• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Btw, ik had het al gemeld, maar volgens mij had je het niet gezien of zo:

    Rider -> Glucio)


    Happy Birthday my Potter!

    Max Owens ~ Lynx
    "Ehh, bedankt?" Haar grijns maakte me zenuwachtig. Verlegen keek ik wat rond. Waarschijnlijk was ik nu aan het blozen, dus keek ik naar de grond.
    Er had nog nooit iemand tegen me gezegd dat ik leuk was. Of ja, leuker dan ze gedacht had.
    "Waarom praat je ook met mensen die je dood willen. Koop en nieuwe sim-kaart met een nieuw nummer en voila opgelost," zei ik alsof het zo simpel was als wat. Maar dat was het niet.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Je bent me nog wat verschuldigd, hoer," siste Jaimes. Yfory leek dichtgeklapt te zijn, wat ik zo zielig vond dat ik er iets aan moest doen. Ik zette mijn arrogante kop weer op en tikte op zijn schouder. Jaimes echter, was niet geïnteresseerd en draaide zich niet om.
    Het was dat ik 'm niet mocht, anders had ik dit waarschijnlijk op een andere manier aangepakt. Ik tikte weer op zijn schouder. "Dus jij bent pooier, 'mm?"
    Deze keer draaide hij zich wel om.
    "Dus je geeft hoertjes een job en neemt geld aan?" vroeg ik nog steeds geïnteresseerd. "Wel, neem dit maar."
    Ik deed alsof ik wat geld uit mijn zak haalde, en toen hij even niet oplette sloeg ik met mijn volle vuist tegen zijn neus aan. Ik voelde iets kraken onder mijn vingers.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Opeens komt een jongen de bosjes uit lopen. Hij pakt Yfory op. Ik grom. "Je bent me nog wat verschuldigd, hoer," sist de jongen. Yfory lijkt dichtgeklapt te zijn. Lewis zet een arrogante kop op en tikt hem op de schouder. Jaimes echter, iss niet geïnteresseerd en draait zich niet om.
    Lewis tikt hem weer tegen zijn schouder. "Dus jij bent pooier, 'mm?" Zegt Lewis. Deze keer draait Jaimes zich wel om. "Dus je geeft hoertjes een job en neemt geld aan?" Vraagt Lewis nog steeds geïnteresseerd. "Wel, neem dit maar." Hij doet alsof hij iets uit zijn zak haalt en slaat dan met zijn volle vuist tegen zijn neus aan. Ik hoor iets kraken. Grommend ren ik naar Jaimes toe en bijt hem in zijn been. Wie denkt hij wel niet dat hij is?! Jaimes schreeuwt het uit. Maar ik laat niet los. Ik smijt hem tegen een boom aan. Dan ren ik weer naar hem toe en bijt hem maar waar ik hem kan bijten. Mijn woede van afgelopen jaren leef ik op hem uit. En hoe durft hij Yfory zo te behandelen?!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Jake en Lewis moeten een sla-ex-vriendjes-zaak opstarten. Volgens mij gaan ze er nog veel mee verdienen :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    [Jake en Lewis moeten een sla-ex-vriendjes-zaak opstarten. Volgens mij gaan ze er nog veel mee verdienen :'D]


    [Haha, ja! Genious!<33]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Louize Moonsroot - Jachtluipaard

    Ik hoor gesprekken en ik beweeg me iets naar voren. "Dus jij bent pooier, 'mm?" Zegt een van de jongens. eiw! een pooier. Ik hoop dat hij snel weggaat. de pooier draait zich om. "Dus je geeft hoertjes een job en neemt geld aan?" Vraagt de jongen nog steeds geïnteresseerd. "Wel, neem dit maar." De jongen doet alsof hij iets uit zijn zak haalt, maar slaat de pooier dan vol op zijn neus. ik hoorde een bot knappen en de pooier wankelt achteruit. Dan rent een jaguar naar de pooier en bijt hem in zijn been. En de pooier krijst het uit. Mijn gezicht vertrekt. Dat moet pijn doen. De jaguar gooit de pooier tegen een boom aan. Ik kromp onwillekeurig in elkaar. De jaguar rent naar de pooier toe en begint hem woedend nog meer te bijten. Ik word licht misselijk en kijk weg. Wat is dit?! Ik verander in een dier mijn appartement brand ik word weer mens, maar dan in mijn hemdje in de bosjes. En nu valt een jaguar een jongen aan. Oké, het is een pooier en die verdienen niet veel. Maar om hem nou meteen te vermoorden? Langzaam strompel ik achteruit, de bosjes weer in.


    welkome to my garden of fantasy

    { Hihi :3 :D }
    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik hijgde angstig toen Lewis Jaimes keihard sloeg en ik op de grond viel. Met een doffe klap kwam ik terecht. Jake viel Jaimes aan, en aangezien hij nog een jaguar was, nog goed ook.
    Alle herinneringen schoten door me heen terwijl Jaimes keihard schreeuwde. Tranen sprongen in mijn ogen. Aan de ene kant vond ik het geweldig dat Lewis en Jake dit deden, aan de andere kant... Jaimes had het wel verdiend. Hij had zelfs nog meisjes vermoord ook, en daarom was ik weggelopen. Hij wilde me afmaken als ik niet zou strippen, en drie keer raden wat ik niet wilde. Ik zag steeds meer bloed bij Jaimes verschijnen. Zijn schreeuwen werden steeds angstiger. Ik kon niet blijven kijken. Zometeen konden we de gevangenis in voor moord en medeplichtige bij een moord. Maar ik was in shock. Zelfs praten ging niet meer. Ik moest vechten tegen de shock. Met lood in mijn schoenen stond ik op. Al mijn ledematen deden pijn.
    'Jongens, stop! Zometeen is hij dood, en hoe graag ik dat ook wil, hij moet lijden. Lang lijden' riep ik uit.
    Dat laatste zei ik dreigend. Jaimes moest lijden, en goed ook.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    Ik liet Jake doen waarmee hij bezig was, terwijl ik een beetje in shock toekeek naar al het bloed. Ik kon goed tegen bloed, vooral als het mijn eigen bloed was, maar het voelde gewoon vreemd. Ik ging me niet verlagen tot het niveau van mijn vader, dus ik liet het hierbij en wendde me tot Yfory.
    "Jongens, stop! Zo meteen is hij dood, en hoe graag ik dat ook wil, hij moet lijden. Lang lijden!" De manier waarop ze lijden uitsprak beangstigde me. Never mess with Yfory, dat kon ik best onthouden.
    Ik legde voorzichtig mijn hand op Jake rug, zodat hij stopte en aaide zacht door zijn vacht. Ik wist niet waarom, maar ik had altijd al een jaguar willen aaien. Ook al zou dit vast gay overkomen als hij geen jaguar was geweest. Ik bedoelde er ook niets mee, ik aaide hem over zijn rug. Misschien vooral om Jaimes te misleiden voordat hij door zou krijgen dat Jake een persoon was.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:33 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimtri Robusto - Jaguar

    Ik hoor iemand opstaan, maar ik besteed er niet veel aandacht aan.
    'Jongens, stop! Zometeen is hij dood, en hoe graag ik dat ook wil, hij moet lijden. Lang lijden.' Roept Yforu uit. Dat laatste is dreigend. Ik voel een hand op mijn rug. En hoe graag ik ook door wil gaan stop ik toch. Ik zie dat ik Jaimes goed geraakt heb. Ik denk aan mijn mens vorm met kleren aan en verander terug. Snel kijk ik naar mijn lichaam en zie tot mijn opluchting dat ik kleren aan heb. Met mijn hand veeg ik het bloed van Jaimes van mijn gezicht. Dan bedenk ik me iets. Shit, wat zal Ramon wel niet denken.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Verbaasd denk ik na over waarom Yfory me waarschuwend aangekeken heeft. Opeens hoor ik iemand schreeuwen. Ik kijk op en zie dat Grizzly iemand slaat en dat Jake in de aanval gaat. Djeez, waarom doen ze dat?! Omdat ik in mens-vorm ben en in het midden sta van een giga open plek kom ik niet snel bij ze. Als ik bij ze ben is Jake al opgehouden. Ik kijk naar het lichaam dat op de grond ligt. Ik hoor diegene nog een beetje adem halen. Ik kijk naar Jake die de ergste schade heeft aangericht. 'What the hell heb jij ge

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:36 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik stond op en liep langzaam naar de jongens. Ik zag het lichaam van Jaimes. Hij ademde nog nauwelijks.
    'What the hell heb jij gedaan?!' riep Ramon uit.
    Ik kwam dichterbij en ging tussen Jake en Ramon staan.
    'Ramon, ik kan je dit allemaal uitleggen, maar geloof het of niet: Zij hebben dit niet veroorzaakt' zei ik kalm met een brok in mijn keel.
    Ik keek naar Lewis en Jake. Dankbaar glimlachte ik en ik knikte kort. Ik kon niet nu gaan zeggen: Ey, goed gedaan. Dan nam Ramon me niet serieus.
    Ik keek weer naar het haast levenloze lijf van Jaimes. Hij zat helemaal onder het bloed. Emotieloos keek ik er naar. Een kleine, valse glimlach speelde met mijn mond. Ik wist nu twee dingen. Één, ik kon Lewis en Jake echt vertrouwen en twee, Jaimes was de grootste klootzak die ik kende. Geen liefde meer voor hem. Ik genoot enorm van zijn pijn. Had hij me maar niet moeten gebruiken als product.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 20:52 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "What the hell heb jij gedaan?!"
    Geschrokken draaide ik me om en keek naar Jake.
    "Ramon, ik kan je dit allemaal uitleggen, maar geloof het of niet: Zij hebben dit niet veroorzaak," kwam Yfory voor ons op. We hadden het inderdaad ook niet veroorzaakt.
    Zachtjes schoof ik wat richting Jaimes, om met mijn voet in zijn buik te porren. Hij leefde toch nog wel, hoopte ik.
    Om eerlijk te zijn, had ik Jake toch wat onderschat. Ik dacht dat hij minder in zijn mars had, blijkbaar toch niet. Volgens mij had ik iedereen hier wel onderschat.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Max Owens ~ Lynx
    "Ehh, bedankt?" Haar grijns maakte me zenuwachtig. Verlegen keek ik wat rond. Waarschijnlijk was ik nu aan het blozen, dus keek ik naar de grond.
    Er had nog nooit iemand tegen me gezegd dat ik leuk was. Of ja, leuker dan ze gedacht had.
    "Waarom praat je ook met mensen die je dood willen. Koop en nieuwe sim-kaart met een nieuw nummer en voila opgelost," zei ik alsof het zo simpel was als wat. Maar dat was het niet.
    .


    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik lach. 'Ja het was een compliment.' Ik kijk hem met een geruststellend glinlachje aan. Werd hij misschien nerveus van me, omdat hij dacht dat ik hem iets aan zou doen? 'Ben je ban voor me,' vraag ik Max zacht. Dan kijk ik hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Als het zo simpel was had ik het gedaan. Ze zouden me komen halen, ze zullen mijn vader iets aandoen. Ze zullen elk persoon om wie ik geef bedreigen of vermoorden tot ik geef wat ze willen. Het is niet simpel. De enige oplossing is verdwijnen. Ze hebbe me het bos in zien rennen. Ze zullen denken dat ik ben gesneuveld omdat ik ben aangevallen. Ik kwn niet naar huis, misschien wachten ze me daar op.' Ik haal mijn schoders op en bijt op mijn lip. 'Het i niet simpel Max,' zeg ik zacht. Ik kijk hem bedroefd aan en sla mijn ogen neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    "Ben je bang van me?" vroeg ze zacht.
    Gaf ik die indruk dan? Als het zo was, was het niet mijn bedoeling geweest. "Nee, alles behalve."
    Ik luisterde aandachtig hoe ze vertelde dat het allemaal niet zo simpel was, alle woorden in mijn hoofd herhalend.
    In mijn ogen was er maar een enkele oplossing. "Je moet onderduiken."
    Ik trok mijn grijze muts beter over mijn oren en wenste dat ik mijn handschoenen aanhad. Het was flink afgekoeld deze nacht.
    Haar sipheid bracht me deze keer niet van mijn stuk.
    Aria keek schuldbewust naar de grond, waardoor ik haar kort aanstootte en haar glimlachend aankeek. "Hé, het komt wel goed. Als er een weg in is, moet er ook een weg uit deze miserie zijn."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik zcht opgelucht en glimlach zwakjes. Ik lach om zijn plotselinge oplossing. 'Ja kan, maar wie wil nou een onderduiker in huis en voor zo'n lange tijd?' Ik haal mijn schouders op en kijk Max aan. Dan kijk ik weer naar de grond, totdat iemand me aanstoot. Als ik opkijk zie ik dat het Max was. Ik glimlach om zijn woorden, maar ik betwijfel het. 'Ik betwijfel het Max,' zeg ik eerlijk. 'Maar ik denk dat onderduiken inderdaad zou kunnen werken,' zeg ik zacht en stop mijn handen in mijn broekzakken. Ik kijk Max aan en glimlaxh. 'Je bent nu al een goede vriend voor me Max,' beken ik en grijns even. 'Ik zou je nog een knuffel geven, weet je nog?' Voor hij kan protesteren trek ik hem i een knuffel. Ik grijns en laat hem na een tijdje weer los. 'Leuke muts,' complimenteer ik hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    "Er moet vast wel iemand zijn, je oma die heel ver buiten de stad woont of zo?"
    Als ze er nog een had, tenminste. Als ik er nog een had, zou ze vast mogen onderduiken daar. Mijn grootmoeder hield van gezelschap. Maar ze was al lang geleden heengegaan.
    Er was ook een reden waarom ik mijn eigen thuis niet aanbood: Alicia's veiligheid. Ik hoopte maar dat ze dat zou begrijpen.
    Ik probeerde nog steeds hoopvol te glimlachen, maar ik leek eerder op een boer me kiespijn dan een bemoedigend persoon.
    "Je bent nu al een goede vriend voor me, Max." De grijns die gepaard ging met haar woorden gaf me op een of andere manier de kriebels, maar liet me me ook voelen alsof ik er in geslaagd was haar te helpen met mijn belabberde troosten. "Ik zou je nog een knuffel geven, weet je nog."
    Ik protesteerde zachtjes, maar het was al te laat. Ik ontspande al mijn spieren en wreef met een klein zuchtje met mijn vingers over haar rug.
    Ik werd geknuffeld door een meisje... De woorden moesten even tot me doordringen. Als ik nu iets stoms zou doen, dan zou ik het mezelf nooit vergeven, dus ik bleef maar stijfjes staan zoals ik stond.
    "Leuke muts," zei ze toen ze me los had gelaten.
    Opgelucht haalde ik weer adem. Ik was al dolblij dat ik die met panda oren niet aanhad. "Bedankt."

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 7:37 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov