• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Ennnn we zijn toe aan het tweede topic!! Wow, gaat kei snel :3 }


    I will keep watch.

    [Mijn topics ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Maya Angels || Wolf

    Voor me zie ik Max veranderen in een jongen. Ik kijk hem verbaasd aan. De andere waren ook al veranderd. Ik zet een stap naar achter. kreeg ik al mijn kleren terug? Maar die lagen heel ergens anders. Straks was ik naakt en daar had ik geen zin in. Ik wil het tegen houden, maar ineens gaan een raar gevoel door me heen. Ik kijk Max aan met mijn bruine wolven ogen. Het lijkt alsof ik niet meer kan bewegen en ineens voel ik een ongelofelijke koud door me heen. Ik lig op de grond. Ik kijk naar mijn handen. Ik was helemaal aangekleed. Ik had gewoon mijn skinny jeans aan, mijn pumps, mijn topje en mijn leren jack. Mijn haar zat in een hoge staart. Ik zucht opgelucht en kijk dan naar Max. Ik grijns naar hem.
    'Dus zo zie je er uit in mens,' grijns ik en kijk hem aan. Hij was zeker geen lelijke jongen, al helemaal geen griezel. Hij was inprincipe best aantrekkelijk, op de rode ogen na. Hij had gehuild, dat was duidelijk te zien. Ik weet ook dat ik er angstig en overhaast uitzie, maar verder volgens mij niet echt iets raars...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Mijn topics ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Max Owens ~ Lynx

    "Dus zo zie je er uit in mens," grinnikte iemand langs me.
    Ik glimlachte stom en liet mijn ogen over haar lichaam gaan. "Jij ziet er anders uit dan ik me had voorgesteld."
    Aria's haar zat in een hoge staart en ze had inderdaad Spaanse roots. Ik was maar een simpele jongen die handschoenen en een sjaal kon gebruiken. "Zouden we naar huis mogen gaan?" vroeg ik meer aan mezelf dan aan Aria. Ik wilde gewoon naar Alicia. Als ik haar nu alleen zou laten, zou het haar dood worden. Tenzij mama opeens in ging zien dat het leven iets waard was, zelfs zonder papa en dat wij ook liefde nodig hadden.
    Ik hoopte maar dat ze al in haar bedje lag, en niet nog aan de kerk stond.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:38 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik bekijk Max even goed. 'O ja, wat had je dan voorgesteld,' vraag ik hem zacht en houd mijn hoofd schuin. Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet, ik vind het hier wel prima.' Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en voel mijn mobieltje. Langzaam pak ik hem en bekijk hem. Te veel sms'jes. Ik pak hem op en smijt hem met een volle vaart tegen de boom. Ik zie hoe het in stukjes breekt. Ik haal diep adem en sluit voor een seconde mijn ogen. Dan voel ik langzaam in mijn jaszakken. Ik bijt hard op mijn lip als ik de zakjes drugs voel. Ik kijk Max voor een seconde aan en loop dan tussen de bomen door. Als ik niet meer gezien wordt begin ik te graven. Het aarde blijft aan mijn handen zitten en onder mijn nagels. Ik trek even een vies gezicht. Dit was als wolf handiger geweest. Als het diep genoeg is gooi ik de drugs erin en trap het aarde er overheen. Ik klop mijn handen af aan mijn broek en haal trillend adem. Ik was dood.... Ik was zo dood als ik nu terugging. Dus ik moest gewoon niet teruggaan. Ik kon niet meer dit bos uit. Langzaam loop ik terug naar de openplek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis veranderde gewoon spontaan in een mens, met kleding. Ik moest zeggen, hij was niet onknap. Ik streek een pluk van mijn vuurrode haar naar achteren. Lewis rekte zich uit.
    'Aah, it's good to be back' zei hij.
    Ik grinnikte. Ik moest zeggen, zo erg was het dingo-zijn niet. Het had wel iets... Leuks. Iets spannends. Een wapen voor ons allemaal, om van gedaane te wisselen.
    Eindelijk wist ik een benaming voor ons: Shapeshifters. Beetje cliché, maar ach.
    'Same here' zei ik.
    Gelukkig had ik warme kleding aangetrokken voordat ik het bos was ingerend. Nou ja, ik wilde gewoon naar mevrouw Lyna lopen en warme kleding moest ik toch aan om te overleven op straat. Maar toen was Jaimes verschenen... Nee Yfory, zet hem uit je hoofd. Ookal zou hij nog door het bos kunnen lopen at the moment, blijf kalm.
    Nou, die gedachte stemde me gerust. Not! Ach wat, hij was in zijn eentje en ik was hier met meer. Tenminste... Dat hoopte ik.


    I will keep watch.

    Max Owens ~ Lynx

    “O ja, wat had je dan voorgesteld?” vroeg ze zacht.
    Ik grinnikte. Dat wilde ze volgens mij niet eens weten. "Je weet wel. Zo'n zware gangster. Overal piercings, een tand kwijt, veel te veel make up onder de ogen..."
    Met mijn vingers ritste ik mijn jas toe tot onder mijn kin, waarna ik haar voorbeeld volgde en ook mijn handen in mijn zakken stak.
    "Ik weet het niet, ik vind het hier wel prima."
    Ik haalde onverschillig mijn schouders op. "Het is een bos en daarbij weet je wel waarom ik terug wil." En als het niet de bedoeling was, ging ik het wel aan Ramon vragen. Ik vond dat ik een goede reden had.
    Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik iets in stukjes uiteen hoorde vliegen. Met grote ogen keek ik haar aan. Aria liep de bossen in, tot ze helemaal uit het zicht verdwenen was. Waar was dat goed voor?
    Schouder ophalend draaide ik me rond en keek de rest van de groep aan tot Aria weer terug tevoorschijn kwam.
    "Waarom deed je dat?" vroeg ik.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Same here."
    Mijn ogen gleden voor een tweede keer over Yfory. Ze was knap en ik snapte wel wat Jaimes in haar zag, maar om haar zo te misbruiken...
    Met mijn vingers friemelde ik zachtjes aan de koortjes van mijn jas, terwijl ik zachtjes op het uiteinde van mijn rits zabberde.
    Het was iets wat ik altijd deed als ik niet wist wat te zeggen. Zachtjes schuifelde ik heen en weer op mijn voeten, terwijl ik aan het denken was over wat we konden praten. Ik draaide me weer naar Jake. "Hé man, je moet ook veranderen!"
    Misschien lukte het hem gewoon niet, of misschien had hij er nog geen zin in, maar ik wilde gewoon even checken of alles nog wel goed ging.
    Daarna wendde ik me tot Ramon. "En wat nu?"


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis keek me aan. Ik keek hem recht aan. Waarom bekeek hij me zo?
    Hij sabbelde aan het uiteinde van zijn rits en friemelde zachtjes aan de koortjes van zijn jas. Vanbinnen grinnikte ik, vanbuiten had ik maar een flauwe glimlach. Plotseling draaide Lewis zich om en keek naar Jake.
    'Hé man, je moet ook veranderen!' zei hij.
    Mijn blik bleef even hangen op Jake. Misschien durfde hij het niet. Ik knikte aanmoedigend naar hem. Ik was nu wel nieuwsgierig hoe hij eruit zou zien.
    'En wat nu?' vroeg Lewis aan Ramon.
    Ik slikte en keek om me heen. Ik had het gevoel dat ik bekeken werd, en als ik dat gevoel had, had ik altijd gelijk. Maar deze aanwezigheid kende ik uit duizenden. Ik huiverde en zette snel mijn capuchon op. Mijn haren zaten er volledig in. Misschien zou hij het raar vinden dat hier allemaal dieren en mensen waren, maar mij zou hij niet zien.
    'Jake, blijf in die vorm' siste ik zacht.
    Ik keek vanuit mijn ooghoek naar Ramon met een waarschuwende blik. Toen keek ik naar Lewis.
    'Er zijn niet alleen meer shapeshifters hier' siste ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:23 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    "Er zijn niet alleen meer shapeshifters hier," siste Yfory.
    Ik keek haar raar aan. "Euh, wat? Tuurlijk niet, ik sta hier ook," mompelde ik sarcastisch.
    Waarom zette ze haar kap op? Dat kind had vreemde trekjes. Ik moest wel niet veel zeggen maar ik stond hier niet met mijn kap op.
    Haar hele houding was veranderd, waardoor ik voor haar ging staan en me wat dichter naar haar toe boog, zo dat we in stilte konden praten. "Wat is er?" Het klonk arroganter dan bedoeld was, maar er was iets mis, dat zag ik ook. Ik had al meteen spijt van mijn opmerking van daarnet.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Hé man, je moet ook veranderen!" Zegt Lewis. Ik grinnik zachtjes. Hij heeft een punt. "Wat nu?" Vraagt Lewis aan Ramon. Ik kijk naar Yfory. Ze is eigenlijk best knap. Net op het moment dat ik terug wil veranderen sist Yfory zacht tegen me:
    "Jake, blijf in die vorm" siste ik zacht.
    Huh?
    Ze kijkt Ramon met een waarschuwende blik aan. Dan kijkt ze naar Lewis. Blijkbaar is ze ergens bang voor. Ik kruip wat dichter naar haar toe, in de hoop haar gerust te stellen.
    "Er zijn niet alleen meer shapeshifters hier" Sist ze tegen hem. Oké, wie moeten hier dan nog meer zijn? Lewis kijkt raar. "Euh, wat? Tuurlijk niet, ik sta hier ook," mompelt hij sarcastisch. De houding van Yfory is verandert, Lewis gaat voor haar staan en buigt zich naar haar toe. Door mijn goede oren kan ik verstaan wat hij zegt. "Wat is er?" Klinkt het redelijk arrogant uit zijn mond. Ik frons. Waarom doet hij zo? Nou ja, ik begrijp hem wel. Ze doet ook wel raar.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik schiet in de lach en kijk hem grijnzend aan. 'Nou hopelijk ben ik beter dan je had gedacht.' Als ik eenmaal terug ben kijk ik Max aan. 'Hoe bedoel je?' Ik houd mijn hoofd schuin. 'Waarom deed ik wat? Mijn mobiel kapot gooien? Omdat ik dan geen last meer heb van mensen die me willen killen,' zeg ik en kijk Max aan. Ik sla mijn armen over elkaar en speel een beetje met mijn staart. 'Je bent trouwens leuker dan ik had gedacht,' grijns ik en kijk hem met een uitdagende blik aan. Het was fijn om weer helemaal mezelf te zizjn, om weer alles te kunnen doen. Om te kunnen dansen en zingen. Ik lach zachtjes om mijn gedachtes. Ik kon niet zingen, dansen wel, maar zingen.. Dan was je liever doof... Ik kijk vrolijk om me heen en bekijk alle mensen met een glimlach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Euh, wat? Tuurlijk niet, ik sta hier ook' zei Lewis sarcastisch.
    Ik klemde mijn kaken stevig op elkaar. Niet reageren, dan zou ik mijn stem verheffen. Lewis komt voor me staan.
    'Wat is er?' vroeg hij lichtelijk arrogant.
    'Lewis, wees even stil wil je?' vroeg ik scherp.
    Dat was harder dan ik verwacht had. Ik had natuurlijk moeite met spreken gehad, en fluisteren klonk voor mijn part als gewoon praten. Ik hoor dingen achter me kraken. Ik draai me om. Mijn hart leek wel even te stoppen toen ik hem daar zag staan. Hij grijnsde.
    'Yfory... Lang niet gezien' zei Jaimes met een grijns. Waarom, waarom had ik me omgedraaid? Het scheen hem niets te schelen dat er nog roofdieren waren. Hij liep naar me toe en rukte de capuchon van mijn hoofd. Hij hield de capuchon stevig vast en trok me zo omhoog. Een kleine gil ontsnapte uit mijn mond.
    'Je bent me nog wat verschuldigd, hoer' siste Jaimes.
    Moeizaam slikte ik. Als ik echt op de shapeshifters kon rekenen, dan was dit het ultieme moment om me te hulp te schieten.


    I will keep watch.

    Melony “Mel” Christabella Garcia || Zwarte panter

    Ik was ondertussen alweer in een boom geklommen, toen macho leeuw weer mensen moest halen mijn kop rustte op de tak, terwijl mijn staart slapjes naar beneden bungelde. Ik was bijna in slaap gevallen, zo erg verveelde ik mij. Gelukkig kwam Ramon weer terug en vertelde hij eindelijk hoe we terug moesten veranderen. Het klonk zo simpel dat ik de neiging had hem uit te schelden om het feit dat hij dit niet even eerder had kunnen vertellen. Ik hield mij echter in en besloot maar gewoon te doen wat hij had gezegd: denken aan mijzelf met mijn kleren aan.
    Na even met dichtgeknepen ogen te hebben gezeten, voelde ik hoe mijn lichaam weer terug ging naar zijn oorspronkelijke vorm. Het voelde echt een stuk beter nu ik weer gewoon mens was en ik weer gewoon kon praten en zingen. Zachtjes begon ik Songbird te zingen. Ik was de omgeving even totaal vergeten, wat ook wel logisch was, want ik zat een stuk hoger en dus ver bij de rest vandaan.

    (Iemand voor Mel?)


    Happy Birthday my Potter!