• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Dat kan ik nou juist niet," bracht ze uit. "We mogen dan wel kunnen veranderen in dieren, maar een pistool is dan nog steeds gevaarlijk."
    Ik keek haar aan. "Maar dat de je nu toch?" Daar had ik haar toch gesnapt, hoor. "Dat ze je godverdomme met rust laten of ik zal ze eens op hun bakkes komen slaan."
    Ik was boos. Mijn lichaam trilde onophoudelijk en ik had het gevoel dat ik straks weer in een beer ging veranderen. Ik werd gewoon zo boos van het feit dat sommige mensen niets meer konden regelen zonder het gebruik van wapens. Waar was het goede oude vuistgevecht gebleven?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis' lichaam trilde. Ik pakte hem zachtjes vast bij zijn schouders.
    'Luister goed. Jij gaat niemand slaan. Ik ben je dankbaar voor wat je voor me gedaan hebt, echt enorm. Maar deze monsters zijn erger' zei ik zacht.
    Ik glimlachte flauwtjes.
    'Je bent lief, Lewis' zei ik glimlachend.
    Ik vond het moeilijk om te zeggen, maar het was de waarheid. Niemand was eerder voor me opgekomen, en Lewis was wel de laatste van wie ik het verwacht had. Hij had me daarnet betrapt, maar hé, ik had het niet eens zo concreet gezegd. Gheghe, Vince kon me niets maken. Hij kon me sowieso niets meer maken. Mentaal was ik sterker, mede dankzij meneer de Grizzlybeer hier.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Luister goed. Jij gaat niemand slaan. Ik ben je dankbaar voor wat je voor me gedaan hebt, echt enorm. Maar deze monsters zijn erger." Yfory legde haar warme handen op mijn schouders om me te kalmeren. Haar kleine aanraking leek te helpen, maar riep ook andere gevoelens op. Gevoelens waar ik mezelf had beloofd nooit aan te te geven, maar nu het eenmaal zo ver was liet ik het me gewoon bekomen. Het was vooral het warme gevoel in mijn buik dat me verwarde.
    "Je bent lief, Lewis," zei ze. Die oprechte glimlach die ze erbij gaf deed het gevoel nog feller worden. Ik voelde me zo machteloos dat ik niets voor haar kon doen.
    Ik zuchtte teleurgesteld en keek haar diep in haar ogen aan. "Beloof me dat je het me verteld als een van die zakken je met een vinger hebben aangeraakt."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik lach. 'O ben jij niet bang voor mijn ochtendhumeur,' lach ik en ga boven op hem zitten. Ik lach. 'Ja je haar zit geweldig,' lach ik en kijk hem grijnzend aan. Nog steeds zit ik op hem en kijk hem vrolijk aan. 'Ik ben vrolijk en jij dus ook,' grijns ik en ga recht op zitten. Ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip.Ik grijns nog even. Ik blijf lekker zitten en kijk rustig om me heen. Ik grijns even. 'Ben ik lekker zwaar,' lach ik en kijk hem grijnzend aan. Ik houd mijn hoofd schuin en kijk hem aan. Even bekijk ik zijn gezicht goed, dan kijk ik weer weg en zucht even diep.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis zuchtte teleurgesteld. Ik begon hem echt met de minuut leuker te vinden. Die gevoelens had ik eigenlijk nooit zo ervaren... Hij keek me diep in mijn ogen aan.
    'Beloof me dat je het me verteld als een van die zakken je met een vinger hebben aangeraakt' zei hij.
    Ik beet op mijn lip. Fuck. Ik keek naar de grond. Natuurlijk, het was een redelijke eis, een redelijke vraag. Maar toch... Het gevoel van het koude metaal van een pistool kon ik zo terughalen. Zo machtig voel je je dan. En het lijkt dan wel alsof jouw karakter zich aanpast naar dat koude, huiveringwekkende metaal. Vince zou er verdomme mee nog gaan dreigen ook. Ik keek weer naar Lewis, diep in zijn ogen. Hij was zo lief, zo beschermend. Het leek wel alsof al mijn problemen weggleden.
    'Goed' zei ik zacht.
    Ik grinnikte om mijn gedachte die er toen opkwam.
    'Moet ik hiervoor ook een eed afleggen?' vroeg ik grinnikend.


    I will keep watch.

    Max Owens - Lynx
    "O ben jij niet bang voor mijn ochtendhumeur." Een lachende Aria ging bovenop me zitten, waardoor begon te spartelen en omviel. "Ja je haar zit geweldig."
    Ik mompelde iets sarcastisch, wat onverstaanbaar werd doordat ze op me zat. "Ik ben vrolijk en jij dus ook."
    Ik fronste. "Uhu, kijk mij eens lekker vrolijk zijn," mompelde ik sarcastisch.
    "Ben ik lekker zwaar?" Ik kon haar gezicht niet zien, maar ik hoorde dat ze lachte. Ik keek Alicia smekend aan. "Help me," prevelde ik dramatisch in haar richting.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    Ze leek besluiteloos te zijn, maar stemde toch in na een veel te lange stilte die me niet aan stond. "Goed. Moet ik hiervoor ook een eed afleggen?"
    Ik keek haar grijnzend aan. "Zweer?"
    Ik had geen zin om weer op mijn hand te gaan kwijlen om hem daarna weer af te vegen. Ik hoopte maar dat ze het echt zou doen, maar ik vertrouwde haar wel genoeg daarvoor.
    Mijn blik gleed weer over het landschap naar Jake. Ik kon me wel voorstellen dat hij zicht uitgesloten zou voelen, wat helemaal niet mijn bedoeling was.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Zweer' zei Lewis.
    Ik glimlachte. Natuurlijk.
    'Op wat?' vroeg ik.
    Tuurlijk, zweren. Dat tuffen was ook best wel goor. Ik volgde zijn blik. Hij keek naar Jake. Ik snapte wat hij dacht. Niet dat ik gedachten kon lezen, maar lichaamstaal kon schreeuwen.
    'Yo Jake, hoe is het water?' vroeg ik aan Jake.
    Pas toen viel het me op dat ik mijn handen nog op Lewis' schouders had. Maar ik vond het niet erg. Eigenlijk wel fijn.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Op wat?" vroeg Yfory.
    "Op..." Ik trok een bedenkelijk gezicht. "Ik weet het niet, het is niet alsof ik nog iets te verliezen heb..." Ik had zeer weinig te verliezen, behalve mijn vrienden maar daar ging ik niet op wedden.
    Ook Yfory keek ook naar Jake. "Yo Jake, hoe is het water?"
    Ik keek grinnikend achterom. Het antwoord wist ik waarschijnlijk al: koud.
    Haar handen lagen nog steeds op mijn schouders en ze leek niet van plan te zijn ze nog weg te halen. Ik voelde me er best wel ongemakkelijk door, maar ongemakkelijk op een goede manier. Zachtjes nam ik haar polsen beet en liet ik haar handen naar beneden glijden, zodat ze terug langs haar lichaam bungelden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Mijn armen bungelden weer langs mijn lijf. Omdat ik niet wist wat ik met ze aanmoest, stak ik mijn handen in mijn jaszakken.
    'Dan zweren we gewoon nergens op. Ik vertrouw je. En... Je hebt altijd wel iets te verliezen.... Helaas' zei ik, weer in zijn ogen verdronken.
    De wind ruisde door de balderen en het gras, wat een geruststellend geluid gaf.
    Ik was veranderd. Sterk veranderd. Veranderd op een goede manier. Ik had eindelijk weer vrienden, en soms meer dan dat.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Dan zweren we gewoon nergens op. Ik vertrouw je. En... Je hebt altijd wel iets te verliezen.... Helaas." Ze staarde weer gehypnotiseerd in mijn ogen, waardoor ik even moest blozen.
    Ze had zelf ook prachtige ogen waar ik uren in kon kijken, maar ik keek weg. Ik werd gewoon verlegen van haar, wat ik normaal bij andere mensen nooit had. Oké, ze had een verleden. Maar dat had ik ook, dus zo fout leek het niet te zijn. Ze was aardig en ze had het zelf niet gewild.
    "Gingen we trouwens niet terug?" vroeg ik om de stilte te verbreken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Whahaha, bijna bij de 3de topic en we zijn nog steeds niet bij de eerste opdracht. (: O ja, mijn ouders hebben me een soort van verboden om nog op de computer te gaan. Dat komt omdat ik beter en gecontroleerder - of zoiets - mijn huiswerk moet maken en ik betere cijfers moet halen. Dus daarom kan ik niet vaak reageren. ): Ik maak alvast het 3de topic aan, die zet ik bij dit topic bij de uitleg, zodat jullie kunnen doorgaan als dit topic is gesloten.(:]

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ik kijk geamuseerd naar het tafereel dat zich voor me afspeelt. Nog steeds ben ik aan het zwemmen. Ik glimlach breed. Je kunt nu overduidelijk zien dat ze verliefd op elkaar zijn. Opeens kijkt Yfory naar me.
    'Yo Jake, hoe is het water?' Vraagt ze aan me. Ik grinnik. Ze denken vast dat ik me buiten gesloten voel.
    'Koud.' Zeg ik als enigste. Ze praten verder en op een gegeven moment vraagt Lewis:
    'Gingen we trouwens niet terug?' Ik kijk hem aan.
    'Ja, eigenlijk wel. Maar ik kan ook wel weggaan en jullie hier gezellig samen laten.' Zeg ik plagend en kom uit het water. Ik schud mijn vacht uit.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ze kijkt me met grote ogen aan. Ik bekijk haar en zie dat ze in haar hemdje sta. Ik schud mijn hoofd, ze is niet goed terug verandert. Ze doet haar mond open om iets te zeggen, maar er komt geen woordt uit haar keel. Ze wordt rood en slaat haar armen om zichzelf heen.
    'Maar…' Ze kijkt me hopend aan. 'En nu?' Ik kijk haar aan.
    'Laten we terug gaan naar de open plek.' Zeg ik. Dan doe ik mijn mond weer open en zeg: 'O ja, als je je shirt weer aan wil hebben, moet je gewoon weer in een dier veranderen en dan goed concentreren op het terug veranderen naar mens.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Gingen we trouwens niet terug?' vroeg Lewis.
    Hij had gebloost... Het was zo schattig!
    'Ja, eigenlijk wel. Maar ik kan ook wel weggaan en jullie hier gezellig samen laten' zei Jake en hij schudde zijn vacht uit.
    Ik grinnikte en bloosde.Het was maar goed dat Lewis had weggekeken, anders was het helemaal genant geweest.
    Ik voelde me anders bij Lewis. Beter. Ik had nog nooit die gevoelens gehad bij Jaimes die ik nu had voor Lewis.
    Jake was aardig, maar ik voelde toch echt wat voor Lewis. Jake was gewoon een goede vriend. Friendzoned.
    Ik keek weer het bos rond. Het had een aangename en toch huiveringwekkende sfeer. Een flashback overspoelde me. Nee, niet meer aan denken Yfory. Do not dwell in the past...


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Ja, eigenlijk wel. Maar ik kan ook wel weggaan en jullie hier gezellig samen laten." Jake schudde zijn vacht uit. Hij had geluk dat hij niet naast me stond, of ik had hem een duw gegeven. Hij kon even goed direct zeggen dat ik haar leuk vond, het kwam op hetzelfde neer.
    Yfory keek weer rond. De bomen om ons heen leken ons in te sluiten alsof we gevangen zaten in een arena. Mijn blik bleef een tijdje op haar gezicht hangen. Haar prachtige effen huid, haar mooie roze lippen die ik zo graag zou kussen. Ik kon het alleen niet maken, ik kende haar nog maar één dag, minder zelfs.
    Bij die gedachte draaide ik me om en wandelde richting Jake, die daar nog steeds stond. "You bastard," fluisterde ik hem zachtjes toe. Niet gemeend natuurlijk, als hij mij mocht plagen mocht ik ook mijn afgunst laten zien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Yfory grinnikt en bloost. Ik grijns. Zij vind Lewis dus ook leuk. Lewis draait zich om en loopt naar me toe.
    'You bastard,' fluisterd hij me zachtjes toe. Ik grinnik even.
    'Ach joh, dat kun je toch wel hebben, Grizzly?' Zeg ik zachtjes en plagend. Ik krijg een big smile.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis loopt naar Jake toe. Jake grijnsde. What te Narnia?
    'You bastard' fluisterde Lewis naar Jake.
    Jake grinnikte even.
    'Ach joh, dat kun je toch wel hebben, Grizzly?' zei Jake op zijn beurt.
    Wow, wait a second my dotted friend. Wat hadden zij met elkaar besproken? Jake wist duidelijk iets over Lewis waar Lewis zich misschien ongemakkelijk bij voelde. Ik had een vermoeden, maar ik wist niet of het waar was; Liefde.
    'Jongens, niet met woorden stoeien' zei ik glimlachend en ik liep naar ze toe.
    Yeahhhhh, peace bringer. Gheghe.
    Jongens. Een groot mysterie. Het leukste mysterie in de wereld.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I will keep watch.