. Ik strekte mijn benen even uit en haalde een hand door mijn haren.
    "But okay, you and Jack huh ? When are you telling him ? Or is he the one that needs to make his move first ?". Waarschijnlijk dat laatste. Wel ja, het was duidelijk dat Jack ook iets voelde voor Haley, ook al zou hij dat nog niet doorhebben, en dan was het redelijk logisch dat het meisje de jongen de eerste stap liet zetten. Dat was makkelijker en een meisje wist gewoon beter hoe ze moet reageren op zulke dingen dan hoe ze het zelf moet zeggen. Nou ja, dat was bij mij toch zo.
    "I can go talk to him if you want, I'm his bestie". Ik fronste even mijn wenkbrauwen. Hmm, misschien was ik nu niet direct zijn bestie, maar goed, ik wou geloven van wel.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:06 ]