• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk Max aan n haal mijn schoders op. Ik slik moeiliik. 'Ik heb nog een oma, maar die woont kilometers verderop. Ik zal met het vliegtuig moeten en daar heb ik geen geld voor. Bovedien wil ik haar niet in gevaar brengen n mijn vader laat ke toch niet gaan.' Ik kijk Max even aan en dan weer weg. Ik zicht diep en trek mijn wenkbrauw op. Hij leek heel zenuwachtig, althans dat idee had ik... Ik kijk hem even aan. 'Oke Max, werk ik je op de zenuwen.' Ik kijk hem vragend aan. 'Zo'n idee wek je namelijk,' verklaar ik en bijt op mikn lip. 'En dat is echt niet mijn bedoeling. Ik zou jou niets aandoen. Niemand hier,' zeg ik hem en kijk hem aaan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 7:53 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    "Vat het niet persoonlijk op," bekende ik. "Ik word altijd zenuwachtig bij mensen die ik nog niet zo goed ken. We zullen wel iets bedenken, voorlopig ben je nog hier."
    Voor mij voldeed ze niet aan het beeld van voortvluchtige gangster, dus ik had geen bang dat ze me iets aan zou doen. Het was gewoon het feit dat ze me zonet geknuffeld had terwijl ik haar nog maar een paar uur kende. Ik denk dat iedere jongen wel nerveus zou worden dan.
    Ik probeerde het te verbergen door me uit te rekken en te gapen. Gevolgd door een klein zuchtje. "Ik wil naar huis."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimtri Robusto - Jaguar

    'What the hell heb jij gedaan?!' Roept Ramon uit. Yfory komt naar ons toe en komt tussen ons in staan.
    'Ramon, ik kan je dit allemaal uitleggen, maar geloof het of niet: Zij hebben dit niet veroorzaakt.' Zegt ze kalm.
    Ze kijkt naar mij en Lewis. Ze glimlacht dankbaar en knikt kort. Ik glimlach terug. Yfory kijkt dan emotieloos naar het levenloze lichaam van Jaimes. Ik hoop niet dat ze nog wat om hem geeft, want hij is zowat dood. Opeens kom ik in een shock terecht. Ik heb Jaimes zo'n beetje vermoord. Twéé moorden! Ik merk dat Lewis zachtjes in de richting van Jaimes schuift en zijn voet erin port, maar ik besteed er geen aandacht aan.
    Twéé moorden!

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Yfory komt naar ons toe en komt tussen ons in staan.
    'Ramon, ik kan je dit allemaal uitleggen, maar geloof het of niet: Zij hebben dit niet veroorzaakt.' Zegt ze kalm.
    Ze kijkt naar Jake en Lewis. Ze glimlacht dankbaar en knikt kort. Dan Yfory kijkt dan emotieloos naar het levenloze lichaam van Jaimes. Ik zie dat Lewis zachtjes naar het lichaam van de jongen toe schuift en er met zijn voet in port.
    'Nou, dan mag je wel een verdomd goede reden hebben!' Probeer ik kalm te zeggen. Eigenlijk ben ik gewoon kwaad. Dit is nog nooit gebeurt! Ik kijk naar Jake. Het lijkt net alsof hij in een soort shock is verkeerd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk hem aan. 'Sorry voor de knuffel dan,' zeg ik zacht en kijk hem even aan. Ik kruip weg in mijn leren jack, ineens had ik het koud. Als wolf was het lekker warm, maar nu had ik het ijskoud. 'Ja verlopig ben ik nog hier,' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Ik kijk om me heen en haal de staart uit mijn haren. Gelijk speelt de wind met mijn haren en moet ik op zo' n manier staan dat het niet heel erg in mijn gezicht waait. Ik sla mijn armen over elkaar en bijt hard op mijn lip. Ik kijk even naar Max en glimlach. 'Je bent vast snel thuis,' glimlach ik kleintjes. Ik kijk weer weg. Ik wilde niet naar huis, ik kon niet naar huis. Ze zouden me opwachten, mijn leven was nu hier of ergens anders, maar niet meer waar ik geboren was en ik had het zelf gedaan. Het was mijn eigen schuld. Misschien dat ik over drie jaar hier weer normaal kan leven..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Glucio schreef:
    (Btw, ik had het al gemeld, maar volgens mij had je het niet gezien of zo:

    Rider -> Glucio)


    [Bedankt dat je het opnieuw zegt. Ik had het idd niet gezien.xD Bedankt dat je het gemeld hebt.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Nou, dan mag je wel een verdomd goede reden hebben!' zei Ramon.
    Ik keek even naar Jake en Lewis. Lewis porde met zijn voet in Jaimes' buik. Dat zag er grappig uit. Jake... Hij leek wel in shock. Ik kwam bij hem staan.
    'Dude, het is niet jouw schuld. Echt niet' fluisterde ik zachtjes. Ik keek naar Jaimes. De drang om gewoon hem te wurgen was groot en verleidelijk. Ik liep naar het haast levenloze lichaam toe en ik hurkte neer naast Jaimes' hoofd. Zijn borstkas ging langzaam op en neer. Ik slikte. Zometeen zou iedereen het horen, mijn verleden. Ach wat, ik had altijd Jake en Lewis nog. En misschien ook die neiuwe, die was aan komen lopen, veranderd was en op het moment van de aanval terugkroop, de bosjes in. Het was niet normaal na hoe ik in die twee jaar me heb laten oriënteren op zoveel gebieden.
    'Deze... Jongen' begon ik vol ingehouden woede.
    'Heeft mij de hoerenbusiness ingestuurd. Hij is een loverboy' zei ik hardop.
    Tranen prikten achter mijn ogen. Ik pakte Jaimes' kin vast. Mijn nagels boorden zich een klein beetje in zijn kin. De drang voor moord was zo groot, zo groot... Maar ik kende mijn zwaktes. Langzaam duwde ik zijn kin de andere kant op en mijn greep rond zijn kin verslapte. Langzaam trok ik mijn hand terug. Ik kwam dan ook langzaam weer overeind. Ik keek Ramon aan.
    'En als je wilt weten hoelang ik heb moeten lijden onder zijn doen, twee jaar' zei ik zacht.
    Ik keek van Jake en Lewis naar Ramon.
    'Ze kwamen voor me op. Zonder hen... Had ik dood kunnen zijn' zei ik.
    Ik wees naar de riem van Jaimes. Je kon duidelijk het pistool zien, tenminste, als je er op lette. Ik keek of Ramon het ook gezien had.
    'Het is niet hun schuld' zei ik helder.
    Ik liep een stuk van Jaimes vandaan en stond nu twee meter schuinachter Ramon.
    'Hij' zei ik en ik wees naar Jaimes
    'Had van mij mogen branden in hel' siste ik.
    'Maar ik liet hem leven, geen idee waarom. Hij moet langer lijden. Wegrotten in de gevvangenis voor mijn part. Maar dan komt hij terug. Sterker'
    Dat laatste siste ik angstig. Ik kon het best een einde maken aan Jaimes leven, maar alleen met toestemming van Ramon. De mening van Jake en Lewis wist ik al.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    In stilte aanschouwde in het schouwspel, terwijl ik Jake even aanstootte. "Trek het je niet aan, Jake. Hij ademt nog en hij had het verdiend." Daarna draaide ik me tot Yfory. "Maar is het nu wel zo'n goed idee om hem te doden?"
    Als ze hem zouden doden, deden ze het maar zonder mij. Hem laten lijden, oké, maar ik was geen moordenaar. Iemand doden was iets wat tegen mijn principes in ging en als het toch zou gebeuren, moesten ze mijn steun niet verwachten.
    Schuldbewust keek ik Yfory aan. Mijn gezicht was vertrokken, alsof ik net spoken had voorbij zien wandelen en Jaimes zachte gekreun maakte het er niet beter op. Misschien was dit geen goed idee geweest, maar ik had het voor Yfory gedaan.
    Mijn schuldige blik schoot ook nog even naar Ramon, voor ik het wist waren mijn emoties veranderd en stond ik op vier beren poten. Ik knorde zachtjes, maar bleef toch staan.

    Max Owens ~ Lynx

    Ik liet me niet afleiden door het geschreeuw achter ons, ook al had ik geen idee waar het over ging.
    "Sorry voor de knuffel dan," zei ze kleintjes.
    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, geen sorry zeggen. Ik vond het wel fijn..." Er waren andere manieren om dit te verwoorden, maar het was toch al te laat.
    "Ja voorlopig ben ik nog hier." Aria beet zachtjes op haar onderlip, waardoor er een stukje van haar witte voortanden te zien was. "Je bent vast snel thuis."
    "Als het echt niet anders kan," begon ik. "Kan je wel bij mij terecht. Het zou mijn moeder waarschijnlijk toch niet opvallen dat er nog een persoon extra thuis rondloopt en mijn zusje zou erg blij zijn met een extra 'zus'."
    Ik pulkte doelloos met mijn vinger aan mijn bruine leren vest en keek ondertussen Aria aan. De drugswereld leek hard, maar waarom was zij dan zo lief?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk hem aan en grinnik even. 'Oké dan,' zeg ik zacht en sla mijn ogen neer. Ik sla mijn armen over elkaar en kruip weer weg in mijn jack. Achter me keek ik om. Ineens zag ik een jongen door de lucht vliegen. Een jongen, een roofdier en een meisje stonden bij de jongen. Daarna kwam Ramon erbij. Hij was woedend. Ik kijk naar Max met een afgeleiden blik. Ik kijk verbaasd naar Max op als ik zijn woorden hoor. Ik lach zachtjes. 'Het lijkt me leuk om je zusje te ontmoeten,' lach ik en kijk naar Max. 'Ik probeer eerst wel iets anders te regelen. Dan zien we wel.' Ik kijk hem aan en zet een stap naar achter. Ik kijk weer om naar het groepje en zie dat een jongen inmiddels ook weer veranderd is in een beer. Ik loop erheen en kijk naar de jongen die er ligt. Hij ziet er niet uit en is stervende. Ik bijt hard op mijn lip als ik zijn gezicht herken. Ik voel de wind langs me heen glijden en ril erg. Ik kijk naar het meisje. Volgens mij had het met haar te maken. Helaas, kende ik Jaimes ook. Althans, niet goed, maar ik wist wie hij was en wat hij deed.
    'Hij moet dood,' merk ik op. Hij opent zijn ogen. Ik pak mijn pistool erbij. Hij kijkt me met grote ogen aan. Ik bijt hard op mijn lip en kijk hem strak aan.
    'Het spijt me,' weet hij uit te brengen en kijk naar het andere meisje.
    'Lul niet,' sis ik en geef hem een trap. Ik hurk neer en zet mijn geweer tegen zijn hoofd. Ik kijk naar de andere. 'Ga weg als je dit niet wilt zien, anders blijf je hier.' Ik kijk naar Jaimes en dan naar het meisje. Ik was dit gewend. Ik was het gewend om mensen te vermoorden en Jaimes zou toch dood gaan. Dus tja...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Yfory kijkt even naar Jake en Lewis. Yfory komt bij Jake staan.
    'Dude, het is niet jouw schuld. Echt niet.' Fluisterd Yfory zachtjes tegen hem. Dan kijkt ze naar de jongen. Ze loopt naar het haast levenloze lichaam toe en ze hurkt neer naast de jongen' hoofd. Zijn borstkas ging langzaam op en neer. Ze slikt.
    'Deze... Jongen' begint ze.
    'Heeft mij de hoerenbusiness ingestuurd. Hij is een loverboy.' Ik bijt op mijn lip. Oké, ik begrijp waarom ze hem iets aan wil doen. Ze pakt de jongen' kin vast. Langzaam trekt ze haar hand terug en komt langzaam overeind. Ze kijkt me aan.
    'En als je wilt weten hoelang ik heb moeten lijden onder zijn doen, twee jaar.' Zegt ze zacht. Woede van net komt weer bij me op, maar nu op de jongen gericht. Ze kijkt van Jake en Lewis naar mij.
    'Ze kwamen voor me op. Zonder hen... Had ik dood kunnen zijn.' Zegt ze. Wow, dat Lewis en zij vrienden zijn geworden! Ze leken elkaar wel te haten toen ik ze tegen kwam. Ze wijst naar de riem van de jongen. Daar kan ik een pistool zien. Ik frons. Hij moet inderdaad lijden.
    'Het is niet hun schuld.' Zegt ze helder.
    Ze loopt een stuk van de jongen vandaan.
    'Hij' zegt ze en wijst naar de jongen.
    'Had van mij mogen branden in hel' sist ze. Insgelijks! Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen.
    'Maar ik liet hem leven, geen idee waarom. Hij moet langer lijden. Wegrotten in de gevvangenis voor mijn part. Maar dan komt hij terug. Sterker'
    Dat laatste sist ze angstig. Ik begrijp haar wel. En ik begrijp Jake en Lewis dat ze voor haar zijn opgekomen. Maar tja, moord kan niet. Oké, inprincipe is hij niet dood, maar goed. Ik zucht. Hoe moet ik dit nou weer oplossen?
    'Trek het je niet aan, Jake. Hij ademt nog en hij had het verdiend.' Zegt Lewis. Ik frons, daarom is Jake zowat in shock. Daarna draait hij zich om tot Yfory. 'Maar is het nu wel zo'n goed idee om hem te doden?'
    Schuldbewust kijkt ze Yfory aan. Zijn gezicht is vertrokken, alsof hij spoken ziet. Zijn schuldige blik schiet nog even naar mij en dan staat hij op 4 beren poten. Hij knort zachtjes, maar blijft toch staan. Opeens komt er een meisje aanlopen. 'Hij moet dood,' merkt ze op. Hij opent zijn ogen. Ze pakt een pistool erbij. Hij kijkt haar met grote ogen aan. Ze bijt op haar lip en kijkt hem strak aan.
    'Het spijt me,' weet hij uit te brengen en kijkt naar Yfory.
    'Lul niet,' sisr ze en geeft hem een trap. Ze hurkt neer en zet de pistool tegen zijn hoofd. Ze kijkt naar de anderen. 'Ga weg als je dit niet wilt zien, anders blijf je hier.' Ik wil iets doen om haar tegen de houden, maar het lukt niet. Hij verdient het gewoon. Ik zucht en ga op de grond zitten. Opeens voel ik een neus tegen mijn wang en ik kijk op naar Trevegg.
    'Hé.' Mompel ik. Hij heeft vast alles gehoord. Meteen verandert hij terug. Hij heeft bruin warrig haar en groene ogen. Hij is ouder dan mij, ook wijzer.
    'Ik zou hem ergens begraven. Hij verdient het.' Zegt hij. Ik knik.
    'Daar heb je gelijk in.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Met een zucht sta ik weer op.
    'Oké, dit gaan we doen. We pakken zijn lichaam en begraven het ergens, zoals Trevegg zei. En tegen niemand anders een woord hier over. Het is al heel wat dat ik dit doe.' Ik kijk ze aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Aria staat er nu ook bij, dat je dat even weet (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Aria staat er nu ook bij, dat je dat even weet (: ]


    [Jup, heb het aangepast.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik ben van Werewolves naar Naturawolf gegaan.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ongelovig kijk ik omhoog naar de jongen en Ramon. 'Jullie gaan hem leven begraven,' sis ik ongelovig. Mijn mond valt open en mijn greep op het pistool verslapt. 'Dat is eht ergste dat je iemand aankan doen. Dat doen zelfs criminelen elkaar niet aan?' Ik sta op en laat mijn pistool vallen. Vaag voel ik dat iemand achter me beweegd. Ik kijk op en zie dat Jaimes mijn pistool vast heeft en hem op mij richt. Ik trap gelijk vol tegen zijn hand aan en pak mijn geweer terug vast. 'Ik was je aan het helpen domme klootzak,' sis ik. Ik richt mijn geweer op zijn hoofd en schiet. Een luide knal volgt en ik zie hoe ik hem precies door zijn hoofd heb geraakt. 'En nu kunnen jullie hem begraven.' Met grote passen loop ik de groep uit en been het openveld over. Behendig spring ik over takken heen en klim verderop in een boom. Ik ga op de hoogst mogelijke tak zitten en kijk voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    Het gebeurde allemaal zo snel. Opeens stond Aria met haar pistool naar Jaimes gericht. Ik veranderde terug naar een mens en keek de groep rond. "Ik sta niet in voor de gevolgen," gromde ik en liep daarna de struiken in, verder het bos in tot ik ze niet meer kon horen. Zou de magie me nu kunnen doden? Het zou nogal vreemd zijn, aangezien ik roekeloos alle opdrachten ging doen. Maar op dit moment voelde ik me zo uitgelaten dat het me niets meer kon schelen.
    Mijn schoenen lieten lichte sporen achter op de grond, terwijl ik op mijn gemak verder liep.
    Een hard schot weerklonk door het bos. Hier een daar vluchtte een paar dieren weg en vogels stegen onder luid gekwijk op van de bomen. Ik wist genoeg. Ze hadden het gewoon gedaan. Ze hadden zich fucking tot zijn niveau verlaagd en waren niet beter geweest dan wie dan ook. Maar ja, wie luisterde er dan ook naar Lewis. Het is Lewis maar, die jongen met zijn grote mond die niet serieus genomen wordt.
    Een grom verliet mijn mond, terwijl ik stug doorwandelde.

    Max Owens ~ Lynx

    Geshockt keek ik naar Aria's vinger, die zonet de trekker had overgehaald. Mijn mond was wagenwijd opengevallen en mijn oogballen konden elk moment uit mijn oogkassen rollen. Ik dacht dat ze anders was, dat ze het nooit meer zou doen. Ook al was het voor mij.
    Teleurgesteld keek ik haar aan, terwijl ik spijtig mijn hoofd schudde. "Mooi gedaan, hoor. Voel je je nu trots?" prevelde ik. Mijn lippen bewogen wel, maar er kwam bijna geen geluid uit mijn mond.
    Weer schudde ik mijn hoofd, terwijl ik terug veranderde en in een van de bomen kroop.
    Waarom was ik toch zo naïef? Waarom vergiste ik me toch altijd zo in mensen?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:44 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Max zijn blik deed me pijn, het was het meeste dat me raakte, maar ik was alles zo gewned. Jaimes vermoorden... Dat deed me gewoon geen pijn, ik weet wie hij was, ik weet wat hij deed. Hij had mijn pistool... Als ik niets had gemerkt was ik de dode geweest. Ik zie in de verte Max veranderen in zijn vorm en ik keek naar hem. Ik sluit mijn ogen pijnlijk. Nee, ik voelde me niet trots. Ik voelde me leeg. Maar Jaimes zou mij ook neergeknalt hebben, hij zou het andere meisje vermoord hebben. Wat ik heb gedaan is minder erg dan iemand begraven. Het lijkt alleen erger... Ik spring uit de boom en loop richting Max. Ik klim de boom in, wat bij deze een stuk moeilijker gaat. Ik kijk naar Max zijn ogen, nou ja, zijn lynx ogen.
    'Het spijt me,' fluister ik zacht. 'Ik had geen keuze Max,' fluister ik en trek me langzaam op. Ik ga op een andere tak zitten en kijk naar Max. Hij wilde mijn excuus vast niet horen. 'Iemand neerschieten is minder erg dan levend begraven worden. Hij had pijn Max. Hij was gebeten, getrapt... Hij ging dood, hoe dan ook. Ik heb hem enkel uit zijn lijden verlost. Ik ben nu de schuldige, ik heb nu nog een dood op mijn naam, niemand anders.' Ik kijk hem aan. 'Het zal voor een ander pijnlijk zijn om iemand te vermoorden dan voor mij.' Ik kijk hem aan en sla mijn ogen neer. ik was niet bang voor hem. Als hij me wilde vermoorden, dan mocht hij het doen. Het liefst snel en zo min mogelijk met pijn, maar als hij het wilde, zou ik er niet tegen vechten. Hij had het recht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne