• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Craig Monk.
    Glimlachend kijk ik haar aan. "Hup Hup omkleden en de badkamer is 2 minuten verboden rijk" ik geef haar een zoen en snel me erheen. In bad leg ik het speciale badkussen zodat ze daarop kan liggen. De lampen doof ik en steek rozengeurkaarsen aan. In het bad strooi ik wat bloemblaadjes. Daarna leg ik de masseer olie en andere benodigheden neer en kijk glimlachend naar het resultaat. Ik vond dat mijn verloofde even rust verdiend heeft. Zacht zet ik achtergrond muziek op en trek mijn shirt uit. "Prinses je mag komen" glimlach ik en wacht tot ze komt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hihihih jou romanticus Craig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [DAAAAWHH. Echt heel schattig]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 16:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hihihihi]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    De kamerdeur deed ik op slot. Jammer, Doutzen. Maar dit is toch wat belangrijker. Ik trok mijn kleren uit, zodat ik ondertussen in mijn lingerie stond. 'Prinses, je mag komen' hoorde ik Craig en ik liep de badkamer in, waar ik mijn hand voor mijn mond sloeg. 'Dat is echt heel lief' glimlachte ik en ik drukte een kus op Craig's mond waarna ik in het bad ging zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk.
    Lief druk ik haar een kusje op de mond. "Ik zeg ga liggen en geniet, je verdient dit" glimlachend spuit ik wat olie op mijn handen en ga zelf ook in bad zitten in mijn boxer. Liefdevol begin ik eerst haar benen te masseren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Genietend sloot ik mijn ogen en liet ik mijn hoofd naar achter hangen. Craig kon als één van de beste masseren, waarbij er een grijns rond mijn mond kwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk
    Ik glimlach door haar grijns, ik wist dat ze het lekker vond, daarom had ik een nieuwe cursus uitgetest. Terwijl ik nu bij haar rug bezig was drukte ik op verschillende plekken kusjes op haar zachte warme huid.Dit meisje zou mijn vrouw worden, en ik hoopte dat ik samen met haar kinderen mocht krijgen die op haar leken. Net zo knap, mooi en getalenteerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik voel me gevleid. Haha, ik ga even Ellen's verjaardag kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hahahahhahaha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Een gelukzalige zucht verliet mijn mond. Hij wist dat ik dit heerlijk vond. Tijd boeide me niks, al was het avond en moest Craig weg. 'Ik hou van je, Craig' fluisterde ik.

    [Sorry voor het korte]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk.
    Ik glimlach als ik haar hoor zuchten, ze vond het lekker en dat begreep ik. Ik bedoel ze lag in warm water met bloembladeren, kaarsjes, haar verloofde die masseert luxe hoor.
    "alles voor mijn kleine ster" Ik masseer haar schouders en nek en druk een kus op haar wang. "zal ik ook de voorkant maseren? Ik heb nieuwe technieken geleerd ook voor je buik" stel ik voor. Ik heild van haar, al vanaf moment 1.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Ik knikte en dankbaar opende ik mijn ogen. Woorden waren niet nodig, alleen wij waren genoeg. Dit was het liefste wat iemand ooit voor me gedaan had, aller tijden. Het liefste zou ik nu trouwen, zodat ik voor altijd bij Craig kon zijn. We hadden wel eens ruzie, gelukkig niet vaak, waardoor ik juist sneller bij hem wilde zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk.
    Ik glimlach weer "Ik zal er nog wat warm water bij doen, er kan nu wel wat meer bij" glimlach ik en doe er nog wat water bij. Teder kus ik haar op haar lippen "Ik hou ook van jou Cher, don't forget that" Met mijn hand breng ik een plukje achter haar oor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beau Peter Brooks
    Meteen ren ik richting het ziekenhuis. Tuurlijk kan ik een taxi bellen, maar ik ben nu even dom bezig. Als ik uitgeput bij het ziekenhuis kom zie ik One Direcetion except Zayn in de wachtkamer. Ik ga naar ze toe en zie Niall's toestand. "Wie?" Is het enige wat ik aan hem vraag. Ik wil nu weten wie dat gedaan heeft! Ik zie Harry, Liam en Louis naast hem zitten en knik even naar ze. "Beau." Stel ik me kort voor. "Niall, waarom ligt Zayn hier? En greg?" Vraag ik. Dit kan toch nooit goed zijn?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'