• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk Max aan en slik. Ik voel hoe hij me optild en nestel me tegen hem aan. Ik sluit vermoeid mijn ogen. 'Max,' vraag ik zachtjes en zwak. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Waarom ben je zo lief voor me, zelfs na wat ik gedaan heb net?' Ik kijk hem langzaam aan in zijn ogen en bijt op mijn lip. 'Ik begrijp het niet,' fluister ik zacht. 'Je hebt gezien hoe ik iemand heb vermoord...' Ik sla mijn ogen neer en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Ben ik niet te zwaar,' vraag ik onzeker, aangezien hij me draagt. 'Ik kan wel lopen hoor,' vervolg ik weer en kijk weer naar hem op. Ik bijt op mijn lip en sla mijn armen om hem heen. Ik sluit mijn ogen en luister naar zjn ademhaling. Ik voelde me leeg en enigszins opgelucht dat Max hier nog steeds is. Dat hij me nog durft aan te raken en in mijn buurt durft te zijn. Ik open mijn ogen en kijk om me heen naar het bos.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx

    "Max?" klonk Aria's stem zachtjes. Ik liet mijn blik naar beneden glijden, recht op haar snoet. Ze keek me aan met haar bruine ogen. "Waarom ben je zo lief voor me, zelfs na wat ik gedaan heb net? Ik begrijp het niet. Je hebt gezien hoe ik iemand heb vermoord."
    Ze deinde zachtjes op en neer tegen mijn borstkas bij elke stap die ik zette. Ik schraapte zachtjes mijn keel en keek naar de grond. Waarom deed ik dit eigenlijk. Ik snapte het volgens mij zelf niet eens.
    "Ik ehm." Ik probeerde een goed antwoord te verzinnen. "Omdat ik weet dat je echt niet zo bent. Daarnet was je heel anders en... Je bent mijn enige vriendin..."
    Het was zo, ik had niet veel vrienden op school. Ik was dan ook niet echt sociaal, maar dan nog. De gedachte alleen al dat mensen niet eens de moeite deden om contact met me te zoeken deed pijn.
    Ik was gewoon ik. De open plek kwam al in zicht, en even had ik zin om iedereen te ontwijken en rechtstreeks naar huis te gaan.
    "Ben ik niet te zwaar? Ik kan wel lopen hoor."
    Ik haalde mijn schouders op, haar vraag ontwijkend. We waren er nu toch al bijna.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    I kijk hem vragend aan. Hij weet niet zo goed wat hij moet zeggen, volgens mij. Dan hoor ik ziin antwoord en bijt op mijn lip. 'Enige,' vraag ik verbaasd. Ik glimlach lleintjes. 'Dan ben je een hele goede vriend Max. Dst je nog steeds bevriend met me wilt zijn.' Het brengt een kleine glimlach op mijn lippen. Hij reageer niet op mijn antwoord en dat zegt voor mij genoeg. 'Zet me maar neer Max,' zeg ik en maak me los uit zijn armen. Ik sta oo mijn benen en klop mijn broek schoon. Ik kijk naar Max en glimlach kleintjes. 'Dank je,' fluistee ik dankbaar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Met een schok kom ik terug in de realiteit. Ik heb alles gezien. Hoe dat meisje hem doodschoot. Eigenlijk heb ik hem nu niet vermoord, maar zonder haar hulp zou hij toch wel dood zijn gegaan. Ik heb Lewis weg zien gaan en Yfory die hem achterna ging, en ik bleef gewoon staan. Wat een sukkel ben ik. Na al die moeite die hun deden om me hier te krijgen, stond ik gewoon in shock toen Lewis weg ging. Het lijkt me niet echt handig om nu nog achter hun aan te gaan. Waarschijnlijk willen ze me niet meer zien. Ik zucht en verander in dier-vorm. Met grote passen begin ik te rennen. Als ik bij een boom aankom waar ze me niet kunnen zien, klim ik de boom in en ga op de tak liggen. Na een paar seconden val ik in slaap.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 7:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens

    "Je bent niet zwaar Aria, je weegt niets." Ik zuchtte en liep al verder naar de openplek, waar ik even moest zoeken naar Ramon.
    Ik kwam langzaam zijn richting uit en moest moeite doen om al mijn moed bijeen te schrapen om het te vragen.
    "Hé." Ik ging op mijn hurken voor hem zitten. "Gaat het wel?"
    Wat een domme vraag. Tuurlijk ging het niet. Waarom zou het goed gaan als je de leider bent van een paar jongeren die een kerel hebben doodgeschoten?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk naar Max en glimlach eventjes kort. 'Maar toch is het beter als ik loop,' zeg ik hem en kijk toe hoe hij naar Ramon loopt. Ik blijf stil staan op een afstandje en bijt hard op mijn lip. Dan loop ik er langzaam heen. 'Het spijt me Ramon,' zeg ik schuldbewust. 'Als je me wilt vermoorden houd ik je niet tegen,' zeg ik zacht. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk naar de grond. Ik kijk naar Max die gehurkt voor hem zit. Hoezo had hi mij als enige vriendin? Hij was vet behulpzaam en lief tegen iedereen. Hoe kan je dan maar 1 vriend hebben?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {lol, late reactie XD}

    Louize Moonsroot - Jachtluipaard

    Nog steeds misselijk kijk in de bosjes in. Wat zou er gebeurd zijn? Is die jongen al dood? Wat heeft hij gedaan? Mijn nieuwsgierigheid wint het van mijn hoofd en ik kijk om. Op dat moment word er een pistool tegen het hoofd van de jongen gehouden. Ik zag alles in slow motion gaan. De vinger spande zich om de trekker, de kogel schoot weg, de hand schoot iets terug en de jongen was dood. Ik slaakte een gesmoord gilletje. Ze hebben hem vermoord! Ik werd duizelig en struikelde nog meer de bosjes in. Toen werd alles zwart.
    Toen ik mijn ogen open deed was ik nog steeds duizelig. Ik probeerde te zitten. De vlekken kwamen meteen weer tevoorschijn en ik ging weer liggen. Er leek bijna geen tijd verstreken te zijn. Ik ging weer zitten en stopte mijn hoofd tussen mijn knieën. Langzaam ebde de duizeligheid weg. Ik ging staan en leunde tegen de boom. Tegen beter weten in keek ik opzij, het lijk van de jongen lag er nog steeds. Ik mogelijk nog misselijker en begon te braken in de bosjes. Ik moet hier weg! Weg van dit stelletje moordende gekken! En ik zette het op een lopen.


    welkome to my garden of fantasy

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ik hoor iemand naar me toe komen en kijk op. Max staat voor me. 'Hé.' Hij gaat op zijn hurken voor me zitten. 'Gaat het wel?' Ik kijk hem verbaasd aan. Ik zucht en zeg iets wat moet klinken als gaat wel. Opnieuw hoor ik iemand in mijn richting lopen en ik kijk op. 'Het spijt me Ramon,' zegt Aria schuldbewust.
    'Als je me wilt vermoorden houd ik je niet tegen,' zegt ze zacht. Ze kijkt me aan en bijt op haar lip. Haar amen slaat ze over elkaar en kijkt naar de grond. Nu kijk ik haar verbaasd aan, maar ook een beetje grimmig. 'Het geeft niet,' oké, dat is een leugen. 'en ik zou je nooit vermoorden. Niemand hierzo. En ik ga er niet meer over of je dood gaat of niet.' Ik vermoord haar in iedergeval niet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk hem verbaasd aan en trek mijn wenkbrauw verbaasd op. Ik laat mijn armen langs me lichaam hangen en bijt hard op mijn lip. Als ik hoor wat hij zegt knik ik langzaam. Ik bijt hard op mijn lip tot ik bloed proef. 'Dat is dan goed van je,' fluister ik zacht en kijk hem aan. 'Nee je gaat er ook niet over,' zeg ik nog net zo zacht. Ik kijk hem even aan. 'Ik heb hem al begraven,' mompel ik en schuif een beetje met mijn voet over de grond. Dan zet ik een stap naar achter en kijk het openveld over. Ik sluit mijn ogen. Waar was iedereen? Oké, liever zag ik ze niet, wnat ik had zo'n idee dat wel een paar mensen me aangingen vallen en ik zou het begrijpen... Ik zucht diep en voel de wind met mijn haren spelen. Zelfs hier maakte ik er een puinhoop van...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ze knikt langzaam en bijt op haar lip. Ik ruik bloed.
    'Dat is dan goed van je,' fluisterd te zacht en kijkt me aan.
    'Nee je gaat er ook niet over,' Zegt ze nog net zo zacht. Ze kijkt me even aan.
    'Ik heb hem al begraven,' mompelt ze en schuift een beetje met haar voet over de grond. Dan zet ze een stap naar achter en kijkt het open veld over.
    'Dat heb je goed gedaan. Willen jullie me ergens mee helpen?' Vraag ik aan haar. Ik moet de andere terug zien te krijgen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:34 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    "Dat heb je goed gedaan. Willen jullie ergens mee helpen?" vroeg hij.
    Ik trok een grimas. O nee, daar had je het al. Naar huis gaan zou er al niet meteen inzitten. "Ramon, ehm..." Ik keek om me heen om te zien of er nog veel mensen waren die konden luisteren. "Ik wilde eigenlijk vragen of we naar huis konden... Als het niet te lang duurt wil ik je wel helpen..."
    Hij had al genoeg tegenslag gehad, dus ik vond de moed niet om iets voor hem te gaan weigeren. Hij zag er al zo moe en afgeleefd uit. Ik had best wel medelijden met hem. Ik wierp even een snelle blik naar Aria en keek daarna weer naar Ramon.
    "Er is niets jouw schuld, Ramon. Jij probeerde ons tenminste te helpen en ons uit te leggen hoe het zit. Dat die dude hier tussenkwam had jij niet kunnen voorzien."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Fijn. Heel fijn. Ik kon hem omver schoppen of duwen en de armband terugkrijgen, maar iets in me zei me dat het geen goed idee was. Ik liet me zachtjes achterovervallen.
    'Best' zucht ik zacht.
    Ik keek schuin naar de panter. Ze had niets gezegd. Ik slikte. Ik was er niet trots op, oké. Op die twee jaar lang in iets dat hel voor me was. Maar... Nee, ik moest Jaimes uit mijn hoofd zetten. Ik kwam langzaam weer in zit positie. Ik keek rond. Waar was Jake? Misschien was hij nog op de open plek...
    'Laten we teruggaan' zei ik zacht.
    Ramon zou het vast niet leuk vinden als de helft van de groep ( of roedel? ) niet terug zou keren. Het was beter als we gingen.


    I will keep watch.

    (Ow, wacht, waren jullie bij mij? Lees ik het even niet door en mis ik mijn kans om mij weer te mengen in het gesprek... damn, life is unfair :') )


    Happy Birthday my Potter!

    { Ja, we waren bij jou... Maar je kan nog steeds mengen hoowr ;) Btw, lag er bij jullie ook het internet eruit vanmorgen? }


    I will keep watch.

    (Ja, maar nu is het vet vaag dat ze niet heeft gereageerd, alsof ze doof is... of dood -_-

    Als er de volgende keer tegen mij gepraat wordt uit het niets, zou die persoon dat dan willen zeggen en mij op die manier de kans willen geven te reageren? Ik kan namelijk niet alles helemaal bijhouden, vooral als ik daarvoor niks te doen heb en een beetje voor mijzelf speel.)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 17:41 ]


    Happy Birthday my Potter!